میتسوبیشی

نسل جدید میتسوبیشی اوت‌لندر چه مشخصاتی خواهد داشت؟

سرانجام بادهای موافق به کشتی میتسوبیشی رسیده و روند کاهش فروش این خودروساز متوقف شده است اما الماس ژاپنی هنوز هم راه درازی برای فروش بیش از ۳۰۰ هزار دستگاهی در آمریکا پیش رو دارد.


خوشبختانه این کمپانی در حال دریافت کمک‌های اتحاد رنو-نیسان است. این امر راه را برای ایجاد تغییرات زیاد در آینده باز می‌کند و خبر جدید منتشر شده توسط موتور ترند ایده‌ای از انتظارات پیش رو را نشان می‌دهد.

Mitsubishi Outlander PHEV Concept S
بنا به گفته این نشریه، نسل آینده اوت لندر در سال ۲۰۲۱ عرضه خواهد شد و بر پایه همان پلتفرم نیسان روگ شکل خواهد گرفت. ظاهراً این خودرو طویل‌تر و پهن‌تر از نسل فعلی بوده و بازهم به‌صورت پلاگین هیبریدی در نظر گرفته خواهد شد.

Mitsubishi Concept XR-PHEV II
میتسوبیشی حدود یک سال بعدتر اقدام به معرفی نسل جدید اوت لندر اسپورت (ASX) خواهد کرد. مدیر تولید میتسوبیشی موتورز آمریکای شمالی قبلاً گفته بود نسل آینده این خودرو از نظر ابعاد کوچک‌تر خواهد شد تا جا برای اکلیپس کراس جدید باز شود. او همچنین گفته بود این خودرو احتمالاً ابعادی در حد نیسان کیکس خواهد داشت و ممکن است این دو خودرو پلتفرم مشترکی هم داشته باشند.

Mitsubishi Concept XR PHEV II
میتسوبیشی از زمان عرضه پیکاپ رایدر در سال ۲۰۰۹ که بر پایه داج داکوتا شکل گرفته بود پیکاپی را برای آمریکا تدارک ندیده است. نمایندگی‌های این شرکت خواهان تولید چنین خودرویی بوده و یکی از آن‌ها گفته است: “افرادی هستند که به دنبال تولید این‌گونه خودروها می‌باشند.” اگرچه به نظر نمی‌رسد تولید یک پیکاپ میان‌سایز، چراغ سبز مدیران را دریافت کند اما ممکن است میتسوبیشی نسخه‌ای از نسل آینده نیسان فرونتیر را عرضه نماید.


این خودروساز ژاپنی همچنین در حال برنامه‌ریزی برای استفاده از تکنولوژی الکتریکی بوده و می‌خواهد حداقل دو خودروی الکتریکی عرضه کند. هنوز چیزی به‌صورت رسمی اعلام نشده اما گفته می‌شود یکی از این خودروها می‌تواند نسخه الکتریکی اوت لندر اسپورت یا اکلیپس کراس باشد.

Mitsubishi Concept XR PHEV II

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۲ دیدگاه‌ها

  1. As

    ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷
    سوابق: (376 ديدگاه)

    سلام دوستان یه سوال دارم بی زحمت اگه ممکنه راهنمایی کنید من تو منطقه ازاد هستم با بودجه ی که دارم یه ۲۰۷ صفر پلاک ملی یا توسان کاپوت رنگ ۲۰۱۴ میتونم بخرم ( کاری به کلاس خودروها ندارم ) خواستم ببینم دوستان جای من بودن چه انتخابی داشتن؟ ماشین صرفا برا خودم تنها هست و خانوادگی نیست

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. سامان اذری

      ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷
      سوابق: (3197 ديدگاه)

      احتمالا 50-60 تومن داری
      میتونی باهاش ولوستر هوندا فیت یا نیسان جوک دست دوم منطقه بگیری
      اصلا سراغ 207 نرو اولا به نفع خودرو سازهای بیشرف میشه دوما شنیدم گیرباکس 405 روشه که با موتور اصلا همخونی نداره

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. me84

    ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷
    سوابق: (1772 ديدگاه)

    .
    دوست عزیز (As) بنظر من تا میتونی سمت محصولات داخلی بخصوص خانواده پژو نرو. ممکنه بعضی دوستان بیان بگن ما 207 داریم و خیلی ازش راضی هستیم و از این حرفا. اما گوش کن به حرف من. توسان امتیازات خیلی زیادی نسبت به 207 داره که من فقط 2 مورد رو به شما میگم که فکر کنم همین 2 مورد کافی باشه. “”امنیت و کیفیت””
    خیالت راحته که ماشینی سواری که امنیت داره و خیلی باکیفیت تر از تمام محصولات داخلیه و نیازی نیست هر ماه تعمیرگاه باشی.در ضمن شما داری پول میدی، خب یه ماشینی بخر که تکنولوژی بروزی داره نه ماشینی که از رده خارجه. کاپوتش هم که رنگ شده مهم نیست در عوض افت قیمتش رو هم کرده و پول کمتری داری میدی نسبت به بیرنگ.
    فکر آشغالای داخلی رو از سرت بیرون کن. اگه مجبور بودی داستان فرق داشت. اما الان که قدرت انتخابت بالاتره برو همون توسان رو بخر و تو دام خودروساز مزخرف داخلی نیافت.
    من نمیدونم چجوری بین این دو گزینه گیر کردی در هر صورت من فقط و فقط نظرمو گفتم. پیشاپیش هر چی خریدی مبارکت باشه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. As

      ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷
      سوابق: (376 ديدگاه)

      به خاطر کارکرد ماشین که ۹۰ تا هست گفتم که امکان داره تو خرج بندازم وگرنه اپشن که خوب داره …

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. میلاد

    ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷
    سوابق: (12 ديدگاه)

    اگه یه کم پول بیشتر داری یه موستانگ یا چلنجربخر زندگی کن باهاش
    اگه نه تویوتای جی تی 86 یا نیسانz380
    ولی خوش به حالت تو منطقه آزاد زندگی می کنی
    موفق باشی

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. As

      ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷
      سوابق: (376 ديدگاه)

      داداش اینایی که گفتی حداقل با این وضع دلار و درهم باید ۸۰ تومن دیگه بزارم روش

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. یاس ی

    ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷
    سوابق: (1020 ديدگاه)

    ببین برادر عزیز بستگی به استفاده شما از ماشین داره، اگر از منطقه آزاد زیاد خارج میشی 207 پلاک ملی برات بهتره، ولی اگه بیشتر توی منطقه تردد داری و هزینه های جانبی توسان برات سنگین نیست توسان ماشین خوبیه> 207 هم بالاخره ماشین صفر هستش و مشکل تردد توی کشور نداری، پس ببین کدوم بیشتر به کارت میاد، 207 هم ماشین بدی نیست درسته قیمتش به نسبت دنیا بالاست ولی بالاخره یکسری مزایا داره. توسان ماشین خوبیه ولی خوب هزینه هاش بیشتر از 207 در میاد.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. As

      ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷
      سوابق: (376 ديدگاه)

      از منطقه که کلا بیرون نمیام بیام هم با هواپیماس ، بحث هزینه ها در طول حداقل سه سال هست

      موافقم 0
      مخالفم 0
  5. یاس ی

    ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷
    سوابق: (1020 ديدگاه)

    ی وقتایی بعضی از دوستان نظراتی میدن که آدم میگه یا نفسش از جای گرم در میاد یا….
    این دوستمون دوتا گزینه واسه خودش در نظر گرفته حالا ما بیایم بگیم اصلا طرفآشغالهای ایرانی نرو !!! وقتی یکنفردر مورد خرید وسیله ای از آدم مشورت میگیره بهترین راه اینه که که مزایا و معایب هر کدوم را بگیم وانتخاب را بزاریم به عهده ی خودش، درسته ماشینهای داخلی عالی نیستن ولی دیگه آشغال نمیشه بهشون گفت، درسته کیفیتشون پایینه، قیمتشون به نسبت امکانات پایینه ولی خداییش دیگه انقدر که بعضیا میگن آشغال نیستن، کسی میگه آشغال که دو نسل از خونوادش خارجی سوار بودن، من تا حالا 5 تا ماشین ایرانی از صفر خریدم و د اشتم هیچکدومش انقدر بد نبوده که بگیم آشغال بودن. در حال حاضر عرضه خودرو سازی ما همینه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. T.H.M

      ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷
      سوابق: (571 ديدگاه)

      دقیقا ماشین ایرانی آشغال هستش. تا وقتی که ماشین خارجی (غیر چینی) سوار نشده بودم اینقدر با اطمینان نمی گفتم.
      البته حق با شماست. آشغال نیس. فراتر از آشغاله. توهین به آشغاله به ماشین ایرانی بگیم آشغال. آشغال رو لااقل میشه بازیافت کرد! ولی …

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. T.H.M

        ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷
        سوابق: (571 ديدگاه)

        آشغال و زباله = طلای کثیف
        پس لگن های ایرانی رو با این طلا مقایسه نکنید لطفا. اوه اوه ببخشید. گفتم لگن. بازم لگن به یه دردی میخوره. پس توهین به لگنه به ماشینای ایرانی بگیم لگن :) کلا چیزی نگیم بهتره. چون در هر صورت یه توهینی میشه :)

        موافقم 0
        مخالفم 0
  6. یاس ی

    ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷
    سوابق: (1020 ديدگاه)

    ماشین خارجی داری !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا