میتسوبیشی

انتشار تیزر میتسوبیشی اوت لندر پلاگین هیبریدی 2023

میتسوبیشی در ماه فوریه از نسل جدید اوت لندر رونمایی کرد اما خبری از نسخه پلاگین هیبریدی این خودرو نبود. دلیل این کار ادامه تولید اوت لندر پلاگین هیبریدی فعلی تا چند ماه آینده است. این خودرو به همراه نسخه‌های درون‌سوز نسل جدید و تا زمان آماده شدن اوت لندر پلاگین هیبریدی جدید در بازار حضور خواهد داشت اما ژاپنی‌ها به تازگی اولین تیزر از اوت لندر PHEV جدید را منتشر کرده‌اند.

میتسوبیشی می‌خواهد نسل جدید اوت لندر پلاگین هیبریدی را طی سال مالی جاری (آوریل ۲۰۲۱ تا مارس ۲۰۲۲) و ابتدا در ژاپن عرضه کرده و سپس آن را از نیمه دوم سال آتی روانه بازار آمریکا کنند. در تیزرهای منتشر شده از این خودرو می‌توان درگاه شارژ و نشان‌های خاص این مدل را روی درب پشتی و گلگیر جلو مشاهده کرد.

میتسوبیشی اشاره‌ای به جزئیات فنی این محصول نداشته و تنها گفته که اوت لندر PHEV 2023 قدرت بیشتر و باتری بزرگ‌تری خواهد داشت. به عنوان یادآوری باید گفت نسل فعلی این خودرو چند ماه پیش به‌روز شد و از پیشرانه ۲.۴ لیتری بنزینی به جای نمونه ۲ لیتری قبلی استفاده شد. این پیشرانه قدرت ۱۲۶ اسبی و گشتاور ۲۰۱ نیوتون متری دارد. یک پیشرانه الکتریکی نیز روی اکسل عقب سوار شده و خروجی ۹۴ اسبی دارد. قدرت ترکیبی این قدبلند ژاپنی برابر با ۲۲۱ اسب بخار می‌باشد.

میتسوبیشی همچنین باتری ۱۲ کیلووات ساعتی قبلی را با نمونه بهتر ۱۳.۸ کیلووات ساعتی جایگزین کرد که نتیجه آن برد الکتریکی ۳۹ کیلومتری بود. مهندسان شرکت همچنین روی قوای محرکه کار کرده و حداکثر سرعت این خودرو در حالت الکتریکی را به ۱۳۴ کیلومتر در ساعت رساندند. نسل جدید اوت لندر پلاگین هیبریدی خودروی کاملاً متفاوتی خواهد بود زیرا همانند نسخه‌های عادی از زیرساخت نیسان روگ جدید استفاده خواهد کرد.

اگر منتظر خودرویی سه ردیفه با قوای محرکه پلاگین هیبریدی هستید پس اوت لندر پلاگین هیبریدی جدید گزینه خوبی خواهد بود. این خودرو قول پرفورمنس بهتر و برد کلی بالاتر را داده است.

میتسوبیشی به زمان دقیق معرفی این خودرو اشاره نکرده اما انتظار می‌رود نسخه بازار ژاپن آن طی ماه‌های آتی رؤیت شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۴ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۶ دیدگاه‌ها

  1. Amard

    ۹ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (734 ديدگاه)

    بی ریخت خیلیم بی ریخت داشبورد شم افتضاح

    موافقم 0
    مخالفم 11
    1. Reza Waffen SS

      ۹ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (5320 ديدگاه)

      اتفاقا طراحی های جدید میتسوبیشی چه Outlander چه Pajero یا Eclipse جزو بهترین طراحینا هستش

      موافقم 11
      مخالفم 0
      1. میثم

        ۹ مرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (3524 ديدگاه)

        منم همین نظرو دارم
        ای کاش این روند رو برای سواریهاش هم در پیش بگیره و دوباره برشون گردونه

        موافقم 7
        مخالفم 0
  2. Kato

    ۹ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (442 ديدگاه)

    بی نهایت عالی

    یه ژاپنی همه تن حریف

    یه ژاپنی با استهلاک کم و کارایی و زیبایی بالا

    یه ژاپنی قوی هوشمند و خاص

    فقط می تونم بگم :

    Fantastic

    موافقم 9
    مخالفم 0
  3. Arena

    ۹ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (20 ديدگاه)

    چرا انقدر زشته ؟🤦🏻‍♂️

    موافقم 0
    مخالفم 9
    1. Reza Waffen SS

      ۹ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (5320 ديدگاه)

      کجاش زشته داداش خودرو به این خوشگلی

      موافقم 10
      مخالفم 0
    2. خوشنام

      ۹ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (215 ديدگاه)

      ژاپنی ها زشت ساز شدند، خصوصا تویوتا و بعدس میتسوبیشی.

      موافقم 1
      مخالفم 6
  4. احمدرضا

    ۹ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (878 ديدگاه)

    فاز اونایی که میگن زشت رو درک نمیکنم 😑

    اوتلندر حرف نداره
    دارید درباره میتسوبیشی حرف می‌زنید
    یه ماشین همه فن حریف که خیلی کم مصرفع

    موافقم 7
    مخالفم 0
  5. پویان

    ۹ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (748 ديدگاه)

    چرا میتسوبیشی مدل کاملا برقی رو نمیسازه ؟به جای این همه هزینه روی هیبریدی

    موافقم 2
    مخالفم 1
    1. MOHAMMAD.n.r

      ۹ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (1141 ديدگاه)

      پلاگین هیبرید بازار بهتری نسبت به تمام برقی داره و استفاده از اون هم راحت تره.
      فرض کن داری توی بزرگراه های کشور پیشرفته ای مثل انگلیس رانندگی میکنی ، بنزین راحت گیر میاد ولی ایستگاه های شارژ ممکنه فعال نباشن و اسیر بشی( یکی از قسمت های گرند تور به این موضوع پرداخت و این شرایط رو تجربه کردن، یادم نیست کدوم قسمت بود ولی فکر کنم فصل اول بود)
      این ماشینم هیبریدی معمولی نیست، پلاگین هیبریده.
      هم موتور بنزینی داره که باعث میشه وقتت بخاط شارژ کردن و… طلف نشه، هم موتور برقی داره که در حالت عادی الایندگی نداشته باشه و هم میشه مثل یک ماشین تماما الکتریکی اونو به شارژ زد و استفاده کرد!!! از هیبریدی معمولی و تمام الکتریکی خیلی بهتره👌🏻👌🏻
      اگر اشتباه نکنم پرفروش ترین خودروی پلاگین سگمنت خودش هست.

      موافقم 7
      مخالفم 0
      1. MOHAMMAD.n.r

        ۹ مرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (1141 ديدگاه)

        * تلف

        موافقم 4
        مخالفم 0
  6. محمد مختاری آذر

    ۹ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1000 ديدگاه)

    زیبا شده من از اول اینو دوست داشتم

    موافقم 6
    مخالفم 0
  7. AMG GT R

    ۹ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1082 ديدگاه)

    من که خیلی ازش خوشم اومد ولی نمیدونم چرا فکرم میکنم چراغ های عقبش رو از لوانته اسکی رفته

    موافقم 5
    مخالفم 0
  8. MOHAMMAD.n.r

    ۹ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1141 ديدگاه)

    درک نمیکنم چرا بعضی از دوستان میگن زشته.
    طراحی داخلیش که حرف نداره و از هم سگمنت های خودش بهتره👌🏻
    طراحی خارجی هم عالیه و از راوفور و روگ و سی ار وی و توسان و اسپورتیج بهتر و پخته تره و دیر تر از چشم میوفته (همچنان طراحی cx-5 رو تو این سگمنت بیشتر از بقیه دوست دارم)
    البته سلیقه ها متفاوته.

    موافقم 7
    مخالفم 0
  9. ( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪

    ۹ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (2724 ديدگاه)

    کابینش کلاسیک و ساده و قشنگه ولی جلوش رو مخمه

    موافقم 2
    مخالفم 0
  10. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

    ۹ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (311 ديدگاه)

    من درک نمیکنم چرا بعضیا میگن قشنگه! طراحی جلوش عین آدمی میمونه چونه هاش پف کرده!😐😂 طراحی داخلیشم خیلی ساده ست،من همون نسخه ۲۰۱۷توی ایران رو بهش ترجیح میدم….

    موافقم 1
    مخالفم 2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا