شورلت

شورلت بولت کراس‌اوور اواسط سال 2021 به بازار می‌آید

جنرال موتورز طی رویدادی به شرح و توضیح برنامه‌های الکتریکی خود برای آینده پرداخته است. رنسانس الکتریکی این شرکت در اواخر امسال شروع خواهد شد یعنی زمانی که نسل جدید شورلت بولت معرفی می‌شود و برای جنرال موتورز گام بزرگی به سمت جلو در بخش خودروهای الکتریکی خواهد بود؛ اما علاوه بر این، یک بولت کراس‌اوور هم بنام EUV در تابستان سال ۲۰۲۱ به بازار خواهد آمد. بولت EUV هم خودروی ویژه‌ای برای جنرال موتورز است زیرا این اولین محصول غیر کادیلاک خواهد بود که به تکنولوژی رانندگی خودکار پیشرفتهٔ سوپر کروز مجهز می‌شود. همچنین این تکنولوژی در سال ۲۰۲۱ به ۱۰ خودرو و در ۲۰۲۳ به ۲۲ خودروی مختلف گسترش پیدا خواهد کرد.

Chevrolet Menlo

در رویداد الکتریکی بزرگ جنرال موتورز پیش‌نمایشی از نسل جدید بولت و همین‌طور بولت EUV ارائه شده اما متأسفانه اجازهٔ عکس‌برداری داده نمی‌شد. بااین‌حال توصیفات کسانی که در رویداد حاضر بوده‌اند نشان می‌دهد هردوی این خودروهای الکتریکی دماغهٔ جدید مشترکی دارند که شباهت کمی به فورد موستانگ مک ایی دارد. این دو ماشین همچنین در کابین هم باهم مشترک خواهند بود که انتخاب‌گر دندهٔ دکمه‌ای، صندلی‌های جدید و مقادیر زیادی متریال نرم مثل روکش چرم‌مانند داشبورد از ویژگی‌های آن خواهد بود. فاکتور اصلی تمایز میان بولت و بولت EUV اما ۷۶ میلی‌متر فاصلهٔ محوری بیشتر و ۱۲۷ میلی‌متر طول بیشتر نسخهٔ کراس‌اوور خواهد بود. بولت‌های جدید به باطری‌های جدید اولتیوم جنرال موتورز مجهز نخواهد بود اما در همهٔ محصولات الکتریکی بعدی این شرکت از این باطری‌ها استفاده خواهد شد.

Chevrolet Menlo

*تصاویر متعلق به کراس‌اوور الکتریکی شورلت مِنلو هستند که صرفاً در چین عرضه می‌شود

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. mehdi

    ۱۹ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (256 ديدگاه)

    خوشگله

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. حسین

    ۱۹ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (28 ديدگاه)

    طراحیش شبیه ماشینای ژاپنی شده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. محمد

    ۱۹ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (615 ديدگاه)

    خوب شده

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا