هیوندای

تیزر رسمی هیوندای برای معرفی i30 جدید

کلاس خودروهای جمع‌وجور اروپا بسیار رقابتی است و هیوندای با عرضه‌ی نسل جدید i30 در این کلاس حضوری قوی‌تر خواهد داشت.

New Hyundai i30
New Hyundai i30
New Hyundai i30
New Hyundai i30
2016 Hyundai i30 SR
۲۰۱۶ Hyundai i30 SR
پیش‌ازاین تیزرهای پیش‌نمایشی این خودرو دیده شده و مدیر ارشد طراحی این خودروساز یعنی پیتر شرایر در این باره گفته است که:

این خودرو برای همه است و ما با طراحی این خودرو تنها دنبال یک مصرف‌کننده نبوده‌ایم. ما روی بخش گسترده‌ای از مردم تمرکز کرده ایم. این طراحی در واقع تکامل یافته‌ی زبان طراحی هیوندای است و در آن خطوط سیال طبیعی، سطوح صیقلی و بدنه‌ای زیبا را به منظور خلق ظاهری همیشگی شاهد هستیم. با عرضه‌ی نسل جدید هیوندای i30 ما در حال معرفی جلوپنجره‌ی توسعه‌ یافته‌ی خودمان یعنی جلوپنجره‌ی آبشاری هستیم.

New Hyundai i30

New Hyundai i30
هیوندای i30 مدل ۲۰۱۷ که در اروپا مراحل طراحی، توسعه و تست خود را گذرانده از جدیدترین تکنولوژی‌های کمپانی سود خواهد برد و برای موفقیت باید در برابر رقبای بزرگی چون فولکس گلف، فورد فوکوس و اوپل آسترا قرار بگیرد.

[دانلود ویدئو]

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم وبسایت "پدال"، عشقِ ماشین و دیگر هیچ...

مطالب مشابه

‫۲۳ دیدگاه‌ها

  1. uss zumwalt DDG-1000

    ۲۳ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (4458 ديدگاه)

    پیشرفت هنوز ادامه داره. معلوم که هدف خوبی دارن کره ای ها

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. RoadRunner

      ۲۳ مرداد ۱۳۹۵
      سوابق: (11432 ديدگاه)

      دمشون گرم. عالی کار میکنن.
      کره راهش با چین ۱۸۰ درجه زاویه داره.
      کره از تکنولوژی و تجربه ی مهندسان فرانسه، آلمان، ایتالیا و مخصوصا ژاپن و امریکا استفاده میکنه.
      امیدوارم همینطوری جلو بره

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
      1. uss zumwalt DDG-1000

        ۲۳ مرداد ۱۳۹۵
        سوابق: (4458 ديدگاه)

        چین هم هیچی نبوده ولی پیشرفتش خوبه ولی نسبی

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
      2. كوروش

        ۲۳ مرداد ۱۳۹۵
        سوابق: (1114 ديدگاه)

        ژاپن وامریکا؟؟
        یه سرچ کن اکثرشون کره ای و المانی هستند بازاریابی و طراحی ارشدشون هم با المان هاست جالبه نصف مهندسای zf المان رو هم از مدت ها قبل به خدمت داشته که باعث شده واقعا گیربکس های خوبی تولید کنند

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
        1. بهزاد

          ۲۳ مرداد ۱۳۹۵
          سوابق: (1587 ديدگاه)

          بزرگترین تامین کننده و تولید کننده گیربکس در کره و برای ماشین های کره ای در خارج از کره شرکت borg warner آمریکاست و این شرکت حدود ۶ کارخانه تولیدی به صورت مشترک در کره داره و به غیر از گیربکس این شرکت بزرگترین تامین کننده توربو شارژ برای شرکت های کره ای میباشد.
          در مجموع حدود ۱۸ مدل از برندهای کیا و هیوندای و سنگ یانگ از گیربکس های borg warner استفاده میکنند.
          همچنین شرکت TRW آمریکا یکی از تامین کنندگان اصلی سیستم جلو بندی و اکسل و… به خصوص برای کیا محسوب میشه.
          و بسیاری از تامین کننده ها که از آلمان و ژاپن و فرانسه هستند و اسم بردن تک به تکشون یک کتاب میشه.

          موافقم ۰
          مخالفم ۰
        2. كوروش

          ۲۳ مرداد ۱۳۹۵
          سوابق: (1114 ديدگاه)

          اول از اینکه بازار با بازار فرق داره یعنی بنده سوناتا با گیربکس اسین هم توی ایران دیدم هم امریکایی اکسل و تجهیزات هم همینطور مثلا لوازم هیوندایی و سنگ یانگ توی بازار من برزیل و ترکیه و کره هم دیدم

          دوست عزیز بحث من اینه که گفتید مهندس ها و طراح ها منظور من این نبود که کی تجهیزات رو تامین می کنه الان توی اقتصاد جهانی همه شرکت ها همینن حتی فولکس که میگه ٨٠٪‏ ماشیناشون المانیه یا همین ایرانخودرو که اگه فرانسه ecu و چند قطعه مهم نده اینا تو همین ٢٠۶ می مونن .

          موافقم ۰
          مخالفم ۰
  2. امير علي

    ۲۳ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (397 ديدگاه)

    افرین بر هیوندا

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  3. Genius

    ۲۳ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (690 ديدگاه)

    والا تیزر ساینا با شعار زیبا و پر مغز “صفر تا صد لذت رانندگی”بسیار بیشتر از تیزر I30 در مخاطب هیجان و نشاط بر می انگیزاند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    البته که نشستن تو ماشینی که عملا داخلش هیچ فرقی با کف آسفالت نداره برای راننده و سرنشینان هیجان انگیزتره اما فقط خدا میدونه آخر و عاقبت این هیجان مفرط به کجا ختم میشه!!!

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  4. بهزاد

    ۲۳ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (1587 ديدگاه)

    یک لحظه فکر کردم خبر برای اینفینیتی هست!
    طراحی شیکی داره و معلومه خوب کار کردن یا به قول معروف الگوبرداریشون خوب بوده.

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  5. Sardar

    ۲۳ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (162 ديدگاه)

    اولش فک کردم اینفینیتی هست. خدا وکیلی اینو‌ کپی کرده دیگه

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  6. جواد

    ۲۳ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (141 ديدگاه)

    جلو اینفینیتی q50عقب ب ام و سری۱

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  7. حميد

    ۲۳ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (1594 ديدگاه)

    خیلی عالی هیوندای به یک زبان طراحی خاص خود دست پیدا کرده
    افرین کارشون رو خوب بلدنند

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  8. Armin

    ۲۳ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (421 ديدگاه)

    اینفینیتی

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  9. sunmartin

    ۲۳ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (1914 ديدگاه)

    عجب عوجوبه ای هست این پیتر شرایر آلمانی نشان داد که آلمانی ها درطراحی و صنعت و مکانیک حرف اول و آخر میزنند روح آئودی/ فولوکس در محصولات کیا هیوندای موج میزنه آی ۳۰ جدید بهتر از آنچه باید میبود طراحی شده لنزهای با زاویه ۹۰ درجه در هدلایت و استفاده از جواهرات ساواروسکی اتریش در اونها نوید یک خودروی با صلابت زیبا و اروپایی پسند میده که بازار اروپا را هدف قرار داده قابل توجه کاربرانی که منکر فروش کره ای ها در اروپا بودند امروز خبری مشاهده کردم مبنی بر افزایش ۲۶ درصدی و ۲۴ درصدی هیونداب/کیا در اروپا از جمله آلمان ایتالیا و فرانسه دوستمون خیلی خوب اشاره کردند در ابتدای کامنت ها راه چین و کره جنوبی بسیار از هم دور هست و دوراه متفاونه چین به فروش بیشتر بهر روشی فکر میکنه و کره جنوبی به کیفیت خلاقیت و استفاده از دانش آلمانی ها و ژاپنی ها

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  10. Ehsan

    ۲۳ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (60 ديدگاه)

    بدترین چیز خودروهای کره ای و چینی کپی کردنشونه واقعا
    این ماشن هم مثل بقیه کره ای ها جز سانگ یانگ کپی محض هست متاسفانه
    بعد این طرحهای کپی و بزک شده به علت پخته نبودن بسیار زود از چشم میوفتند

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. uss zumwalt DDG-1000

      ۲۴ مرداد ۱۳۹۵
      سوابق: (4458 ديدگاه)

      دوست عزیز شما خودروهای کره ای دوس نداری بگو دوس ندارم دیگه دلیل های الکی که منطقی نیست

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
    2. ali

      ۲۴ مرداد ۱۳۹۵
      سوابق: (959 ديدگاه)

      نکته جالبی رو عنوان کردید دقیقا علت زود دموده شدن خودوهای کره ای کپی کردنشون هست طوریکه به وضوح در تمامی قسمتها اثر کپی رو میشه دید و زیاد شلوغش میکنند که باعث از چشم افتادن میشه

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  11. احمد باقری

    ۲۳ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (4715 ديدگاه)

    داره خیلی خوب کار میکنه.

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  12. علی

    ۲۳ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (70 ديدگاه)

    از نظر ظاهری باهوش تر به نظر میرسه نسبت به نسل قبل تا سواریش چی باشه

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  13. احمد

    ۲۴ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (128 ديدگاه)

    جلو پنجره ها خاص هیونداست الکی جو ندید از اینفینیتی کپی کرده
    کپی شیک اینفینیتی ال ای ۲۰۱۲ از سوناتا ۲۰۱۱ نگاه کنید
    اینفینیتی ال ای ۲۰۱۲
    https://www.netcarshow.com/infiniti/2012-le_concept/1024×768/wallpaper_03.htm
    سوناتا ۲۰۱۱
    https://www.netcarshow.com/hyundai/2011-sonata/1024×768/wallpaper_37.htm

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  14. Ali

    ۲۴ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    خدایی چرا فک میکنیم چون کپیه (که به نظرم نیس) بده .هر چیه بلدن کپی کنن ولی چند سال پراید رو نمیندازن به مردم

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  15. علیرضا

    ۲۴ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (722 ديدگاه)

    بابا دیگه یه عده مسخرشو در آوردن جلو پنجرش شبیه اینه چراغشو از اون کپی کرده و….اگه اینجوره نود درصد آدما هم قیافشون کپی همدیگست چشای این شبیه اونه دماغش رو از اون کپی کرده همه این کپی کاری ها که میگید هیچ کدوم از ماشینا که تو خیابون میبینی شبیه هم نیستن و با دیدن هرکدوم کاملا میفهمی این نیسانه اون بنزه این هیونداست اون فورد و…

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  16. احسان(احسان سابق)

    ۲۵ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (2857 ديدگاه)

    با سرعت نور پیشرفت می کنن

    موافقم ۰
    مخالفم ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا