ب ام وموتورسیکلت

معرفی موتورسیکلت‌های جدید ب‌ام‌و موتوراد

سبد محصولات R 18 ب‌ام‌و موتوراد با معرفی دو نسخه جدید B و Transcontinental گسترش می‌یابد.

این شرکت از مدل R 18 Transcontinental به عنوان گرندتورر آمریکایی یاد کرده و بنابراین این موتورسیکلت مناسب مسافرت‌های طولانی است.

این وسیله نقلیه با توجه به مأموریت خود دارای شیشه جلوی نسبتاً بزرگ است. R 18 Transcontinental همچنین از بادشکن‌های همرنگ بدنه، چراغ‌های محوری، دسته‌ها و صندلی‌های گرم شونده متمرکز روی راحتی بیشتر موتورسیکلت‌سوار سود می‌برد. تکمیل کننده تجهیزات این موتورسیکلت نیز چراغ‌هایی با قاب همرنگ بدنه، نمایشگر ۱۰.۲۵ اینچی و سیستم صوتی مارشال با چهار بلندگو و دو ساب ووفر هستند.

مدل R 18 B نیز شبیه برادر خود بوده اما کمی اسپورت تر است. از جمله تغییرات این موتورسیکلت می‌توان به شیشه جلوی کوتاه‌تر، صندلی ساده نازک‌تر و عناصر مشکی مات در بدنه اشاره کرد.

خریدارانی که دنبال محصولی خاص‌تر هستند می‌توانند مدل فرست ادیشن را سفارش دهند که برای هر دو موتورسیکلت در دسترس بوده و دارای رنگ بدنه مشکی کلاسیک، عناصر کرومی و خطوط سفید می‌باشد. این مدل‌ها همچنین از صندلی سفارشی و نشان‌های فرست ادیشن سود می‌برند.

نیروبخش هر دو موتورسیکلت پیشرانه ۲ سیلندر ۱.۸ لیتری با قدرت ۹۰ اسب بخاری و گشتاور بیشتر از ۱۵۰ نیوتون متری است. محصولات جدید ب‌ام‌و موتوراد همچنین با آپشن های گوناگونی همچون رنگ متالیک گلکسی در دسترس می‌باشند.

این دو موتورسیکلت از ماه آینده و با قیمت ۲۱۴۹۵ دلاری برای R 18 B و ۲۴۹۹۶ دلاری برای مدل R 18 Transcontinental عرضه خواهند شد. به این ترتیب محصول جدید ب‌ام‌و موتوراد گران‌تر از هوندا گلد وینگ خواهد بود.

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مطالب مربوط به دنیای خودرو در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۱۲ دیدگاه‌ها

  1. Reza Waffen SS

    ۱۱ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (2690 ديدگاه)

    اصلا از اینجور موتورا خوشم نمیاد، موتور باید اسپورت باشه

    موافقم ۱
    مخالفم ۶
  2. شاهرخ

    ۱۱ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (130 ديدگاه)

    خوبه گشتاور بالایی هم داره
    ولی بازم تو این سبک هییییییچی به هارلی نمیرسه
    واقعا از بین همه موتورا موتورای هارلی رو از همه بیشتر دوست دارم اصلا باهاشون رانندگی نکنم همینکه روشن کنم صداشو بشنوم خودش لذته خاصیه

    موافقم ۳
    مخالفم ۰
  3. MAHDI

    ۱۱ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (5325 ديدگاه)

    کلا این سبک موتورهارو دوست ندارم

    موافقم ۰
    مخالفم ۴
  4. ممد ژانگولر

    ۱۱ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1681 ديدگاه)

    چقدر خوبن اینا . اسپیکراشو !!!🙀

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  5. R@m!n

    ۱۱ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1281 ديدگاه)

    سری R بی ام و یه چیز دیگست. البته که این موتورم جذابه.

    تو این سبک هارلی دیویدسون و تریمف جایی برای عرض اندام رقبا نمیزارن.

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. بیژن

      ۱۱ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (1 ديدگاه)

      یه نگاهی به ایندین بندازید

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  6. ابر بهاری

    ۱۱ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (2 ديدگاه)

    من یه هوندا ۱۲۵ ایرانی دارم.
    ۵ سال پیش با قرص و قوله ازدواج کردم، گفتم دو سه سال بعدش ماشین میخرم. ولی انقدر قیمتا بالا کشید که به زور از عهده مخارج روزمره برمیام.
    انوقت یکی میگه ماشینایی که دوست نداره رو میندازه ته دره!!!
    نمیدونم اوضاع چجوری میشه؟ یعنی همین جور باقی میمونه یا بهتر میشه؟ فقط ترسم از اینه یه جور بشه همین موتور هم از زیر پامون درآد! 😞

    موافقم ۱
    مخالفم ۱
    1. abdi_mahdi

      ۱۲ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (386 ديدگاه)

      دوست عزیز مجبوری ازدواج کنی؟!

      موافقم ۱
      مخالفم ۱
  7. حسین دهمرد

    ۱۲ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1742 ديدگاه)

    چی تو خودت دیدی که از هوندا گلدوینگ گرونتری؟
    موتور ۶ سیلندر فلت هوندا نمونه ی کوچیک موتور پورشه ۹۱۱ هست.از نظر فنی هیچ موتوری در حدش نیست.
    ولی از نظر برندینگ هارلی تو این کلاس حرف اولو میزنه.
    اینقدر پهن پیکر ابهت داره ولی احتمال ضربه و آسیب بهش بیشتره . تو ترافیکم خیلی باید حواست باشه.
    از همه مهمتر چون موتورش طولیه موقع گاز دادن ناگهانی به یک سمت کج میشه درسته کمه و قلقش دستت میاد و حواست بهش هست ولی این گشتاور اضافی تو موتورهای عرضی دیگه وجود نداره حتی درصد ناچیزی هم اگه باشه چون تو موتور عرضی گشتاور رو به جلو وارد میشه با کمک فنر خنثی میشه.
    عیب دیگه ی موتور طولی اینه که سیلندرهاش دقیقا جلوی پا قرار گرفته که تابستون واقعا نمیدونم چجوری تحمل میکنن گرمای موتور رو. بنظر میرسه هواخنک هم باشه.
    نمیدونم یاماها vmax هم تو همین کلاسه یا نه ولی اوعجوبه ایه واسه خودش.

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. Iman99

      ۱۳ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (347 ديدگاه)

      هارلی تو این کلاس بهترینه هم از نظر برندینگ و هم از نظر فنی و مقایسه از نظر موتور هم چرا خیلی بهتر از موتور گلدوینگ هم هست که نمونه بارز اون موتور شش سیلند خطی ب ام و کا ۱۶۰۰ جی تی که خیلی بهتر از موتور هوندا گلدوینگه یادمه تو یه مجله مقایسه تخصصی هارلی با هوندا گلدوینگ رو میخوندم تو بررسی ها هارلی از همه لحاظ بهتر از گلدوینگ بود یه مورد دیگه هم ب ام و کا ۱۶۰۰ جی تی که یه چیزی بین هارلی و گلدوینگ بود و جنبه اسپرت بیشتری داشت که به نظرم اول هارلی بعد ب ام و بهترین هستن چون تو عملکرد و کارایی و تکنولوژی ب ام و بهتر بود و هارلی هم تو مقایسه مستقیم بهتر از گلدوینگ بود.

      موافقم ۱
      مخالفم ۰
      1. حسین دهمرد

        ۱۳ مرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (1742 ديدگاه)

        درود بر شما k1600 خیلی محشره.
        من چون موتورسیکلت آرام و کم سر و صدا رو واسه مسافرت ترجیح میدم زیاد با سر و صدای قلوپ قلوپ هارلی حال نمیکنم.

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
        1. محمد

          ۱۹ شهریور ۱۴۰۰
          سوابق: (1 ديدگاه)

          خوشبحالت ماکه فقط نگاه میکنیم

          موافقم ۰
          مخالفم ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا