پورشهفورد

درگ شلبی GT500 هنسی و پورشه ۹۱۱ توربو S

وقایع معدودی در دنیای خودرو لذت‌بخش‌تر از دیدن مسابقه درگ بین دو خودروی فوق‌العاده قدرتمند است. جدای از خبرسازی واضح، برگزاری این مسابقات راهی عالی برای مقایسه پرفورمنس چنین خودروهایی می‌باشد. به همین خاطر است که هنسی اخیراً مسابقه درگی بین جدیدترین نسل پورشه ۹۱۱ توربو S و فورد موستانگ GT500 هزار اسب بخاری خود برگزار کرده است.

هنسی به دنبال پیاده‌سازی سناریویی واقع‌بینانه بوده و خواسته که متغیرهایی همچون کشش را از فرمول حذف کرده و هر دو خودرو درگ را از سرعت ۸۰ کیلومتر در ساعت شروع کنند. بدون تعجب زیاد باید گفت موستانگ پیروزی آسانی را در مسافت ۴۰۰ متر به دست می‌آورد. البته همه می‌دانیم که این مسابقه‌ای کاملاً منصفانه بین دو خودرو نیست.

هنسی سریعاً خاطرنشان می‌سازد GT500 استاندارد احتمالاً بازی را به پورشه خواهد باخت. اگر فکر نمی‌کردید که جان هنسی قبلاً از کاری که انجام داده مطمئن است پس بدانید که ۹۱۱ توربو S حاضر در این درگ، خودروی خود اوست.

در هر صورت ما هنوز هم فرصت تماشای یک مسابقه درگ بین نسخه استاندارد این دو خودرو را نداشته‌ایم. کاملاً مشتاقیم بدانیم پورشه با آن کشش وحشتناک خود می‌تواند در مسافت ۴۰۰ متر موستانگ GT500 استاندارد را شکست دهد یا خیر که خب می‌دانیم احتمال این کار بالاست.

اگرچه هنسی این درگ را با عنوان مسابقه خیابانی منتشر کرده اما باید دانست این دست مسابقات فقط به خاطر تست محصولات تولیدی انجام می‌شوند. اگر می‌خواهیم چنین کاری را با دوستان خود انجام دهید حتماً در پیست حضور یابید چراکه خیابان جای چنین فعالیت‌هایی نیست.

[دانلود ویدئو]

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مطالب مربوط به دنیای خودرو در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۴۶ دیدگاه

  1. ATa

    ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (146 ديدگاه)

    american muscle دیروز هم از یه وایپر ۲۶۰۰ اسبی رونمایی کردن که زیر کاپوتش در اصل ۲ تا بنز بلک سریز جا شده بود به همین سادگی! لینکش و گذاشتم دیروز

    موافقم ۲۳
    مخالفم ۲۵
    1. Soldier

      ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (4 ديدگاه)

      ببخشید متوجه منظور نشدم

      موافقم ۴
      مخالفم ۱
    2. akrh78

      ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (895 ديدگاه)

      اتفاقا این خبر رو که دیدم یاد کامنت دیروزت افتادم
      ما خودمون امریکایی بازیم ولی با یه عدد اسب بخار نسخه نپیچ دوست عزیز
      تولید قدرت یه بحثه، تحویل قدرت یه بحث دیگه
      چه شلبی استوک ۷۶۰ اسبی چه تیون شده ۱۰۰۰ اسبی جفتشون از توربو اس ۶۴۰ اسب بخاری شکست میخورن
      همون وایپر ۲۶۰۰ اسبی هم احتمالا شکست بخوره چون اگه گازو کنترل نکنی قطعا تا دنده ۴ هم هرزگردی خواهد داشت
      برداشت بد نکنین بحثم اینه که معیار مقایسه تون درست نیست
      شلبی gt500 و وایپر ماشینای مورد علاقه من هستن وایپر که اصلا عشق خالصه

      موافقم ۳۲
      مخالفم ۹
      1. Hadi

        ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (2202 ديدگاه)

        خو معلومه GT500 تونست با دوپینگ (تیونینگ) برنده بشه…
        ولی پورشه همش ماله خودشه و نیاز به تیونینگ نداره استانداردش همه رو میکوبه چ برسه به اینکه بخواد تیون بشه ??…
        البته هر دو سوم بشدت قابل احترامن ولی مسابقه عادلانه نبود…

        موافقم ۲۴
        مخالفم ۶
      2. SRT

        ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (381 ديدگاه)

        اگه ماشین مورد علاقت بود اینو نمیگفتی چون فقط کسی اینو میگه ک ازش بدش بیاد
        وایپر ۲۶۰۰ اسبی پورشه ۳۰۰۰ اسبیم میزنه چ برسه ب فابریک
        همه میدونن وایپرای تیونینگ شده و تویین توربو چ هیولاهی هستن و راحت ماشینای هم قدرت خودشونو میزنن

        موافقم ۷
        مخالفم ۸
        1. Hadi

          ۲۸ اسفند ۱۳۹۹
          سوابق: (2202 ديدگاه)

          SRT جان شما هم اگر ماشین محبوبت نبود اینجوری ازش تعریف نمیکردی!
          بنظرت اگه سلبی GT500 استاندارد رو میوردن بهتر نبود؟
          انصافه ی ماشین تیون شده رو با ماشین فابریک کارخونه مقایسه کنن؟
          مثل ورزشکار دوپینگی میمونه…
          با هیچ کس نباید تیون کنه یا اگرم میکنن هر دوشون بکنن تا نتیجه بهتر و محکم تری بدست بیاد…

          موافقم ۴
          مخالفم ۳
  2. Joker

    ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (350 ديدگاه)

    سوپرکارای امریکایی فقط واسه دود کردن لاستیک بدرد میخورن و بس،پرفورمنس به شدت ضعیفی دارن در برابر قدرتی که تولید میکنن،یه سیستم انتقال قدرت بدردبخور تا به امروز نتونستن بسازن اینا،خود کادیلاک اعتراف کرده بود توان اینو ندارن خودروسازای امریکایی یه سیستم انتقال قدرت ۴ چرخ نظیر خودروسازای المانی بسازن چون پیچیدگی زیادی داره و اینام چیزی از مهندسی پیچیده سرشون نمیشه…پلت فرم های قدیمیشون هم فقط واسه محصولات سایپا مناسبن…

    موافقم ۵۶
    مخالفم ۶۷
    1. مهراد

      ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (515 ديدگاه)

      حواست باشه چی میگی جوکر

      الان علی نوا و یانکی با بازوکا میان دم خونتون

      موافقم ۴۳
      مخالفم ۱۳
    2. ATa

      ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (146 ديدگاه)

      اونی که برا دود کردن لاستیک ه بوگاتی بود که به تاریخ پیوست رکورداش توسط Tuatara ssc… پیچیدگی مهندسی هم همین قدر که لامبو می خواد رو هندلینگ کار بکنه زین پس :)) احتمالا بعد دیدن سیستم انتقال محوری Tesla S performance با شتاب ۱.۹S.

      موافقم ۳۱
      مخالفم ۴۶
      1. Reza Waffen SS

        ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (2333 ديدگاه)

        بوگاتی واسه دود کردن لاستیک ساخته شده ؟؟؟ ???

        متأسفم

        موافقم ۲۵
        مخالفم ۷
      2. مهدی

        ۲۸ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (910 ديدگاه)

        چی !!!
        بوگاتی !!!!
        اگه می خوای دود را بندازی فقط دوج مخصوصا چلنجر دیمن

        موافقم ۱
        مخالفم ۱
    3. جواد

      ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (63 ديدگاه)

      یک نمونه وایپر ACR صفر بدون دست کاری شده رو نگاه کن.. بعد بگو چیزی از پرفورمنس حالیشون میشه یانه؟

      موافقم ۲۲
      مخالفم ۲۶
    4. ارشیا

      ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (1502 ديدگاه)

      جوکر جان توهمم حجمی داره!!???

      موافقم ۲۸
      مخالفم ۲۵
    5. مازیار

      ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (470 ديدگاه)

      دوستان کنایه زن بد نیست کمی هم انصاف داشته باشید
      نسبت پرفورمنس به عدد اسب بخار در محصولات آمریکایی انصافا به اندازه اروپایی ها نیست حالا شاید دوستمون جوکر با کمی اغراق عنوان میکنند اما کلا که بیراه نمیگن
      پرفورمنس یه هفتصد اسبی آمریکایی کجا و یه هفتصد اسبی اروپایی کجا؟
      میگید نه؟ یه نگاه به محصول پرفورمنس بندازید:
      لیست سریعترین خودروها در پیستهای مختلف دنیا

      موافقم ۳۲
      مخالفم ۹
      1. R@m!n

        ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (1026 ديدگاه)

        و از اون انصاف مهم تر اینه که به چند تا نکته توجه کنیم یه ماسل کارو با یه سوپراسپرت مقایسه نکنیم. به کلاس ماشینا توجه کنیم. به کاری که براشون ساخته شده توجه کنیم.

        موافقم ۱۶
        مخالفم ۱۰
        1. مازیار

          ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
          سوابق: (470 ديدگاه)

          رامین جان دوست من
          فرمایش شما در مورد این مقایسه خاص کاملا متین
          اما من کلا عرض کردم بدون هیچگونه قصد تخریب یا بزرگنمایی
          سوپراسپرت هفتصد اسبی اروپایی در پرفورمنس بالاتر از یه سوپراسپرت هفتصد اسبی امریکایی عمل میکنه
          شاید هم این مسئله از ریشه های متفاوت این دو سرزمین درمورد اتومبیل نشات میگیره
          اروپایی ها با جاده های باریک تر و لزوم اهمیت به پیچها و ترمزگیری و آمریکایی ها …
          اصلا یه مثال دیگه
          مسابقات عمده و پرطرفدار اتومبیل رانی شون رو باهم مقایسه کن ، در اروپا پیستهای مختلف پر پیچ و خم طرفدار داره اما در آمریکا نسکار و ایندی ۵۰۰ که حتما میدونی به چه شکلی هست
          و راننده های نسکار با اون وجهه آمریکایی اصل که حقیقتا جیگر شیر دارن با سرعت ۳۰۰ کیلومتر سپر به سپر پیست رو دور میزنن آمریکایی هستن دیگه?

          موافقم ۱۶
          مخالفم ۰
      2. علی

        ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (165 ديدگاه)

        بفرما رکورد ها پیست ویرجینیا سخت ترین پیست آمریکا

        مک‌لارن ۷۶۵LT

        لپ تایم: ۲:۳۸.۴

        ۲-پورشه ۹۱۱ توربو S

        لپ تایم: ۲:۴۲.۵

        ۳-فورد موستانگ شلبی GT500

        لپ تایم: ۲:۴۴.۶

        ۴-لامبورگینی اوراکان اوو

        لپ تایم: ۲:۴۵.۰

        ۵-شورلت کوروت Z51

        لپ تایم: ۲:۴۹.۰

        ۶-پورشه کیمن GT4

        لپ تایم: ۲:۵۰.۳

        ۷-پورشه تایکان توربو S

        لپ تایم: ۲:۵۵.۲

        ۸-ب‌ام‌و M8 کامپتیشن

        لپ تایم: ۲:۵۵.۵

        اگه با اون همه تعصب دیگه سوی دیدن داری یه نگاه به جایگاه شلبی و کورت بکن و یه مقایسه با لامبورگینی ۳۳۳ هزار دلاری

        شلبی هم ۹۴ هزار دلار
        پورشه ۲۱۶ هزار دلار
        و کورت ۸۶ هزار دلار
        (قیمت های نسخه های تست شده در پیست هست نه پایه )

        موافقم ۹
        مخالفم ۱۶
      3. R@m!n

        ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (1026 ديدگاه)

        آقا مازیار حرفتونو راجب ریشه های متفاوت و استایل رانندگی و حتی طراحی شهری کاملا قبول دارم.

        البته که آمریکا یه کشوره که داره با کل یه قاره رقابت می کنه که شامل آلمان، انگلیس، ایتالیا و چند شرکت کوچیک از کشورای مختلف اروپا هستش و همچنین کمپانیای آمریکایی تو تمام کلاسا ماشین میسازن در حالی که انگلیسیا و ایتالیایی ها و حتی بخش اعظمی از آلمانیا تمام تمرکزشون رو ماشینای لوکس و پرفورمنس هست و دستشون و ذهنشون کاملا رو این موضوع هست. تاریخم همیشه ثابت کرده رفقای آمریکاییمون هر وقت خواستن شونه به شونه رقباشون پیش رفتن و حتی شکستشون دادن. البته که تو بحث توانایی اروپایی ها هیچ شکی نیست و کارشونو خیلی خوب بلدن.

        موافقم ۱۱
        مخالفم ۷
    6. Elmiraj

      ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (2220 ديدگاه)

      پس اونی که همین چند روز پیش m8 و هوراکانEvo را سه برابر قیمت کمتر در پیست ویرجینیا شکست داد ، ماکت Gt500 بود نه خود GT500….
      .
      یا اون وایپری که ۹۱۸ را با تمامی مشخصات چند برابر ضعیفتر شکست داد چه…..!؟!؟!؟

      موافقم ۲۰
      مخالفم ۲۷
      1. علی

        ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (148 ديدگاه)

        پیست ویرجینیا .!!!!!!!!
        پیست فقط نوربره.

        موافقم ۱۳
        مخالفم ۹
    7. یانکی

      ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (1358 ديدگاه)

      خوش به حالت نداری راحتی.الان سیستم دو دفرانسیل جیپ ترک هاوک چیه.یا کدیلاک ct6 v ندیدی دو دفرانسیله.حرف کدیلاک اینه که پرفورمنس دف عقب برا پیست جذابتر هستش.اگر ببینی تمام مسابقات موتوری دف عقب هستند به جز مواردی که خارج از پیسته.در آخر اگر فورد ابتکار به خرج نمیداد و ماشین دو دف رو با سیستم دریفت یعنی ارسال قدرت به محور عقب رو اختراع نمیکرد بنز و بیمر سمت دو دف نمیرفتن.

      موافقم ۸
      مخالفم ۲۴
  3. مهراد

    ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (515 ديدگاه)

    کلیپ رو بخاطر گزارشگر شفته و حال بهم زن هنسی ندیدم

    موافقم ۱۳
    مخالفم ۹
  4. علی

    ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (165 ديدگاه)

    قیمت قیمت قیمت
    چیزی که اصلا کاربر ها پدال درک نمی کنند
    قیمت خیلی فاکتور مهمی هست ، یکی ۷۰ هزار دلار و دیگری ۲۰۰ هزار دلار و کسی که ۷۰. هزار پول داره به احتمال ۹۹ درصد توانایی پرداخت ۲۰۰ هزار تا را نداره
    به نظرم برا مقایسه ماشین ها باید ماشین های انتخاب بشند که در یک رنج قیمت هستند تا مقایسه عاقلانه تر بشه هر چند شلبی خودش را ثابت کرده که حتی می‌تونه خودرو های با قیمت چند برابر. خودش را زمین گیر کنه (در پیست ویرجینیا از لامبورگینی اوراکان اوو و M8 کامپتیشن سریع تر بود !!! که خبرش را خود پدال کار کرد )

    موافقم ۱۵
    مخالفم ۱۵
    1. Mf1

      ۲۸ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (477 ديدگاه)

      وایپر کوروت و شلبی gt 500 خودروهای فوقالعادهی هستن و هم قیمت ارزونی دارن نسبت به اروپایها ولی رکوردهای فورد gt تو پیستهای مختلف نگاه کن اونموقع متوجه میشی سخته رقابت با رقبا

      موافقم ۲
      مخالفم ۲
  5. محسن

    ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (50 ديدگاه)

    با دو برابر قدرت هم جرات ندارن از ایست درگ بندازن

    موافقم ۲۳
    مخالفم ۹
    1. MahyarMAR

      ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (195 ديدگاه)

      میدونی قیمت چیه اصن
      اینم بگم قدرت فورد دو برابر پورش نیست ولی قیمت پورش دو برابره فورد هست

      موافقم ۱۰
      مخالفم ۱۹
      1. abdi_porsche fan

        ۲۸ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (336 ديدگاه)

        انقدر قیمت فیمت نکنید این دوتا کلاسشون بهم نمیخوره قطعا ماسل کارا ارزون تر از سوپر اسپرتا هستن

        موافقم ۱
        مخالفم ۱
  6. نا شناس.

    ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (79 ديدگاه)

    از این آدم خندش میگیره که یه ماشین ۷۰ هزار دلاری میتونه پا به پای یه ماشین ۱۷۰ هزار دلاری بیاد….

    البته این درگ رولینگ بود. موستانگ براحتی از پورشه جلو زد.

    درسته در حال ایستاده پورشه میتونه تو ۱۰.۳ بره ولی موستانگ ۱۱ میره

    ولی این درگ رولینگ بود. جالب بود.

    ولی من انتخابم موستانگه. چون خیلی ارزونتره…

    موافقم ۱۸
    مخالفم ۲۵
    1. OMID

      ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (2065 ديدگاه)

      البته gt500 اینجا خیلی بیشتر از ۷۰ هزارتای پایه قیمت داره
      Gt500 پایه حتی ظاهری هم فرق داره و این پکیج پیست رو نداره این رینگ های فیبرکربن هم نداره و کلی فرق داره
      یه gt500 معمولی که توی ویدیو ها میارن حدود ۱۰۰ هزار دلار قیمت داره و این نمونه اینجا گرونتر هم هست ( هنسی هم تیونر ارزونی نیست ) پس فاصله قیمتی نزدیک تر از اون چیزیه که فکر می‌کنی
      و همون طور هم که اینجا معلوم بود بازم توان شکست دادن ۹۱۱ توی درگ ایستاده رو نداره و کابین سطح پایین تری داره و به هر حال هم تیون شده و مشکلات خودش رو خواهد داشت

      موافقم ۲۳
      مخالفم ۵
      1. R@m!n

        ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (1026 ديدگاه)

        بهتره یه کوپه ماسل که برای پیست تیون شدرو با یه سوپر اسپرت لاکچری مقایسه نکنیم. فیلمای هنسی هم تبلیغات خودشونه. میلیون ها کیلومتر فاصله دارن با هم

        موافقم ۱۴
        مخالفم ۳
        1. Benz309 1974

          ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
          سوابق: (1510 ديدگاه)

          اصلا قدرت ها رو نگاه کنید ….???

          موافقم ۶
          مخالفم ۰
  7. حسین

    ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (420 ديدگاه)

    بدون کارواو و متواتسون درگ حال نمی‌ده.

    موافقم ۸
    مخالفم ۱۱
  8. SF90 STRADALE

    ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (3207 ديدگاه)

    آخرش ۲۰۶ خودمو میدم هنسی برام تیون کنه
    هرچی آزرا و ماکسیما هست رو دود میکنم

    موافقم ۱۶
    مخالفم ۲
  9. M.A.S

    ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (471 ديدگاه)

    اون از کامارو اینم از ماستنگ
    فقط چلنجر تو کورس رقابت مونده
    با وجود اینکه عاشق قیافه و صدای شلبی جدیدم ولی به نظرم به هیچ وجه لایق نشان شلبی GT500 نیست با این پرفورمنس ضعیف
    هلکت ردای خیلی راحت میگیرتش (مثلا قرار بود قاتل دیمن باشه)
    با وجود عملکرد خوبی که توی پیست که داره
    اما تو یه ماسل کار همچین چیزی چه اهمیتی داره

    موافقم ۷
    مخالفم ۵
    1. R@m!n

      ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (1026 ديدگاه)

      رفیق این ماشین پیست محوره. عملکردشم تو پیست ماورا تصوره از کوپه تیون شدس. مرسدس AMG GT BLACK SERIES شتاب انچنانی نداره ولی رکورد داره نوربرگرینگ شده.

      موافقم ۸
      مخالفم ۶
      1. M.A.S

        ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
        سوابق: (471 ديدگاه)

        قبول دارم که پیست محوره و عملکردش روی پیست ماورا تصوره
        اما اصلا چرا یه ماسل کار باید پیست محور باشه
        مگه فورد GT از ابتدا برای چه کاری ساخته شد
        و شورولت کوروت برای چی ساخته شد که کامارو پیست محور شده ؟
        ای کاش این فورد و شورولت یادشون بیاد یه زمانی در کنار داج پرشتاب ترین ماشین های دنیارو میساختن
        افسوس…

        موافقم ۶
        مخالفم ۱
        1. R@m!n

          ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
          سوابق: (1026 ديدگاه)

          ببینین برای گرفتن حداقل شتاب از ماشین خودتون حتما بهتر می دونین که برای گرفتن شتاب اولیه پایین گیربکس، شاسی، آیرودینامیک بدنه، سیستم انتقال قدرت و حتی موتور جدید نیازه که هزینه زیادی رو دست کمپانی میزاره و امروزه شتاب اولیه آنچنان مورد اهمیت نیست. این ماشین با این وزن شتاب ۳.۵ ( ۳.۳ در پیست درگ ) داره اصلا بد نیست. اما فورد و کامارو اومدن با معرفی نسخه مخصوص پیست یه وجه جدید از ماسل کارو نمایش دادن. در عین حفظ اصالت بتونه پا ب پای رقباش جلو بره نه اینکه فقط تو پیست درگ سریع باشه.

          موافقم ۲
          مخالفم ۳
  10. حسین

    ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (420 ديدگاه)

    بچه مظلوم گیرآوردن.موستانگ خودش قویتر از ۹۱۱ هست حالا دیگه هنسی را معلوم نیست چندهزار اسب بخار داره.تازه معلوم نیست راننده حرفه‌ای بوده یا نه.موستانگو باید ی
    بدی دست متواتسون.

    موافقم ۹
    مخالفم ۹
    1. MahyarMAR

      ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (195 ديدگاه)

      اره متواتسون که از امریکا خوشش نمیاد ولی عاشق المانی ها
      شاید المان رو مطمئن نباشم دلی امریکا رو مطمئنم

      موافقم ۵
      مخالفم ۳
    2. حسین

      ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (420 ديدگاه)

      توی بحث چلنجر دفعه‌ی اول و دوم خوب نبود ولی دفعه‌ی سوم خوب بود.نکنه می‌خوای متواتسون ناز دیمنو بکشه.

      موافقم ۰
      مخالفم ۱
  11. R@m!n

    ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (1026 ديدگاه)

    من که انتخابم GT500 ??

    موافقم ۷
    مخالفم ۱۶
  12. RezaRs

    ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (1417 ديدگاه)

    جدا از کلیت این درگ یه دوستی بود گفت هنسی در دنیای تیون شوخیه فقط و فقط حاج ممقلی تیونز در محلشون خوبه

    موافقم ۴
    مخالفم ۴
  13. علی

    ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (148 ديدگاه)

    پدال اومدی درگ یه ماشین استوک وتیون شده رو گذاشتی . اگه از مت واتسون بود ما قبولش داشتیم.اما اومدی یه درگ گذاشتی که از صفر شروع نکردن.
    درضمن چقدر کامنت دادیم که درگ ۷۶۵ltو دیمن رو بذار . امریکن فن ها هم که از درگ تو چسب خیلی خوششون میاد.

    موافقم ۶
    مخالفم ۳
  14. مهدی

    ۲۸ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (910 ديدگاه)

    اینا باید درگ ایستاده انجام میدادن

    موافقم ۲
    مخالفم ۰
  15. abdi_porsche fan

    ۲۸ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (336 ديدگاه)

    انتخواب من توربو اس هست

    موافقم ۳
    مخالفم ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا