کادیلاک

احتمال تولید شاسی‌بلندی اسپرت و سریع توسط کادیلاک

کادیلاک از تولید مدل‌های پرفورمنس دست نخواهد کشید، این را یکی از مدیران شرکت گفته است. استیو کارلایل به دنبال گسترش نام V پرفورمنس به مدل‌های بیشتری است.


او در مصاحبه با رود اند تراک گفته است:

شما همیشه می‌توانید در بحث محصولاتی که ارائه می‌کنید پیش بروید و البته روی چگونگی در دسترس بودن آن مباحثی را مطرح کنید. ما در همین مسیر حرکت می‌کنیم.

بخشی از برنامه‌ریزی کادیلاک برای تولید محصولات پرفورمنس استفاده از پیشرانه‌ی ۸ سیلندر ۴.۲ لیتری توئین توربوی بلک وینگ است. شایعاتی درباره‌ی استفاده از نام آویان برای محصولات پرفورمنس این برند در آینده نیز به گوش رسیده اما مدیر این شرکت به نظر می‌رسد نظرات دیگری دارد.

او ادامه می‌دهد:

شما می‌توانید این نام را با نام پیشرانه برابر بدانید یا به آن به چشم یک شاسی‌بلند پرفورمنس نگاه کنید. این کاری است که می‌توانیم با بلک وینگ انجام دهیم.


کادیلاک دوست دارد پیشرانه‌ی ۸ سیلندر بلک وینگ مختص این برند باقی بماند. البته شایعاتی درباره‌ی استفاده‌ی نسل جدید شورولت کوروت از این پیشرانه وجود دارد اما همه‌ی این خبرها تنها در حد گمانه‌زنی باقی مانده است.


مدیر کادیلاک همچنین این‌گونه به پرسشی درباره‌ی احتمال تولید یک شاسی‌بلند پرفورمنس توسط این خودروساز پاسخ داده است: “من می‌گویم چراکه نه؟!”


گفته می‌شود احتمال استفاده از پیشرانه‌ی ۸ سیلندر ۶.۲ لیتری سوپرشارژردار شورولت کامارو ZL1 و شورولت کوروت Z06 در دل هیولایی به نام اسکالید وجود دارد. با قدرت ۶۵۰ اسب بخاری، کادیلاک خواهد توانست یک شاسی‌بلند قلدر و سریع باشد. همچنین خبرهایی درباره‌ی احتمال استفاده‌ی این شاسی‌بلند بزرگ از پیشرانه‌ی بلک وینگ نیز به گوش رسیده است. قطعاً در آینده چیزهای بیشتری از چنین خودرویی خواهیم شنید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. MOHAMMAD.DEMON

    ۱۳ مرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (420 ديدگاه)

    به نظرم
    کوروت شاسی بلند رو‌ میسازن
    چون فراری و لامبو این کار کردن کوروت هم باید بکنه نباید عقب بمونه
    حالا میشه با پلتفرم کوروت شاسی بلند
    کادیلاک شاسی بلند پرفورمنس ساخت
    همچنین سوپر کار مارک V پرفورمنس کادیلاک هم
    میتونن از همین پلتفرم کوروت موتور وسط بسازن
    نسخه پرفورمنس اسکالید هم می‌تونه با موتور کامارو ZL1 ساخته سه که احتمالش خیلی زیاده
    اینجوری مارک V کادیلاک بزرگ تر میشه و معتبر تر
    یه جورایی مثل amg برای بنز

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. یانکی

      ۱۳ مرداد ۱۳۹۸
      سوابق: (2354 ديدگاه)

      مدل v اسکالید قطعا ساخته میشه اونم با موتور lt4 650 اسبی.همیشه با خودم فکر میکردم که قدرت زیاد برا یه suv واقعی مثل اسکالید شاید بد باشه و نشه جعمش کرد تا اینکه هنسی نشون داد چجوری میشه اسکالید یا نویگیتور رو با پرفورمنس آتشین اراعه کرد.اسکالید 850 اسبی هنسی که تا 200 متر فراری488 رو به خاک و خون کشید در عین آسایش

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. Ali.usa

    ۱۳ مرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (335 ديدگاه)

    کادیلاک
    شکوه بی پایان

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا