پورشه

بازدید از کارخانه زوفن هاوزن، محل مونتاژ مدلهای مختلف پورشه

به‌تازگی گتی ایمیج تعدادی تصویر جالب از کارخانه پورشه واقع در زوفن هاوزن اشتوتگارت آلمان منتشر نموده است که بسیار حائز اهمیت هستند. از آنجا که تاکنون تعداد عکاسان اندکی برای تصویربرداری از این مجموعه صنعتی پیشرفته مجوز گرفته‌اند عکس‌های گتی ایمیج می‌تواند برای مخاطبان بسیار ارزشمند باشد.

Inside the Porsche factory at Zuffenhausen
Inside the Porsche factory at Zuffenhausen
البته پورشه در برنامه‌های مختلف و از طریق وب‌سایت رسمی خود تورهایی برای علاقه‌مندان به بازدید از کارخانه زوفن هاوزن برگزار می‌کند منتهی ورود هرگونه دوربین توسط افراد بازدیدکننده به این محیط صنعتی ممنوع اعلام شده است.

Inside the Porsche factory at Zuffenhausen
Inside the Porsche factory at Zuffenhausen
Inside the Porsche factory at Zuffenhausen
Inside the Porsche factory at Zuffenhausen
در ادامه عکس‌های توماس نیدرمولر و توماس کینزل را از کارخانه زوفن هاوزن می‌بینم.

منبع: roadandtrack

محمدحسین شاوردی

دانش آموخته و خبرنگار حوزه اقتصاد و علاقه مند به صنعت خودرو

مطالب مشابه

‫۲۷ دیدگاه

  1. احمدرضا خواجه زاده

    ۲۶ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (1026 ديدگاه)

    کارخانه پورشه هم دیدیم جالب بود

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. bahamin

      ۲۶ تیر ۱۳۹۴
      سوابق: (2 ديدگاه)

      خداکنه یه بار ازنزدیک همه این روببینم

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
    2. فورد

      ۲۶ تیر ۱۳۹۴
      سوابق: (622 ديدگاه)

      ادم تو المان کارگر پورشه باشه هر روز اینا رو دسمال بکشه ولی تو ایران مدیر عامل ایران خودرو و سایپا نباشه

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
      1. « شاهین . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۲۶ تیر ۱۳۹۴
        سوابق: (137 ديدگاه)

        ولی من همچنان مشتاقم کارخونه ایرانخررو رو ببینم.

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
        1. M Power

          ۲۷ تیر ۱۳۹۴
          سوابق: (25 ديدگاه)

          من حدود دو سال پیش ایرانخررو رو رفتم بازدید کردم کارخونه بدی نبود ، نمیگم در حد پورشه و این عکسا بود ولی بخاطر بعضی از کاراشون و نظم و ترتیبشون خوشم اومد . یکی از قسمتای تکنولوژیکش نصب شیشه ها بود که خیلی باحال بود و تمام کامپوتری اگه بخوام به عنوان کسی که ایرانخودرو رو از نزدیک دیده با توجه به این عکسا شاید نمره بالای ۱۶ تا ۱۸ به ابرانخودرو بدم . البته بحثم کیفیت ماشن ها نیست چون اگه بخوام به اونا نمره بدم زیر ۵ میدم

          موافقم ۰
          مخالفم ۰
        2. عسگری

          ۲۹ تیر ۱۳۹۴
          سوابق: (53 ديدگاه)

          دوست عزیزسالن ها و خطوط مونتاژ ایران خودرو و پارس خودرو از لحاظ سخت افزاری بسیار خوب و حساب شده هستند. اکثرا روباتیک هستند و با شبکه های کامپیوتری کنترل میشن. یادمون نره زمانی مرسدس های سری E در مجموعه تاپ خودرو از زیر مجموعه های ایرانخودرو مونتاژ میشدن. اما نکته مهم اینه که چون مدیران و تصمیم گیران این کارخونه ها آدم های سیاسی هستند و بیشتر به فکر سود هستن تا کیفیت محصول و رضایت مشتریان، فقط به تولید محصولات تکراری و خارج از رده میپردازن، وگرنه اگه بخوان ظرف دو یا سه ماه میتونن خطوط مونتاژ به روز ترین ماشین های دنیا رو راه اندازی کنند. یادمون نره که ما مونتاژ کار هستیم نه تولید کننده، الان تو دنیا خودرو ملی مفهومی نداره اصلا، همه کشورها با کمک هم خودرو تولید میکنن. کسی از دوستان میتونه یه ماشین از کشور اتریش نام ببره؟اما میدونید بیشترین میزان صادراتشون قطعاته خودروئه که برای کارخونه های آلمان میزنن. اگه سیاست های ما عوض بشه همه چی درست میشه. شک نکنید…..

          موافقم ۰
          مخالفم ۰
        3. asgari

          ۲۹ تیر ۱۳۹۴
          سوابق: (53 ديدگاه)

          دوست عزیزسالن ها و خطوط مونتاژ ایران خودرو و پارس خودرو از لحاظ سخت افزاری بسیار خوب و حساب شده هستند. اکثرا روباتیک هستند و با شبکه های کامپیوتری کنترل میشن. یادمون نره زمانی مرسدس های سری E در مجموعه تاپ خودرو از زیر مجموعه های ایرانخودرو مونتاژ میشدن. اما نکته مهم اینه که چون مدیران و تصمیم گیران این کارخونه ها آدم های سیاسی هستند و بیشتر به فکر سود هستن تا کیفیت محصول و رضایت مشتریان، فقط به تولید محصولات تکراری و خارج از رده میپردازن، وگرنه اگه بخوان ظرف دو یا سه ماه میتونن خطوط مونتاژ به روز ترین ماشین های دنیا رو راه اندازی کنند. یادمون نره که ما مونتاژ کار هستیم نه تولید کننده، الان تو دنیا خودرو ملی مفهومی نداره اصلا، همه کشورها با کمک هم خودرو تولید میکنن. کسی از دوستان میتونه یه ماشین از کشور اتریش نام ببره؟اما میدونید بیشترین میزان صادراتشون قطعاته خودروئه که برای کارخونه های آلمان میزنن.

          موافقم ۰
          مخالفم ۰
  2. bahamin

    ۲۶ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (2 ديدگاه)

    باسلام به مردم باغیرت ایران خداکنه شماهم بتونین یکی ازاین هارو به نزدیکی سواربشید به امیدآن روز.

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. fluid

      ۲۶ تیر ۱۳۹۴
      سوابق: (505 ديدگاه)

      عزیزم تو که داری ارزو میکنی پس چرا خسیسی میکنی بگئ ایشالا یه روز ی ما هم از
      اینا بسازیم

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  3. Archi KHAN

    ۲۶ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (2083 ديدگاه)

    در یک کلام ، عشقه…

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  4. ali2240

    ۲۶ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (515 ديدگاه)

    کیفیت و دقت موووج میزنه

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  5. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

    ۲۶ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (6544 ديدگاه)

    درود .
    خیلی هم عالی . محمد حسین دست گلت درد نکنه .
    ***

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. محمدحسین

      ۲۶ تیر ۱۳۹۴
      سوابق: (108 ديدگاه)

      فدات عزیزم 🙂 نیستی؟

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
    2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۲۶ تیر ۱۳۹۴
      سوابق: (6544 ديدگاه)

      درود .
      ماهستیم داداش . پاتو بردار ،مارو میبینی .

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
      1. محمدحسین

        ۲۷ تیر ۱۳۹۴
        سوابق: (108 ديدگاه)

        آقا شرمنده میکنی … خیلی ارادت داریم

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
  6. ER911

    ۲۶ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (4 ديدگاه)

    حرفی واسه گفتن نمیذاره

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  7. سعید جعفریان

    ۲۶ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (6 ديدگاه)

    دیروز یه منبع خبری غیردولتی و خارجی میگفت یه شرکت خودروساز ایرانی در زمینه انتقال علم خودروسازی با یه شرکت ایتالیایی قرارداد بسته و قراره خودروی ایرانی با پلتفرم ایرانی و توسط طراحای ایرانی ساخته شه.
    کسی اطلاعات دقیقی داره ؟

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۲۶ تیر ۱۳۹۴
      سوابق: (6544 ديدگاه)

      درود

      آغاز به کار اولین شرکت ایرانی-ایتالیایی طراحی خودرو
      عضو هیات مدیره انجمن قطعه‌سازان ایران از آغاز به کار اولین شرکت طراحی خودروی ایران با مشارکت یک شرکت طراحی ایتالیایی خبر داد.

      عضو هیات مدیره انجمن قطعه‌سازان ایران از آغاز به کار اولین شرکت طراحی خودروی ایران با مشارکت یک شرکت طراحی ایتالیایی خبر داد.

      ساسان قربانی اظهار کرد: از ابتدای شکل‌گیری صنعت خودرو در ایران تاکنون مهمترین ضعف و حلقه مفقوده این صنعت، نداشتن توان طراحی خودرو در داخل کشور بوده است.

      وی با بیان اینکه کار طراحی خودروهای داخلی تولید شده در کشور در دو دهه گذشته بیشتر در خارج از کشور انجام شده و انتقال دانش طراحی به خوبی صورت نگرفته است، خاطرنشان کرد: در این زمینه اولین شرکت طراحی پلت‌فرم خودروی ایران با مشارکت شرکت طراحی خودروی ایتالیایی تشکیل شده که مهمترین وظیفه آن انتقال دانش فنی به داخل است.

      عضو هیات مدیره انجمن قطعه‌سازان ایران ادامه داد: خودروی تولید شده از سوی این شرکت طراحی ۱۰۰ درصد ایرانی و ملی بوده و با توجه به انتقال دانش فنی از سوی شریک ایتالیایی، براساس فن‌آوری روز صنعت خودروی جهان طراحی و تولید شده و امکان صادرات به تمام بازارهای جهان به‌ویژه اروپا را خواهد داشت.

      وی افزود: مزیت این شرکت طراحی برای صنعت خودروی ایران این است که شرکت‌های قطعه‌ساز ایرانی از روز اول طراحی پلت‌فرم و قطعات آن در کنار تیم طراحی قرار گرفته و در این کار مشارکت خواهند داشت که نتیجه آن انتقال فن‌آوری روز به قطعه‌سازان داخلی و ارتقای کیفی این صنعت است.

      قربانی با بیان اینکه ایران خودرو در فرایند شکل‌گیری اولین شرکت طراحی صنعت خودروی ایران مشارکت داشته و اجرای پروژه‌های طراحی و تولید پلت‌فرم‌های جدید خود را به این شرکت واگذار کرده است، تصریح کرد: با توجه به استقرار این شرکت ایرانی و ایتالیایی در ایران، بیشتر پرسنل آن از دانشگاهیان و متخصصان داخلی در کنار دیگر متخصصان خارجی خواهند بود.

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
      1. سعید جعفریان

        ۲۶ تیر ۱۳۹۴
        سوابق: (6 ديدگاه)

        ممنون میلاد جان

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
      2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۲۶ تیر ۱۳۹۴
        سوابق: (6544 ديدگاه)

        درود .

        خواهش میکنم قربان .

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
  8. مهدی

    ۲۶ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (22 ديدگاه)

    کارخونه از اتاق من تمیز تر و مرتب تره…!

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  9. احمد باقری

    ۲۶ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (4715 ديدگاه)

    این همه زحمت میکشن حیف که قیافه جلوش چنگی به دل نمی زنه، حتی توی برنامه تخت گاز هم سه بار، مجریان گفتند که محصولات پورشه، ظاهر قشنگی نداره، اما داره بهتر میشه. به جز ۹۱۱، بقیه ظاهر قابل قبولی دارن و روی ۹۱۸ خوب کار شده، مثل اینکه خود کمپانی پورشه هم آخر سر فهمید که قیافه جلوی ماشین، خیلی نقش داره و باید این قیافه افتضاح رو کنار بذاره.

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. ali

      ۲۷ تیر ۱۳۹۴
      سوابق: (1850 ديدگاه)

      قیافه افتضاح؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!
      خداوند به راه راست هدایتت کنه انشا الله…

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
    2. Archi KHAN

      ۲۷ تیر ۱۳۹۴
      سوابق: (2083 ديدگاه)

      چی میگی پسرجون !
      قیافه پورشه چنگی به دل نمیزنه ؟!!
      به جز ۹۱۱ ؟!!!!!
      کمپانی پورشه و کلا آلمانها جشن گرفتن که شما تاییدکردی غیر از ۹۱۱ بقیه ظاهر خوبی دارن و خوشحالتر بخاطر اینکه تایید کردی روی ۹۱۸ خوب کار شده…
      بازم خدا را شکر که خود کمپانی فهمید که قیافه جلوی ماشین، خیلی نقش داره و باید این قیافه افتضاح رو کنار بذاره.
      حالت خوبه اصلا ؟؟؟!!!!

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  10. saeedjafari

    ۲۶ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (6 ديدگاه)

    با سلام واقعا اونا کجای کارن ما کجا.شرکتهای خودروساز ما دارن هرچی ماشین چینی تو ایران مونتاژ میکنن . دستشون دردنکنه.

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  11. Infinite

    ۲۶ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (445 ديدگاه)

    زیر سقف اینجا… تاریخ خودروسازی رو می‌سازند.

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  12. امیر

    ۲۷ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (850 ديدگاه)

    وی با بیان اینکه کار طراحی خودروهای داخلی تولید شده در کشور در دو دهه گذشته بیشتر در خارج از کشور انجام شده و انتقال دانش طراحی به خوبی صورت نگرفته است، .. قابل توجه کسانی که طرفدار فرانسه هستند. اونا حتی ایرانیها رو توی طراحیشون که تو ایران قرار بود تولید و فروخته بشه شرکت نمیدادن . نمونه بارز عدم احترام و اعتماد

    موافقم ۰
    مخالفم ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا