نیسان

جزئیات شنیدنی از نسل جدید نیسان پث فایندر

نسل فعلی نیسان پث فایندر از سال ۲۰۱۲ تاکنون در بازار حضور داشته و البته رقبای مدرن‌تری همچون کیا تلوراید سه ردیفه توانسته‌اند این خودرو را از نظر فروش کنار بزنند و به همین خاطر همه منتظر نسل جدید این شاسی‌بلند ژاپنی هستند. جدای از استایلی از مد افتاده، یکی از بزرگ‌ترین مشکلات پث فایندر گیربکس CVT بدش بوده است. این گیربکس صدای زیادی تولید کرده و عملکرد کندی دارد و همین امر منجر به پرفورمنسی کسل کننده شده است. مدل‌های اولیه این خودرو قابلیت اطمینان چندانی نداشته‌اند و نیسان مجبور به فراخوان چندباره پث فایندر شده است.

خوشبختانه نیسان در نهایت این مشکل را در نسل بعدی پث فایندر حل خواهد کرد. گفته می‌شود نسل جدید پث فایندر ۲۰۲۱ گیربکس CVT را کنار گذاشته و از گیربکس ۹ سرعته جدید با عملکرد نرم‌تر و تیزتر سود خواهد برد.

این گیربکس احتمالاً همان واحدی است که اخیراً در نیسان فرونتیر ۲۰۲۰ و تایتان به‌روز شده بکار رفته است. فعلاً تصاویر جاسوسی نسل جدید پث فایندر منتشر نشده اما امیدواریم ظاهر و کابین نیز دگرگونی زیادی تجربه کند.

هنوز مشخص نیست چه پیشرانه‌هایی در نسل جدید این شاسی‌بلند بکار خواهد رفت اما احتمالاً پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۸ لیتری ۳۱۰ اسبی فرونتیر ۲۰۲۰ در آن دیده خواهد شد. این پیشرانه نسبت به نسخه ۳.۵ لیتری ۲۸۴ اسبی کنونی عملکرد بهتری خواهد داشت.

خب صحبت از فرونتیر شد و باید گفت طبق ادعای رسانه‌ها، نسل جدید این پیکاپ در سال آینده با استایل جدید، چراغ‌های LED، پانل‌های بدنه الهام گرفته از پاترول و کابین متمایز دارای پشت آمپرها، متریال و سیستم اطلاعات سرگرمی جدید معرفی خواهد شد.

پث فایندر همچنین تنها شاسی‌بلند نیسان با به‌روزرسانی مهم نخواهد بود زیرا شنیده شده روگ (ایکس تریل) جدید نیز با دو پیشرانه شامل ۲.۵ لیتری ۱۸۸ اسبی و ۴ سیلندر توربوی ۲۴۸ اسبی عرضه خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. iman

    ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (168 ديدگاه)

    اگه این طراحی روداشته باشه عالیه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Joseph

    ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (53 ديدگاه)

    استایل آخری جذابه
    با آرزوی موفقیت برای نیسان
    و آرزو داریم پیمان کارگر بتونه اینفینیتی رو به اوج برسونه ، همینطور که ایرانی زیادی خارج از ایران موفق شدن

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. datsun

      ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹
      سوابق: (3480 ديدگاه)

      عکس آخر نیسان ناواراست

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. VIPER

    ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (2598 ديدگاه)

    خداییش سی وی تی واسه ماشینی به این ابعاد جالب نی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. datsun

    ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (3480 ديدگاه)

    ایکس تریل، کیکس ، فرونتیر ، پت فایندر به زودی نسل جدیدشون معرفی میشه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا