فوردکرایسلر

دوئل کرایسلر ۳۰۰ و فورد تاروس

همچنان در گروه‌های ابتدایی دور چهارم مرحلهٔ مقدماتی سری رقابت‌های خودرویی پدال هستیم و امروز نوبت به گروه سدان‌های بزرگ رسیده است. در دوئل قبلی این گروه، رقابت بین بیوک لاکراس و کیا کادنزا برگزار شد که مجموعاً در هردو نظرسنجی تعداد ۱۹۳۱ رأی به ثبت رسیده است. در نظرسنجی سایت در این دوئل، لاکراس با اختلاف نسبتاً زیادی جلوتر است اما در نظرسنجی کانال تلگرام تا لحظهٔ نگارش این مطلب آراء دو خودرو دقیقاً برابر هستند. بااین‌حال با جمع بستن آراء دو نظرسنجی مشخص شد که لاکراس با کسب ۱۱۱۲ رأی یا ۵۷ درصد از کل آراء، پیروز این دوئل لقب می‌گیرد درحالی‌که کادنزا موفق به کسب ۸۱۹ رأی شده است و حالا امروز در سومین دوئل گروه سدان‌های بزرگ، کرایسلر ۳۰۰ به مصاف فورد تاروس رفته است.

بیوک لاکراس

کیا کادنزا

هیوندای آزرا

رنو لتیتود

بیوک لاکراس

؟

نیسان ماکسیما

سیتروئن C6

کرایسلر ۳۰۰

فورد تاروس

نیسان ماکسیما

؟

تویوتا آوالون

شورلت ایمپالا

دوج چارجر

شورلت SS

؟

؟

کرایسلر ۳۰۰

تاریخچهٔ استفاده از نام ۳۰۰ توسط کرایسلر طولانی و پرفرازونشیب است. این شرکت آمریکایی برای اولین بار در سال ۱۹۵۵ از این نام استفاده نمود که تا سال ۱۹۷۱ بر روی خودروهای مختلفی قرار گرفت. سپس نام ۳۰۰ برای چندین سال به فراموشی سپرده شد تا اینکه در سال ۱۹۹۸ کرایسلر با معرفی سدان لوکس بزرگی بنام ۳۰۰M این نام را بار دیگر زنده نمود. تولید ۳۰۰M در سال ۲۰۰۴ به پایان رسید و سپس یک سال بعد جایگزین این خودرو با نام ۳۰۰C معرفی شد. این خودرو استایل و ظاهری جعبه‌ای شکل داشته و از این لحاظ کاملاً با ۳۰۰M متفاوت بود. نسل اول ۳۰۰C روی پلت‌فرم LX کرایسلر ساخته شده که با مرسدس بنز E کلاس W211، دوج چارجر، دوج چلنجر و دوج مگنوم مشترک بود. این نسل از ۳۰۰ در نسخهٔ استیشن هم تولید شد که اشتراکات و شباهت‌های زیادی با دوج مگنوم داشت؛ اما این سدان بزرگ لوکس آمریکایی هم‌اکنون در نسل دوم خود قرار دارد که در سال ۲۰۱۱ معرفی شد. نسل دوم این ماشین نیز همچنان از همان پلت‌فرم LX استفاده می‌کند و در طراحی نیز کاملاً دنباله‌روی نسل قبلی خود است؛ اما در این نسل نسخهٔ استیشن کنار رفته و ۳۰۰ تنها به‌صورت سدان عرضه می‌گردد. همچنین پس از شکل‌گیری اتحاد فیات-کرایسلر، این خودرو با نام و برند لانچیا تِما در اروپا هم عرضه می‌شود. برای کرایسلر ۳۰۰ چهار پیشرانهٔ مختلف قابل انتخاب است که شامل یک نمونهٔ V6 توربودیزل (این موتور فقط در بازار اروپا ارائه می‌شود)، یک واحد V6 بنزینی و دو موتور V8 همی می‌شود. قوی‌ترین پیشرانهٔ این جمع، موتور ۶.۴ لیتری V8 همی است که ۴۷۰ اسب بخار قدرت داشته و در مدل SRT-8 ارائه می‌گردد ولی ما برای این دوئل مدل ۳۰۰S را انتخاب کرده‌ایم که از موتور ۳.۶ لیتری V6 تنفس طبیعی با ۳۰۰ اسب بخار قدرت و ۳۶۰ نیوتن متر گشتاور استفاده می‌کند. این نیرو در حالت استاندارد به چرخ‌های عقب منتقل می‌گردد اما امکان سفارش سامانهٔ چهارچرخ محرک هم برای آن وجود دارد.

فورد تاروس

تاروس برای نخستین بار در سال ۱۹۸۵ به‌عنوان یک سدان متوسط و برای جایگزینی با سدان LTD معرفی شد. این خودرو تا سال ۲۰۰۷ در چهار نسل و در دو نسخهٔ سدان و استیشن به تولید رسید اما با توجه به اینکه در سال ۲۰۰۶ مدل فیوژن به‌عنوان یک سدان متوسط به سبد محصولات فورد اضافه شده بود، تاروس از نسل پنجم که در سال ۲۰۰۷ معرفی شد، به یک کلاس بالاتر رفته و به سدانی فول سایز تبدیل شد. این نسل تنها به مدت دو سال به تولید رسید تا اینکه سرانجام در سال ۲۰۰۹ نوبت به معرفی نسل کنونی یا ششم تاروس رسید. این خودرو که سدان پرچم‌دار فورد محسوب می‌شود، روی پلت‌فرم D3 این شرکت ساخته شده یعنی پلت‌فرمی که در خودروهای فراوانی از گروه فورد مثل فورد فلکس، لینکلن MKT، فورد اکسپلورر و لینکلن MKZ بکار رفته است؛ اما از نسل پنجم به بعد، تاروس فقط به‌صورت سدان تولید می‌شود و خبری از نسخهٔ استیشن نیست. نسل هفتم این سدان بزرگ نیز در نمایشگاه شانگهای ۲۰۱۵ رونمایی شد اما این نسل فعلاً فقط در بازار چین عرضه می‌گردد و در بازار ایالات‌متحده هنوز نسل قبلی ارائه می‌شود. البته انتظار می‌رود به‌زودی نسل هفتم تاروس در بازار ایالات‌متحده هم عرضه گردد. البته نسل ششم تاروس نیز برای مدل ۲۰۱۳ مورد فیس‌لیفت و به‌روزرسانی قرار گرفت تا همچنان توانایی رقابت آن حفظ گردد. این نسل از تاروس با پیشرانه‌های مختلفی عرضه می‌گردد که برخلاف کرایسلر ۳۰۰ در بین آن‌ها موتور چهار سیلندر هم وجود دارد اما خبری از پیشرانهٔ V8 نیست. قوی‌ترین موتور این خودرو یک واحد ۳.۵ لیتری V6 اکوبوست است که ۳۶۵ اسب بخار قدرت داشته و در مدل اسپرت SHO ارائه می‌شود. ولی ما برای این دوئل جهت هماهنگی با رقیب، موتور ۳.۵ لیتری V6 تنفس طبیعی تاروس را انتخاب کرده‌ایم که ۲۹۰ اسب بخار قدرت و ۳۴۵ نیوتن متر گشتاور دارد؛ اما این خودرو برخلاف کرایسلر ۳۰۰، سدانی دیفرانسیل جلو است که البته برای آن‌هم امکان سفارش سامانهٔ چهارچرخ محرک وجود دارد.

 

مشخصات فنی

کرایسلر ۳۰۰

فورد تاروس

پیشرانه ۳.۶ لیتری V6 ۳.۵ لیتری V6
تنفس طبیعی طبیعی
قدرت ۳۰۰ اسب بخار ۲۹۰ اسب بخار
گشتاور ۳۶۰ نیوتن متر ۳۴۵ نیوتن متر
گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک ۶ سرعته اتوماتیک
محور محرک عقب جلو
شتاب صفرتاصد ۶.۳ ثانیه ۶.۵ ثانیه
مسافت ۴۰۰ متر ۱۵ ثانیه ۱۵.۱ ثانیه
حداکثر سرعت ۲۵۰ کیلومتر/ساعت ۲۴۰ کیلومتر/ساعت
مصرف سوخت ۱۰.۲ لیتر (ترکیبی) ۱۱.۲ لیتر (ترکیبی)
وزن ۱۸۵۵ کیلوگرم ۱۸۰۰ کیلوگرم
طول ۵.۰۴ متر ۵.۱۵ متر
فاصلهٔ محوری ۳.۰۵ متر ۲.۸۷ متر
حجم صندوق بار ۴۵۳ لیتر ۵۶۶ لیتر
قیمت پایه ۳۳,۴۳۵ دلار ۲۸,۲۲۰ دلار

 

این دوئل‌ها، مقایسه‌هایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوب‌تر بین شما کاربران ایرانی می‌باشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگی‌های فنی، قیمت و مقرون‌به‌صرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح می‌دهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.

برچسب ها

امیر دهقان

نویسنده و مترجم سایت پدال، دانشجوی کارشناسی ارشد رشته حقوق خصوصی

مطالب مشابه

‫۳۷ دیدگاه

  1. (ali(chevy nova

    ۳۱ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (5215 ديدگاه)

    عجب رقابتى اى ول
    رقابت فورد و کرایسلر
    مثل سنوات گذشته راى نمىدم اما بنظرم کراىسلر بهتره

    1. سامان اذری

      ۳۱ مرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (2798 ديدگاه)

      علی داش هر دو شون رو تقریبا هر روز تو خیابون میبینم
      کرایسلر خیلی قیافه خاص تری و با ابهت تری داره

      1. فقط انگلستان

        ۳۱ مرداد ۱۳۹۶
        سوابق: (811 ديدگاه)

        سامان آذری جان امروز یکی از کامنت های چند روز قبل تو رو خوندم که نوشته بودی کم کم داری میری آمریکا
        خواستم بهت بگم که من قبلا بیشتر به اروپا علاقه داشتم ولی پس از یه تحقیق گسترده به این نتیجه رسیدم که آمریکا بهترین گزینه برای مهاجرته این آمریکای لامصب انواع طبیعت های زیبا رو داره یعنی تنوع خیلی بالایی داره از پرباران ترین و پربرف ترین مناطق دنیا بگیر تا میرسه به بلندترین آبشارها و زیباترین و بزرگترین جنگل ها و … اگه تنوع بالا می خوای هیچ کجا به پای آمریکا نمی رسه
        شرایط پیدا کردن شغل هم خیلی راحت تر از اروپاست و درامدش بیشتر از کشورهای اروپاییه بجز چند مورد انگشت شمار
        شرایط زیادی برای انتخاب یه کشور برای مهاجرت دخیله مثلا برای تو که در یه شهر بزرگ مثل تبریز زندگی کردی به نظرم باید به جایی بری که شهر های بزرگی داره مطمئنا اگه به اروپا بری پس یه مدت یکم دل زده می شی چون بالای نود ونه درصد شهرهاش خیلی کوچیکه و حالت روستا داره و کسی که به جای شلوغ و بزرگ عادت داره زیاد دلچسب نیست و …
        خلاصه کلام بهت بگم که بهترین کشور ممکن رو برای رفتن انتخاب کردی امیدوارم تو و هرکسی که از اینجا می ره و خودشو نجات میده بتونه اونجا زندگی سالم و سعادتمندانه و رضایت بخشی داشته باشه انشا الله من هم چند سال دیگه میرم
        کلام آخر هم اینکه برو زندگی کن.

        1. سامان اذری

          ۳۱ مرداد ۱۳۹۶
          سوابق: (2798 ديدگاه)

          فدات داداش اره
          کانادا و امریکا برا محاجرت بهترین جای ممکن هستند
          مخصوصا اینکه به هیچ عوان مثل اروپایی ها نژاد پرست نیستند
          مخصوصا تو این وضع که کشور های جنگ زده مثل سوریه عراق و…. ریختن ارو پا رو به گند کشیدن
          به قول یکی از دوستام که میگه اگه یه روزی تو خبر ها شنیدید که تو اروگا پناه جو هارو شکار میکنند اصلا تعجب نکنید
          ولی یه چیزی هم هست که بعد ترامپ شرایط خیلی عوض شده و رفتن به امریکا تقریبا محاله
          یکی دو روش هست که اونم زمان بر هست
          فقط ازدواج اسون ترین راهه الان سه چهار تا از دوستام تو امریکا هستند و امیدم اول به خدا بعد اونا هستند
          وضعیت روحیم خیلی خرابه
          به شدت افسرده شدم طوری که شب تاصبح بیدارم و دارم راک متال گوش میکنم
          حالا ببینیم چی میشه

        2. فقط انگلستان

          ۳۱ مرداد ۱۳۹۶
          سوابق: (811 ديدگاه)

          با توکل به خدا هر جوری که شده باید رفت.

        3. amirhossein

          ۳۱ مرداد ۱۳۹۶
          سوابق: (55 ديدگاه)

          جالبه که میگین اروپا رو به گند کشیدن ! از هر ۱۰۰۰ نفری از خاورمیانه به اروپا رفتن ۹۹۹ نفر آدمای معمولی و بدشانس بودن که از جنگ و بدبختی فرار کردن و سامان آذری هیچ برتری نسبت بهشون نداره!!! چرا میگی اروپا رو به گند کشیدن؟ شما چه سرمایه ی بزرگی میخوای با خودت به اروپا ببری؟ فکر بزرگ داری یا ثروت هنگفت؟

        4. (ali(chevy nova

          ۱ شهریور ۱۳۹۶
          سوابق: (5215 ديدگاه)

          خوش بحالت داش سامان
          چى مىشد تو همه ى شهرهاى کشورمون این جور ماشىنها رو مىدىدىم

      2. amin

        ۳۱ مرداد ۱۳۹۶
        سوابق: (1120 ديدگاه)

        آقا سامان راه آمریکا بسته است اما موسسه *** میتونه براتون ویزای کانادا بگیره و خیلی قوی هستش در این زمینه،چندتا از دوستان و آشنایان من از همین طریق رفته اند

    2. PaRHaM

      ۳۱ مرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (733 ديدگاه)

      واقعا طراحی کرایسلر ۳۰۰ رو دوس دارم❤??
      جفتشون هم عالی ان?

    3. سامان اذری

      ۳۱ مرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (2798 ديدگاه)

      اقای
      Amirhossein
      اره به گند کشیدند
      من نمیگم.فقط کافیه از کسانی که اونجا هستند بپرسی بهت میگن جریان از چه قراره هیچ وقت ندونسته حرف نزن
      همونهایی که میگی یه ادم معمولی اند سوار کامیون میشن و میرن مردم بی گناه رو زیر میگیرند یا یه اسلحه میگیرن دستشون یا یه بمب میبندن به کمرشون بعد میرن مترو و فرکدگاه مردم رو میکشن به خاطر چی ؟؟؟ به خاطر وعده بهشت و حوری …
      حداقلش اینه من جوش ارگون و co2 مدرک بین المللی دارم دوره غواصی و جوش زیر اب میگذرونم هر جا برم به اون کشور منفعتی نداشته باشم ضرری هم ندارم

      1. Hosein

        ۳۱ مرداد ۱۳۹۶
        سوابق: (307 ديدگاه)

        یخورده انصاف و وجدانم چیز خوبیه.اینا خودشون از دست داعشی که همین آمریکا و اروپا بوجودشون آوردن فرارین فک نکن الان رو شما یه حساب دیگه وا میکنن این جوری بخوای خوب و بد و باهم قاطی کنی به خود تو هم به همون چشم پناهنده نگاه میکنن.هر کی مختاره هرکار ی عشقش میکشه انجام بده ولی ظالم و مظلوم و یکی نکنید

      2. Amirhossein

        ۱ شهریور ۱۳۹۶
        سوابق: (55 ديدگاه)

        آقای
        سامان آذری
        چه کسی به شما اجازه داده گناه ۱۰۰ نفر رو به پای ۱۰۰ میلیون نفر بنویسی؟
        الحق که جهان سوم متعلق به هیچ سرزمینی نیست بلکه در فکر بعضی ها حکمرانی میکنه
        این طرز تفکر شما بسیار عامیانه و سطح پایینه
        اکثریت پناهجو ها افراد بی‌آزاری هستند که جونشون رو برداشتن و از آتش جنگ فرار کردن.

        1. سامان اذری

          ۱ شهریور ۱۳۹۶
          سوابق: (2798 ديدگاه)

          مگه من.همشو.گفتم؟؟
          ببین اون بعضی ها باعث شدن همه مسلمونارو به چشم تروریست نگاه کنند
          من ۲ سال پیش رفتم ترکیه همه چیز خوب بود
          فقط یه چیزی بد بود که تو خیابونها عربهای سوری و عراقی گدایی میکردن و چهره شهر رو یکم بد کرده بودند
          یکی دو ماه پیش بود رفتم کلا همه چیز قاطی بود
          یه جریانهایی داره اتفاق می افته نمیدونم از کی دستور میگیرن که زنهاشون روسری رو کاملا با حجاب رو سرشون میکنند حتی یه مو هم بیرون نبود ولی پایین…….
          حتی از دوستم که امریکاست پرسیدم اونم گفت که اینجا هم از اونجور ادما هستند نمیدونم جریان چیه
          منم بیشتر اقامت شغلی میخوام بگیرم شد میرم نشد که هیچ

        2. MAHDI . CHEVROLET

          ۱ شهریور ۱۳۹۶
          سوابق: (1443 ديدگاه)

          من با سامان عزیز صحبت کردم
          به خاطر محدودیت های سایت نمیتونه همه چیزو بهتون بگه و این بحث هم سر دراز داره
          منم ۲ نکته درباره اروپا و اون پناهنده های بیچاره اضاف میکنم

          البته نباید بگیم اروپا بهتره بگیم بعضی کشورای اروپا
          مثل انگلیس که پناهنده پذیریش در مقابل المان و اسپانیا و یونان صفر حساب میشه و وضعش بهتره
          یه اشتباهی رخ داده که میگمش
          پناهنده ها چند سالی تا به شرایط اون کشور عادت کنن و با فرهنگش جور بشن مشکلاتی هست اما مشکل اصلی اینه که تروریستا بین پناهنده ها میرن و بمب گذاری میکنن تا جلوه بدی از اون بیچاره ها نشون بدن و دیگه راهشون ندن

  2. Behnam.xan

    ۳۱ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (115 ديدگاه)

    هردو خوبن
    ولی انتخاب من کرایسلر۳۰۰?

    1. Amir

      ۳۱ مرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (11347 ديدگاه)

      .
      درسته ، هر دو واقعا خوبن و جای حرف باقی نذاشتن ،
      ولی از حق نگذریم کرایسلر ۳۰۰ عجب غولیه واسه خودش.
      یه موتور ۶/۴ لیتریِ HEMI کم داره تا بشه اون چیزی که آرزوی خیلی از ماست. آسفالت رو به آتیش می‌کشه.
      جدا از برتری های فنی ، ظاهر فورد تاروس یکم قدیمی شده و واسه سال ۲۰۱۳ خوبه نه الان.
      چهره ی ۳۰۰ یکم به‌روز تره.

      قیمت کرایسلر بیشتره اما مصرف سوخت کمترش جبران میکنه. برام جالبه کرایسلر با موتور بزرگتر و وزن بیشتر ۱ لیتر مصرف سوختش کمتره.

      نسل قبل کرایسلر ۳۰۰ که با کمک دایملر ساخته شد به نظرم خیلی قشنگ تر از این نسل و همچنین تمام رقباش هست. بهش میگفتن بنتلی امریکایی و جالب اینه که قیمتش یک‌دهم بنتلی بود.

  3. (ali(chevy nova

    ۳۱ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (5215 ديدگاه)

    دوستان تارىخچه کرایسلر ۳۰۰ بسىار زیباست
    کراىسلر مدل۳۰۰ رو براى رقابت با کادىلاک دوىل و لىنکلن کانتىننتال به بازار داد
    سال ۱۹۵۵ اولىن نسل ۳۰۰ تولىد شد و مجهز به موتور۳۳۱ همى بود و ۳۰۰ اسب قدرت تولىد مىکرد و تونست لقب قوى ترىن ماشىن امریکا رو تو اون سال بدست بىاره و بخاطر همین هم اسمش رو گذاشتن۳۰۰
    کرایسلر در سالهاى ۵۸-۶۰ مدل ۳۰۰ رو کاملا ارتقا داد و مدل ۱۹۵۸ رو با موتور همى جدید به بازار داد و ۳۸۰ اسب قدرت داشت
    در سال ۱۹۶۰ افزاشى قدرت به ۴۰۰ اسب رسىد و کرایسلر تونست با رقباى خودش از فورد و جى ام رقابت کنه

  4. (ali(chevy nova

    ۳۱ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (5215 ديدگاه)

    براى دوستان خودم ۲ تا نظر سنجى دارم
    ۱. Chrysler 300 1957 لاىک
    ۲. Lincoln premiere 1957 دىس لاىک

  5. (ali(chevy nova

    ۳۱ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (5215 ديدگاه)

    نظر سنجى بعدى
    ۱. Oldsmobile 98 1959 لاىک
    ۲. desoto firedome 1959 دىس لاىک

  6. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌:::فرشاد:::

    ۳۱ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (2998 ديدگاه)

    تاروس رو قبلا تست کردم، رنگ قرمزش، ماشین ایده‌آلیه از هه نظر، خوشم میاد ازش، خوش چهره، با کیفیت، جادار، راحت و از نظر فنیم ارضا کنندست. . ‌‌. از طرفیم طراحی خارجی کرایسلر ۳۰۰ رو هم می‌پسندم و از نظر فنی خیلی جزئی برتره. به تاروس رای میدم به دلیل تجربه خوبی که از سواریش دارم و همچنین قیمت مناسبش.

  7. kamran cooper

    ۳۱ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (119 ديدگاه)

    آخرش یه روز یع کرایسلر ۳۰۰ میخرم‌.فقط کاش تا اون‌روز تولیدش متوقف نشده باشه:)

  8. MAHDI . CHEVROLET

    ۳۱ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (1443 ديدگاه)

    این گروه چارجر هلکت از لحاظ موتوری از همشون بالاتره
    اینجا به کرایسلر رای دادم چون کرایسلر فقط دو ماشین خیلی خوبی داره که یکیش همینه

  9. سامان اذری

    ۳۱ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (2798 ديدگاه)

    این عکس فوق العاده تقدیم به همه امریکایی باز های پدال مخصوصا داش علی
    (برج تجارت جهانی . تبریز)

    http://uupload.ir/files/9cpj_img_20170822_130246.jpg

    1. علی

      ۳۱ مرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (218 ديدگاه)

      یه جوری میگی ریختن اروپارو به گندکشیدن که انگار خودت میخوای بری اروپارو آبادکنی ،تخصصتو میخوای ببری اونجا یا سرمایتو ، وقتی هیچکدومو نداری با اونا فرقی نداری که.

    2. دانیال_Surrey،England

      ۳۱ مرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (2367 ديدگاه)

      سامان آذری یکی از بچه های گل سایته.
      برای چی این همه بهش دیسلایک دادین یا((دادی))
      چون دوست داره بره آمریکا و خوشش میاد؟؟؟
      اتفاقا منم خیلی دوست دارم برم آمریکا پس بیاین به منم دیسلایک بدین خالی شین?
      راستی سامان جان چرا نمیری استرالیا ؟؟
      اونجا هم خوبه یه چند سالی برو اونجا مشغول به کار شو به شرایط عادت کن بعد برو آمریکا.
      به نظرم اینطوری بهتره.

      1. Hosein

        ۳۱ مرداد ۱۳۹۶
        سوابق: (307 ديدگاه)

        داداش تروخدا نرو اگه شما برید ما چیکار کنیم؟؟؟؟????

    3. (ali(chevy nova

      ۱ شهریور ۱۳۹۶
      سوابق: (5215 ديدگاه)

      فداى تو داش سامان گل

  10. MOBIN POURMAND

    ۳۱ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (78 ديدگاه)

    فورد و دفر جلو؟؟؟؟؟

  11. Wrx

    ۳۱ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (329 ديدگاه)

    یکی از ماشین های که عااشقشم ۳۰۰هست
    اون عکسای بالای مشخصات فنی که بغل هم هستن دومین عکس که نمای کامل بغل ماشینارو نشون میده توجه کنید چه استایلی داره کرایسلر کاملا هماهنگ اصن انگار با ادم حرف میزنه ?اصن با روحو روانه ادم بازی میکنه
    هر روز دارم رنگ سفیدشو میبینم رو مخمه ?
    حیف که دیگه وارد نمیشه تو منطقه ما ☹️

  12. " Swedish Arrogant Tiger"

    ۳۱ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (953 ديدگاه)

    با تمام احترامی که برا فورد قائلم . به کرایسلر رای دادم چون واقعا قیافه خاص تری داره
    و دلیل دیگشم اینکه دیفرانسیل عقب و به بقیه مشخصات جدول که بازم همه به نفع کرایسلر هست کاری ندارم

  13. ایمان

    ۳۱ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (243 ديدگاه)

    کرایسلر۳۰۰ از یه طراحی خاص برخورداره که یه شخصیت متفاوت نسبت به سایر خودروهای این سگمنت به اتومبیل میبخشه و بیشتر شبیه خودروهای لوکسه.به شخصه عقیده دارم بهترین خودروی این سگمنت کرایسلر هست

  14. Hosein

    ۳۱ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (307 ديدگاه)

    کرایسلر ۳۰۰ خیلی دوست دارم.خیلی استایل قشنگی داره سالار.با موتور قویتر و وزن بیشتر مصرف کمتر .ولی فقط عاشق طراحیشم

  15. Amirreza

    ۳۱ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (161 ديدگاه)

    هیچ وقت از تاروس خوشم نیومد ولی کرایسلر رو دوس دارم پس رای من ۳۰۰

  16. Mercede kaviani

    ۳۱ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (436 ديدگاه)

    انتخاب بسیاربسیار مشکلی است ولی من کرایسلر ۳۰۰ انتخاب میکنم چون محور محرک عقب است

  17. مانی

    ۳۱ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (1915 ديدگاه)

    دوستانی که گفتن طراحی فورد قدیمی‌ شده
    اصلا بوی کهنگی نمیده خیلی‌ شیک و مدرن و زیباست
    فقط کرایسلر ۳۰۰ خیلی‌ زیبا و پر ابهته مشکل از فورد نیست
    به نظر من فقط کرایسلر ۳۰۰

  18. حمیدرضا

    ۱ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (2398 ديدگاه)

    انتخاب سختی بود کرایسلر رو انتخاب کردم فورد خیلی جذاب نبود البته هر دو جذاب نبودن جدا تو امریکایی ها

  19. محمد

    ۱ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (192 ديدگاه)

    متاسفانه کامنتای این پست همش شده بود احوالپرسی و بررسی شرایط کشورهای جهان. از دوستان خواهش میکنم رعایت کنن. اینکه کی میخواد کجا بره به بقیه مربوط نیست. من چون خودم کامنتای کل دوستان رو میخونم واقعا مناسب نمیدونم در مورد مسائل غیر از موضوع پست حرف زده بشه.
    درمورد پست هم چون جفتشونو دیدم و هم سوار شدم انتخابش سخته ولی صرفا از روی علاقه و سلیقه شخصی کرایسلر۳۰۰ رو انتخاب میکنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا
بستن