کادیلاکهیوندای

بیش از ۶ هزار سفارش خرید برای نسل جدید کادیلاک اسکالید

پس از جوان‌سازی لینکلن نویگیتور برای مدل ۲۰۱۸، کادیلاک هم به بازطراحی اسکالید نیاز داشت زیرا نویگیتور در نسل جدید خود کاملاً متحول و بسیار مجلل شد و این موجب شد اسکالید که پرفروش‌ترین خودروی این بخش محسوب می‌شود احساس خطر کند. فروش نویگیتور از زمان معرفی نسل جدید رو به افزایش گذاشت و اختلاف فروش آن با اسکالید بسیار کاهش یافت؛ اما به‌تازگی نسل جدید اسکالید معرفی شده و در همین مدت کوتاه محبوبیت زیادی پیدا کرده است به‌گونه‌ای که تاکنون بیش از ۶ هزار سفارش خرید برای آن ثبت شده است.

هرچند شاید این عدد چندان زیاد به نظر نرسد اما ۶ هزار دستگاه معادل یک‌ششم فروش اسکالید در سال گذشته می‌شود؛ بنابراین احتمالاً اس‌یووی پرچم‌دار کادیلاک دوباره فاصلهٔ فروش خود با نویگیتور را افزایش خواهد داد؛ اما محبوبیت اسکالید بی‌دلیل نیست زیرا کادیلاک نسل جدید آن‌را کاملاً بازطراحی نموده و به جدیدترین و پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌های روز صنعت خودروسازی مجهز کرده است.

طراحی بیرونی اسکالید جدید به‌هیچ‌وجه از شخصیت سنتی این ماشین فاصله نگرفته و همچنان یک اس‌یووی بزرگ، مجلل و باابهت را نشان می‌دهد اما درعین‌حال، طراحان از ویژگی‌های مدرنی مثل چراغ‌های جلوی باریک و چراغ‌های عقب بلند LED هم استفاده کرده‌اند؛ اما اتفاق مهم‌تر اسکالید در داخل آن رخ داده است یعنی جایی که شاهد داشبوردی کاملاً جدید با سه نمایشگر شامل صفحه آمپر دیجیتالی ۱۴.۲ اینچی، نمایشگر لمسی ۷.۲ اینچی در سمت چپ غربیلک فرمان و نمایشگر لمسی ۱۶.۹ اینچی سیستم اطلاعاتی-سرگرمی هستیم. علاوه بر این، سرنشینان عقب هم از نمایشگر برخوردار خواهند بود. اسکالید جدید همچنین به تکنولوژی رانندگی خودکار بدون نیاز به دخالت دست سوپر کروز کادیلاک هم مجهز شده است.

زیر کاپوت نسل جدید اسکالید همچنان همان پیشرانهٔ ۶.۲ لیتری V8 تنفس طبیعی با ۴۲۰ اسب بخار قدرت قرار می‌گیرد اما علاوه بر این، برای اولین بار کادیلاک یک پیشرانهٔ ۳ لیتری شش سیلندر خطی توربودیزل را هم برای این خودرو ارائه کرده که ۲۷۷ اسب بخار قدرت دارد. قیمت اسکالید جدید مدل ۲۰۲۱ از ۷۷,۴۹۰ دلار آغاز می‌شود و به گفتهٔ کادیلاک به‌زودی در همین تابستان به بازار عرضه خواهد شد.

 

امیر دهقان

نویسنده و مترجم سایت پدال، دانشجوی کارشناسی ارشد رشته حقوق خصوصی

مطالب مشابه

‫۱۴ دیدگاه

  1. Joker

    ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (265 ديدگاه)

    کابینش واقعا چشم نوازه،تکنواوژی هاش هم که حرفی برای گفتن باقی نمیزاره،من که خوشم میاد ازش،منم که از ماشینی خوشم بیاد محاله ممکنه بتونه بد باشه…

    موافقم ۴۳
    مخالفم ۱۳
    1. JDM

      ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (77 ديدگاه)

      داداش خودتی؟
      گوشی دست کسی دیگه نی؟

      موافقم ۳۹
      مخالفم ۴
    2. ممد ژانگولر

      ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (952 ديدگاه)

      حضرت کادیلاک اسکالید سامیلیکن 🙌

      موافقم ۲۶
      مخالفم ۸
    3. ali (chevy nova)

      ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (5263 ديدگاه)

      کادیلاک به اوجش نزدیک شده
      قبلا گفته بودم
      این یه نشونش

      موافقم ۳۱
      مخالفم ۱۲
      1. ممد ژانگولر

        ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
        سوابق: (952 ديدگاه)

        داش علی تو خودت نشانه ایی
        🙌
        یدونه ایی داداش

        موافقم ۶
        مخالفم ۷
  2. احسان

    ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (317 ديدگاه)

    چرا آمریکایی شیشه(آخر بغل) و ستون سی رو اینجوری طراحی میکنن، خط و خطوطش زیادی، وشبیه پیکاب که برا قسمت بارش اتقاق زده باشن

    موافقم ۱۲
    مخالفم ۱۵
  3. Farzad

    ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (1178 ديدگاه)

    یکی از ویژگی های جذاب این اسکالید جدید ، سیستم صوتی خفن و شگفت انگیز AKG هست با ۳۶ تا بلند گو و سه تا آمپلی فایر ، این غول دقیقا آماده ی ترکوندنه …

    موافقم ۲۳
    مخالفم ۶
  4. رامین

    ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (486 ديدگاه)

    نسل قبلش خیلی گیراتر بود.

    موافقم ۸
    مخالفم ۱۷
  5. NAVID۰۰۹۸

    ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (3624 ديدگاه)

    اسکالید از اون دست ماشینائیه که دوسش داری بی‌دلیل .

    بخصوص سیستم صوتیش که دیگه خداست .

    اما کادیلاک دیگه اون کادیلاک قدیم با اون اقتدار قدیم نیست ، کادیلاک یعنی همان‌هایی که امروز کلاسیک به حساب میان و از همان ابتدای تولید تا امروز و تا آخر دنیا با دیدنشون یاد قالیچه پرنده تو کارتون علی‌بابا میوفتیم که حتی اونهایی هم که سوار نشده‌اند ، ولی سواری نرم کِشتی مانندش را احساس میکنند .

    چه افتخاری برای ما ایرانی بود و چه عظمتی داشتیم که حدود ۵۰ سال پیش میتونستیم کادیلاک را در ایران منتاژ و لذتش را ببریم .

    به نظر من بهترین نگاه و دَرک برای وضعیت حال این چند دهه ایران ، فقط نگاه کردن به مستند خودروسازی ایران و از عرش به فرش رسیدنش هست و بَس ، که تا آخر خط را ببینید و به اُفُق خیره شوید که چرا ، واقعاً چرا این مردم با دست خودشون گور خودشون را کندند و پا زدن به آینده بهترین کشور ثروتمند دنیا با مردمی این چنین نجیب و مهربان 😑🤦‍♂️ .

    نمیدونم چرا با دیدن بعضی برندها و خودروها ، ناگاه دلم میگیره 😪 .

    موافقم ۱۵
    مخالفم ۴
  6. بی ریا

    ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (297 ديدگاه)

    فوق العاده است این ماشین ، به تنهایی ابهت کادیلاک رو نشون میده

    موافقم ۱۳
    مخالفم ۴
  7. ali

    ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (682 ديدگاه)

    نویگیتور طراحی بیرونی جذاب تری داره… سلیقه و کارایی دلیل انتخاب هرکدوم میتونه باشه…

    موافقم ۲
    مخالفم ۳
  8. مانی

    ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (2029 ديدگاه)

    امریکن فن‌ها شما که مرسدس رو مسخره میکردین میگفتین فقط تبلت گذاشته تو کابین
    الان چطور شد؟نهیات زیبائی و شکوه؟دیدین سالار اسکالید الگو گرفت

    موافقم ۵
    مخالفم ۷
  9. مهراب

    ۲۶ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (10 ديدگاه)

    ۶۲۰۰ cc
    ۶۲۰ اسب بخار ؟ تنفس طبیعی؟واقعا با تنفس طبیعی ۶٢٠ تا داده؟

    موافقم ۲
    مخالفم ۰
    1. سردبیر

      ۲۶ مرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (576 ديدگاه)

      سلام. اشتباه تایپی بود و ۴۲۰ درسته. ممنون از دقت نظر شما

      موافقم ۱
      مخالفم ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا