چشم اندازهفته نامه

10 سدان لوکس راحت با قیمتی در حدود 10 هزار دلار

امروزه در دورانی زندگی می‌کنیم که خودروهای لوکس سطح بالا عمدتاً شاسی‌بلند هستند و بالاترین سطح تجمل در خودروهایی مثل رولزرویس کولینان و بنتلی بنتایگا و یا حتی مدل‌های ارزان‌تری همچون ب‌ام‌و X7 و مرسدس بنز GLS ارائه می‌شود. بااین‌حال هنوز هم برای رسیدن به تجمل و راحتی بالا، راه‌های سنتی وجود دارد زیرا همچنان سدان‌های لوکسی از لینکلن کانتیننتال گرفته تا رولزرویس فانتوم به بازار عرضه می‌شوند؛ اما برای تجربهٔ راحتی و ویژگی‌های یک سدان لوکس نیاز به پرداخت مبالغ بالا نیست زیرا حتی با حدود ۱۰ هزار دلار هم می‌توان سدان‌های سطح بالایی را در بازار خودروهای کارکرده خریداری نمود. این خودروها باعث می‌شود دوستانتان فکر کنند دو برابر یا حتی بیشتر هزینه کرده‌اید؛ بنابراین لیستی از ۱۰ سدان لوکس و راحت را تهیه کرده‌ایم که با حدود قیمت ۱۰ هزار دلار قابل خریداری هستند.

 

آکورا RL مدل ۲۰۱۱

بازهٔ قیمتی: ۹,۹۰۰ تا ۱۲,۸۰۰ دلار

هرچند این یک سدان جعبه‌ای سنتی بود اما آکورا با ارائهٔ سامانهٔ چهارچرخ محرک با کنترل بُرداری گشتاور در عقب اطمینان می‌داد که RL خودروی سرگرم‌کننده‌ای برای رانندگی است. علاوه بر این، با پرداخت حدود ۱۰ هزار دلار می‌توان یک RL مدل ۲۰۱۱ یا حتی بالاتر را پیدا کرد که در این صورت خریدار از تمام مزایای نسخهٔ بروز شدهٔ این خودرو مثل موتور قوی‌تر و طراحی مدرن‌تر کابین هم برخوردار خواهد شد.

 

آئودی A8 مدل ۲۰۱۰

بازهٔ قیمتی: ۱۰,۳۰۰ تا ۱۲,۲۰۰ دلار

آئودی A8 خودرویی درجه‌یک و سطح بالا است که عناصر حیاتی یک سدان لوکس مدرن هستند. شاید این نسل A8 در تصاویر چندان چشمگیر به نظر نرسد اما وقتی از نزدیک دید می‌شود خودرویی خاص و باابهت به نظر می‌رسد. با حدود ۱۰ هزار دلار می‌توان آخرین مدل از نسل دوم سدان پرچم‌دار آئودی را خریداری کرد.

 

ب‌ام‌و سری ۷ مدل ۲۰۱۱

بازهٔ قیمتی: ۹,۴۰۰ تا ۱۱,۲۰۰ دلار

ب‌ام‌و سری ۷ در کنار آئودی A8 و مرسدس بنز S کلاس یکی از اضلاع مثلث سدان‌های لوکس آلمانی است یعنی خودروهایی که بخش بزرگی از ذهنیت مردم در مورد سدان‌های لوکس را به خود اختصاص داده‌اند. با نگاهی به حدود ۱۰ سال قبل، پیدا کردن یک سری ۷ با قیمتی در حدود ۱۰ هزار دلار چندان دشوار نیست. با این مبلغ می‌توان مدل ۷۴۰i با پیشرانهٔ ۳ لیتری شش سیلندر خطی توربوشارژ را خریداری کرد.

 

کادیلاک DTS مدل ۲۰۱۱

بازهٔ قیمتی: ۸,۱۰۰ تا ۱۰,۷۰۰ دلار

سدان‌های پرچم‌دار کادیلاک CT6 و XTS هنوز خیلی جدید هستند که بتوان با قیمتی در حدود ۱۰ هزار دلار یک نمونهٔ کارکردهٔ آن‌ها را خرید اما این موضوع در مورد سدان قدیمی‌تر DTS صادق نیست. هم‌اکنون تعداد زیادی از این سدان لوکس آمریکایی با قیمتی در حدود ۱۰ هزار دلار در بازار وجود دارد و حتی می‌توان مدل‌های پایین‌تر آن‌را با قیمت بسیار کمتری هم پیدا کرد.

 

هیوندای اکوس مدل ۲۰۱۱

بازهٔ قیمتی: ۹,۰۰۰ تا ۱۰,۷۰۰ دلار

قبل از آنکه هیوندای برند جنسیس را به‌عنوان بازوی لوکس خود تأسیس کند، اکوس سدان پرچم‌دار این شرکت بود. هیوندای این ماشین را با ویژگی‌های مجللی مجهز کرده بود و با موتورهای V6 و V8 ارائه می‌کرد تا بتواند حریف سدان‌های باسابقهٔ بازار شود. امروزه اما پیدا کردن یک اکوس با قیمتی زیر ۱۰ هزار دلار آسان است و این هیوندای بزرگ ارزش بالایی در برابر مبلغ پرداختی دارد.

 

اینفینیتی M مدل ۲۰۱۰

بازهٔ قیمتی: ۷,۵۰۰ تا ۹,۱۰۰ دلار

شاید کسی سدان M اینفینیتی را به یاد نداشته باشد اما این خودرو می‌تواند خبر خوبی برای کسانی که خواهان یک سدان لوکس ارزان‌قیمت هستند باشد زیرا یافتن نمونه‌های کارکردهٔ آن با قیمت زیر ۱۰ هزار دلار بسیار آسان است. این ماشین با موتورهای V6 و V8 و حتی هیبریدی ارائه می‌شد و بنابراین هم‌اکنون نمونه‌ای از آن متناسب با هر سلیقه‌ای پیدا می‌شود. وقتی در سال ۲۰۱۴ اینفینیتی شیوهٔ نام‌گذاری محصولات خود را تغییر داد، نام سدان M به Q70 تغییر پیدا کرد.

 

لکسس LS مدل ۲۰۱۰

بازهٔ قیمتی: ۱۱,۳۰۰ تا ۱۳,۲۰۰ دلار

لکسس LS به داشتن آرام‌ترین و نرم‌ترین سواری در کلاس خود مشهور است. البته پیدا کردن نمونه‌های کارکردهٔ دَه‌سالهٔ این سدان لوکس ژاپنی با قیمت ۱۰ هزار دلار دشوار است اما با گشتن در سایت‌های فروش خودروهای کارکرده می‌توان تعداد انگشت‌شماری از آن‌را با قیمتی کمی بیشتر از ۱۰ هزار دلار پیدا کرد. خریداران خوش‌شانسی که یکی از آن‌ها را پیدا کنند می‌توانند از آرامش آن لذت ببرند.

 

مرسدس بنز S کلاس مدل ۲۰۱۰

بازهٔ قیمتی: ۱۳,۵۰۰ تا ۱۵,۵۰۰ دلار

بله بازهٔ قیمتی مرسدس بنز S کلاس مدل ۲۰۱۰ از ۱۰ هزار دلار بیشتر است اما با گشتن زیاد می‌توان نمونه‌هایی از آن‌را پیدا کرد که با معیار قیمتی ما مطابقت داشته باشد. البته پیدا کردن چنین نمونه‌هایی ممکن است به صبر نیاز داشته باشد اما این انتظار ارزشش را خواهد داشت زیرا راحتی، تکنولوژی و پرفورمنس S کلاس باعث شده این ماشین معیار سدان‌های لوکس باشد.

 

تویوتا آوالون مدل ۲۰۱۱

بازهٔ قیمتی: ۸,۷۰۰ تا ۱۰,۵۰۰ دلار

تویوتا آوالون بیشتر یک سدان نیمه لوکس است اما هنوز هم فضای زیادی را برای سرنشینان فراهم می‌کند و سواری راحتی دارد؛ بنابراین کسانی که خیلی به پرستیژ بالا توجهی ندارند می‌توانند یک آوالون مدل ۲۰۱۱ را با قیمت زیر ۱۰ هزار دلار خریداری کنند. همچنین در سایت‌های فروش خودروهای کارکرده حتی می‌توان مدل‌های جدیدتری را هم با این قیمت پیدا کرد.

 

فولکس‌واگن CC مدل ۲۰۱۴

بازهٔ قیمتی: ۸,۹۰۰ تا ۱۰,۹۰۰ دلار

پاسات CC که بعداً CC نام گرفت و با الهام از کوپه‌ها طراحی شده بود، نمایندهٔ فولکس‌واگن در بخش رو به رشد آن زمان سدان‌های لوکس بود. این خودرو در ایالات‌متحده با پیشرانه‌های ۲ لیتری چهار سیلندر توربو و ۳.۶ لیتری VR6 عرضه می‌شد. هم‌اکنون می‌توان یک CC مدل ۲۰۱۴ را با قیمتی کمتر از ۱۰ هزار دلار خریداری کرد و بنابراین این کوپهٔ چهاردر آلمانی جدیدترین خودروی لبست ما محسوب می‌شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۹ رای
منبع
Motor1

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۳۵ دیدگاه‌ها

  1. lmbx

    ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (287 ديدگاه)

    بخدا قلب آدم آتیش میگیره … با 160 میلیون تومن میشه بهترین ماشین های سال 2011 رو سوار شد تازه من تو این سایت های خرید و فروش لکسوس rx350 مدل 2015 پیدا کردم 3200 دلار یعنی 52 میلیون! وضعیت معیشت و اقتصاد که برای همه ایرانی ها خرابه ولی برای امثال من عشق ماشین جهنمی بدتر از اینجا نیست! ماشین که هیچی دیگه موبایل و لپ تاب هم نمیتونیم عوض کنیم.
    دوستان یه مستندی تازگی بولد شده بنام “اختاپوس” مثلا داره مافیای خودروسازی رو نشون میده در حالی عملا فقط داره به چند شخص اتهام وارد میکنه ولی به قدری قشنگ ساختن که مردمی که از وضعیت صنعت خودرو آگاهی ندارند براحتی گمراه میشوند. البته از سازندگان مستند مشخصه که چه طرز فکری دارند!…

    موافقم 51
    مخالفم 4
    1. Reza

      ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹
      سوابق: (5340 ديدگاه)

      والا یکی از فامیلامون چند سال پیش یدونه Ford Flex نسخه محدود با پلاک منطقه آزاد ارس خرید که از نظر راحتی و امکانات چیزی از پرچمدارای بریتانیایی کم نداره و کاملا نرم و بیصدا و هستش طوری که من اونو با کل کارخونه سایپا و ایران‌خودرو عوض نمیکنم. الان قیمتش شده کمتر از ۱۰ هزار دلار یعنی چیزی حدود ۱۵۰ میلیون تومان .

      موافقم 12
      مخالفم 3
    2. هاتف

      ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹
      سوابق: (99 ديدگاه)

      دوست عزیز خیلی زود قلبت آتیش نگیره. شاید بشه این ماشینارو با قیمتهای پایین خرید، ولی موقع رفتن به تعمیرگاه (که صد در صد گذرشون بهش میوفته (به خاطر کارکرد بالا و پیچیدگی این ماشینا) یهو میبینی یه فاکتور۳ هزار دلاری واسه ماشین ده هزار دلاری گذاشتن رومیز. اصلا یکی از دلایل ارزونی بیش از حد این کلاس از ماشینا هزینه تعمیر نگهداری وحشتناکشونه.

      موافقم 10
      مخالفم 40
      1. ز

        ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
        سوابق: (18 ديدگاه)

        فکر کنم اصلا تو دنیا نیستی عزیز من همین ماشین s کلاس با همین کارکرد ببین تو ایران چند خرید وفروش میشه با همین شرایط .
        به خاطر کارکرد و پیچیدگی این ماشین ها !!! چه پیچیدگی به تکنولوژی میگی پیچیدگی الان به یه نئاندرتال درشکه بدی میگه خیلی پیچیده است اگه قرار درجا بزنی همه چی پیچیده میشه یهو ببینی یه فاکتور سه هزار دلاری هم بدن بت باز میشه 250 الی 300 میلیون تومان که بازم خیلی می ارزه بعدشم مطمعن باش تعمیر و نگهداری برای ما گرونه برای کشوری که ماشین وسیله مصرفی هست اصلا گرون نیست تو ایران به چشم سرمایه ماشین رو نگا میکنن

        موافقم 30
        مخالفم 1
      2. محمد بی جا

        ۲۷ تیر ۱۴۰۰
        سوابق: (1 ديدگاه)

        باز هم یه لاستیک یدکشون به تمام ماشین چینی و ایرانی ها میارزه یعنی از۲۰۷ پژو ) ۲۰۶ با تعویض چراغ که حدود ۵۰۰ میلیون هست یه اینفینیتی نمیارزه!!!!!

        موافقم 11
        مخالفم 3
  2. آرین

    ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (90 ديدگاه)

    وااااای
    همشون چه جیگرایی هستن
    فعلا و حالا حالا هاااا دستمون کوتاهه از داشتن یه خودرو اصل و نسب دار… ولی چون آدم محافظه کاری ام سعی میکنم وقتی بخوام خودرو لوکس دست دوم بخرم بیشتر از ژاپنی ها انتخاب کنم هم خرجشون و هم در مورد یه سری مسائل آدم خیالش راحتتره…
    وقتی هم بخوام سمت آلمانی لوکس برم قعطاً دستم رو روی سلطان S کلاس میزارم…

    موافقم 8
    مخالفم 1
  3. محمد

    ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (1486 ديدگاه)

    یعنی تو زندگی قبلی چیکار کرده بودم اینجا متولد شدم اونجا با حقوق چهار ماه بهت سری هفت میدن اینجا با حقوق چهار سال پراید در ضمن دوستان خیلی از این ماشینای کارکرده رو خود نمایندگی ها میفروشن و خیال ادم راحته که ماشین سلامته و همین بنز و بی ام و ده هزار دلاری هم میتونن برات قسط بندی کنن چون اگه اینکارو نکنه شما میرید تو نمایندگی رقیب انصافا ماشین همه جای دنیا به کالای مصرفی دم دستیه نخرید مردم نخرید بذارید این کابوس تموم بشه

    موافقم 8
    مخالفم 1
    1. مانی

      ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹
      سوابق: (2486 ديدگاه)

      این زندگی‌ قبلی‌ که تازگی مد شده دیگه چه صیغه‌ایه؟از هندوستان اومده؟
      نه زندگی‌ قبلی‌ در کاره نه بعدی این همش توهم ماست
      این مرسدس و لکزز همونایی نیستن که اینجا میلیاردی هستن؟
      اون اینفینیتی چه نازه

      موافقم 1
      مخالفم 3
  4. JDM

    ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (126 ديدگاه)

    ما هم پراید سدان لوکس 90 میلیونی داریم

    موافقم 3
    مخالفم 2
  5. حسین

    ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (2824 ديدگاه)

    این همه افت قیمت پیدا کردن!
    علتش چیه؟

    موافقم 1
    مخالفم 2
    1. سیاوش

      ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹
      سوابق: (47 ديدگاه)

      شرایط راحت خرید ماشین نو

      موافقم 2
      مخالفم 2
    2. سینا BMW

      ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹
      سوابق: (2427 ديدگاه)

      کلا اونجا افت قیمت بالاست و اینها بیشتر بخاطر مصرف و قیمت بنزین انقدر افت کردن.
      البته فقط بنزین نیست، برق و آب و…. هم کلا گرون هستن ولی خب ثروت مردمشون بالاتره ولی اینجا بنزین مفته و ثروت و دارایی مردم پایینه.
      ما اینجا برعکس هستیم. اونا منابع ندارن ولی اگه بهشون برسه به بهترین شکل ازش استفاده میکنن ولی ما کلی منابع داریم بلد نیستیم چجوری ازشون استفاده کنیم و ازشون یاد نمی گیریم .
      اگه الان قیمت پراید ۲۰ سال پیش نگاه کنید کاملا مشخصه که بجای افت قیمت بیشتر میشه، البته دلیل دیگه ی اون کیفیت بالاتر ماشین های قدیمیه که این هم برعکس اونجاست

      موافقم 4
      مخالفم 1
      1. suan chwan

        ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹
        سوابق: (344 ديدگاه)

        اتفاقن اقا سینا قیمت بنزین تو ایران از همه جا بیشتره
        ایتالیا اونجا گرونترین بنزینو داره ک حتا از بنزین 1200 تومنی مام ارزونتره.
        اونا خودشون رعایت میکنن اینا همش شایعس

        موافقم 0
        مخالفم 2
        1. سینا BMW

          ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹
          سوابق: (2427 ديدگاه)

          من قیمت بنزین رو به دلار گفتم،
          بله با این درآمد مردم بنزین ۳۰۰۰ خیلی گرونه .
          منظور من کشور های اروپاییه که بنزین کمه، در کشور های که منابع نفت دارن قیمت بنزین خیلی پایین هست

          موافقم 0
          مخالفم 1
    3. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌:::فرشاد:::

      ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹
      سوابق: (3019 ديدگاه)

      برای اونا، خودرو یک کالای مصرفی با عمر نسبتا کوتاهه، نه راه سرمایه‌گذاری؛ هرچقدرم از محصول قدیمی‌تری استفاده کنن، باید‌ مالیات بیشتری پرداخت کنن و هزینه‌های نگه‌داری سرسا‌م‌آوری رو به جون بخرن.

      موافقم 1
      مخالفم 1
    4. Zonda R

      ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹
      سوابق: (1872 ديدگاه)

      این عرف افت سالی 15 % خودرو حتی تو جزیره ی کیش هم هست
      ببینید وقتی از چیزی استفاده میکنید و بهره میبرید بابت این اون وسیله مصطحلک میشه ببینید مثلا در بعضی شهرها قانون منع خودروی اسنفاده شده بعد از 5 تا 10سال هست چون یعد از اون خودروهای سواری بخصوص تاکسی ها عملا تغییرات گسترده میکنن مثل الایندگی و… که تعمیرشون ارزشش کمتر از تعویضشه
      صنعت خودرو اگر یه خودرو رو بیشتر از 5 سال تو خط تولید نگه داره زیان ده میشه و…
      ایران دقیقا برعکسه تمام دنیاس برای یه ماشین 10 سال کارکرده با کیلومتر زیاد و احمقانه باید میلیاردی پرداخت
      همین بنز s الان حدود دومیلیارد قیمتشه یعنی با دلار 16000 تومن 125000 دلار

      موافقم 1
      مخالفم 1
      1. مهدی(Mسابق)

        ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹
        سوابق: (2371 ديدگاه)

        چرا بحثو پیچیده میکنید ؟
        بیمه تاثیر داره درست بنزین و … تاثیر داره درست اما اصلی ترین علتش اینه که مدل های جدید اومدن
        نو که اومد به بازار کهنه میشه دل آزار
        تو کشور خودمون بازار موبایل و ببینید ! به محض ورود مدل جدید مدل های قبلی افت قیمت فاحشی رو تجربه میکنن تا فروششان با ورود مدل جدید هم حفظ کنن اینم همینه فقط چون ما معرفی مدل جدید خودرومون حدود ۳ دهه طول میکشه و مثل اونا هر سال این اتفاق نمی افته این برامون عجیبه

        موافقم 1
        مخالفم 1
    5. محمد

      ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹
      سوابق: (220 ديدگاه)

      علتش اینکه اینها کالای مصرفی هستن
      استاندارد های محیط زیستی
      مصرف سوختشون
      اومدن اتاق جدید
      هزینه های نگهداری
      مالیاتی ک شاملشون میشه
      همه اینا عواملیه ک باعث میشه افت قیمت پیدا کنن
      عموی بنده ۴۰ساله ساکن ایتالیا هستن به من تعریف میکرد وقتی شما یه ماشین صفرکیلومتر از کمپانی تحویل میگیری تا ۵سال اول مالیاتی نداره ولی از سال ششم به صورت صعودی بهش مالیات میبندن جوری ک از قیمت ماشینه هم گرونتر بشه و طرف مجبور بشه به نوسازی خودروش
      حالا وقتی طرف همون ماشین دستشه اتاق جدیدش ک میاد از طرف کمپانی با صاحب خودرو تماس میگیرن و اطلاع رسانی میکنن ک اتاق جدیدش اومده و خریدار درصورت تمایل به نوسازی خودروش اعلام میکنه و کمپانی با خودرو بر ماشین کهنه طرف رو حمل میکنه و کارخونه یه ماشین ازهمون مدل روز بهش تحویل میده و این ماشین کهنه رو برای پیش قسط و پرداخت تعدادی از اقساط برمیداره
      اینطوری طرف هم ماشین جدید سوار میشه
      هم کمپانی ماشین میفروشه
      هم اقساط بین ۳تا۵ساله پرداخت پیشه تا به صاحب خودرو فشار نیاد اونم از دم قسط و بدون بهره

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. امین

        ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹
        سوابق: (588 ديدگاه)

        ماشین و هر کالایی در اروپا مالیات داره. از سال اول تا آخر
        هیچی معاف از مالیات نیست. حتی تلویزیون (مثل صدا و سیمای ایران) که به ازای هر منزل مسکونی یک قبض برای اون به غیر از سایر مالیاتها وجود داره.
        اینجا مالیات بر همه چیز هست با درصدهای بالا بخصوص اگر مجرد باشی ولی با این وجود هم افراد ازدواج نمیکنن
        یه موضوعی که همه گیر هست اینه که زندگی واقعی اینجا منعکس نمیشه و یه دنیای فانتزی خیلی دلچسب تصویر میکنن در حالی که هرجایی سختی خودش داره

        موافقم 1
        مخالفم 0
  6. JDM

    ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (126 ديدگاه)

    اینجا انتخابم آئودی و کادیلاک و اس کلاس هستن
    DTS که طراحیش منو یاده کاپریس کلاسیک میندازه.
    چه ابهتی داشت واسه خودش

    موافقم 0
    مخالفم 2
  7. عرفان

    ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (43 ديدگاه)

    تو این لیست عاقلانه ترین کار خرید لکسوس LS هست

    موافقم 1
    مخالفم 0
  8. Car lover

    ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (688 ديدگاه)

    حس خوبی به انتخاباش ندارم
    کلا ماشینای ۲۰۰۰ تا ۲۰۱۱ ۱۲ رو دوست ندارم اکثرا
    ترجیح میدم یه میدسایز جدیدتر با ۱۰ تا بگیرم

    موافقم 1
    مخالفم 1
  9. امیر

    ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (771 ديدگاه)

    شخصی گفت قیمت خودرو ربطی به واردات ندارد و همون طور که موشک می‌سازیم این هم بسازیم و این گونه بود که اصول پیشرفت متحول شد پیشرفت بدون رقابت

    موافقم 2
    مخالفم 0
  10. iman

    ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (168 ديدگاه)

    اس کلاس . فولکس سی سی

    موافقم 0
    مخالفم 1
  11. Farzad

    ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (2568 ديدگاه)

    ارباب حلقه ها خوب چیزیه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. Kf

    ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (102 ديدگاه)

    کسی هست که با ده هزار تا پول هیچ کدوم رو نخواد اینجا با 160 میلیون برلیانس بهت میدن
    نمی‌دونم مردم چرا باید خودرو صفر بخرن خب برو دست دو بخر که اینقدر کارخونه ها قیمت رو نبرن بالا بعدش ماشین صفر چینی میخرن همچین قیافه میگیرن
    خیلی‌ها میتونن بخرن اما ترجیح میدن دست دو بخرن پول بیش تر هم خرج کنن اما از کار خونه نخرن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. محمد

    ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (297 ديدگاه)

    بی ام و سری ۷ و اینفینیتی رو خیلی خوشم اومد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. حسین

    ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (225 ديدگاه)

    اینا اگه تو ایران باشه کمتر از ۷۰۰ تا ۹۰۰ تومن نمیفروشن شاید هم بیشتر.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. meysam

    ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (3540 ديدگاه)

    لکسوس و بعد تویوتا و بعد آکورا.
    کسی که میره سراغ این ماشینا یعنی ماشین لوکس دوست داره ولی پولشو نداره و چون پول نداره حتما هزینه تعمیر و نگهداری براش مهم خواهد بود و تو این مورد هیچکدوم به این سه مورد به ترتیب نمیرسن.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. سامان اذری

    ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (3197 ديدگاه)

    بخدا این لکسوس ال اس رو ده سال هم با اطمینان میشه روند و فقط موارد مصرفی براش خرید

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. محمد

    ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (353 ديدگاه)

    بعضی از همین ماشینا تو ایران هم هست ولی قیمتاشون نجومیه .یکی از دلایلی که ایران مخالف اوردن چنین ماشینایی هست اینه که ماشینای‌ دربه داغون خودشو بفروشه .همین قضیه پراید هم سناریویه برای تولید مجدد پراید

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. samurai

    ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (546 ديدگاه)

    به مستضعفای امریکا به خاطر کرونا ماهی 1500 دلار نفری داده میشه بجز خورد و خوراک مستضعف امریکایی نگیم 6 7 ماه یک سال بعد میتونه یه اس کلاس بخره حالا با یه کارمند ایرانی مقایسه کنید با 2 3 میلیون هیچی نخوره 3 4 سال بعد یه پراید (تابوت متحرک) میتونه بخره اگه قیمتش نشه 300 میلیون:( ک………… تو این زندگی که واسه ما ساختین

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. محمدهادی

      ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹
      سوابق: (2143 ديدگاه)

      قسمت آخر تو پرانتزت منو مجذوب خودش کرده

      موافقم 0
      مخالفم 0
  19. آریا ماشین

    ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (661 ديدگاه)

    انتخاب من بی ام و ۷۴۰i که هم قیمت هست با دنا پلاس :)

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. loRd

    ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (21 ديدگاه)

    یادمه وقتی دلارواقعا چار تومن بود این ال اس ی میلیارد قیمت میخورد?

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا