لکسوس

معرفی نسل جدید لکسس NX با بهبودهای چشمگیر در داخل و خارج

لکسس با رونمایی از نسل جدید NX، حملهٔ بزرگی را آغاز کرده که شامل معرفی ۲۰ محصول جدید یا بروز شده تا سال ۲۰۲۵ می‌شود. NX مدل ۲۰۲۲ که به‌طور کامل از ابتدا طراحی شده است، مثل نسخهٔ کراس‌اوور از سدان اسپرت IS به نظر می‌رسد. این کراس‌اوور لوکس ژاپنی از دماغهٔ کاملاً جدیدی با جلوپنجرهٔ دوکی‌شکل تازه‌ای برخوردار است که برای ایجاد نمایی سه‌بعدی، داخل آن قسمت‌های U شکل کار شده است.

این جلوپنجره با ورودی‌های هوای عمودی و چراغ‌های بازطراحی شده احاطه شده که دی‌لایت‌های LED به‌صورت یکپارچه درون آن‌ها تعبیه شده‌اند. این یعنی دیگر خبری از دی‌لایت‌های مجزا به شکل لوگوی نایک نیست. در پروفیل جانبی خودرو شاهد نمایی تکاملی هستیم که شباهت زیادی به نسل قبلی دارد. در همین حال، طراحی عقب خودرو هم آشنا به نظر می‌رسد اما چراغ‌های متصل‌به‌هم و نوشتهٔ LEXUS بجای لوگو از ویژگی‌های جدید این قسمت هستند.

داخل نسل جدید NX هم با متریال باکیفت‌تر و طراحی مدرن‌تر، کاملاً از نو شکل گرفته است. عناصر اصلی در اینجا یک صفحه آمپر دیجیتالی و نمایشگر مرکزی بزرگ است که در دو سایز ۹.۸ اینچی و ۱۴ اینچی ارائه می‌شود. این نمایشگر نسل جدید سیستم اطلاعاتی-سرگرمی لکسس که Lexus Interface شناخته می‌شود را ارائه می‌کند. صندلی‌های جلوی بهبود یافته که به‌صورت استاندارد از گرم‌کن برخوردار هستند، فضای بیشتر سر و پا و همین‌طور فضای بار بیشتر، سانروف پانوراما و آینه عقب دیجیتالی هم از دیگر ویژگی‌های کابین این خودرو هستند.

علاوه بر این، خریداران می‌توانند نمایشگر سربالای ۱۰ اینچی، شارژر بی‌سیم گوشی‌های هوشمند، گرم‌کن صندلی‌های عقب و سیستم نورپردازی موضوعی را هم سفارش دهند که آخری با ۶۴ رنگ مختلف، امکان انتخاب از بین ۱۴ موضوع گوناگون مثل جنگل بارانی، غروب خورشید و… را فراهم می‌کند. در بخش ایمنی هم NX مدل ۲۰۲۲ به دستگیرهای در دکمه‌ای با تکنولوژی دستیار خروج ایمن مجهز شده است. این سیستم دوچرخه‌سواران یا وسایل نقلیه را در اطراف خودرو تشخیص داده و از باز کردن در توسط سرنشینان جلوگیری می‌کند.

علاوه بر این، NX مدل ۲۰۲۲ به جدیدترین نسخه از پکیج ایمنی لکسس هم مجهز شده است که شامل نوربالای هوشمند، دستیار تشخیص علائم جاده، دستیار حفظ حرکت میان خطوط، سیستم پیش از برخورد بروز شده با قابلیت تشخیص خودروی مقابل و فعال کردت ترمز اضطراری برای جلوگیری از برخورد و کروز کنترل راداری پویا با مدیریت سرعت در پیچ‌ها می‌شود.

برای نسل جدید NX طیف متنوعی از پیشرانه‌ها ارائه شده است. موتور پایه یک نمونهٔ ۲.۵ لیتری چهار سیلندر جدید است که ۲۰۳ اسب بخار قدرت و ۲۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. این موتور که در مدل NX250 ارائه می‌شود، به یک گیربکس هشت سرعتهٔ اتوماتیک متصل شده است. این مدل در نسخهٔ محرک جلو ظرف ۸.۲ ثانیه و در نسخهٔ چهارچرخ محرک ظرف ۸.۶ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

کسانی که قدرت بیشتری می‌خواهند می‌توانند سراغ مدل NX350 با پیشرانهٔ ۲.۴ لیتری چهار سیلندر توربوشارژ جدید بروند که ۲۷۵ اسب بخار قدرت و ۴۳۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. انتقال نیروی این موتور هم توسط همان گیربکس هشت سرعتهٔ اتوماتیک صورت می‌گیرد اما شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر بر ساعت را به ۶.۸ ثانیه می‌رساند.

خریدارانی که به دنبال مصرف سوخت پایین هستند اما باید مدل NX350h را انتخاب کنند که به یک موتور ۲.۵ لیتری چهار سیلندر تنفس طبیعی به همراه یک موتور الکتریکی در عقب مجهز است. این موتور الکتریکی که سامانهٔ چهارچرخ محرک را فراهم می‌کند، مجموع خروجی قوای محرکه را به ۲۳۹ اسب بخار قدرت می‌رساند که نسبت به نسخهٔ هیبریدی قبلی ۲۰ درصد افزایش یافته است. به لطف این نیرو، NX هیبریدی ظرف ۵.۷ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت می‌رسد که ۱.۵ ثانیه بهتر از نسل قبلی است. مصرف سوخت این مدل هم به‌صورت ترکیبی ۶.۵ لیتر در هر صد کیلومتر تخمین زده شده که ۱.۳ لیتر از نسل قبلی کمتر است.

خبر مهم در مورد نسل جدید NX اما اضافه شدن یک نسخهٔ پلاگین‌هیبریدی به خانوادهٔ آن است. این نسخه که اولین محصول پلاگین‌هیبریدی لکسس محسوب می‌شود، NX450h+ نام دارد و به یک پیشرانهٔ ۲.۵ لیتری، یک پکیج باطری لیتیوم یونی و یک موتور الکتریکی در عقب مجهز است. بخش عمده‌ای از این قوای محرکه از تویوتا رافور پرایم گرفته شده اما لکسس تفاوت‌های ظریفی در آن ایجاد کرده است. این نسخهٔ پلاگین‌هیبریدی می‌تواند حدود ۶۰ کیلومتر را به‌صورت تمام الکتریکی طی کند و قدرت حالت الکتریکی آن معادل یک موتور ۲ لیتری خواهد بود. این نسخه همچنین ظرف حدود ۶ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

هنگامی‌که باطری‌های NX450h+ خالی شوند، با شارژر استاندارد ۳.۳ کیلوواتی شارژ آن‌ها ۴.۵ ساعت طول می‌کشد اما با سفارش شارژر ۶.۶ کیلوواتی می‌توان این زمان را به ۲.۵ ساعت کاهش داد. این نسخه به یک سامانهٔ چهارچرخ محرک جدید مجهز شده که وعدهٔ ارائهٔ تجربهٔ رانندگی اسپرت را داده است. این سیستم با توجه به شرایط رانندگی، گشتاور را به‌طور بهینه بین چرخ‌های جلو و عقب توزیع می‌کند. این NX پلاگین‌هیبریدی همچنین به یک سیستم پیش‌بینی رانندگی هم مجهز شده که عادت‌های رانندگی را یاد می‌گیرد، جاده‌ها را پیش‌بینی می‌کند و وضعیت ترافیک را به‌طور لحظه‌ای تجزیه‌وتحلیل می‌کند تا شارژ و تخلیه باطری‌ها را بهینه کند.

نسل جدید NX روی پلت‌فرم TNGA-K ساخته شده که مرکز ثقل پایین‌تر و استحکام پیچشی بیشتری را فراهم کرده است. علاوه بر این، وزن نسل جدید هم تا حدود ۹۰ کیلوگرم نسبت به نسل قبلی کاهش یافته است. لکسس همچنین برای NX پکیج F Sport را هم ارائه می‌کند که جلوپنجرهٔ ویژه، سپرهای اسپرت‌تر، رینگ‌های آلومینیومی ۲۰ اینچی مشکی براق و سیستم تعلیق متغیر فعال و کمک‌فنرهای پرفورمنس را به همراه دارد. این پکیج برای داخل خودرو هم صندلی‌های اسپرت دورنگ، پدال‌های آلومینیومی، غربیلک فرمان اسپرت، پارکابی‌های ویژه و تریم آلومینیومی تیره را تدارک دیده است. تولید نسل جدید لکسس NX در سه‌ماههٔ سوم امسال آغاز خواهد شد.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۲ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۳۹ دیدگاه‌ها

  1. کیان

    ۲۳ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1435 ديدگاه)

    خوبی ک خوبتر شد، خطوط تند و تیز کم شدن نکته مثبتی هست، اولین لکسوسی ک دیگه مثه همیشه پر از دکمه درد اخل کابینش نیست، احتمالا سیستم سرگرمی و … باید ارتقا خوبی پیدا کرده باشه، البته امیدوارم تریمهای دیگه ای هم به غیر از این پیانویی ک تو عکس هست در دسترس باشه، چوب یا المینیوم براش …
    تنوع موتوری خیلی عالی هست واقعا، مخصوصا هیبریدیهاش خیلی قویتر از نسخه قبلی شدن
    طراحی بیرونی و جلویی خیلی شبیه به UX هست، شاید باید منتظری RX هم در همچین طراحی باشیم.
    بنظر شخصیم میتونست طراحی مانیتور مرکزی و کلاستر ماشین کمی به قولی جذابتر و لاکچری تر باشه ک شاید با تریم دیگه جز پیانویی باز بهتر دیده بشه، شاید هم تو یه آپدیت (فیث لیفت میان دوره ای) یه سری تغییرات اعمال کردن

    در کل تا تست و بررسی از لحاظ کیفیت و بررسی و سیستم اطلاعات سرگرمی باید منتظر موند و حتی دیدنش از نزدیک هم بهتر میشه در مورد زیبایی و تناسباتش نظر داد.

    موافقم 6
    مخالفم 0
    1. NAVID۰۰۹۸

      ۲۳ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (10232 ديدگاه)

      نکته‌ای که من بارها در ضعف nx‌های نسل اول میگفتم ، نبود موتور تنفس طبیعی بود !
      دلیلی که باعث شد از خرید nx سر باز بزنم !
      در نسل دوم شاهد تنوع موتورها هستیم و فقط هِیف در ایران نمیبینیمش !

      شوخی نیست ، حدود ۱۰ سالی میشه که در قُله‌ی باکیفیت‌ترین‌ها چمبره زده و دل خیلی‌ها را برده .

      ممنون لکسوس که هستی و از وجودت فِیض میبریم ❤

      موافقم 3
      مخالفم 3
      1. NAVID۰۰۹۸

        ۲۳ خرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (10232 ديدگاه)

        شکسته نفسی نفرمائید
        شما خودتان استاد ریپلای و گذاشتن ۱۶ تا کامنت در هر مقاله به همراه کاربر پوششی آبتین هستی !

        آی خنده داره که پدال یه محدودیت برای کامنت‌ها در هر مقاله بگذارد و شما‌ها منفجر میشوید 😂
        البته به درس و مشقاتون هم میرسید تا باسواد و تجربه بشید !

        من که راضی هستم اگر هر کاربر در هر مقاله فقط یکبار اجازه‌ی کامنت گذاشته داشته باشه ، حداقل سودش اینه که کاربران فیک و نمایشی به زندگیشون میرسند و پدال شاهد کامنت‌های ارزشمند میشه که هر کاربر خوب فکر بکند و سپس یک کامنت با محتوا بگذارد

        پدال جان ، لطفاً به این موضوع فکر کنید و آیا به نظر شما ایده‌ی خوبی هست که انجام گیرد ؟
        ممنون

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. Reza.M

        ۲۴ خرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (309 ديدگاه)

        طراحیش واقعا محشره کیفیت ساختشم بالا ب نظر میاد ولی امیدوارم انقد که رو همه جاش کار کردن سواریش رو که ب عقیده من نقطه ضعف اصلی نسل قبلیش بود بهتر کرده باشن…

        موافقم 1
        مخالفم 0
  2. Erfan

    ۲۳ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (241 ديدگاه)

    طراحی قشنگی داره، من به شخصه از چراغ های متصل به همدیگر خوشم میاد مخصوصا در عقب خودرو.
    کیفیت لکسوس هم که دیگه نیازی به توضیح نداره و با توجه به لوکس بودن یه سر و گردن بالاتر از ژاپنی های دیگه قرار میگیره.
    من از طراحی داخلی خوشم نیومد شبیه طراحی داخلی کابین اتوبوس شده😔
    باز شما دوستان نطر دیگه ای دارید بگید.
    فقط نکته ای که وجود داره تنوع بالای پیشرانهٔ و مخصوصا توانایی بالای پیشرانهٔ های هیبریدی هست که واقعا این خودرو رو به گزینه جذابی برای خرید تبدیل میکنه.

    موافقم 4
    مخالفم 1
    1. Reza

      ۲۳ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (5340 ديدگاه)

      طراحیش خوب تکامل پیدا کرده ولی اون خط کشیده چراغ های عقبش به دلم ننشست

      موافقم 3
      مخالفم 0
      1. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

        ۲۳ خرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (4617 ديدگاه)

        منم چراغ های عقب پیوسته رو دوست ندارم…

        موافقم 2
        مخالفم 1
  3. محمدرضا

    ۲۳ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1068 ديدگاه)

    طراحیش زیبا بود به همین دلیل فقط تکاملی بود.
    کاش سیویک هم همین کار رو میکرد
    ۴نسل اخیر سیویک رو بزارین کنار هم.اصلا معلوم نیست همشون یک خودرو در نسل های مختلف هستن

    موافقم 4
    مخالفم 0
    1. NAVID۰۰۹۸

      ۲۳ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (10232 ديدگاه)

      دقیقاً همینه که میفرمایید .
      اینقدر طراحی نسل اولش کامل و زیبا هست که مجبورند یه جورایی تکامل طرح انجام دهند و نه یک طراحی دگرگون شده !
      طراحی داخلی نسل قبل وقتی سال ۲۰۱۵ آمد به بازار جهانی و اون قوس‌های آلومینیومی بُرِس خودرو ، دیوانه کننده جذاب بود و هست که در نسل جدید کنتر گذاشته شد که جا داشت نوعی سمبل NX باشد .

      دوستانی که NX داشته‌اند یا سوار شده‌اند ، میدانند که این خودرو ارزش خرید بالایی نسبت به رقبایش همچون bmw X4 و X3 دارد که اولش کیفیت متریال و آپشن‌های فراوانش هست و سپس بازار فروشش و خدمات بسیار ارزان‌ترش !
      اما جاداریه X4 و X3 را ندارد و این باعث شده به کار خانواده‌ها نیاد و به درد مجردها میخوره !

      باز هم میگویم ، خیلی خوب شد موتور تنفس طبیعی را به نسل دوم وارد کردند که ای کاش نسل اولش داشت که مطمئناً در ایران مشتری‌ها دِرو میکردنش !
      در ایران هیچی مثل تنفس‌طبیعی نمیشه و توربوها و هیبریدها فقط حکم سرطان را دارند بخصوص برای نمونه‌های کارکرده !

      موافقم 2
      مخالفم 1
      1. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

        ۲۳ خرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (4617 ديدگاه)

        این یه کراس‌اوور کوچیکه،موتور تنفس طبیعی میخواد چیکار؟ کوپه اسپرته؟ ای کاش آقای ۲۶۴۶میومد،یه طومار کامنت میدی اول تا آخر هیچ بار علمی نداره!😑

        موافقم 4
        مخالفم 1
      2. محمدرضا

        ۲۳ خرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (1068 ديدگاه)

        X3 هم کلاس rx

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. NAVID۰۰۹۸

          ۲۳ خرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (10232 ديدگاه)

          محمدرضا جان

          هم‌کلاس لکسوس RX میشه X5 bmw با دو دنیای کاملاً متفاوت .

          موافقم 1
          مخالفم 0
  4. مهدی

    ۲۳ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (552 ديدگاه)

    یک کلام ، بی نقص
    زیبایی رخ – نمای بغل – عقب
    کاپوت بسیار خوش آهنگ
    رنگ سفیدش تداعی یک اسب سفید اصیله

    موافقم 3
    مخالفم 0
    1. Navid_bivaN

      ۲۳ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (3691 ديدگاه)

      نقصش کیفیت سواریشه که امیدوارم بهبود پیدا کرده باشه، برای انجین خسیس تر از تویوتا ندیدم. ینی تا سنت و پنی آخری که بتونه ازش پول دربیاره، رو مدلای مختلف میزاره. یکم تفاوت بزارن بین لکسس و تویوتا بد نیست و راه دوری نمیره. همینه که شخصا هرچی لکسس دیدم، پشت فرمونش پیرمرد یا پیرزن بوده، فقط IS و RCF هست که میبینی دست جووناست.

      موافقم 1
      مخالفم 0
  5. RezaRs

    ۲۳ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1613 ديدگاه)

    خیلی خوشکله فقط یوخته کابین رو زیاد دوس نداشتم

    موافقم 4
    مخالفم 0
  6. MjM

    ۲۳ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (720 ديدگاه)

    چی از تو بهتر ک زخمم میزنی
    این یعنی با هر نسل، تو قلب منی
    تا یکی زخمامو می بنده برام
    با نسل جدید دوباره خنجر میزنی

    موافقم 3
    مخالفم 0
  7. Kato

    ۲۳ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (449 ديدگاه)

    جانم لکسوس
    جانم طراحی
    جانم راحتی
    جانم کابین
    جانم موتور
    جانم کم خرجی
    جانم تنظیم شاسی
    جانم امکانات

    جانم ژاپن

    جانم جانم جانم….

    بینظیره

    موافقم 2
    مخالفم 0
  8. 1

    ۲۳ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (20 ديدگاه)

    به لحاظ ظاهری که حرفی برای گفتن ندارد اما بهتر بود که در بخش قوای فنی پیشرانه های جدید و با تکنولوژی روز معرفی کند.

    موافقم 0
    مخالفم 6
    1. کیان

      ۲۳ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (1435 ديدگاه)

      میشه بفرماییدت تکنولوژی روز چی هست ؟

      موافقم 1
      مخالفم 0
    2. Mohammadreza

      ۲۳ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (870 ديدگاه)

      اتفاقا اون موتور 4 سیلندر پلاگین هیبرید که حدود یکسال از معرفیش میگذره تحسین گسترده کارشناسانه سراسر دینا رو به همراه داشت.

      حالا چون اینجا چیزی از این موتور شاهکار(در نوع خودش، چون دیدم آدم هایی که فک میکنن موتور شاهکار فقط یعنی موتور 8 سیلندر تویین توربو فراری پیستا!) نگفته شما فک کردی موتورش کم الکیه! ؛)
      وصف و ستایش این موتور پلاگین هیبرید جدید خودش یه مقاله مفصل و چند ده صفحه ای می‌شه که نبودش در پدال خیلی حس میشه.

      این موتور با هربار شارژ کامل میتونه 60 کیلومتر کاملا الکتریکی پیمایش داشته باشه (بدون روشن شدن موتور بنزینی)
      و این یعنی اگه شما این خودرو با این موتور رو هر شب وقتی برمیگردی خونه به شارژ وصل کنی، خودرو در مصارف شهری و در داخل شهر تماما برقی خواهد بود و یک گرم co2 در شهر تولید نمیکنه.
      از اون طرف در مسافرت ها و راه های بین شهری طولانی هم بدلیل داشتن موتور بنزینی و شعاع حرکت +1000 کیلومتر هرگز مالک رو مأیوس نمیکنه.

      موافقم 2
      مخالفم 0
  9. کوشا

    ۲۳ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (220 ديدگاه)

    البته که هر نفر سلیقه ای داره ولی به نظرم به لحاظ طراحی غیر از نمای جلو دستاورد دیگه ای نداشته و حتی پسرفت کرده. چراغ های عقب پیوسته اصلا تصمیم درستی نبوده و طراحی داخلی هیچ چیز هیجان انگیزی نداره. شما رو ارجاع میدم به کابین های احساس برانگیز برتر جنسیس. به نظر من یکی از مهم ترین چیز ها در مورد خودرو های پرمیوم همین احساس لوکس بودن داخل کابین هست. به لحاظ فنی هم نه تا حالا سوارش شدم و نه سوادشو دارم!

    موافقم 0
    مخالفم 6
    1. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

      ۲۳ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (4617 ديدگاه)

      کاملا موافقم با نظرتون👌

      موافقم 1
      مخالفم 1
  10. VENENO / SC V12

    ۲۳ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1180 ديدگاه)

    شَلم شیلوایی ترکیب کردن از همه دادن بیرون!

    موافقم 1
    مخالفم 5
  11. 🇩🇪👑MERCEDES BENZ👑🇩🇪

    ۲۳ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1962 ديدگاه)

    خوب شده.

    موافقم 3
    مخالفم 0
  12. AHMET 2002

    ۲۳ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1465 ديدگاه)

    به رسم یه بزرگوار تو پدال،

    کاش وارد شه و بخرینش یه عده ای مام نگاش کنیم فقط

    موافقم 4
    مخالفم 0
  13. امیرحسین

    ۲۳ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (300 ديدگاه)

    من از 10 به این لکسوس ۴ میدم چون از نظر طراحی اصن زیبایی ندار و هیچ همخوانی با جلو و عقب خودرو به چشم نمیاد نمای داخلی کابین خود رو هم چنگی به دل نمیزنه اصن مشخص نیست این خودرو رو برای قشر جوان ساختن یا میخواستن یه خودرو خانوادگی بسازن از لحاظ فنی ماشین هم فعلا مشخصات کاملی تو این مقاله گفته نشده اگه کلا همین باشه به نظرم این مدل از لکسوس واسه رقابت ساخته نشده

    موافقم 1
    مخالفم 4
    1. با مهربونی جهان زیباتره

      ۲۳ خرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (1114 ديدگاه)

      ژاپن با لکسس لطف بزرگی در حق خودروسازی کرد

      موافقم 3
      مخالفم 0
      1. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

        ۲۳ خرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (4617 ديدگاه)

        جز جلوپنجره دوکی شکل چه چیز دیگه ای وارد صنعت خودروسازی کرد؟ لطف کنید بفرمایید….

        موافقم 1
        مخالفم 3
        1. RezaRs

          ۲۳ خرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (1613 ديدگاه)

          خب ماشینای دوستداشتنی و جالب خوبی دارند و مدل افسانه ای lfa

          موافقم 1
          مخالفم 0
        2. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

          ۲۳ خرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (4617 ديدگاه)

          که اینطور…

          موافقم 1
          مخالفم 0
  14. محمد

    ۲۳ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (353 ديدگاه)

    لکسوس nx یکی از بهترین مدل های که لکسوس داره به نظرم، یه کراس اوور با امکانات بالا

    موافقم 3
    مخالفم 0
  15. محمد مختاری آذر

    ۲۳ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1000 ديدگاه)

    طراحی خیلی خوب لکسوس واقعا این لکسوس عالی هستش

    موافقم 2
    مخالفم 0
  16. حسین

    ۲۳ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1094 ديدگاه)

    طراحی تکاملی و زیباتر از نسل قبل شده مخصوصا قسمت جلو که خیلی زیباتر شده و یه مقدار عضلانی هم به نظر میاد. ارتقا فنی خوبی هم داشته.
    ولی از طراحی داشبورد خوشم نیومد

    موافقم 2
    مخالفم 0
  17. ina§

    ۲۳ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (11 ديدگاه)

    چراغای جلوی جدید لکسوس چه این ماشین و چه is بسیار زیبا هست نمای جانبی خوبی هم داره تنها نکته منفی به نظرم وصل شدن چراغ های عقبه که یک خورده داره تکراری میشه برای تموم ماشین ها. نمای داخلی هم به جز اندازه مانیتور و فرمون خیلی زیبا هست حتی با وجود انحراف به سمت راننده. لکسوس که واقعا به نظرم به یه طراح فرمون نیاز داره تا کامل بشه علیرغم اینکه ارگونومی خوبی داره ظاهرا، خیلی ساده و تکراری هست

    موافقم 1
    مخالفم 0
  18. Aryan🥋🥋🥋judo

    ۲۳ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (574 ديدگاه)

    مثل همیشه و همه ی لکسوس هابسیار زیبا و عالی و خشن

    موافقم 2
    مخالفم 0
  19. رامتین

    ۲۳ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (3048 ديدگاه)

    شتاب نسخه هیبریدی که تنها 240 اسب داره، وحشتناک عالیه. 5.7 (پنج و هفت دهم) ثانیه درسته؟ نسخه 280 اسبی شتاب نزدیک به 7 داره! چطور این نسخه با توان و گشتاور کمتر شتاب این چنینی داره؟ اشتباه ننوشتید؟

    موافقم 2
    مخالفم 0
  20. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

    ۲۳ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (4617 ديدگاه)

    همه چیزش خوبه جز طراحی عقبش، بدم نیومد…

    موافقم 1
    مخالفم 2
  21. Amirreza

    ۲۳ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (2724 ديدگاه)

    چقد شبیه ux نسل قبل شده ولی کلا از قبلی قشنگتره بجز چراغای جلو

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. Ali

    ۲۴ خرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (267 ديدگاه)

    نسل قبلی طراحی بهتری داشت
    این چراغ کشیده عقب به معنای واقعی تکراری شده!

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا