چشم اندازهفته نامه

10 سدان لوکس راحت با قیمتی در حدود 10 هزار دلار

امروزه در دورانی زندگی می‌کنیم که خودروهای لوکس سطح بالا عمدتاً شاسی‌بلند هستند و بالاترین سطح تجمل در خودروهایی مثل رولزرویس کولینان و بنتلی بنتایگا و یا حتی مدل‌های ارزان‌تری همچون ب‌ام‌و X7 و مرسدس بنز GLS ارائه می‌شود. بااین‌حال هنوز هم برای رسیدن به تجمل و راحتی بالا، راه‌های سنتی وجود دارد زیرا همچنان سدان‌های لوکسی از لینکلن کانتیننتال گرفته تا رولزرویس فانتوم به بازار عرضه می‌شوند؛ اما برای تجربهٔ راحتی و ویژگی‌های یک سدان لوکس نیاز به پرداخت مبالغ بالا نیست زیرا حتی با حدود 10 هزار دلار هم می‌توان سدان‌های سطح بالایی را در بازار خودروهای کارکرده خریداری نمود. این خودروها باعث می‌شود دوستانتان فکر کنند دو برابر یا حتی بیشتر هزینه کرده‌اید؛ بنابراین لیستی از 10 سدان لوکس و راحت را تهیه کرده‌ایم که با حدود قیمت 10 هزار دلار قابل خریداری هستند.

 

آکورا RL مدل 2011

بازهٔ قیمتی: 9,900 تا 12,800 دلار

هرچند این یک سدان جعبه‌ای سنتی بود اما آکورا با ارائهٔ سامانهٔ چهارچرخ محرک با کنترل بُرداری گشتاور در عقب اطمینان می‌داد که RL خودروی سرگرم‌کننده‌ای برای رانندگی است. علاوه بر این، با پرداخت حدود 10 هزار دلار می‌توان یک RL مدل 2011 یا حتی بالاتر را پیدا کرد که در این صورت خریدار از تمام مزایای نسخهٔ بروز شدهٔ این خودرو مثل موتور قوی‌تر و طراحی مدرن‌تر کابین هم برخوردار خواهد شد.

 

آئودی A8 مدل 2010

بازهٔ قیمتی: 10,300 تا 12,200 دلار

آئودی A8 خودرویی درجه‌یک و سطح بالا است که عناصر حیاتی یک سدان لوکس مدرن هستند. شاید این نسل A8 در تصاویر چندان چشمگیر به نظر نرسد اما وقتی از نزدیک دید می‌شود خودرویی خاص و باابهت به نظر می‌رسد. با حدود 10 هزار دلار می‌توان آخرین مدل از نسل دوم سدان پرچم‌دار آئودی را خریداری کرد.

 

ب‌ام‌و سری 7 مدل 2011

بازهٔ قیمتی: 9,400 تا 11,200 دلار

ب‌ام‌و سری 7 در کنار آئودی A8 و مرسدس بنز S کلاس یکی از اضلاع مثلث سدان‌های لوکس آلمانی است یعنی خودروهایی که بخش بزرگی از ذهنیت مردم در مورد سدان‌های لوکس را به خود اختصاص داده‌اند. با نگاهی به حدود 10 سال قبل، پیدا کردن یک سری 7 با قیمتی در حدود 10 هزار دلار چندان دشوار نیست. با این مبلغ می‌توان مدل 740i با پیشرانهٔ 3 لیتری شش سیلندر خطی توربوشارژ را خریداری کرد.

 

کادیلاک DTS مدل 2011

بازهٔ قیمتی: 8,100 تا 10,700 دلار

سدان‌های پرچم‌دار کادیلاک CT6 و XTS هنوز خیلی جدید هستند که بتوان با قیمتی در حدود 10 هزار دلار یک نمونهٔ کارکردهٔ آن‌ها را خرید اما این موضوع در مورد سدان قدیمی‌تر DTS صادق نیست. هم‌اکنون تعداد زیادی از این سدان لوکس آمریکایی با قیمتی در حدود 10 هزار دلار در بازار وجود دارد و حتی می‌توان مدل‌های پایین‌تر آن‌را با قیمت بسیار کمتری هم پیدا کرد.

 

هیوندای اکوس مدل 2011

بازهٔ قیمتی: 9,000 تا 10,700 دلار

قبل از آنکه هیوندای برند جنسیس را به‌عنوان بازوی لوکس خود تأسیس کند، اکوس سدان پرچم‌دار این شرکت بود. هیوندای این ماشین را با ویژگی‌های مجللی مجهز کرده بود و با موتورهای V6 و V8 ارائه می‌کرد تا بتواند حریف سدان‌های باسابقهٔ بازار شود. امروزه اما پیدا کردن یک اکوس با قیمتی زیر 10 هزار دلار آسان است و این هیوندای بزرگ ارزش بالایی در برابر مبلغ پرداختی دارد.

 

اینفینیتی M مدل 2010

بازهٔ قیمتی: 7,500 تا 9,100 دلار

شاید کسی سدان M اینفینیتی را به یاد نداشته باشد اما این خودرو می‌تواند خبر خوبی برای کسانی که خواهان یک سدان لوکس ارزان‌قیمت هستند باشد زیرا یافتن نمونه‌های کارکردهٔ آن با قیمت زیر 10 هزار دلار بسیار آسان است. این ماشین با موتورهای V6 و V8 و حتی هیبریدی ارائه می‌شد و بنابراین هم‌اکنون نمونه‌ای از آن متناسب با هر سلیقه‌ای پیدا می‌شود. وقتی در سال 2014 اینفینیتی شیوهٔ نام‌گذاری محصولات خود را تغییر داد، نام سدان M به Q70 تغییر پیدا کرد.

 

لکسس LS مدل 2010

بازهٔ قیمتی: 11,300 تا 13,200 دلار

لکسس LS به داشتن آرام‌ترین و نرم‌ترین سواری در کلاس خود مشهور است. البته پیدا کردن نمونه‌های کارکردهٔ دَه‌سالهٔ این سدان لوکس ژاپنی با قیمت 10 هزار دلار دشوار است اما با گشتن در سایت‌های فروش خودروهای کارکرده می‌توان تعداد انگشت‌شماری از آن‌را با قیمتی کمی بیشتر از 10 هزار دلار پیدا کرد. خریداران خوش‌شانسی که یکی از آن‌ها را پیدا کنند می‌توانند از آرامش آن لذت ببرند.

 

مرسدس بنز S کلاس مدل 2010

بازهٔ قیمتی: 13,500 تا 15,500 دلار

بله بازهٔ قیمتی مرسدس بنز S کلاس مدل 2010 از 10 هزار دلار بیشتر است اما با گشتن زیاد می‌توان نمونه‌هایی از آن‌را پیدا کرد که با معیار قیمتی ما مطابقت داشته باشد. البته پیدا کردن چنین نمونه‌هایی ممکن است به صبر نیاز داشته باشد اما این انتظار ارزشش را خواهد داشت زیرا راحتی، تکنولوژی و پرفورمنس S کلاس باعث شده این ماشین معیار سدان‌های لوکس باشد.

 

تویوتا آوالون مدل 2011

بازهٔ قیمتی: 8,700 تا 10,500 دلار

تویوتا آوالون بیشتر یک سدان نیمه لوکس است اما هنوز هم فضای زیادی را برای سرنشینان فراهم می‌کند و سواری راحتی دارد؛ بنابراین کسانی که خیلی به پرستیژ بالا توجهی ندارند می‌توانند یک آوالون مدل 2011 را با قیمت زیر 10 هزار دلار خریداری کنند. همچنین در سایت‌های فروش خودروهای کارکرده حتی می‌توان مدل‌های جدیدتری را هم با این قیمت پیدا کرد.

 

فولکس‌واگن CC مدل 2014

بازهٔ قیمتی: 8,900 تا 10,900 دلار

پاسات CC که بعداً CC نام گرفت و با الهام از کوپه‌ها طراحی شده بود، نمایندهٔ فولکس‌واگن در بخش رو به رشد آن زمان سدان‌های لوکس بود. این خودرو در ایالات‌متحده با پیشرانه‌های 2 لیتری چهار سیلندر توربو و 3.6 لیتری VR6 عرضه می‌شد. هم‌اکنون می‌توان یک CC مدل 2014 را با قیمتی کمتر از 10 هزار دلار خریداری کرد و بنابراین این کوپهٔ چهاردر آلمانی جدیدترین خودروی لبست ما محسوب می‌شود.

منبع
Motor1
برچسب ها

امیر دهقان

نویسنده و مترجم سایت پدال، دانشجوی کارشناسی ارشد رشته حقوق خصوصی

مطالب مشابه

‫۳۴ دیدگاه

  1. lmbx

    ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (289 ديدگاه)

    بخدا قلب آدم آتیش میگیره … با 160 میلیون تومن میشه بهترین ماشین های سال 2011 رو سوار شد تازه من تو این سایت های خرید و فروش لکسوس rx350 مدل 2015 پیدا کردم 3200 دلار یعنی 52 میلیون! وضعیت معیشت و اقتصاد که برای همه ایرانی ها خرابه ولی برای امثال من عشق ماشین جهنمی بدتر از اینجا نیست! ماشین که هیچی دیگه موبایل و لپ تاب هم نمیتونیم عوض کنیم.
    دوستان یه مستندی تازگی بولد شده بنام “اختاپوس” مثلا داره مافیای خودروسازی رو نشون میده در حالی عملا فقط داره به چند شخص اتهام وارد میکنه ولی به قدری قشنگ ساختن که مردمی که از وضعیت صنعت خودرو آگاهی ندارند براحتی گمراه میشوند. البته از سازندگان مستند مشخصه که چه طرز فکری دارند!…

    1. Reza

      ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹
      سوابق: (1198 ديدگاه)

      والا یکی از فامیلامون چند سال پیش یدونه Ford Flex نسخه محدود با پلاک منطقه آزاد ارس خرید که از نظر راحتی و امکانات چیزی از پرچمدارای بریتانیایی کم نداره و کاملا نرم و بیصدا و هستش طوری که من اونو با کل کارخونه سایپا و ایران‌خودرو عوض نمیکنم. الان قیمتش شده کمتر از ۱۰ هزار دلار یعنی چیزی حدود ۱۵۰ میلیون تومان .

    2. هاتف

      ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹
      سوابق: (14 ديدگاه)

      دوست عزیز خیلی زود قلبت آتیش نگیره. شاید بشه این ماشینارو با قیمتهای پایین خرید، ولی موقع رفتن به تعمیرگاه (که صد در صد گذرشون بهش میوفته (به خاطر کارکرد بالا و پیچیدگی این ماشینا) یهو میبینی یه فاکتور۳ هزار دلاری واسه ماشین ده هزار دلاری گذاشتن رومیز. اصلا یکی از دلایل ارزونی بیش از حد این کلاس از ماشینا هزینه تعمیر نگهداری وحشتناکشونه.

      1. ز

        ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
        سوابق: (16 ديدگاه)

        فکر کنم اصلا تو دنیا نیستی عزیز من همین ماشین s کلاس با همین کارکرد ببین تو ایران چند خرید وفروش میشه با همین شرایط .
        به خاطر کارکرد و پیچیدگی این ماشین ها !!! چه پیچیدگی به تکنولوژی میگی پیچیدگی الان به یه نئاندرتال درشکه بدی میگه خیلی پیچیده است اگه قرار درجا بزنی همه چی پیچیده میشه یهو ببینی یه فاکتور سه هزار دلاری هم بدن بت باز میشه 250 الی 300 میلیون تومان که بازم خیلی می ارزه بعدشم مطمعن باش تعمیر و نگهداری برای ما گرونه برای کشوری که ماشین وسیله مصرفی هست اصلا گرون نیست تو ایران به چشم سرمایه ماشین رو نگا میکنن

  2. آرین

    ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (70 ديدگاه)

    وااااای
    همشون چه جیگرایی هستن
    فعلا و حالا حالا هاااا دستمون کوتاهه از داشتن یه خودرو اصل و نسب دار… ولی چون آدم محافظه کاری ام سعی میکنم وقتی بخوام خودرو لوکس دست دوم بخرم بیشتر از ژاپنی ها انتخاب کنم هم خرجشون و هم در مورد یه سری مسائل آدم خیالش راحتتره…
    وقتی هم بخوام سمت آلمانی لوکس برم قعطاً دستم رو روی سلطان S کلاس میزارم…

  3. محمد

    ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (226 ديدگاه)

    یعنی تو زندگی قبلی چیکار کرده بودم اینجا متولد شدم اونجا با حقوق چهار ماه بهت سری هفت میدن اینجا با حقوق چهار سال پراید در ضمن دوستان خیلی از این ماشینای کارکرده رو خود نمایندگی ها میفروشن و خیال ادم راحته که ماشین سلامته و همین بنز و بی ام و ده هزار دلاری هم میتونن برات قسط بندی کنن چون اگه اینکارو نکنه شما میرید تو نمایندگی رقیب انصافا ماشین همه جای دنیا به کالای مصرفی دم دستیه نخرید مردم نخرید بذارید این کابوس تموم بشه

    1. مانی

      ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹
      سوابق: (1820 ديدگاه)

      این زندگی‌ قبلی‌ که تازگی مد شده دیگه چه صیغه‌ایه؟از هندوستان اومده؟
      نه زندگی‌ قبلی‌ در کاره نه بعدی این همش توهم ماست
      این مرسدس و لکزز همونایی نیستن که اینجا میلیاردی هستن؟
      اون اینفینیتی چه نازه

  4. JDM

    ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (108 ديدگاه)

    ما هم پراید سدان لوکس 90 میلیونی داریم

  5. حسین

    ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (2200 ديدگاه)

    این همه افت قیمت پیدا کردن!
    علتش چیه؟

    1. سیاوش

      ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹
      سوابق: (2 ديدگاه)

      شرایط راحت خرید ماشین نو

    2. سینا BMW

      ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹
      سوابق: (384 ديدگاه)

      کلا اونجا افت قیمت بالاست و اینها بیشتر بخاطر مصرف و قیمت بنزین انقدر افت کردن.
      البته فقط بنزین نیست، برق و آب و…. هم کلا گرون هستن ولی خب ثروت مردمشون بالاتره ولی اینجا بنزین مفته و ثروت و دارایی مردم پایینه.
      ما اینجا برعکس هستیم. اونا منابع ندارن ولی اگه بهشون برسه به بهترین شکل ازش استفاده میکنن ولی ما کلی منابع داریم بلد نیستیم چجوری ازشون استفاده کنیم و ازشون یاد نمی گیریم .
      اگه الان قیمت پراید ۲۰ سال پیش نگاه کنید کاملا مشخصه که بجای افت قیمت بیشتر میشه، البته دلیل دیگه ی اون کیفیت بالاتر ماشین های قدیمیه که این هم برعکس اونجاست

      1. suan chwan

        ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹
        سوابق: (40 ديدگاه)

        اتفاقن اقا سینا قیمت بنزین تو ایران از همه جا بیشتره
        ایتالیا اونجا گرونترین بنزینو داره ک حتا از بنزین 1200 تومنی مام ارزونتره.
        اونا خودشون رعایت میکنن اینا همش شایعس

        1. سینا BMW

          ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹
          سوابق: (384 ديدگاه)

          من قیمت بنزین رو به دلار گفتم،
          بله با این درآمد مردم بنزین ۳۰۰۰ خیلی گرونه .
          منظور من کشور های اروپاییه که بنزین کمه، در کشور های که منابع نفت دارن قیمت بنزین خیلی پایین هست

    3. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌:::فرشاد:::

      ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹
      سوابق: (2979 ديدگاه)

      برای اونا، خودرو یک کالای مصرفی با عمر نسبتا کوتاهه، نه راه سرمایه‌گذاری؛ هرچقدرم از محصول قدیمی‌تری استفاده کنن، باید‌ مالیات بیشتری پرداخت کنن و هزینه‌های نگه‌داری سرسا‌م‌آوری رو به جون بخرن.

    4. Zonda R

      ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹
      سوابق: (1779 ديدگاه)

      این عرف افت سالی 15 % خودرو حتی تو جزیره ی کیش هم هست
      ببینید وقتی از چیزی استفاده میکنید و بهره میبرید بابت این اون وسیله مصطحلک میشه ببینید مثلا در بعضی شهرها قانون منع خودروی اسنفاده شده بعد از 5 تا 10سال هست چون یعد از اون خودروهای سواری بخصوص تاکسی ها عملا تغییرات گسترده میکنن مثل الایندگی و… که تعمیرشون ارزشش کمتر از تعویضشه
      صنعت خودرو اگر یه خودرو رو بیشتر از 5 سال تو خط تولید نگه داره زیان ده میشه و…
      ایران دقیقا برعکسه تمام دنیاس برای یه ماشین 10 سال کارکرده با کیلومتر زیاد و احمقانه باید میلیاردی پرداخت
      همین بنز s الان حدود دومیلیارد قیمتشه یعنی با دلار 16000 تومن 125000 دلار

      1. مهدی(Mسابق)

        ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹
        سوابق: (2325 ديدگاه)

        چرا بحثو پیچیده میکنید ؟
        بیمه تاثیر داره درست بنزین و … تاثیر داره درست اما اصلی ترین علتش اینه که مدل های جدید اومدن
        نو که اومد به بازار کهنه میشه دل آزار
        تو کشور خودمون بازار موبایل و ببینید ! به محض ورود مدل جدید مدل های قبلی افت قیمت فاحشی رو تجربه میکنن تا فروششان با ورود مدل جدید هم حفظ کنن اینم همینه فقط چون ما معرفی مدل جدید خودرومون حدود ۳ دهه طول میکشه و مثل اونا هر سال این اتفاق نمی افته این برامون عجیبه

    5. محمد

      ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹
      سوابق: (147 ديدگاه)

      علتش اینکه اینها کالای مصرفی هستن
      استاندارد های محیط زیستی
      مصرف سوختشون
      اومدن اتاق جدید
      هزینه های نگهداری
      مالیاتی ک شاملشون میشه
      همه اینا عواملیه ک باعث میشه افت قیمت پیدا کنن
      عموی بنده ۴۰ساله ساکن ایتالیا هستن به من تعریف میکرد وقتی شما یه ماشین صفرکیلومتر از کمپانی تحویل میگیری تا ۵سال اول مالیاتی نداره ولی از سال ششم به صورت صعودی بهش مالیات میبندن جوری ک از قیمت ماشینه هم گرونتر بشه و طرف مجبور بشه به نوسازی خودروش
      حالا وقتی طرف همون ماشین دستشه اتاق جدیدش ک میاد از طرف کمپانی با صاحب خودرو تماس میگیرن و اطلاع رسانی میکنن ک اتاق جدیدش اومده و خریدار درصورت تمایل به نوسازی خودروش اعلام میکنه و کمپانی با خودرو بر ماشین کهنه طرف رو حمل میکنه و کارخونه یه ماشین ازهمون مدل روز بهش تحویل میده و این ماشین کهنه رو برای پیش قسط و پرداخت تعدادی از اقساط برمیداره
      اینطوری طرف هم ماشین جدید سوار میشه
      هم کمپانی ماشین میفروشه
      هم اقساط بین ۳تا۵ساله پرداخت پیشه تا به صاحب خودرو فشار نیاد اونم از دم قسط و بدون بهره

      1. امین

        ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹
        سوابق: (99 ديدگاه)

        ماشین و هر کالایی در اروپا مالیات داره. از سال اول تا آخر
        هیچی معاف از مالیات نیست. حتی تلویزیون (مثل صدا و سیمای ایران) که به ازای هر منزل مسکونی یک قبض برای اون به غیر از سایر مالیاتها وجود داره.
        اینجا مالیات بر همه چیز هست با درصدهای بالا بخصوص اگر مجرد باشی ولی با این وجود هم افراد ازدواج نمیکنن
        یه موضوعی که همه گیر هست اینه که زندگی واقعی اینجا منعکس نمیشه و یه دنیای فانتزی خیلی دلچسب تصویر میکنن در حالی که هرجایی سختی خودش داره

  6. JDM

    ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (108 ديدگاه)

    اینجا انتخابم آئودی و کادیلاک و اس کلاس هستن
    DTS که طراحیش منو یاده کاپریس کلاسیک میندازه.
    چه ابهتی داشت واسه خودش

  7. عرفان

    ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (34 ديدگاه)

    تو این لیست عاقلانه ترین کار خرید لکسوس LS هست

  8. Car lover

    ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (637 ديدگاه)

    حس خوبی به انتخاباش ندارم
    کلا ماشینای ۲۰۰۰ تا ۲۰۱۱ ۱۲ رو دوست ندارم اکثرا
    ترجیح میدم یه میدسایز جدیدتر با ۱۰ تا بگیرم

  9. امیر

    ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (136 ديدگاه)

    شخصی گفت قیمت خودرو ربطی به واردات ندارد و همون طور که موشک می‌سازیم این هم بسازیم و این گونه بود که اصول پیشرفت متحول شد پیشرفت بدون رقابت

  10. iman

    ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (25 ديدگاه)

    اس کلاس . فولکس سی سی

  11. Farzad

    ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (967 ديدگاه)

    ارباب حلقه ها خوب چیزیه

  12. Kf

    ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (79 ديدگاه)

    کسی هست که با ده هزار تا پول هیچ کدوم رو نخواد اینجا با 160 میلیون برلیانس بهت میدن
    نمی‌دونم مردم چرا باید خودرو صفر بخرن خب برو دست دو بخر که اینقدر کارخونه ها قیمت رو نبرن بالا بعدش ماشین صفر چینی میخرن همچین قیافه میگیرن
    خیلی‌ها میتونن بخرن اما ترجیح میدن دست دو بخرن پول بیش تر هم خرج کنن اما از کار خونه نخرن

  13. محمد

    ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (190 ديدگاه)

    بی ام و سری ۷ و اینفینیتی رو خیلی خوشم اومد

  14. حسین

    ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (4 ديدگاه)

    اینا اگه تو ایران باشه کمتر از ۷۰۰ تا ۹۰۰ تومن نمیفروشن شاید هم بیشتر.

  15. meysam

    ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (245 ديدگاه)

    لکسوس و بعد تویوتا و بعد آکورا.
    کسی که میره سراغ این ماشینا یعنی ماشین لوکس دوست داره ولی پولشو نداره و چون پول نداره حتما هزینه تعمیر و نگهداری براش مهم خواهد بود و تو این مورد هیچکدوم به این سه مورد به ترتیب نمیرسن.

  16. سامان اذری

    ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (2789 ديدگاه)

    بخدا این لکسوس ال اس رو ده سال هم با اطمینان میشه روند و فقط موارد مصرفی براش خرید

  17. محمد

    ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (75 ديدگاه)

    بعضی از همین ماشینا تو ایران هم هست ولی قیمتاشون نجومیه .یکی از دلایلی که ایران مخالف اوردن چنین ماشینایی هست اینه که ماشینای‌ دربه داغون خودشو بفروشه .همین قضیه پراید هم سناریویه برای تولید مجدد پراید

  18. samurai

    ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (197 ديدگاه)

    به مستضعفای امریکا به خاطر کرونا ماهی 1500 دلار نفری داده میشه بجز خورد و خوراک مستضعف امریکایی نگیم 6 7 ماه یک سال بعد میتونه یه اس کلاس بخره حالا با یه کارمند ایرانی مقایسه کنید با 2 3 میلیون هیچی نخوره 3 4 سال بعد یه پراید (تابوت متحرک) میتونه بخره اگه قیمتش نشه 300 میلیون:( ک………… تو این زندگی که واسه ما ساختین

    1. محمدهادی

      ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹
      سوابق: (112 ديدگاه)

      قسمت آخر تو پرانتزت منو مجذوب خودش کرده

  19. آریا ماشین

    ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (299 ديدگاه)

    انتخاب من بی ام و ۷۴۰i که هم قیمت هست با دنا پلاس 🙂

  20. loRd

    ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (18 ديدگاه)

    یادمه وقتی دلارواقعا چار تومن بود این ال اس ی میلیارد قیمت میخورد😐

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا
بستن