هوندا

پوشش استتاری خنده‌دار هوندا سیویک فیس‌لیفت 2020

خودروسازان همواره اقدام به بهبود محصولات خود از طریق فیس لیفت آن‌ها می‌کنند و به خاطر اینکه تغییرات ایجاد شده در طراحی آن‌ها پیش از موعد معرفی لو نرود از پوشش‌های متنوع استتاری و قطعات پلاستیکی برای پنهان کردن جزئیات آن‌ها بهره می‌جویند.


البته هوندا با این پروتوتایپ سیویکی که مشاهده می‌کنید یک پله فراتر رفته است! این هاچبک جمع‌وجور که دارای ترکیب عجیبی از پوشش‌های پلاستیکی و نوارهای روشن می‌باشد کاملاً جلب‌توجه می‌کند. این نوارهای زرد و مشکی معمولاً برای هشدار دادن به عابران درباره نزدیک شدن به محل خطر مورد استفاده قرار می‌گیرند. اگر رنگ این نوارها توجه شما را به خود جلب نکرد پس شاید نوع چسب کردن آن‌ها روی بدنه این کار را انجام دهند. به نظر می‌رسد این سیویک منتظر جعبه گشایی و اهدا به یک فرد خاص است!


اما همین پوشش‌ها در عین اینکه عجیب هستند کار خود برای پنهان کردن جزئیات طراحی سیویک فیس لیفت را به خوبی انجام داده‌اند. البته انتظار داریم تغییراتی سبک در سپرها، چراغ‌های جلو و عقب، رینگ‌ها و دیگر بخش‌ها صورت پذیرد. این به‌روزرسانی‌ها باعث رقابتی‌تر شدن سیویک فعلی تا عرضه نسل بعدی آن خواهند شد. این خودرو همچنان به جنگ فورد فوکوس، تویوتا کرولا و فولکس‌واگن گلف جدید خواهد رفت.


تنها تصویری کم کیفیت از کابین مدل بازار چین منتشر شده و نشان دهنده همان طراحی قبلی است اما صفحه‌نمایش سیستم اطلاعات سرگرمی ظاهراً فرق کرده است. این نسخه از سیویک دارای کابین تیره‌رنگی بوده اما مشتریان خواهند توانست رنگ‌ها و تریم های دیگر را سفارش دهند.

هوندا در آمریکا نیز سیویک هاچبک را فیس لیفت کرده است. قیمت این خودرو از ۲۲۵۸۰ دلار برای تریم LX شروع شده و به ۲۹۷۸۰ دلار برای مدل اسپورت تورینگ می‌رسد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. محمد

    ۱۸ آبان ۱۳۹۸
    سوابق: (1 ديدگاه)

    اینقدر بازار سریع جلو میره که طرحهای چندسال قبل از چشمت میفتن سیویک هم الان دیگه تغیر نسل رو میخواد همه رقباس نسل جدیدشون رو معرفی کردن سیویک هم خصوصا کابین انالوگش تو عصری که همه دیجیتال شدن شاید واسه بچه های نسل جدید اون طرف خوشایند نباشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Saeed

    ۱۸ آبان ۱۳۹۸
    سوابق: (757 ديدگاه)

    ????????????????????????

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. مهزیار

    ۱۸ آبان ۱۳۹۸
    سوابق: (441 ديدگاه)

    چقدر این ماشین خوبه.. از نزدیک ببینیدش بیشتر متوجه حرفم میشید
    بنظرم بعد پاسات بهترین سدانه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. meysam

      ۱۸ آبان ۱۳۹۸
      سوابق: (1772 ديدگاه)

      .
      پاسات سفارش اروپا رو از نزدیک دیدم اصلا قابل قیاس با عکسش نیست. خیلی زیباتره.
      سیویک رو ندیدم اما دوستان نظر شما رو دارن و میگن از نزدیک خیلی زیباست.
      مزدا میاتا هم دیدم از کوچیکیش جا خوردم اما واقعا خواستنی و جذاب بود

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. meysam

    ۱۸ آبان ۱۳۹۸
    سوابق: (1772 ديدگاه)

    .
    انگار داخلش قتلی جنایتی چیزی اتفاق افتاده از اینا کشیدن دورش کسی نزدیکش نشه.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا