کادیلاک

قیمت‌گذاری کادیلاک CT5، نزدیک به 10 هزار دلار ارزان‌تر از CTS

برچسب قیمتی بالای کادیلاک CTS فروش نه‌چندان مناسبی را برای آن در پی داشت و به همین دلیل حالا برند لوکس جنرال موتورز قیمت پایهٔ جانشین CTS یعنی CT5 را ۹,۱۰۵ دلار کمتر از سلفش تعیین کرده است. قیمت نسخهٔ پایهٔ این سدان لوکس و جدید آمریکایی از ۳۷,۸۹۰ دلار آغاز می‌شود که به‌مراتب کمتر از رقبای اصلی خود یعنی آئودی A6 با قیمت ۵۴,۱۰۰ دلار، ب‌ام‌و سری ۵ با قیمت ۵۳,۴۰۰ دلار و مرسدس بنز E کلاس با قیمت ۵۳,۵۰۰ دلار است.

کادیلاک جزئیات دقیق CT5 پایه را اعلام نکرده اما قبلاً تأیید شده که این سدان لوکس به‌صورت استاندارد به چراغ‌های LED، تکنولوژی فعال مقابله با سروصدا، هشدار برخورد جلو با ترمز اضطراری اتوماتیک، نمایشگر ۱۰ اینچی سیستم اطلاعاتی-سرگرمی و تکنولوژی تشخیص صدا مجهز خواهد بود. زیر کاپوت این نسخه نیز یک پیشرانهٔ ۲ لیتری چهار سیلندر توربو با ۲۴۰ اسب بخار قدرت و ۳۵۰ نیوتن متر گشتاور قرار دارد که نیروی آن توسط یک گیربکس ۱۰ سرعتهٔ اتوماتیک به‌صورت استاندارد به چرخ‌های عقب منتقل می‌شود.

خریدارانی که خواهان خودروی لوکس‌تری هستند اما می‌توانند تیپ میانی پریمیوم لاکچری را انتخاب کنند که قیمت آن از ۴۱,۶۹۰ دلار آغاز می‌شود. این مدل از تجهیزات بیشتری مثل آینه‌های تیره شوندهٔ خودکار، سیستم کمک پارک عقب، سیستم هشدار نقاط کور، صندلی‌های چرمی، شارژر بی‌سیم گوشی‌های هوشمند و نورپردازی داخلی LED برخوردار است.

و نهایتاً قیمت پایهٔ تیپ بالایی اسپرت هم از ۴۲,۶۹۰ دلار آغاز می‌شود و در داخل و خارج از ویژگی‌های منحصربه‌فردی برخوردار است. ویژگی‌های بیرونی این تیپ شامل دماغهٔ اسپرت‌تر، جلوپنجرهٔ تجدیدنظر شده، رینگ‌های آلیاژی ۱۹ اینچی، ترمزهای جلوی برمبو، اسپویلر عقب و تریم مشکی می‌شود درحالی‌که در داخل آن نیز ویژگی‌های اسپرتی مثل صندلی‌های با حمایت بیشتر از بدن، پدال‌های تعویض دندهٔ منیزیومی پشت غربیلک فرمان و تریم فیبر کربنی ارائه شده است.

برای همهٔ تیپ‌ها سامانهٔ چهارچرخ محرک هم قابل سفارش خواهد بود اما این آپشن بین ۲۶۰۰ تا ۳۰۹۰ دلار به قیمت پایهٔ تیپ‌ها اضافه می‌کند. علاوه بر این، پکیج Cold Climate هم برای CT5 قابل سفارش است که شامل گرم‌کن صندلی‌های جلو و گرم‌کن غربیلک فرمان می‌شود. فروش کادیلاک CT5 مدل ۲۰۲۰ از همین پاییز آغاز می‌شود و سپس مدل‌های اسپرت CT5-V هم به آن اضافه خواهند شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. ali a

    ۳۰ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (775 ديدگاه)

    با این قیمت جدید واقعا ارزش خرید بالاتری نسبت به رقبا داره… تا ببینیم بازار امریکا چطور ازش استقبال میکنه…

    موافقم 0
    مخالفم 1
    1. محمد

      ۳۰ تیر ۱۳۹۸
      سوابق: (1433 ديدگاه)

      همه چیز عالیه طراحی هم چه داخلی چه خارجی پیشرفت شایانی داره
      تنها مورد، موتورش هست که ایکاش قوی‌تر بود
      حداقل در مدلهای گرانتر چون ندیدم در مورد تیپهای گرانترش هم صحبتی از موتور قوی‌تر باشه

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Amir Machine

        ۳۰ تیر ۱۳۹۸
        سوابق: (1201 ديدگاه)

        این موتور 2 لیتری، موتور پایه و استاندارد CT5 هست
        برای تیپ‌های پریمیوم لاکچری و اسپرت یه موتور 3 لیتری V6 توئین توربو با 340 اسب بخار قدرت هم قابل سفارشه اما اینجا فعلاً قیمتش ذکر نشده
        علاوه بر این، بعداً مدل CT5-V با همین موتور V6 ولی با 355 اسب بخار قدرت هم به بازار میاد

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. یانکی

      ۳۰ تیر ۱۳۹۸
      سوابق: (2354 ديدگاه)

      هنر آمریکایی یعنی همین فقط کافیه قیمت رقبا رو با کدیلاک مقایسه کنید.انصافا هیچ کدومشون به زیباییه کدیلاک نیستن.وقتی میگم اروپاییها مخصوصا آلمانیا از مشتری دزدی میکنن منظورم همینه.مگه میشه این همه اختلاف قیمت.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. L-H-P-TT

    ۳۰ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (133 ديدگاه)

    وای پسر چه کابین دلنشینی داره …..
    افرین کادیلاک ، خیلی خوش ساخته ???

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. hill

    ۳۰ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (514 ديدگاه)

    رینگ هاش کوچیک نیست؟!

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا