پورشه

معرفی رسمی پورشه کاین GTS جدید با موتور هشت سیلندر 460 اسبی

پس از افشای تصاویر رسمی، حالا پورشه رسماً خانوادهٔ کاین GTS جدید را معرفی کرده است. کاین GTS که در دو نسخهٔ معمولی و کوپه ارائه می‌شود، بجای پیشرانهٔ ۳.۶ لیتری V6 نسل قبلی به یک موتور ۴ لیتری V8 توئین توربوی جدید مجهز شده است. این موتور جدید با ۴۶۰ اسب بخار قدرت و ۶۲۰ نیوتن متر گشتاور، ۲۰ اسب بخار قدرت و ۲۰ نیوتن متر گشتاور بیشتری نسبت به نسل قبلی دارد. کاین GTS جدید به لطف این نیروی بیشتر، در صورت تجهیز به پکیج Sport Chrono ظرف ۴.۵ ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر بر ساعت می‌رسد و توانایی دستیابی به حداکثر سرعت ۲۷۰ کیلومتر بر ساعت را دارد.

اما ارتقاءهای کاین GTS جدید فراتر از زیر کاپوت است زیرا پورشه این کراس‌اوور اسپرت را به سیستم تعلیق با تنظیم اسپرت هم مجهز کرده که ارتفاع خودرو را ۲۰ میلی‌متر کاهش داده است. این ماشین همچنین به‌صورت استاندارد به سیستم مدیریت فعال تعلیق پورشه و سیستم کنترل گشتاور بُرداری پورشه هم مجهز است درحالی‌که خریداران می‌توانند آپشن‌هایی مثل کنترل پویایی شاسی، فرمان پذیری چرخ‌های عقب و سیستم تعلیق بادی سه محفظه‌ای را هم برای آن سفارش دهند.

کاین GTS در ظاهر در صورت تجهیز به پکیج Sport Design از چراغ‌های جلوی دودی، تریم بیرونی مشکی‌رنگ، سیستم اگزوز اسپرت و رینگ‌های ۲۱ اینچی RS اسپایدر برخوردار خواهد بود. در پشت این رینگ‌ها، سیستم ترمزی با دیسک‌های ۱۵.۴ اینچی در جلو و ۱۴.۱ اینچی در عقب و کالیپرهای قرمزرنگ قرار گرفته‌اند؛ اما کسانی که خواهان قدرت توقف بهتری هستند می‌توانند ترمزهای روکش‌دار کاربید تنگستن یا نمونه‌های سرامیک کامپوزیتی را سفارش دهند.

از ویژگی‌های داخلی کاین GTS جدید هم می‌توان به تودوزی آلکانترا در کنسول مرکزی، رو دری‌ها و سقف به همراه ‌تریم آلومینیومی بُرس خورده و صندلی‌های اسپرت اختصاصی اشاره کرد. همچنین نشان GTS نیز در قسمت‌های مختلفی مثل پشت‌سری‌ها، صفحه آمپر و پارکابی‌ها به چشم می‌خورد.

پورشه کاین GTS جدید در حال حاضر در آلمان قابل سفارش است و تحویل آن به خریداران از اوایل ماه آینده آغاز می‌شود. قیمت پایهٔ این خودرو برای نسخهٔ معمولی ۱۱۴,۰۸۷ یورو و برای نسخهٔ کوپه ۱۱۸,۴۹۰ یورو اعلام شده است. عرضهٔ این کراس‌اوور اسپرت در ایالات‌متحده اما برای پاییز آینده برنامه‌ریزی شده است. قیمت هردو نسخهٔ معمولی و کوپهٔ کاین GTS در آمریکا از ۱۰۷,۳۰۰ دلار آغاز شده و برخلاف اروپا در اینجا اختلاف قیمتی باهم ندارند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. Mohsen. G

    ۲۴ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (180 ديدگاه)

    تو آلمان 114 تا 118 هزار یورو… تو آمریکا 107 هزار اونم دلار!!! ؟؟؟؟ یعنی بیمه و مالیات تو خاک آلمان بیشتر از بیمه و مالیات و گمرگ تو آمریکا…

    موافقم 1
    مخالفم 0
  2. حسین دهمرد

    ۲۴ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (2417 ديدگاه)

    اینا رو کجا میسازه؟هرجای اتحادیه هم بسازه گمرکی که بهش نمیخوره چجوریه که تو آمریکا ارزونتره؟ اینا هم مثه چینیا دمپینگ میکنن یا مثه ایران واسه فروش داخلی مالیات بیشتری میگیره دولت؟ البته درآمد آلمانیها هم بیشتره نسبت به آمریکاییها ولی دلیل قانع کننده ای نیست. تازه تو آلمان ۴ هزارتا اختلاف قیمت دارن ولی تو آمریکا نه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. شاهین

    ۲۴ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (107 ديدگاه)

    4/5 ثانیه برا پورشه تو این سری زیاد جالب نیست
    انتظارات تو این کلاس با این حجم موتور خیلی بیشتره مخصوصا تو قیاس با رقبای هموطنش

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. Moein

    ۲۴ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (890 ديدگاه)

    اووووف
    چه قدر محشر شده
    هیچ فکرش رو هم نمی‌کردم موتور هشت سیلندر رو دوباره برای این مدل بذاره
    خوش به سعادت خریداراش?

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. مهزیار

    ۲۴ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (441 ديدگاه)

    چه جیگریییی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. Hadi

    ۲۵ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (2200 ديدگاه)

    چقدر خوشگله ?…

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا