هوندا

رونمایی از شاسی‌بلند مفهومی هوندا e:concept در پکن

هوندا با یک قدبلند الکتریکی و مفهومی روانه نمایشگاه خودروی پکن شده است. جدای از نمایش CR-V پلاگین هیبریدی جدید که اولین محصول از این دست هوندا در چین می‌باشد، شاسی‌بلند جدید e:concept هم معرفی شده که دومین محصول تمام الکتریکی ژاپنی‌ها پس از کوچولوی دوست‌داشتنی e می‌باشد.

بنا به گفته این شرکت، شاسی‌بلند e:concept نشان دهنده جهت‌گیری آتی یک خودروی تولید انبوه می‌باشد. این خودرو همچنین اولین محصول الکتریکی هوندا در چین است، کشوری که یک بازار نوظهور برای خودروهای بدون آلایندگی محسوب می‌شود.

درست همانند تیزری که چند روز پیش منتشر شده بود این شاسی‌بلند از عناصر LED در نمای جلوی خود استفاده کرده و حالتی آینده نگرانه دارد. کل استایل خودرو پیش‌نمایشی از رقیبی برای محصولاتی همچون نیسان آرییا و تسلا مدل Y می‌باشد.

اما هوندا همه تمرکز خود را روی استایل e:concept نگذاشته است. نقطه اصلی درباره این خودرو تکنولوژی‌های آن است. نسل بعدی تکنولوژی‌های Sensing هوندا که با نام ADAS شناخته می‌شود در این خودرو بکار رفته و از نظر تشخیص، پیش‌بینی و عملکرد بسیار بهبود یافته است. زاویه دوربین جلویی این سیستم گسترش یافته و رادار ۳۶۰ درجه‌ای نیز باعث می‌شود خودرو جهات زیادی را در نظر بگیرد.

هوندا می‌گوید سیستم ADAS باعث رانندگی امن‌تر در شرایط رانندگی متنوع‌تر و پیچیده‌تری خواهد شد. این خودروساز ژاپنی تا پایان سال جاری پیشرفت‌های این سیستم را به نمایش خواهد گذاشت.

جدای از تکنولوژی یاد شده نسل بعدی هوندا کانکت نیز معرفی شده که دارای اینترفیس دستیار هوش مصنوعی، ارتباط گوشی هوشمند و به‌روزرسانی‌های بی‌سیم می‌باشد. البته که این امر باعث تضمین ارتباطات پیشرفته برای مالک خودرو خواهد شد.

هوندا زمان معرفی و یا عرضه نسخه تولیدی شاسی‌بلند e:concept را اعلام نکرده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. میثم

    ۶ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (3530 ديدگاه)

    3 تا ایراد داره:
    1. طراحی سپر جلو
    2. طراحی سپر عقب
    3. چرخ جلو بهتره که یه کم بیشتر به سمت سپر جلو کشیده بشه.

    موافقم 11
    مخالفم 15
    1. مهدی

      ۶ مهر ۱۳۹۹
      سوابق: (166 ديدگاه)

      حجم قسمت بالای خط شانه نسبت به حجم کلی بدنه، کمه.

      موافقم 7
      مخالفم 5
  2. دانیال

    ۷ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (596 ديدگاه)

    هوندا عشق لاینتهی

    موافقم 4
    مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا