شورلت

معرفی نسل جدید شورلت سیلورادو HD، هیولایی از دیار کابوی‌ها

شورلت اولین تصاویر رسمی از نسل جدید سیلورادو HD را منتشر کرده است. البته این در اصل پیش‌نمایشی از سیلورادو HD جدید است و معرفی رسمی و کامل آن در فوریهٔ سال آینده صورت خواهد گرفت. شورلت این خودرو را پیشرفته‌ترین سیلورادو HD تاریخ دانسته است. این پیکاپ غول‌پیکر که سومین نسخهٔ کاملاً جدید سیلورادو طی ۱۸ ماه گذشته محسوب می‌شود، در کارخانهٔ جنرال موتورز در میشیگان به تولید خواهد رسید.

سیلورادو HD جدید در ظاهر کاملاً با برادر کوچک‌تر خود یعنی سیلورادو ۱۵۰۰ متفاوت است به‌گونه‌ای که به گفتهٔ شورلت این دو مدل تنها در سقف باهم مشترک هستند. سیلورادو HD نمای بسیار جذاب، چشمگیر و باابهتی دارد که در نمای جلویی آن جلوپنجرهٔ بزرگ، چراغ‌های دوتکه و نوار کرومی پهنی که نام CHEVROLET روی آن نقش بسته دیده می‌شود. در همین حال، تریم کرومی هم در اطراف دریچهٔ روی کاپوت جلب‌توجه می‌کند درحالی‌که برای دسترسی آسان‌تر به قسمت بار، زیر پایی‌های در سپر عقب و پشت درهای عقب تعبیه شده است. در داخل اما HD جدید هم مثل سیلورادو ۱۵۰۰ از ۷.۶ سانتیمتر فضای پای بیشتر و همین‌طور موقعیت بلندتر و راحت‌تر صندلی‌ها برخوردار شده است.

مهندس سیلورادو HD آقای «Jaclyn McQuaid» در مورد این خودرو گفته است:

«ما میدانیم نیازها و اولویت‌های خریداران پیکاپ‌های سنگین با سبک متفاوت است. به همین دلیل، ما پیکاپ سنگینی ساخته‌ایم که بیشتر از همیشه با نمونه‌های سبک متمایز شده است. همچنین در این پیکاپ به‌منظور بهبود شیوهٔ یدک کشی، فناوری‌های پیشرفته‌ای برای بکسل ارائه شده است که شامل ویژگی‌های جدیدی مثل زیر پایی یکپارچه می‌شود که در هنگام اتصال تریلر به چرخ پنجم، دسترسی راحت‌تری را به قسمت بار فراهم می‌کند».

جنرال موتورز برای نسل جدید سیلورادو HD دو پیشرانهٔ جدید را تدارک دیده است که شامل یک نمونهٔ بنزینی با سیستم تزریق مستقیم سوخت و یک واحد V8 توربودیزل دورامکس با گشتاور خارق‌العادهٔ ۱۲۳۳ نیوتن متر می‌شود. انتقال موتور بنزینی توسط یک گیربکس شش سرعته صورت می‌گیرد درحالی‌که این کار در موتور دیزلی بر عهدهٔ گیربکس ۱۰ سرعتهٔ جدید آلیسون قرار دارد. دیگر ویژگی‌های نسل جدید این پیکاپ توانمند آمریکایی نیز شامل افزایش قابل‌توجه توانایی‌های حمل و کشش بار و طیف گسترده‌ای از تکنولوژی‌هایی که صرفاً برای خریداران پیکاپ‌های سنگین طراحی شده می‌شود. فروش شورلت سیلورادو HD از اواسط سال آینده با مدل ۲۰۲۰ آغاز می‌شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. Mohammad

    ۱۴ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (1430 ديدگاه)

    واقعا عالیه این پلتفرم داره با سری اف فورد رقابت میکنه البته با دو برند جی ام سی و شورلت
    هر ساله هم نیاز بازار برای پیکاپ بیشتر میشه
    و سالی ۳ میلیون تو بازار امریکا پیکاپ فروخته میشه
    این سود میتونه یه کارخونه مرده رو زنده کنه

    موافقم 0
    مخالفم 1
  2. امین

    ۱۴ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (438 ديدگاه)

    یکم جلوش زشته

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. تاج

    ۱۴ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (18 ديدگاه)

    سکوت فقط سکوت و لذت از تصاویر این شاهکار

    موافقم 1
    مخالفم 0
  4. NAVID۰۰۹۸

    ۱۴ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (10057 ديدگاه)

    احساس کامیون به من دست داد با این ظاهر .
    فیس لیفت قبلی خییییلی بهتره .

    موافقم 0
    مخالفم 1
  5. F.A

    ۱۴ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (125 ديدگاه)

    درود
    چند سال پیش قصد داشتم یه تویوتا هایلوکس دوکابین بخرم (اون زمان که صفر کیلومتر آن حدود ۱۸۵ م قیمت داشت)که پس از بررسی متوجه شدم تردد وانت دو کابین در برخی اتوبان ها از جمله اتوبان تهران کرج ممنونه و چون هایلوکس دوکابین؛ وانت محسوب میشه؛ از خریدش منصرف شدم و ماشین دیگه ای خریدم.
    اما تأسف خوردم که چرا این ممنوعیت تردد برای هایلوکس دوکابین وجود داره در حالی که یکی از بهترین خودروهای دو منظوره ست.
    از پدال تقاضا دارم در صورت امکان بررسی کند که چرا برای وانت های دو کابین ممنوعیت تردد در برخی از بزرگ ها وجود دارد و دقیقأ در کدام بزرگ ها ممنوعیت دارند و آیا امکان لغو ممنوعیت تردد برای این ماشین ها وجود دارد؟
    با سپاس

    موافقم 0
    مخالفم 1
  6. شاهین

    ۱۴ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (1161 ديدگاه)

    جلوشو دیگه خیلی بد طراحی کردن انگار قطاره
    راننده باید از شیشه بقل جلوشو ببینه
    لاستیک ها هم که باریک و اصلا به هیکل ماشین نمیخوره
    نسل جدید رپتور که خوب بود سیرا و رم هم عالی بودن

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا