شورلت

تغییرات شورولت کوروت برای مدل سال 2018

شورولت کوروت ۲۰۱۸ تولد ۶۵ سالگی خود را با تجربه‌ی برخی تغییرات کوچک جشن خواهد گرفت.


با نمای بیرونی شروع می‌کنیم که در آن رینگ‌های ۱۸ اینچی قبلی در جلو و ۱۹ اینچی در عقب با رینگ‌های یک سایز بزرگ‌تر یعنی ۱۹ اینچی در جلو و ۲۰ اینچی در عقب تعویض خواهند شد. این رینگ‌ها از پکیج Z51 گرفته شده‌اند. این خودرو همچنین دارای طیف رنگ‌های جدید نیز هست که با پرداخت مبلغی بیشتر می‌توان به رنگ قرمز و همچنین ۵ طرح جدید برای رینگ‌ها دست یافت.


همچنین تغییراتی نیز در کابین صورت گرفته و هم‌اکنون رادیوی HD به همراه کابین قرمز سفارشی در دسترس هستند. مدل‌های ۲LT نیز تغییرات کوچکی داشته و چندین دوخت پوشش داخلی جدید در تریم های ۳LT و ۳LZ عرضه شده‌اند.


دیگر تغییرات عبارت‌اند از بهبود دوربین دید عقب، ارتقای تنظیمات هدآپ دیسپلی و ارتقای رکوردر داده‌ی پرفورمنس با ۴ کانال داده‌ی جدید که شامل سرعت‌های هر چرخ، جابجایی هر کمک‌فنر، میزان انحراف و دمای هوا می‌باشند.

اما سیستم کنترل سواری مگنتیک نیز به‌صورت یک آپشن جداگانه در کوروت ۲۰۱۸ ارائه خواهد شد.

کوروت گرند اسپورت نیز بسیاری از این تغییرات را تجربه می‌کند اما علاوه بر آن‌ها دو طرح جدید رینگ نیز به آن اضافه شده است. این خودرو را می توان با پکیج کربن ۶۵ سفارش داد.

علیرغم تغییرات صورت گرفته، بهای خودرو تنها افزایش حداقلی داشته و نسخه‌های کوپه و کانورتیبل به ترتیب بهای آغازین ۵۶۴۹۰ و ۶۰۴۹۰ دلاری دارند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۴ دیدگاه‌ها

  1. (ali(CHEVY NOVA

    ۲ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (6811 ديدگاه)

    65 سال افتخار
    65 سال قلدرى
    65 سال زیباى
    ممنون از جنرال موتورز و شورولت که کوروت رو خلق کردن و 65 سال اونرو تولىد کردن بطور مداوم

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. شایان

      ۲ مرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (146 ديدگاه)

      اصالت…صدای کوروت شنیدم و عاشق شدم

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. (ali(CHEVY NOVA

    ۲ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (6811 ديدگاه)

    به مناسبت 65 سالگى شوى کوروت مىخوام امروز 2 تا نظر سنجى و یه معرفى از یه ماشىن دىگه رو برا رفقا داشته باشم
    1. مرکورى کوگار 1975 لایک
    2. شورولت کامارو 1975 دىس لایک

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. (ali(CHEVY NOVA

    ۲ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (6811 ديدگاه)

    نظر سنجى بعدى
    1. کادیلاک. الدورادو 1972 لایک
    2. لىنکلن کانتىننتال کوپه 1972 دىس لایک

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. (ali(CHEVY NOVA

    ۲ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (6811 ديدگاه)

    خوب برسىم به معرفى امروز
    دوستان امروز مىخوام در مورد یه ماشىنى براتون صحبت کنم که تو ایران خىلى خىلى کم وارد شده
    AMC JAVELIN
    دوستان اى ام سى جاولىن محصول شرکت امریکن موتورز بود که سال1967 و براب رقابت با موستانگ و کامارو تولىد شد
    این محصول یه پانى کار بود و در نسل اولش با انواع موتورها عرضه شد از قبىل 232 و 252 که 6 سىلندر بودن با قدرت 145 و 175 اسب بخار
    موتورهاى 8 سىلندر هم عبارت بودن از 290 . 343 و 390 که موتور 390 قدرتى برابر با 315 اسب داشت
    نسل دوم سال 1970 اومد و همچنان مانند نسل قبل خودش بود و موتورهاى 6 و 8 سىلندر قدرت مىدادن به اىن محصول
    در این نسل موتور 304 و 360 بجاى موتورهاى 343 و 290 اومد ولى موتور 390 همچنان بود و قدرتش به 325 اسب رسىد
    نسل اخر سال 1971 اومد وتا سال 1974 تولىد شد
    لىست موتورها بسىار بىشتر شد و شامل موتورهاى 232 . 258 .282 که 6 سىلندر بودن و همىنطور موتورهاى 304 . 360 و 401 بىگ بلاک مىشد
    موتور 401 قدرتش تا335 اسب مىرسىد و بسىار قدرتمند بود
    جاولىن در طى این سالها با موستانگ. چلنجر و کامارو رقابت کرد اما از لحاظ فروش عقب تر بود نسبت به رقباى خودش

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. PaRHaM

    ۲ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (741 ديدگاه)

    ۶۵ سال !
    کم نیستا!
    کوروت❤?

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. #ali.m#

    ۲ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (1836 ديدگاه)

    یادش یخیر با یه پراید84 میخواستیم با یه کروت گذر جلوی بابا بستنی قدوسی کورس بزاریم .
    مشتی چقدرم باحال بود کلی خندیدیم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. Amir Schumacher

    ۲ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    بسیار عالیه مخصوصاً قیمتش

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. anderiaski

    ۲ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (42 ديدگاه)

    این همه ماشین آلمانی درجه یک برا چی باید یه آمریکایه معمولی تو رده اسپورتا نه تازشم سوپراسپورتا که اونم فقط کمی تو خود آمریکا ترفدارو فروش داره خریدش!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Mahdi

      ۲ مرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (5 ديدگاه)

      به همون دلیل که بعضیا میدن وانت بنز با اون قیمت با کاربرد کم میخرن

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. #ali.m#

        ۳ مرداد ۱۳۹۶
        سوابق: (1836 ديدگاه)

        دوست عزیز (mahdi)
        بنز از پلتفرم نیسان ناواران و رنو الاسکان واسه ماشینش استفاده کرده .و با توجه به سابقش در حد ژاپن میتونه افرودر خوبی بسازه (به جز g63
        که رقیبی واسش ساخته نشده که در مورد برتریش با همرده هاش حرف زد)
        پس با این دوتا فاکتور قطعا ماشین خوبی از اب در میاد .
        هر چند من نه از پیکاپ بنز نه از پیکاپ کادیلاک
        که چند سال پیش ساخت خوشم نمیاد .

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. #ali.m#

      ۲ مرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (1836 ديدگاه)

      واسه اینکه هرکس یه نیازی داره .
      المانیا مثل گوشی های ایفون هستن شیک و باکلاس ولی دردسر های خودشون رو دارن
      امریکای ها و ژاپنی ها مثل سامسونگ هستن که همون امکانات و کاربرد رو دارن ولی کم دردسر تر و کم خرج تر ولی با این تفاوت که بعضی جاها قیمتشون هم میچربه .و گاهی امکانات بهتری هم دارن.و بیشتر مشتری دارن کهمثال براش زیاده
      .
      در نهایت شما تا در جایگاه یک خریدار واقعی قرار نگیری و گزینه ها رو سبک سنگین نکنی نمیتونی
      در این مورد تصمیم بگیری پیشنهادم اینه که در این حالت شما حتما المانی انتخاب کن و به انتخاب بقیه هم کار نداشته باش ???

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. Amir Schumacher

      ۳ مرداد ۱۳۹۶
      سوابق: (11564 ديدگاه)

      Anderiaski
      دوست عزیز با ۶۰/۰۰۰ دلار کدوم سوپراسپرت آلمانی رو میشه خرید ؟؟؟
      بگو مام بخریم !
      تا وقتی در شرایط خرید قرار نگیری نمیتونی نظر بدی.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  9. رامین

    ۳۰ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (2 ديدگاه)

    بعضی فقط پول برند و اسمشونو میخورند . در صورتی که تویوتا نیسان شورولت کادیلاک دوج چیزی ازشون کم ندارن

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا