مسابقات

تأیید حضور هارتلی و گسلی در تورو روسو برای فصل بعد

بعد از شروعی که هارتلی و گسلی با تورو روسو در گرندپری‌های مالزی و امریکا داشتند، از طرف تورو روسو تأییدشده که این دو، راننده‌های اصلی تیم برای فصل ۲۰۱۸ هستند.

مسابقه‌ی بعد در ابوظبی تنها پنجمین مسابقه‌ی گسلی و چهارمین مسابقه‌ی هارتلی در فرمول یک خواهد بود. این رانندگان فرانسوی و نیوزلندی به‌تازگی و به دلیل کنار گذاشته شدن دنیل کویات از تیم و رفتن کارلوس ساینز به رنو، به تورو روسو ملحق شده‌اند.

فرانتس توست مدیر تیم تورو روسو دراین‌باره گفت:

بسیار خوشحالیم که پیِر و برِندون به این زودی توسط ردبول برای رانندگی در تیم ما برای ۲۰۱۸ تأیید شدند. در چند مسابقه‌ی اخیر که از این دو راننده استفاده کردیم، آن‌ها نشان دادند که برای فرمول یک آماده هستند. آن‌ها به‌سرعت با اتوموبیل خو گرفتند و عملکرد خوبی از خود نشان دادند و همیشه برای رویارویی با چالش‌ها آماده بودند.

ما از یادگیری سریع آن‌ها شگفت‌زده شدیم. همان‌طور که می‌دانید فرمول یک چیزی نیست که همه بتوانند به این سرعت خود را با آن تطبیق دهند. بنابراین ما تصمیم گرفتیم یک سال کامل اتوموبیل خود را در اختیار آن‌ها قرار دهیم. تمام تلاش خود را می‌کنیم که خودرو و مجموعه‌ی بسیار خوبی در اختیار آن‌ها قرار دهیم و اگر این مجموعه را با پایداری راننده در کنار هم قرار دهیم، مطمئناً به نتایج خوبی می‌رسیم.

گسلی ۲۱ ساله که قهرمان مسابقات GP2 سال ۲۰۱۶ است، در ۲۰۱۴ به ردبول ملحق شد و قبل از اولین گرندپری خود در مالزی، چندین بار با اتوموبیل‌های ردبول و تورو روسو تمریناتی انجام داد. او گفت:

من بسیار خوشحالم که برای تورو روسو در ۲۰۱۸ رانندگی خواهم کرد. باید از ردبول، تورو روسو، خانواده‌ام و تمام کسانی که در سطوح پایین‌تر به موفقیت من کمک کردند که به اینجا برسم تشکر کنم. من واقعاً هیجان‌زده‌ام و انگیزه‌ی بسیار زیادی دارم که در مسابقه بعد در ابوظبی و بعدازآن در کل فصل ۲۰۱۸ هر چه در توان دارم را به نمایش بگذارم.

اما هارتلی که ۲۸ سال دارد، راه درازی را برای پیوستن به فرمول یک پیموده است. او که قبلاً توسط ردبول برای ورود به فرمول یک تایید نشده بود، موفق شد در مسابقات WEC در سال‌های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۷ قهرمان شده و با تجربه بیشتری از دنیای موتوراسپورت به فرمول یک برگردد.

در پایان امیدواریم هوندا موفق به حل مشکل‌های عدیده‌ی موتور خود شود و این رانندگان را در رده‌های آخر جدول مسابقات ۲۰۱۸ نبینیم.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Babak

دانش‌آموخته‌ی مهندسی مکانیک، عاشق خودرو، نویسنده و مترجم پدال

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا