بی ام و

تصاویر دیجیتالی از کیت تیونینگ بی ام و سری 5 جدید منتشر شد

یکی از فعالان دنیای خودرو رندرهایی جذاب از نسخه تیونینگ شده بی‌ام‌و سری ۵ جدید را منتشر کرده است.

طراحی نسل جدید بی‌ام‌و سری ۵ تفاوت‌های زیادی با نسل پیشین دارد اما زمانی که آن را با رندرهای موردبحث مقایسه کنیم، سری ۵ جدید خودرویی ساده‌تر به نظر خواهد آمد. این رندرها را کاربری طرفدار بی‌ام‌و در اینستاگرام منتشر ساخته و سدان لوکس ژرمن‌ها را با کیت بدنه‌ای که معمولاً حاصل کار تیونرهایی همچون منصوری است تصور می‌کند.

علیرغم نظرات مخالف برخی افراد، در صورتی که چنین کیت تیونینگی تولید شود به احتمال زیاد با استقبال طیف وسیعی از طرفداران بی‌ام‌و مواجه خواهد شد چراکه قطعاً جلب‌توجه عابران پیاده را در پی خواهد داشت. تغییرات سری ۵ جدید از بخش جلو شروع می‌شود یعنی جایی که یک اسپلیتر جدید به سپر متصل شده و ظاهری گیراتر را به ارمغان آورده است. جلوپنجره کلیوی شکل بی‌ام‌و ظاهری تیره به خود گرفته و چراغ‌ها نیز تیره شده‌اند تا سری ۵ بسیار مخوف‌تر باشد. البته برجسته‌ترین تغییر بخش جلوی خودرو استفاده از کاپوت جدید خواهد بود.

در پروفایل جانبی نیز رینگ‌های مشکی و کالیپرهای ترمز طلایی رنگ جلب‌توجه می‌کنند. طراح خودرو چند میلی‌متری از ارتفاع سری ۵ را کم کرده و آینه‌های جانبی جدیدی را برای آن در نظر گرفته است. به این موارد باید رکاب‌های جانبی جدید را نیز افزود. البته سطح تغییرات در بخش عقب خودرو کمتر خواهد بود اما مواردی همچون اسپویلر لبه‌ای بزرگ و دیفیوزر و چراغ‌های LED نازک جزو موارد قابل‌ذکر هستند.

اگرچه تیونرها می‌توانند از این تصاویر دیجیتالی برای پروژه‌های آتی خود الهام بگیرند اما خود بی‌ام‌و در حال آماده‌سازی نسل جدید M5 است. انتظار می‌رود این سوپر سدان از قوای محرکه هیبریدی بی‌ام‌و XM استفاده کند که شامل پیشرانه ۸ سیلندر ۴.۴ لیتری توئین توربو و واحدی برقی است. احتمالاً این مجموعه در M5 قدرتی فراتر از ۸۰۰ اسب بخار تولید خواهد کرد تا ژرمن‌ها بتوانند با دست پر در برابر رقیبی همچون مرسدس AMG GT 63 SE پرفورمنس که ۸۳۱ اسب بخار قدرت و ۱۴۰۰ نیوتون متر گشتاور دارد ظاهر شوند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۴۲ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. بهمن

    ۱۴ آذر ۱۴۰۲
    سوابق: (11 ديدگاه)

    چی بگم دل الهی تو خون بشی

    موافقم 19
    مخالفم 4
  2. reza342

    ۱۴ آذر ۱۴۰۲
    سوابق: (185 ديدگاه)

    مزخرف و بیخود. چون خودش از قبل زشته-حیف نسل قبل

    موافقم 7
    مخالفم 24
  3. ممد ژانگولر

    ۱۴ آذر ۱۴۰۲
    سوابق: (3572 ديدگاه)

    اگه واقعی بشه یعنی حرف نداره . کیف کردم خداییش

    موافقم 20
    مخالفم 4
  4. NAVID۰۰۹۸

    ۱۴ آذر ۱۴۰۲
    سوابق: (10232 ديدگاه)

    طرفدار bmw نیستم ولی با محصولاتش حال میکردم انرژی میگرفتم ، اما نسل‌های جدید خودروهایش بوی مرگ میدهند که بیشتر به سمت سلیقه‌ی چینی‌ها تمایل پیدا کرده نه یه آلمانی جنگجو !

    بهترین تیونیگ هم انجام دهند باز اونی نیست که از یه آلمانی انتظار میره !

    چیزی که در بنز و آئودی هنوز رعایت میشه و پورشه گل سرسبد نازی‌هاست !

    ایش‌هایزن bmw 👶👎 !

    موافقم 20
    مخالفم 22
  5. Siyavash

    ۱۴ آذر ۱۴۰۲
    سوابق: (664 ديدگاه)

    به هیج وج‌ این طراحی قابل قبول نیس برایه تیونینگ …آخه این چیه انگار تویه ایران سر هم شده.این یوتیوبر ها هستن میرن پژو اردی و ۴۰۵ و سمند رو با چندتا سپر و استیکر قیافشونو عوض میکنن .انگار این بی ام و هم اونطوری شده…

    موافقم 5
    مخالفم 10
  6. ماکان

    ۱۵ آذر ۱۴۰۲
    سوابق: (770 ديدگاه)

    سلام . از نظر من زیبا هستش .

    موافقم 7
    مخالفم 2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا