مینی

به‌روزرسانی جزئی مینی جان کوپر ورکس برای مدل 2022

مینی جان کوپر ورکس مدل ۲۰۲۲ با برخی به‌روزرسانی‌های ملایم معرفی شده است.

بهبودهای این هاچبک محبوب بریتانیایی در بخش جلو شروع می‌شود جایی که جلوپنجره‌ای بزرگ‌تر نصب شده و این قطعه بیشتر به سمت پایین آمده و با یک جفت ورودی هوای بزرگ همراه شده است. از دیگر تغییرات بدنه این خودرو می‌توان به دیفیوزر عقب جدید اشاره کرد.

نیروبخش مینی جان کوپر ورکس همچنان پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری توربو با خروجی ۲۳۱ اسبی و گشتاور ۳۲۰ نیوتون متری است. این خودرو به‌صورت استاندارد با گیربکس ۶ سرعته دستی عرضه شده و شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۶.۳ ثانیه‌ای دارد. درصورتی‌که گیربکس ۸ سرعته استپ ترونیک اسپورت سفارش داده شود شتاب خودرو به ۶.۱ ثانیه کاهش خواهد یافت.

همراه این پیشرانه یک سیستم اگزوز جدید با خروجی‌های ۸۵ میلی‌متری از جنس فولاد ضد زنگ است. از دیگر تجهیزات استاندارد هاچبک مینی می‌توان به کالیپرهای ترمز با ۴ پیستون در جلو و دیسک‌های تهویه دار و کالیپرهای قرمز در عقب اشاره کرد.

جان کوپر ورکس به‌صورت استاندارد از سیستم تعلیق اسپورت سود می‌برد اما مشتریان می‌توانند نسخه جدیدی از سیستم تعلیق تطبیقی را سفارش دهند که از تکنولوژی دامپر انتخابی با نرمی بیشتر سود می‌برد. رینگ‌های ۱۷ اینچی استاندارد و سفارشی ۱۸ اینچی نیز تکمیل کننده تغییرات خودرو هستند.

خریداران همچنین می‌توانند پکیج تریم را انتخاب کنند که شامل تریم پیانو بلک بدنه، پوشش چرم کابین و رنگ باکیفیت بدنه می‌باشد. خودروی موردبحث با رنگ‌های قرمز، سبز، خاکستری و آبی در دسترس خواهد بود.

از جمله تغییرات کابین هم می‌توان نمایشگر جدید ۸.۸ اینچی با جدیدترین سیستم‌عامل ب ام و را نام برد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. UNIVERS

    ۲۶ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (2380 ديدگاه)

    هرکی تونست با نگاه کردن به عکس بفهمه چه تغییری کرده من بهش 0.001 بیت کوین ارسال میکنم به کیف پولش. ??? و 0.01 اتریوم. و 5 تا دوج کوین. ???

    .

    .

    شوخی کردم. ولی خداوکیلی تو ظاهر خیلی تغییر نکرده.

    موافقم 13
    مخالفم 5
  2. S

    ۲۶ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (2 ديدگاه)

    قبلا بقلش فلاپ قرمز مشکی داشت الان نداره
    پولمو بده کار دارم?

    موافقم 6
    مخالفم 3
    1. RezaRs

      ۲۶ فروردین ۱۴۰۰
      سوابق: (1613 ديدگاه)

      جیززز اکانت ساخنی برا اون صدم درصدا ??

      موافقم 6
      مخالفم 2
  3. Amirreza

    ۲۶ فروردین ۱۴۰۰
    سوابق: (2724 ديدگاه)

    راستش من فرقی حس نکردم حالا دیگه خوددانین? ولی در کل مینی یه اسطوره ی از یاد نرفتنی توی تاریخه ، خیلی ماشین قشنگ و با مزه ایم هست

    موافقم 6
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا