مک لارن

ملاقات با مک لارن 765LT جدید: سبک، سریع و خشن!

درست همانند مک لارن ۶۰۰LT و ۶۰۰LT اسپایدر که نسخه‌هایی خشن‌تر و گیراتر از مک لارن ۵۷۰S کوپه و اسپایدر بودند، زمان دم‌دراز شدن مک لارن ۷۲۰S نیز فرا رسیده است. با مک لارن ۷۶۵LT جدید آشنا شوید، خودرویی سبک‌تر، سریع‌تر و حتی گیراتر نسبت به سوپرکار فوق‌العاده جذاب ۷۲۰S!

مک لارن 765LT

همانند دیگر مدل‌های LT، مک لارن بر طول این خودرو افزوده و درعین‌حال آن را تا حد امکان سبک و پاسخگو نگه داشته است. در مقایسه با ۷۲۰S استاندارد، ۷۶۵LT از فیبر کربن در پانل‌های بدنه و قطعات استفاده کرده و بنابراین ۸۰ کیلوگرم سبک‌تر از مدل عادی می‌باشد. قوای محرکه و شاسی نیز بهبود یافته‌اند. همچنین ویژگی‌های راحتی و رفاهی ۷۲۰S حذف شده‌اند تا وزن خودرو کاهش یابد.

مک لارن 765LT

اسپلیتر جلوی طویل‌تر، سپر جلوی جدید، رکاب‌های جانبی متمایز، سپر عقب بازطراحی شده، بال عقب گیرا و دیفیوزر عقب کشیده نیز خاص این خودرو بوده و از فیبر کربن تولید شده‌اند. حتی نگهدارنده پلاک نیز از متریال سبک‌وزن تشکیل شده است. کاپوت، گلگیرهای جلو، درب‌ها و گلگیرهای عقب به‌صورت استاندارد از جنس آلومینیوم سبک‌وزن هستند اما به‌صورت سفارشی با فیبر کربن نیز در دسترس هستند تا وزن خودرو بیش از پیش کم شود.

مک لارن 765LT

کاهش وزن ۷۶۵LT به کابین نیز سرایت کرده به گونه‌ای که شاهد بخشی متمرکز روی پیست هستیم. در کابین خودرو صندلی‌های مسابقه‌ای با پوسته فیبر کربنی نصب شده‌اند و سبک‌تر از صندلی‌های ۷۲۰S هستند. تونل مرکزی سفارشی و سبک‌وزن نیز از کامپوزیت کربن ساخته شده و ضخامت پانل در حد چند میلی‌متر است. فیبر کربن موردبحث همچنین در فرمان و پانل دینامیکی بکار رفته است. گزینه‌های فیبر کربن بیشتر را می‌توان از طریق بخش MSO سفارش داد تا این خودرو به شدت سبک‌وزن شود.

مک لارن 765LT مک لارن 765LT

تریم آلکانترای سبک‌وزن به‌صورت گسترده‌ای در کابین بکار رفته و شما بهتر است چیزهای لوکسی همچون کف‌پوش‌ها را فراموش کنید. همچنین فرمان به‌صورت دستی تنظیم می‌شود. سیستم تهویه مطبوع و صوتی به‌صورت استاندارد وجود ندارند اما اگر بخواهید می‌توان آن‌ها را بدون دریافت هزینه‌ای نصب کرد.

برای اولین بار در یک مک لارن LT مدرن، ضخامت شیشه‌های جانبی کاهش یافته است. شیشه جلو نیز نازک‌تر بوده و ستون‌های C نیز از موارد سبک‌وزن هستند. بخش‌های بالایی درب‌های دو سطحی نیز پذیرای پانل‌های فیبر کربنی شده‌اند.

سیستم اگزوز کاملاً تیتانیومی که دارای چهار خروجی است تنها ۱۰.۸ کیلوگرم وزن داشته و ۴۰ درصد سبک‌تر از سیستم‌های اگزوز فولادی قابل‌مقایسه می‌باشد. در نتیجه تمامی این تغییرات، مک لارن ۷۶۵LT وزن خشک ۱۲۲۸.۷ کیلوگرمی دارد.

مک لارن 765LT

زیر کاپوت این هیولا پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربو با قدرت ۷۵۵ اسب بخاری و گشتاور ۸۰۰ نیوتون متری جا خوش کرده و بنابراین ۷۶۵LT قوی‌ترین مک لارن LT جاده‌ای تاریخ است. شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۲.۷ ثانیه‌ای و شتاب صفر تا ۲۰۰ کیلومتر در ساعت ۷.۲ ثانیه‌ای نوید پرفورمنس دیوانه کننده‌ای را می‌دهند. این نیرو از طریق گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه به چرخ ها منتقل می‌شود.

مک لارن 765LT

تعویض دنده‌های گیربکس نیز برای شتاب گیری بهتر بهبود یافته و بنابراین می‌توانیم پاسخ پدال گاز تقریباً آتی و شتاب گیری بین دنده‌ای سریع‌تر نسبت به ۷۲۰S را تجربه کنیم. دیسک‌های ترمز سرامیک کربنی مک لارن سنا نیز قدرت توقف فوق‌العاده‌ای ایجاد می‌کنند. با قدرت ۶۱۴ اسبی به ازای هر تن از وزن خودرو، مک لارن ۷۶۵LT بهترین نسبت قدرت به وزن در کلاس را داشته و بیش از ۴۹ اسب بخار به ازای هر تن بهتر از رقبا می‌باشد.

به منظور هماهنگی با قدرت بیشتر پیشرانه، این هیولا گیراتر شده است. اسپلیتر جلو به سطح زمین نزدیک‌تر شده است. تیغه‌های عمودی در بخش کناری اسپلیتر جلو نیز به عبور جریان هوا از رینگ‌های جلو کمک می‌کنند. دماغه نیز کمی طویل‌تر شده و سپر و اسپلیتر جلو بیشتر به سمت جلو طراحی شده‌اند.

یک بال عقب فعال نیز وجود دارد که کشیده‌تر شده است. این تغییرات باعث شده‌اند طول کلی خودرو ۵.۶ سانتی‌متر بیشتر شود. موقعیت خاص بال باعث افزایش داون فورس می‌شود. همچنین نسبت داون فورس به درگ این خودرو نسبت به ۷۲۰S حدود ۲۰ درصد بهبود یافته است.

مک لارن ۷۶۵LT از رینگ‌های ۱۰ پره جدید با پیچ‌های تیتانیومی استفاده کرده و لاستیک‌های پیرلی پی زیرو تروفئو R نیز این رینگ‌ها را در آغوش گرفته‌اند. این رینگ و لاستیک‌ها نیز سبک‌تر هستند.

همان‌گونه که نام خودرو نشان می‌دهد تنها تعداد ۷۶۵ دستگاه از مک لارن ۷۶۵LT تولید خواهد شد. هنوز قیمت و زمان عرضه این هیولا مشخص نیست اما انتظار می‌رود قیمت آن بسیار بیشتر از بهای پایه ۲۹۹ هزار دلاری ۷۲۰S باشد.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۵۰ دیدگاه‌ها

  1. Kasra

    ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (7 ديدگاه)

    چه نمای عقب فوق العاده ای داره…
    عکس سوم…

    موافقم 2
    مخالفم 0
    1. NAVID۰۰۹۸

      ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
      سوابق: (10056 ديدگاه)

      از اینکه مک لارن خوبه ، هیچ شکی دَرِش نیست ، اما خیلی یکنواخت شده و هر چیزی تولید میکنه متفاوت نیست و شبیهه هم هستند همشان که این برای خودروهای هیولایی چون مکلارن یک عیبه .

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Anti-nazi

        ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
        سوابق: (688 ديدگاه)

        اخوی اون فولوکس ک کلی دم و دستگاه داره هم محصولاتش چ اسپرت چ کاربردی چ تو سطح بین برندی فولوکس مث آئودی و…. شبیه هم شدن غیر از لامبو
        این ک مک لارنه و مستقل حق بده ک روی این چیزا متمرکز باشه
        همینک بیاد و غولارو شرمنده کنه کافیه

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. ممد ژانگولر

      ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
      سوابق: (3454 ديدگاه)

      به نظرت اگه چراغهای عقبش با جلوش جابجا بشه یکم زیباتر و پویا تر نمیشه طراحیش؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Hamidreza

        ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
        سوابق: (2442 ديدگاه)

        عزیزم جای چشم ها گوش های شما هم عوض شه بهتر نمیشه طراحیت؟

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. اصل کار

        ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
        سوابق: (16 ديدگاه)

        این حرف رو اینجا زدی، جای دیگه نزن.
        اوقاتمو تلخ نکن! :)

        موافقم 0
        مخالفم 0
    3. Reza

      ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
      سوابق: (5323 ديدگاه)

      خودش کم بود نسخه LT شم رسید . کی میخواد جلوی این وایسه؟؟؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
    4. Hamidreza

      ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
      سوابق: (2442 ديدگاه)

      عاشق مک لارن اومد؛ گفته بودم قیمتش بالاست و واقعا بالاست
      اما نمای عقب گیرایی داره ؛ به بادی کیت هم نیازی نداره
      همین الانشم شتابش عالیه ولی اگه تیون خفن بشه چی میشه wow
      جمیرا هم معرفی شد مبارک طرفداراش مک لارن هم با این من رو شاد کرد
      میدونم نمیشه ولی اگه در های مک لارن مثل ماشینای کوینگ زگ باز شه چی میشه هرچند همین الان هم زیبایی خاصی داره
      یه چیزی هم بگم ، بعضیا میگن طراحی های مک لارن شبیه همن ولی واقعا من این حس رو ندارم اصلا، الان سنا کجاش شبیه 720اس هست؟ یا p1 از دور داد میزنه که p1 هست 570اس هم از 600lt به راحتی قابل تشخیصه نمیدونم دیگه چی بگم آخه
      بعضیا خیلی با مک لارن مشکل دارن نمیدونم حالا چرا مثلا اگه یه موقع یه مک لارن یه لامبو رو تو یه مسابقه ای ببره میان میگن آقا این مجله انگلیسی هست و مک لارن اگه میتونه بیاد با داداش بزرگه رقابت کنه و… که فقط و فقط تعصب باعثش میشه و آدم خندش میگیره !
      ای کاش مک لارن یه هایپر کار جدید با شتاب زیر 2 ثانیه بزنه ( الان نیاید بگید این فقط کار کوئنیگ‌زگ هستش و مک لارن عمرا بتونه این کارو کنه)

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌:::فرشاد:::

    ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (3019 ديدگاه)

    تو همون نسخه S، حسابی عالی کار کرد، وای به حال LT؛ فراری و پورشه باید هر چی زودتر نسخه قوی‌تر F8 و نسل جدید GT2 RS رو تولید کنن، وگرنه. . .

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Ferrari

      ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
      سوابق: (1872 ديدگاه)

      هر برندی برنامه های خودشو داره تولید انبوه فراری f8 تازه شروع شده و تا دوسال اینده از نسخه پیست محور خبری نیست پورشه هم دیروز مدل ۹۱۱ توربو اس رو معرفی کرده و تا معرفی مدل GT2 دو سه سالی فاصله داریم لامبورگینی هم فعلا برنامه ای برای معرفی هوراکان اوو پیست محور نداره
      ۷۶۵LT فعلا رقیبی نداره و مشخصه که تو پیست از همه ماشینها مثل ۴۸۸ پیستا هوراکان پرفورمانته و ۹۱۱GT2rs سریعتره

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. آریا ماشین

      ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
      سوابق: (661 ديدگاه)

      وقتی این نبود برای انتخاب بهترین سوپراسپرت جهان بین ۷۲۰s و پیستا و gt2 rs شک داشتیم ولی با اومدن این بی شک بهترین سوپر اسپرت جهانه تا وقتی که ببینیم gt2 rs جدید و f8 نسخه پیست کی معرفی میشه
      قیمتش هم که خیلی سرش بحث شد اعلام شده : ۳۷۵ هزار دلار ، فقط ۷۵ هزار دلار گرونتر که به نظرم ارزششو داره
      و اینکه تو ۴۰۰ متر هم خیلی حرف داره شاید بتونه دیمن رو بزنه…

      موافقم 0
      مخالفم 1
  3. مهدی ۹۱۱

    ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (459 ديدگاه)

    هر وقت محصولی جدید از مکلارن و فراری رونمایی میشه به عنوان یک رقیب قوی برا پورشه احساس خطر میکنم البته این احساس مطمعنا برا طرفداران مکلارن و فراری نسبت به پورشه های جدید وجود داره در واقع ای ن سه تا اوج مهندسی ان

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. doubt

      ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
      سوابق: (257 ديدگاه)

      راستش من در عین احترام به مک‌لارن الان اعصابم خورد شده که همون 720اس چقد حریف قدریه و کلی اذیتمون کرد. الان اینو نمیدونم چ باید کرد. کلا فراری و گورشه و لامبو انگار بیخیال رقابت با مک‌لارن شدن تو این کلاس.
      دیشب داشتم حال میکردم ک ایول چی میشه همین توربو اس جدید کل 720اس رو بابونه و کار به جی تی 2آراس نکشه.
      با این وضعیت بعیده جی تی 2 آراس بتونه این 765ال تی رو تو خط مستقیم بزنه. البته من امیدوارم

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Anti-nazi

        ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
        سوابق: (688 ديدگاه)

        تو مدل پاایه ک ۹۱۱ از مدل پایه ی شصت هزار دلاری شکست خورده
        چ برسه ب سیصد هزار دلاری….

        موافقم 0
        مخالفم 0
  4. علیرضا

    ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (425 ديدگاه)

    به عنوان یه طرفدار فراری واقعا رقیب خطرناکی برای پیستا به عرصه رقابت اومده . امیدوارم فراری یه دستی به پیستا بکشه برای امسال وگرنه بدجور میبازه به این وحشی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. بهراد

    ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (753 ديدگاه)

    به حق چیزای ندیده … لامصب اینو دیگه چطوری می خوان تیون کنن؟ اگزوزش که تیتانیومه موتورشم تو نسخه 720اس تا خرخره تیون بود مونوکوک شاسیم فیبر کربن.
    در و گلگیرا هم سفارش بدی برات فیبرکربن میزنن. خوش به حال اونایی که تو کشورشون این ماشینا رو می بینن و تف به سرنوشتمون که اینجوری برامون انتخاب کردن.

    راستی چرخ عقب چرا دو تا کلیپر ترمز داره؟یکی قرمز بزرگه و یکی مشکی کوچیک؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. Joker

    ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (522 ديدگاه)

    بیچاره رو لخت کردن واسه یک صدم ثانیه سریعتر شدن? آخه مگه مجبورید چیزی که خوبه رو گند بزنید توش،همون نسخه استانداردش شتاب ۲.۵ و تاپ اسپید ۳۵۰ رو به راحتی میزد اونم با کلی آپشن و سوار شهری در حد اس کلاس! واسه پول بیشتر گرفتن از مشتری از هیچ کاری دریغ نمیکنن،همه چیزو از رو ماشین کم میکنن و خوب که لخت شد با کمی افزایش جزئی قدرت چند صد هزار دلار گرونتر میندازن به مشتری!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. NAVID۰۰۹۸

      ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
      سوابق: (10056 ديدگاه)

      دقیقاً با Joker موافقم
      چرا منطقی به قضیه نگاه نمیکنید .
      در بالا توضیح دادم که خوبه مکلارن اما دیگه زیادی کلاهبرداری میکنه با اعداد و ارقام
      یک مدل با یک ظاهر را با هزاران مدل اسب بخار مخلوط میکنه میده دست مشتری با پولهایی متفاوت .
      حالا شما ایتالیاییها یا آلمانیها را با این مقایسه کنید تا پی ببرید .

      فراری مدلهای متفاوت با استایل های متفاوت و دوست داشتنی روح دار ، همینطور لامبورگینی .

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Ferrari

        ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
        سوابق: (1872 ديدگاه)

        اینهمه تلاش نکردن فقط شتاب ماشین یک دهم کم بشه این ماشین تو پیست حداقل ۳_۴ ثانیه سریعتر از ۷۲۰ شده

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. ویلیامز (بنتلی)

        ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
        سوابق: (27 ديدگاه)

        دوست عزیز مثل بقیه شرکت ها که برای یک مدل خودرو نسخه های مختلفی ارائه میدن مثلا پورشه 911 توربو اس و جی تی 2ار اس ،این خودرو هم نسخه قوی تر 720اس هست نه یک مدل کاملا جدید! بعد از طرفی طراحی خودرو های جدید مکلارن تقریبا متفاوت از هم هست، چه شباهتی بین 720اس و مکلارن جی تی و سنا و اسپیدتیل میبینی؟ البته طراحی همشون به عنوان یه مکلارن شناخته میشه و این به اصالت و زبان طراحی شرکت برمیگرده ولی اصلا شباهت زیادی ندارن!
        میخوام بدونم مجبوری الکی کامنت بذاری؟! مجبوری آرامش ادمو بهم بزنی؟ مجبوووری؟!!!
        مکلارن کلاهبردار؟!!!

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. Hamidreza

          ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
          سوابق: (2442 ديدگاه)

          با ویلیامز (بنتلی) و Ferrari موافقم
          اولا مک لارن کلاهبدار نیس ، ثانیا اگه شما خیلی دوست دارید میتونید یه شرکت تاسیس کنید و یه ماشین بسازید بعد بعنوان یه نسخه قویتر گند نزنید توش و لختش نکنین
          والا همین آلمانیا هر چند وقت گندشون درمیاد تازه با هم همکاری میکنن تا قانون رو دور بزنند ( تعصب باعث میشه چشمتون رو رو همه چی ببندید)
          فک کنم لامبو بود که sian رو با سه میلیون دلار میفروخت در حالی که ارزشش رو نداره ( درسته که یه لامبوهه ولی با سه میلیون دلار چند برابر بهترش رو میشه خرید) الان مک لارن با اعداد و ارقام دروغ میگه؟
          بعد کجاش محصولات مک لارن بی روحه؟ ببخشید میشه بهتر توضیح بدید از کجا میفهمید ماشینای دیگه رو دارن؟ شایدم روح اونا اومده بود تو خوابتون ولی مک لارن نه!
          الان کدوم خریداری از خریدن senna پشیمونه؟ کم رکورد زد؟ کم سرو صدا کرد؟ والا دیگه نمیدونم چی بگم
          حالا که ایتالیایی ها و آلمانی ها رو با این ( این اسم داره عزیزم اسمشم مک لارنه) مقایسه کردم پی بردید؟
          یه چیزی هم بگم که قبول دارم مک لارن ها (مخصوصا 570اس) یه مشکلاتی دارند و سرویس دهی مک لارن نسبت به شرکت های دیگه ضعیف تره!
          ولی سیستم شخصی سازی مک لارن خیلی خیلی خیلی بهتر از سایتهای خیلی شرکت های دیگس و ارائه آپشن های مناسبش آدم رو خوشحال میکنه!
          راستی اینم بگم که مک لارن همونیه که یه دورانی رکورد دار سرعت بود! ولی حالا برنامه شرکت انگار تغییر کرده .

          موافقم 0
          مخالفم 0
      3. Mclaren

        ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
        سوابق: (1116 ديدگاه)

        نوید جان ناراحتی میتونی کامنت نذاری نظر شخصیتو یبار دیدیم و شنیدیم مجبور نیستی بیش از این خودتو زجر بدی و میتونی بری توی مطالب برند های محبوبت به به و چه چه کنی ولی چیزی که مشخصه اینکه نظر کارشناس ها و حتی فن های فراری و پورشه و لامبورگینی در مورد این خودرو منفی نبوده فقط کافیه جا اینکه بشینی 10 ساعت فک کنی چه ایرادی از این برند در بیاری یک سری به نظرات این افراد بزنی اون موقع متوجه میشی داری دری وری میگی.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. NAVID۰۰۹۸

          ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
          سوابق: (10056 ديدگاه)

          ???
          رفیق بیخیال
          کلاهبرداری گفتم از نظر نقد طراحی یک شکل و یکنواخت .
          از نظر فنی که خب شکی در بینظیریش نیست .
          اگر بد گفتم و بد برداشت کردید ، معذرت خواهی میکنم از طرفداران این برند و خودرو .

          قبول کنید سخته تشخیص مدلهای مکلارن با هم ولی بقیه رقبا را میشه از دور هم تشخیص داد .

          موافقم 0
          مخالفم 0
      4. دانیال_Surrey،England

        ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
        سوابق: (2761 ديدگاه)

        میگم متعصبی برای همینه.
        ((سیستم تهویه مطبوع و صوتی به‌صورت استاندارد وجود ندارند اما اگر بخواهید می‌توان آن‌ها را بدون دریافت هزینه‌ای نصب کرد.?))
        ..
        جالبه بدونی همین gt2rs سیستم اطلاعات و سرگرمی و تهویه مطبوع و ……رو بر میداره،31 هزار دلار هم تحت نام وایساخ پکیج از مشتری پول میگیره!!!!
        همون زمان هم که 720 اومده بود خیلیا از قیمت پایینش نسبت به عملکردش حیرت کرده بودن.((میتونی به موتورترند مراجعه کنی))
        ..
        اینم قیمتش احتمالا چیزی حدود 400 هزارتاس که بازم بسیار کمتر از رقباس.
        ..
        سبک بودن هم هنر میخواد.
        به کارگیری موادی مثل پلی کربنات در قسمت هایی از شیشه عقب و ستون c_استفاده از متریال فرمول یک در گیربکس، گیربکسی که 15 درصد سریعتر از نسخه پایه س ((720s?))و همچنین بهبود پاسخ دهی به پدال گاز_پیستون های آلومینیومی و رینگ های فوق سبک وزن فورج کاری شده_فنر و دمپرهای جدید.آپدیت نرم افزاری سیستم pcc2 مک لارن_سیستم فرمان پذیری بهتر و…………………
        همچین تو دوتا پکیج که یکیش Clubsport برای کسایی که سبک سازی بیشتر و پیست رو دوست دارن میشه صندلی های سبک وزن سنا و یه سیستم تله متری با 3 تا دوربین برای رکورد گیری ها و ترمز کربن سرامیکی سنا و………..رو هم سفارش داد.
        برای کسایی که به این هم راضی نمیشن((ای لامصبا?))یه پکیج Clubsport Pro هم پیشنهاد میشه که میله های تعادل تیتانیومی هم پشت صندلی عقب در نظر گرفته شده و…..
        و برای کسایی که به اینا هم راضی نمیشن مک لارن یه پکیج کامل 3 ماهه رایگان تیمارستان در نظر گرفته!!?
        ..
        در مجموع نوید با این کامنتت هم خیلی خندیدم.
        ((یک مدل با یک ظاهر را با هزاران مدل اسب بخار مخلوط میکنه میده دست مشتری با پولهایی متفاوت .))
        یه نفر به من بگه شباهت 720 با 570 یا سنا یا اسپیدتیل با الوا یا ………چیه؟؟؟
        از 720 به این ور هیچ ماشین مک لارن شباهت آنچنانی به هم ندارن.
        کسی که ماشین باز باشه و نتونه اون مدلایی که گفتم رو از هم تشخیص بده؛………………………..?

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. مهراد

          ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
          سوابق: (755 ديدگاه)

          حاجی میدونم پرات ریخته !! حق داری پرای منم ریخته

          مکلارن حجت رو در حق طرفداراش تموم کرد

          این ماشین اومده که رکورد نوربرگرینگ رو مال خود کنه

          والسلام علیکم و رحمه ال… و برکاته

          موافقم 0
          مخالفم 0
      5. Maserati

        ۵ مهر ۱۳۹۹
        سوابق: (2098 ديدگاه)

        داداش جوکر یک دهم ثانیه برای ماشین مثل یک ساااللللل میمونه

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. Mclaren

      ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
      سوابق: (1116 ديدگاه)

      جناب جوکر هم یه مدتیه با کامنت های فراگیرش نشونه داده صرفا میخواد اظهار وجودی کرده باشه و نمیدونم با این همه علم و دانش خودرویی کجای دنیا رو گرفته! که میاد مکلارن رو نقد میکنه اونم با لحن مضحکانه بدون هیچ دلیل منطقی و عقلانی! شما هنوز نمیدونی نسخه ال تی پیست محور هست و پیشنهاد میکنم اول مفهوم lt رو درک کن و چند تا مطلب مربوط به خودروهای پیست محور و خیابانی بخون بعد بیا هرره کن .کسی که این مدل رو میخره دیووانه سرعته و توی پیست میخواد صدای زوزه موتور و صدای جیغ لاستیک ها رو توی پیچ ها بشنوه نه صدای ضبط! و همین صدم ثانیه هاس که توی مسافت های طولانی باعث خلق رکورد های ثانیه ای و یا حتی چندین ثانیه ای میشه صرفا جهت اطلاع این خودرو قبل از عرضه تماما پیش فروش میشه پس شما نگران خرید و فروش و مشتری هاش نباش کسی که فهم خودرویی داره و پشت این خودرو ها نشسته میدونه چی رو باید بخره و چه قیمتی واسش بپردازه…اگر قرار بود همه بتونن بخرن که امثال مکلارن و فراری و لامبورگینی و … رو بهشون خودروی خاص نمیگفتن.

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. Milad AMG

      ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
      سوابق: (186 ديدگاه)

      یعنی الان مک لارن نمیفهمه
      داره چی میکنه
      ما باید بیام ارشادش بدیم
      تازه مگه همه چیه ماشین ۰ تا ۱۰۰ و تاپاسپیدشه؟!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
    4. OMID

      ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
      سوابق: (2172 ديدگاه)

      از بوگاتی یاد گرفته?

      موافقم 0
      مخالفم 0
  7. Just bentley continental

    ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (539 ديدگاه)

    اوه اوه قاتل اومد
    هیچ سوپر کاری به گرد پاشم نمیرسه.
    پدال لطفا خبر بنتلی هم بزارین هر چه زودتر.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. Mf1

    ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (477 ديدگاه)

    675lt داخل پیست تاپ گر خیلی سریع بود رکوردش از هم قیمتهای خوش سریعتر بود ببینیم این عجوبه چیکار میکنه تنها فراری میتونه با ۷۶۵lt رقابت کنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. ایمان

    ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (3880 ديدگاه)

    اینجاست که فراری باید با نسخه اسپشیاله ( ویژه ) F۸ تریبوتو خودشو نشون بده ؛ غیر از این باشه مکلارن قدرت بلامنازع این کلاسه با این شاهکاری که ساخته ؛ منتظر پورشه هم هستیم با ۹۱۱GT۲ RS جدید
    چه شود رقابت پورشه ، فراری و مکلارن ???

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. فرهنگ

    ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (38 ديدگاه)

    فوق العاده هست
    اولین مک لارنیه که واقعا به چشمم اومد
    فوق العاده گیرا هست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. علی

    ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (222 ديدگاه)

    واقعا طراحی پرفومنس عالی داره این ماشین البته اگر از طراحی اگزوز ها فاکتور بگیریم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. شاهین

    ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (107 ديدگاه)

    دوستان لامبویی اگه صحبت خاصی دارن بفرمایند

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. Hadi

    ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (2200 ديدگاه)

    انگلیسی عصبانی?

    موافقم 1
    مخالفم 0
  14. Hadi

    ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (2200 ديدگاه)

    انگلیسی خشمگین?

    موافقم 1
    مخالفم 0
  15. بی طرف

    ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (100 ديدگاه)

    از p1 به بعد مکلارن در طراحی محافظه کار شد ولی در پروفورمنس نه!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. AMG_63

    ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (110 ديدگاه)

    من که کلى لذت بردم از دیدنش و خوندن خبرش

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. ایلیا

    ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (731 ديدگاه)

    برای دیدن رکوردهای پیست و درگ هاش لحظه شماری میکنم.
    بنظرم نباید با همه ی سوپر اسپورت ها درگ بذاره، فقط ی درگ حرفه ای با 720s کافیه، اگه بتونه 720s رو شکست بده نتیجه ی درگش با بقیه ی سوپرکارها از پیش معلوم میشه!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. M3csl

    ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (76 ديدگاه)

    دوستان یک نظرسنجی:
    اگه بخواین یک سفر از تهران تا لندن برید؛
    ترجیح میدید با کدوم برین ؟
    تنها یا نهایتا دونفره البته،

    مک لارن ۷۶۵ لایک ?

    بویینگ ۷۶۷ دیسلایک ?

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. شاهین

    ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (1161 ديدگاه)

    منتظر هایپر گاوه V12 هستیم که با 830 اسب قفل و زنجیرش کرده بودن تا در نره رقیبارو شاخ بزنه …
    تا اون موقع با اونتادور svj درگیر باشین ببینیم چی میشه
    شاید مثل همیشه توی درگ ریس حرفی نداشته باشیم اما پیست واس ماس، کُلش واس ماس

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Maserati

      ۵ مهر ۱۳۹۹
      سوابق: (2098 ديدگاه)

      داش انقدر تعصب نداشته باش

      موافقم 0
      مخالفم 0
  20. joojoo

    ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (271 ديدگاه)

    صفر تا دویست 7.2………..اعدادش رسما وارد قلمرو 918 و P1 و لافراری شده…..

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Maserati

      ۵ مهر ۱۳۹۹
      سوابق: (2098 ديدگاه)

      خخخ اره التیمیت رو چی میخواد بده پس

      موافقم 0
      مخالفم 0
  21. Milad AMG

    ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (186 ديدگاه)

    خدایی معرکس
    بین سازنده ها ظاهرن که فقط فراری و مک لارن دارن بیشتر توان رو از یه موتور ۸ سیلندر میگیرن

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Mclaren

      ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
      سوابق: (1116 ديدگاه)

      کوئینگزگ از هشت سیلندر 1600 اسب هم کشیده

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Milad AMG

        ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
        سوابق: (186 ديدگاه)

        اون با متعلقات هیبریدش شده ۱۶۰۰ تا
        نه فقط موتور درون سوزش

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. Saeed

          ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
          سوابق: (757 ديدگاه)

          پس agera rs چی؟
          یسکو چی؟
          One:1 چی؟

          موافقم 0
          مخالفم 0
  22. فرید

    ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (39 ديدگاه)

    صد در صد قدرت سر چرخش بیش از 800 اسب هست. 720 اس اونقدر قدرتش بود این که دیگه واویلا. فکر نکنم ماشینی بتونه تو درگ ببرتش

    به یه چیزی هم یکی از دوستان اشاره کرد. چرا چرخ عقبش دو تا ترمز داره؟

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا