نیسان

رونمایی از لوگوی جدید نیسان و نیسمو

نیسان طی چند ساعت گذشته از شاسی‌بلند جدید و الکتریکی خود با نام آریا رونمایی کرد. این خودرو بخشی از برنامه‌ی مهم نیسان برای به‌روزرسانی گسترده سبد محصولات و بهبود میزان فروشش می‌باشد. ژاپنی‌ها می‌خواهند طی ۱۸ ماه آینده ۱۲ خودروی جدید را عرضه کنند. به منظور نشان دادن راه جدید انتخاب شده، نیسان نه تنها برای خود بلکه برای بازوی پرفورمنسش یعنی نیسمو نیز لوگوی جدیدی در نظر گرفته است.

قبلاً خبر ثبت تجاری لوگوهای جدید نیسان منتشر شده بود و حالا به‌صورت رسمی از این لوگوها پرده‌برداری شده است. بجای لوگوی گرد قبلی که نوشته نیسان را در میانه خود جای داده بود، نشان جدید نیسان دارای طراحی نیمه گرد بوده و نوشته نیسان در وسط آن خودنمایی می‌کند.

طراحی جدید لوگوی نیسان تخت‌تر از قبل بوده و این تغییر مهمی است. در واقع لوگوی جدید نیسان هماهنگی بیشتری با دنیای دیجیتال دارد. برند نیسمو نیز از طرح تخت مشابه با لوگوی نیسان استفاده کرده است.

لوگوی جدید نیسان نشان دهنده‌ی ادامه روندی است که از چند وقت اخیر آغاز شده است. سال پیش فولکس‌واگن از لوگوی جدید خود که آغاز عصری جدید بود رونمایی کرد. ب ام و هم امسال عمل مشابهی را انجام داده است.

بی‌صبرانه منتظریم ببینیم آیا خودروسازان دیگر هم این روند را ادامه خواهند داد یا خیر. کیا شاید شرکت بعدی با لوگوی جدید خود باشد.

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. فرید

    ۲۶ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (203 ديدگاه)

    لوگوی جدید ایرانخودرو و سایپا کی رونمایی میشه؟
    فکر کنم انقدر سرشون شلوغه و مشغول تحقیق و توسعه هستن که تغییر لوگو جزو اولویتهای آخرشون باشه.
    ظاهرا دارن روی خودروهای آب سوز کار میکنن که بدون نیاز به انرژی حرکت کنه!
    ما و این همه خوشبختی محاله!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Car lover

      ۲۶ تیر ۱۳۹۹
      سوابق: (688 ديدگاه)

      ما و این همه نمک شمارو بگو…

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. NAVID۰۰۹۸

    ۲۶ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (10201 ديدگاه)

    امیدوارم نیسان هرچه زودتر از بحران مربوطه این روزها خارج بشه و ای کاش دوباره روزی میرسید که محصولاتش را در ایران منتاژ میکردیم .
    فکر نمیکنم هیچکس تا آخر عمر نیسان ماکسیما و جونیور سگ‌جان را فراموش کنه .
    این آریا از اون دست ماشینائیه که بیاد ایران ، مطمئناً مردم را مجاب به استفاده از برقی‌ها میکنه و پتانسیل بالایی برای فروش بالای جهانی داره .

    دوستان یادتون میاد قبلاً گفتم تسلا از یادها میره به این خاطر که رقبا یکی یکی وارد گود میشن و داریم میبینیم که هروز یه شرکت نامدار وارد گود میشه و سهم تسلا را از فروش کم و کمتر میکنه .

    تسلا جاده صاف‌کُن ورود برقی‌ها بود در این عرصه زمانی و خداوکیلی فقط به طراحی تایکان و آریا توجه کنید و جدای از مسئله کیفیت که خیلی بهتر از تسلا هستند ، با محصولات تسلا مقایسشون کنید .
    تایکان درسته کمی گرانتر از سری S تسلا هست ولی خداوکیلی چند برابر بهتر از تسلا به نظر میرسه .
    یا همین آریا را توجه کنید در بازه قیمتی خودش در طراحی و کیفیت کارش حرف نداره .

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. datsun

      ۲۷ تیر ۱۳۹۹
      سوابق: (3478 ديدگاه)

      نوید جان نیسان با لیف یکی از جاده صاف کن های الکتریکی نوین بود و حدود هفتاد سال پیش با مدل تاما برای بازار ژاپن ماشین الکتریکی تولید میکرد.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. NAVID۰۰۹۸

        ۲۷ تیر ۱۳۹۹
        سوابق: (10201 ديدگاه)

        درست میفرمایید ، اما لیف توان رقابت با تسلا را نداره و زیاد استقبال نشد اَزَش . اما این آریا خیلی حرفها واسه گفتن داره ، بخصوص در این زمانه که دیگه برقی‌ها شناخته‌شده‌تر شدن .

        موافقم 0
        مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا