بنتلی

پکیج فیبرکربنی DMC برای بنتلی بنتایگا

پس از معرفی نسخه مخصوص خود از بنتلی بنتایگا در ماه ژانویه، تیونر مشهور DMC تصمیم گرفته تا پکیجی فیبر کربنی را نیز برای این شاسی‌بلند لوکس در نظر بگیرد.


در آغاز باید گفت این بنتایگا Gigante دارای لبه جلویی اضافی بوده که باعث گیراتر شدن طراحی شده و در آن عناصر فیبرکربنی جای خود را در ورودی‌های هوا باز کرده‌اند.


در پروفایل جانبی شاهد پوشش‌های فیبر کربنی آینه‌ها خواهید بود. در نمای عقب نیز اسپویلر و دیفیوزری از جنس فیبر کربنی تعبیه شده و خروجی‌های اگزوز نیز تکمیل‌کننده کار تیونر هستند.


اگرچه نمونه‌ی معرفی شده توسط DMC دارای رینگ‌های ۲۲ اینچی است اما شرکت می‌گوید می‌توان رینگ‌هایی به بزرگی ۲۴ اینچی را نیز زیر خودرو جای داد.


DMC بنتایگا Gigante همچنین قدرتمندتر از نسخه استاندارد کارخانه‌ای است. این خودرو قدرت ۷۰۵ اسب بخاری و گشتاور ۱۰۵۵ نیوتون متری دارد. هنوز جزئیات مربوط به عملکرد این شاسی‌بلند لوکس و قلدر از سوی تیونر منتشر نشده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. فرشاد

    ۱ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (3019 ديدگاه)

    پکیج فیبرکربنی برای خودروهای اسپورت بهتره، برای یه شاسی بلند لوکس میشه پکیج‌های خاص‌تری در نظر گرفت، مثل روکش‌هایی از جنس نقره، برنز، استیل ضد زنگ با ضخامت پایین و یا طلای زرد و سفید.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا