لکسس

پیش نمایشی از لکسس LS

سرانجام لکسس از نسل جدید خودروی فوق لوکس خود و پرچمدار تولیدات این شرکت بطور رسمی رونمایی کرد.

2013 Lexus LS 460 F Sport
۲۰۱۳ Lexus LS 460 F Sport

تصاویر منتشر شده از لکسس LS جدید، نشان از تکامل تدریجی طرح نسل پیشین با تاکید بر فرم دوکی شکل جلوپنجره بزرگ و چراغهای اسپرت تر دارد. با وجود تصاویر و اطلاعات محدود تا این لحظه، می توان طراحی بیش از حد محافظه کارانه لکسس جدید را از نقاط ضعف آن برشمرد. اما شاید این استراتژی هوشمندانه ای از سوی لکسس باشد تا به مشتریان وفادار آن شوکی وارد نشود. مخصوصا وقتی رقبای آلمانی چون آئودی A8 و ب ام و سری ۷ هم از تغییرات بنیادین در محصولات فوق لوکس خود پرهیز می کنند.

2013 Lexus LS 460 F Sport rear
۲۰۱۳ Lexus LS 460 F Sport

پیشرانه های مورد انتظار برای مدل ۲۰۱۳ لکسس LS 460 F شامل موتور V8 با حجم ۴.۶ لیتر و قدرت ۳۸۶ اسب بخار و گشتاور ۴۸۷ نیوتن متر که بصورت دیفرانسیل جلو یا دو دیفرانسیل قابل انتخاب است، می شود. این موتور در کنار گیربکس هشت سرعته خودکار، توانایی رسیدن به سرعت صد کیلومتر را در تنها ۵.۴ ثانیه به این خودروی سنگین و لوکس می دهد.


البته مدلهای دو دیفرانسیل با خروجی موتور ۳۶۰ اسب بخار و گشتاور ۴۷۰ نیوتن متر به ۵.۹ ثانیه زمان نیاز دارند. همچنین موتور هایبریدی V8 در مدل LS600 با حجم ۵ لیتر که همراه با موتور الکتریکی در مجموع، ۴۳۸ اسب بخار نیرو تولید می کند، با گیربکس انتقال پیوسته و متغیر نیرو (ECVT) به هر چهار چرخ، می تواند شتاب صفرتاصد ۵.۵ ثانیه ای را به ارمغان آورد.

2013 Lexus LS 460 F Sport front
۲۰۱۳ Lexus LS 460 F Sport

نسخه جدید LS لکسس خودروهایی نظیر ب ام و سری ۷، آئودی A8 و پورشه پانامرا را هدف قرار داده است.

2013 lexus LS
۲۰۱۳ lexus LS
2013 lexus LS
۲۰۱۳ lexus LS
2013 lexus LS
۲۰۱۳ lexus LS
مدلهای LS 460 F نیز با چهره و مشخصات اسپرت و تهاجمی ساخته می شوند. از جمله تفاوتهای این مدل با سایر مدلهای LS باید به رینگهای ۱۹ اینچی آلیاژی، سیستم تعلیق بادی با ارتفاع کمتر، ترمزها با شش پیستون ساخت برمبو، صندلیهای اسپرت و تزئینات آلومینیومی و فرمان چرمی را نام برد.
Lexus LS dashboard
۲۰۱۳ Lexus LS interior
2013 Lexus LS front seat
Lexus LS Interior
2013 Lexus LS rear seat
Lexus LS Interior

مطالب مشابه

‫۳۰ دیدگاه

  1. Aref

    ۷ مرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (72 ديدگاه)

    با اینکه زیاد از تویوتا و لکسس خوشم نمیاد ولی واقعا ماشین های با کیفیتی می سازه

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  2. ali m

    ۷ مرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (62 ديدگاه)

    عالیه اگه پول داشتم میخریدم رینگ پیکان روش می انداختم

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  3. ali

    ۷ مرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (9 ديدگاه)

    لامصب ابهتو میشه تو چشاش دید . . .

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  4. ali_fa

    ۷ مرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (4 ديدگاه)

    واقا لکسوس حرف نداره!

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  5. javad

    ۷ مرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (56 ديدگاه)

    جالبه بدونید که مدل قبلی این ماشین به عنوان بهترین اتومبیل خانوادگی برگذیده شد،تنها بدی ماشینهای لکسوس اینه که هرچی سوارش میشی آخ نمیگه و دلتون برای دیدن تعمیرگاه تنگ میشه!!! مثل اینه که یک لباس خوش جنس بخرید و بعد از کلی پوشیدن وقتی میخاین بذارینش کنار هنوز هم خوب مونده!!
    من که تنوع تلبم و اینجور صبری ندارم

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. javad

      ۷ مرداد ۱۳۹۱
      سوابق: (56 ديدگاه)

      ببخشید تنوع طلبم رو بد نوشتم

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  6. Mohammad

    ۸ مرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (7 ديدگاه)

    Vagean zibast,giyafash khof dare,Lexus ls mashine narmo rahato ye otag kare shiko bakelase ke mishe toosh jalase kari bargozar kard,chon vagean mojahaze,

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  7. ناصر

    ۸ مرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (191 ديدگاه)

    واقعا خدا اگه توی آسیا خودرو ساز خلق کرده فقط و فقط ژاپنی ها هستن ولاغیررررر
    لکسس محشره ،خیلی از این چهره اسپرت و علی الخصوص این جلو پنجره دوکی لکسس که توی همه مدلاش رعایت میشه خوشم میاد

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. سامان

      ۹ مهر ۱۳۹۱
      سوابق: (147 ديدگاه)

      آقا ناصر باهات موافقم شدید.
      شاید کره اى ها طراحى هاى خوبى داشته باشند ولى چه فایده وقتى مشترى ها از ماشین ناراضى هستند.
      حیف مدل هاى هوندا و نیسان تو ایران نیستند. ( به جز ماکسیما، مورانو، قشقایى و ماکسیما )

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  8. فرهاد

    ۸ مرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (6 ديدگاه)

    چند روز پیش یه ۲۰۱۲GS350 رنگ سفید از گمرک قشم ترخیص شد خیلی قشنگ بود

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  9. سروش

    ۸ مرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (43 ديدگاه)

    واقعا زیباست ولی اصلا در حد ماشینهایی مثل bmw سری ۷ نیست شاید در حد همون آودی a8

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  10. ehsan

    ۹ مرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (51 ديدگاه)

    شبیه ادمای که از دعوا برمیگردند خشن و بی اعصاب

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  11. علی

    ۹ مرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (75 ديدگاه)

    بنز بی ام و اس و ۷ که جای خودشونو دارن
    اما اینم ستاره شرقی هاست
    زیبا
    جادار
    مطمئن
    D:

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  12. saed

    ۹ مرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    خیلی عالیه ولی به نظر من این ماشین پیش پراید کم میاره

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  13. مهزیار

    ۱۰ مرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (408 ديدگاه)

    خوشم نمیاد ازش…. مخصوصا داخلش.. منو یاد ب ام و سری هفت کریس بنگل میندازه + آئودی A8.. صد در دص تقلید از رو ماشینای آلمانیه. لکسوس میخواست برا خودش یه راه باز کنه و از ماشینای آلمانی جدا شه. خوشم اومد که نتوسنست و آخرشم آلمانی کار کرد. کار که نه، تقلید کرد. طراحی بدنه هم خوبه ولی چیز خیلی خاصی جلب نظر نمیکنه. در مقایسه با سری هفت و اس کلاس، حرفی نداره. اینها همه نظر “من” بود !!! 🙂

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. سعید

      ۱۰ مرداد ۱۳۹۱
      سوابق: (1 ديدگاه)

      کاملا موافقم.فقط کپی از روی محصولات آلمانیه

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
    2. علی عقیلی

      ۱۰ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (118 ديدگاه)

      سلام
      خیلی جالبه که تو توضیحات میگه برای رقابت با سری ۷ یا پانامرا یا ایودی A8 !!!!!!
      جان خودم به پای A8 هم نمیرسه
      قیافش هم اصلا جالب نیست به اون صورت
      اخه مگه میشه تو خودرو سازی با المان مقیسش کرد ؟؟؟؟
      یا تو کیفیت ؟؟؟
      واقعا قابل مقایسه نیستن اصلا
      زاپن خودش میگه که لکسوس مرسدس زاپنه !!!!
      مرسی

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  14. هادی

    ۱۱ مرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (9 ديدگاه)

    سلام
    میشه این مدل لکسوس رو با سری ۷ بی ام و مقایسه کرده؟ به نظر شما بی ام و سری ۷ بهتر از لکسوس LS نیست؟

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  15. hamed

    ۴ شهریور ۱۳۹۱
    سوابق: (40 ديدگاه)

    جلوش میتونست بهتر باشه

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  16. ماشین باز

    ۸ فروردین ۱۳۹۲
    سوابق: (2 ديدگاه)

    جالب بود اونا که دوست ندارن لکسس باز نیستن دادا

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  17. ٢٢٢

    ۱۶ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (2 ديدگاه)

    نکه شوما خیلی لکسوس داشتین . تا وقتی تجربه سوار شدن ماشینی رو نداری هیچ وقت بیخودی نظر نده. بخدا اگه ماشین المانی و لکسوس تجربه کرده بودید هیچ وقت با هم مقایسه شون نمیکردید. اینو بدونید یعنی همه مون میدونیم تکنولوژی و کیفیتی کی فقط توی چرخ المانها بکار رفته از کل لکسوس بیشتره . اگه این حرفو میزنم چون بنده ١٠ سالی که توی امارات بودم تجربه کردم . من خودم لکسوس ال اس ۴٠٠ سفارش امریکا داشتم و تجربه سواری تکتک لکسوس ها رو داشتم الا lfa . و اینو بدونید که اکثر ماشینهای قدر جهان تکنولوژی المان توشون هست مثل رویس رویس: سیستم کل برقی و نورانیش و کل ادوات لوکس اتاقش حتی صندلی و لیوانو قاشوق چنگالاش وکل اتاقش با پنلش از المان میاد حتی گیربکس و موتورش . بنتلی: کل موتور ساخت ایودی و گیربکس و پنل و اتاق ساخت المان . لامبورگینی: کل اتاق و موتور و گیربکس و سیستم نورانی و برقی همه المانی . لکسوس ال اس ۴۶٠ و ۶٠٠ : سیستم نورانی و کل برقی و فن ماشین و فن صندلیها و گیربکس zf و کاتالیز و لولا و تمام صدا گیر درها پنجره ها ساخت المان . بوگاتی ویرون :رئیس و صاحب شرکت اقای ویرون کارگر شرکت ایودی المان بوده یک فرد ایتالیای بوده بعد از اتمام کار در شرکت ایودی یک شرکت به اسم فامیلیش میزنه اون کارگر شرکت ایودی بوده، بوگاتی ویرون: کل ساخت ویرون از المانه کل : ترمز ، موتور، تقویت موتور، کل سیستم ایمنی روشنای برقی ، صندلیها حتی پیچ های تیتانیومی توجه؛ ترمز ویرون حتی شرکت برمبو نتونست درست کنه براش یعنی درست کرد ولی توی تست قویترین ترمزهای برمبو اب شدن . هیچ شرکتی نتونست ترمز برای ویرون ١٠٠١ و١٢٠٠ اسبی بسازن ولی یک شرکت کوچیک المانی توی یک روستای کوچیک المان ترمزی ساخت برای ویرون که خود ویرون تسلیمه جلوش و الان دقیق ترین ترمز جهان هم هست.

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  18. ٢٢٢

    ۱۶ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (2 ديدگاه)

    اولین ترمز دیسکی جهان ساخت بوش المان . اولین ترمز های abs. ساخت بوش المان . سیستم ایمنی کشش و ضد هرز گردی و سیستم srs ساخت بنز المان . این سیستمها ۴۵ سال پیش بنز رو ماشیناش گراشته اما لکسوس و تویوتا سال ٢٠٠۶ پشت ماشیناشون میزدن srs یعنی ماشینامون این سیستم داره ، توجه کنید بنز ۴۵ سال پیش خودش اختراع کرده. اولین ماشین هیبرید جهان ٨۶ سال پیش ساخت شرکت پورشه المان ، لکسوس تازه یکی دو ساله تونسته تازه تقلید کنه هیبرید بسازه . شیشه برقی و سانروف ۴۶ سال پیش ساخت بنز . اولین ترمز کربن سرامیک جهان بنز amg ساخت المان. اولین صندلی برقی جهان بنز ۴۶ سال پیش . اولین چراغ زنون و ال ای دی ساخت المان . کل سوپر اتومبیل های جهان قلبشون ساخت المانه منظورم گیربکس ساخت zf المان بجز پورشه که گیربکس خودشو استفاده میکنه که اونم ساخت خودشه یعنی ساخت المان . گیربکس جایه حساسیه برای همین تمام سوپر کارهاب جهان میسپارن به المان یعنی توری بهش اطمینان دارن که از خودشون هم ندارن و المان هم کارشو خوب بلده شرکت zf المان . عزیزان بحث کیفیت میسپارم به خودتون نظر بدین ، الان توی ایران ماشینهای المانی هست ماله ٧٠ سال پیش هنوزم سالمه سالم از چرم گرفته از بدنه گرفته حتی بدون اندکی پوسیدگی سالمه سالم حتی رینگ و پستون ماله خودش موتور پلمه پلم ، غیر از المانی دیگه ماشینی نیست که بیش از ٢۵ ٣٠ سال موتورش پلم باشه . بله اینه کیفیت برتر اینه تکنولوژی برتر . Made in germany یعنی اعتماد یعنی برترین و بهترین ، این چیزیه که از ١٣۵ سال تا الان وجود داره شعار المانیها زندگی بدونه نقص ، حتی کوچکترین نقص نباید وجود داشته باشه از یک ادامس گرفته تا هواپیما بدون کوچکترین نقص . بقول المانها

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. علی عقیلی

      ۱۰ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (118 ديدگاه)

      دمت گرم ۲۲۲
      ایول
      المانیا کجا و لکسوس تازه به دوران رسیده کجا ؟؟؟؟

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
    2. luis

      ۵ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (26 ديدگاه)

      سلام عزیزم فراموش کردی جی پی اس امریکا را هم بگی مال المانه پارک اتومات لکسوسم بگی مال المانه تلویزیون سونی گوشی اپل سیستم سه چرخ متحرک سیتروئن سیستم تنظیم نور در پیچهای هوندا سیستم کمربند هوشمند لکسوس و تمامی سیستم های صوتی و تصویری جهان نظیر پاناسونیک شارپ ناسیونال ایوا توشیبا مال المانه اصلا خود جنابعالی و بنده هم مال المانیم.

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  19. رسول

    ۲۲ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (4 ديدگاه)

    هر وقت آلمانها تونستند ١٢سال تو کشور جنرال موتور برترین برند باشند بعد بیاند جلو.من که چرخ لکسوس را هم با صدتا پانامرا و سری ٧ عوض نمیکنم.میدونی چرا چون هر وقت ماشیناشون تونست یک ملیون کیلومتر کار کنه و فقط روغنا لنت عوض کنه بعد میشه با لکسوس مقایسشون کرد

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  20. سهیل

    ۱۷ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (18 ديدگاه)

    لکسسLs رقیبی جدی برای بنز s و ب ام و سری۷ است
    میزان فروش این لکسس در آمریکا بعداز بنز و قبل از بی ام و است
    در یک کلام
    بنزs یعنی اصالت تکنولوژی
    ب ام و یعنی نبوغ مهندسی
    و لکسس یعنی آسایش مطلق

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  21. علی

    ۶ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (15 ديدگاه)

    سلام از عزیزان المانی دوست یه پرسش دارم.
    چرا بی ام دبلیو قبل سال ۲۰۰۰ ائودی قبل ۲۰۰۳ مرسدس قبل ۱۹۷۹ شاسی بلند نداره در حالی که جیپ و رنج روور از دهه ۴۰ میلادی و تویوتا لند کروز از سال ۱۹۵۱ تولید میشده؟؟؟ایا ساخت گیربکس کمک و شاسی بلند تکلونوژی کن یا زیادی می خواد ؟؟؟ ماشین شاسی یک نیاز جامعه جهانی هست یا نه؟؟

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  22. علی

    ۶ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (15 ديدگاه)

    خواهشا تعصب نداشته باشیم نه پدران ما صاحب این شرکت های بزرگ هستن نه خود ما .حرف حق در یک کلام در میکانیک کشوری در دنیا روی دست المان نییت و در الکترونیک کشوری در دنیا قابل رقابت با ژاپن نیست ۷۰ درصد کارمندان شرکت اپل ژاپنی تبار هستن الکترونیک علم مدارس ژاپن و میکانیک علم روز المانهاست با توجه به روند خودرو سازی که در سالهای اخیر رو به خودرو های الکترونیکی و اپشنهای صوتی و تصویری و ال ای دی اومده مسلما کمی توازن قدرت در خودرو سازی بهم خورده شما از خود مدیر عامل دایملر و بی ام دبلیو هم که بپرسید ۱۰۰ تاثیر محصولات تویوتا موتور )لکسوس( در فروششون تاثیر چشم گیری داشته و لکسوس پیکان نیست و بنز شاتل ناسا!!

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  23. بهشاد

    ۳ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (2 ديدگاه)

    پیش هرکی برین و بپرسین که خرید خوب چیه
    میگه خریدی که پول کمی در مقابل جنس خوبی داده بشه
    و نکته هم همینجاست. لکسس
    واقعا مهندسی خوبی داره. خرابی تو کارش نیست .از همشون داشتم که میگم بنز بی ام دابلیو لکسس و….
    در یک کلام
    بهترین

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  24. مهدی کاظمی

    ۱۱ آبان ۱۳۹۹
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام خدمت دوستان
    تجربه خودمو کوتاه میگم در مورد ال اس
    ال اس ته ماشین دوستانی که ال اس دارن تجربه کردن من همه نوع ماشین سدان تندرو سوار شدم ولی این ماشین سلطان امیدوارم همه بتونن این تجربه رو داشته باشن

    موافقم ۱
    مخالفم ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا