لکسوس

تخفیف بزرگ برای لکسس LC 500

تخفیف‌های ارائه شده برای خودروهای مدل یک سال قبل چیز جدیدی نیست اما گاهی اوقات خودروسازی رده‌بالا تخفیفی برای خودرویی ویژه عرضه می‌کند که با این کار نگاه‌ها به سمتش جلب می‌شود. این یکی از آن خودروهاست!

لکسس LC 500 مدل ۲۰۱۹ در ماه ژانویه نه با یک بلکه با دو تخفیف باورنکردنی عرضه می‌شود. اولین تخفیف مبلغ نقدی ۷۵۰۰ دلاری است که توسط خود لکسس ارائه شده است. در مقام مقایسه باید گفت LC 500 مدل ۲۰۲۰ تنها با ۳۵۰۰ دلار تخفیف لکسس عرضه می‌شود. این خودرو برای مدل سال ۲۰۲۰ خود تغییری نداشته اما تخفیف دوم ژاپنی‌ها بسیار گیراتر است. شما با خرید مدل سال ۲۰۱۹ این خودرو یک تخفیف ۱۰ هزار دلاری دیگر هم دریافت می‌کنید که شامل چندین ایالت پرجمعیت آمریکا می‌شود.

به این ترتیب هم‌اینک می‌توان یک دستگاه لکسس LC 500 مدل ۲۰۱۹ را با تخفیف ۱۷۵۰۰ دلاری خرید. این تخفیف‌ها تا سوم فوریه ۲۰۲۰ اعتبار دارند.

لکسس LC 500

شاید با خود فکر کنید که حداکثر تخفیفی که می‌توان با خرید LC 500 مدل ۲۰۱۹ به دست آورد همین ۱۷۵۰۰ دلار است اما باید گفت با مهارت‌های گفت‌وگوی خوب می‌توانید حتی بیش از این نیز جلو بروید. باید دانست همیشه تفاوتی بین قیمت خرید خودرو توسط نمایندگی و قیمت فروش آن وجود دارد.

برای مثال شاید قیمت لکسس LC 500 مدل ۲۰۱۹ حدود ۱۰۵ هزار دلار باشد اما فاکتور خرید نمایندگی حدود ۹۵ هزار دلار است. به این ترتیب احتمال گرفتن یک تخفیف ۱۰ هزار دلاری دیگر هم وجود دارد. اگر خودرویی که می‌خواهید بخرید بیش از ۶ ماه در انبار نمایندگی لکسس مانده باشد مدیر فروش آن شاید با کمترین میزان سود خودرو را به شما بفروشد. نمایندگی‌ها هر ماه سودی را از بابت خودروهای فروخته نشده می‌پردازند و این امر می‌تواند به شما در گرفتن تخفیف حداکثری کمک کند.

وقتی تخفیف ۱۷۵۰۰ دلاری خود لکسس و تخفیف ۱۰ هزار دلاری احتمالی نمایندگی را در نظر بگیرید خواهید توانست خودرویی ۱۰۵ هزار دلاری را با ۷۷۵۰۰ دلار بخرید. در حقیقت قیمت این خودرو حتی ارزان‌تر از برخی نمونه‌های کارکرده می‌شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۴ دیدگاه‌ها

  1. OMID-LAMBO

    ۲۷ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (413 ديدگاه)

    با خوندن این مطلب تنها چیزی که میتونم بگم اینه : آآآآآآآآآآآآخ قلبم ! ! !

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. علیx76

      ۲۷ دی ۱۳۹۸
      سوابق: (1203 ديدگاه)

      فکر میکنم این ماشین نسبت به رقباش خیلی خوش فروش نباشه
      اما هرچی نگاش میکنم فقط لذت میبرم
      درسته فن امریکام و عشق کوروت
      ولی این LC هم بدجوری هوس انگیزه

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. ?fariba ❤ملکه احساس?

        ۱۹ بهمن ۱۳۹۸
        سوابق: (2 ديدگاه)

        خییییلی من ک عاشششقشم ومیخوام بزودی جذبش کنم یوهوووووو❤❤❤❤❤❤❤❤براو آرزوکنین بگیرمش چون خیلی فکرای قشنگ دارم باهاش

        موافقم 0
        مخالفم 0
  2. آریا ماشین

    ۲۷ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (661 ديدگاه)

    یه جمله میگم و تمام
    لعنت به جبر جغرافیایی…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. OUTIS

    ۲۷ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (57 ديدگاه)

    خوش به حالشون

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. NAVID۰۰۹۸

    ۲۷ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (10165 ديدگاه)

    اوه اوه اوه…..
    توجه کردید
    نه جان من
    به گوشه گوشه مقاله توجه کردید
    میگه در قبال هر ماهی که خودرو در انبار نمایندگی خاک بخوره از سود ضرر میکنند .
    حالا بیشتر توجه بکنید :
    اینجا ایران است ، جایی که هرچه بیشتر خودرو ، خانه ، لوازم خانگی مارکدار ، که هرسه از مصرفی های روزگار هستند ، خاک بخورند ، گرانتر و با ارزشتر میشوند .
    این از بحث اول که گویای اقتصادی فساد گونه و نَجس هست که یکی میشه ثروتمند و هزاران نفر میشوند بدبختر و زیر دست تر .

    بحث سر اینه که دقیقاً همین تخفیفات را در اکثر خودروسازان لوکس میبینید ، مثل آئودی A8 لاکچری که حدود ۲۵۰۰۰ دلار تخفیف میداد و حتی بیشتر ، در ایالت تگزاس و باقی ایالتها ، همینطور بنز و bmw .

    دوستان خرید خودرو در آمریکا و اِمارات عربی از همه جای دنیا راحتر و با تنوع تر هست ، اما کاری به امارات ندارم ، بلکه بحث آمریکاست ،در آمریکا خیلی از شماها باید بدونید اگر کارگر هم باشید اما خوش حساب بانکی به شمار هم بیایید ، میتوانید وام بگیرید در قبال خرید خانه یا خودرویی لاکچری ، اما اگر بررسی کرده باشید ، متوجه این میشوید که بیشتر مردم در آمریکا بدهکار بانکها هستند و خیلی ها در پرداخت بازگردانی وام جا میمونند که هم خانه ی رهن بانگیشون را از دست میدهند و هم خودرویی که روزی مثلاً ۱۰۰هزار دلار خریده اند پس طی سه سال حدود ۶۰٪ ارزش خودش را از دست میده و برای همینه که تعداد بدهکاران بانکی در دنیا به نام آمریکاست ، چیزی که در جهان سومی همچون ایران کمتر شاهد هستیم و وام ها در ایران همیشه کلان به دزدانی سپرده میشه که دیگر بر نمیگردند و جمعیت کثیر مردم باید تاوان این سیستم خراب را با تداوم تورم و بی ارزشی پول را پس بدهند .

    درسته آمریکا رَحمی در اجرای قوانین نداره ، اما خوبی ای داره که میدونی سیستمی قدرتمند در پشت سر ضعیف و غنی به نام دولت ایستاده که تا وقتی خوب کار کنی و به موقع بدهی خود را بپردازی از عالی ترین زندگی برخورداری برای یک سیستم زندگی متوسط (( نه فقیر و نه ثروتمند )) که خب همه هم راضی هستند ، همیشه میگویند وقتی خربزه میخورید باید پای لرزش هم بشینید ، یعنی اگر آمریکا به تو خانه و ماشین خوب میده و کمکت میکنه ، پس تو هم باید تلاش کنی که قسط وام خود را به موقع بپردازی و در غیر این صورت باید تقاص نپرداختن را بپردازی ، پس تَرد میشوی ، دقیقاً برعکس ایران که طرف میره وام میگیره برای کارگاهی که نیاز مثلاً ۱۰۰ میلیونی داره اما با کارشناسی بیسوادانه یا رشوه بگیر ۲۰۰ میلیون تصویب میکنند و ارزش کارگاه را بالاتر میزنند ، خب طرف میبینه سیستم خیلی چِرته پس به جای تجهیز کارگاه ، اون پول را صرف تجملات میکنه و وقتی بانک میبینه طرف قسط خود را با سود نمیده یه چندتایی جلسه میگذاره و دوباره جالبه که وامی دیگر میده که وام قبلی را تصویه کنه اما به جایی میرسه که پولها خرج قرتی بازی شده و این وسط فقط بانک ضرر کرده و این یعنی چاپ بیشتر اسکناس بدون پشت وانه و این یعنی همین روزهایی که داریم سپری میکنیم .
    دیدم ، از نزدیک دیدم که بانک وام گرفته و برای تسویه حساب دوباره وام گرفته و هنوز این چرخه ادامه داره ، اما این هم میدونم که این وسط افرادی باج میگیرند اما ثابت کردنش سخت و شاید غیر ممکن ، فقط باید دید و خندید یا باید به قول خانم ابوطالبی فرهیخته? رفت همونجا که رفاه داره و ایران بمونه برای اَهلِش .

    جدای از این مباحث ، ای کاش روزی بتوانم در ایران LC500 به شدت دوست داشتنی با آن فضای داخلی زیبایش را بخرم و لذت ببرم .

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مهدی

      ۲۷ دی ۱۳۹۸
      سوابق: (1325 ديدگاه)

      البته در ایران به خهطر سیستماتیک اگر جزو کارگران باشی و قسط ها رو نتونی بدی هم اصل پول از پهلوت در میارن هم بهره پولی که گرفتی

      موافقم 0
      مخالفم 0
  5. حمید

    ۲۷ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (1724 ديدگاه)

    ما چه گناهی کردیم روزی ده ملیون میره رو یک ماشین که تازه کره ای و معمولی برا خرید

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. MOHAMAD.n.r

    ۲۷ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (1141 ديدگاه)

    من دیووووووونه اون طراحی داخلی ام.
    مخصوصا اون تریم مشکی-زرشکی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. Abbas.Lambo

    ۲۷ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (875 ديدگاه)

    خدایا چقد بدم خلاصم کنی از این جهنم دره؟؟؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. Enzo

    ۲۷ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (319 ديدگاه)

    شاید باور نکنین.واقعا گریه ام گرفته.خدایا یا مارو بکش راحتمون کن.یا کسایی که ما رو به خاک سیاه نشوندن با ایل وتبارشون از بین ببر.دیگه دارم دیوانه میشم.پدال مأموریت پیدا کردی هر روز ما رو خون به جیگر کنی با اینجور مطالبی که میذاری??

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. Behnam

    ۲۷ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (155 ديدگاه)

    ???
    صبح تا شب و شب تا صب قیافمون شده???☹️
    حس هیچی نمونده دیگه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. SS

    ۲۷ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (735 ديدگاه)

    بهترین کوپه لکسوس ارزانتر از کیا سورنتو در ایران!!
    به نظرم به جای تریم قرمز مشکی لکسوس باید بریم یه کوییک قرمز مشکی ثبت نام کنیم تا در صده ی بعدی شمسی به قیمت لکسوس تحویلمون بدن!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مهدی

      ۲۸ دی ۱۳۹۸
      سوابق: (1325 ديدگاه)

      همین کوییک الان جزو لاکچری های ایرانه

      موافقم 0
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا