بی ام و

بی ام و X4 M کامپتیشن فیس لیفت 2022، این باواریاییِ کاردرست و جذاب!

افرادی که به دنبال خرید BMW X4 M کامپتیشن ۲۰۲۲ هستند شاهد تغییراتی ملایم اما مؤثر در این خودرو خواهند بود. نسخه فیس لیفت شده شاسی‌بلند باواریا که چند ماه پیش معرفی شده از تکنولوژی‌های بیشتری سود برده و ظاهری ارتقا یافته نیز دارد. این خودروساز آلمانی می‌گوید پیشرانه‌های خانواده X4 نیز بهبود یافته است. نیروگاه ۶ سیلندر ۳ لیتری خطی S58 بکار رفته در این خودرو هم‌اکنون از همان مشخصات و قطعات نسخه بکار رفته در M3 و M4 سود می‌برد؛ بنابراین شاهد میل‌لنگ فورج کاری شده و برخی قطعات دیگر خواهیم بود که بر طول عمر و دوام پیشرانه می‌افزاید. گیربکس نیز دوباره برنامه ریزی شده تا پاسخ بهتری به ویژه در معکوس‌ها داشته باشد. تمامی این موارد باعث شده‌اند X4 M کامپتیشن شخصیت متفاوتی نسبت به قبل داشته باشد.

هستند شاهد تغییراتی ملایم اما مؤثر در این خودرو خواهند بود. نسخه فیس لیفت شده شاسی‌بلند باواریا که چند ماه پیش معرفی شده از تکنولوژی‌های بیشتری سود برده و ظاهری ارتقا یافته نیز دارد. این خودروساز آلمانی می‌گوید پیشرانه‌های خانواده X4 نیز بهبود یافته است. نیروگاه ۶ سیلندر ۳ لیتری خطی S58 بکار رفته در این خودرو هم‌اکنون از همان مشخصات و قطعات نسخه بکار رفته در M3 و M4 سود می‌برد؛ بنابراین شاهد میل‌لنگ فورج کاری شده و برخی قطعات دیگر خواهیم بود که بر طول عمر و دوام پیشرانه می‌افزاید. گیربکس نیز دوباره برنامه ریزی شده تا پاسخ بهتری به ویژه در معکوس‌ها داشته باشد. تمامی این موارد باعث شده‌اند X4 M کامپتیشن شخصیت متفاوتی نسبت به قبل داشته باشد.

BMW X4 M به همراه برادر خود یعنی X3 M از تغییراتی در بخش طراحی نیز برخوردار شده است. این تغییرات شامل جلوپنجره کلیوی شکل جدید، چراغ‌های جلوی تیزتر، ورودی هوای متفاوت، چراغ‌های عقب بازنگری شده و برخی رنگ‌های جدید بدنه می‌باشد. بخش M همچون همیشه رنگ‌های فوق‌العاده‌ای همچون زرد سائوپائولو را معرفی کرده است. این رنگ به حدی خاص و جالب است که به سختی می‌توان آن را در نظر نگرفت. نام این رنگ از گرندپری سائوپائولو برزیل گرفته شده است.

ما اولین بار این رنگ را روی BMW X4 M کامپتیشن دیدیم اما خب M4 بهترین گزینه برای چنین رنگ‌هایی نیست زیرا جلوپنجره بسیار بزرگ آن بیشتر از رنگ شما را تحت تأثیر قرار می‌دهد؛ اما باید اذعان داشت این رنگ روی X4 M به شدت جواب داده و با جلوپنجره متناسب و خطوط منسجم بدنه هماهنگی بیشتری دارد. در این ویدئو نگاهی خواهیم داشت به ویژگی‌هایی که باعث شده‌اند BMW X4 M خودرویی خاص باشد. همچنین می‌توانیم تست شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت آن را تماشا کنیم. آیا این خودرو یکی از سریع‌ترین شاسی بلندهای تاریخ باواریاست؟ قضاوت با شما…

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۴ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. Northrop/McDonnell Douglas YF-23

    ۱۳ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (1082 ديدگاه)

    به به
    چقدر طراحی اسپرت و جذابی داره

    موافقم 16
    مخالفم 3
  2. VIPER

    ۱۳ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (2598 ديدگاه)

    شباهت زیادی به سری یک وx1پیدا کرده

    موافقم 7
    مخالفم 3
  3. امین

    ۱۳ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (438 ديدگاه)

    چه رنگ قشنگی داره.خیلی خاصه

    موافقم 9
    مخالفم 4
  4. محمد امین

    ۱۳ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (2170 ديدگاه)

    شاید بشه گفت بهترین توی این کلاس در آلمان ها

    موافقم 10
    مخالفم 4
  5. جناب ایکس

    ۱۴ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (1467 ديدگاه)

    طراحی جلو مث فیل شده

    موافقم 1
    مخالفم 3
  6. رامتین

    ۱۴ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (3048 ديدگاه)

    چراغهای جلو و عقب به نوعی ساده طراحی شدند. میشد ظریفتر و جذابتر باشند. اصلا با جلو پنجره کاری نداریم. اصولا طراحی مناسب چراغ حتی اگر روی بدترین و بزرگترین جلو پنجره هم باشه میتونه جذابیت را برگردونه.

    موافقم 2
    مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا