بی ام و

بی ام و i3 با نسخه سفارشی طلایی رنگ راهی موزه می‌شود

بی ام و i3 با یک نسخه نهایی راهی موزه می‌شود. این خودرو توسط شرکت کار ویا که در زمینه اجاره خودروها در مونیخ فعالیت می‌کند مورد استفاده قرار خواهد گرفت. بیش از ۲۵۰ هزار دستگاه بی ام و i3 تا به اینجا تولید شده است و در دوم آگوست ۱۸ دستگاه آخر از این خودرو به شرکت کار ویا در مونیخ تحویل داده خواهد شد. تمامی این خودروها رنگ یکسان طلایی گالوانیک را روی بدنه پذیرا شده‌اند و البته عناصر مشکی براق هم روی سقف، کاپوت و درب پشتی بکار رفته تا تضاد بصری زیبایی ایجاد کند. به این موارد باید رینگ‌های مشکی براق را نیز اضافه کرد.

بی ام و i3

به گزارش carscoops و به نقل از بیمر تودی، این خودروها را می‌توان از طریق شرکت کار ویا و با بهای ۴۱ دلار در روز اجاره کرد. تولید i3 سفارشی موردبحث اندکی پس از آن صورت می‌گیرد که در طول ۹ سال عرضه این خودروی الکتریکی شاهد ارائه مدلی دیگر با نام هوم ران ادیشن بودیم. تنها ۱۰ دستگاه از مدل‌های هوم ران ادیشن عرضه شد و ۵ نمونه از آن‌ها دارای رنگ خاکستری تیره فروزن و ۵ نمونه دیگر دارای رنگ قرمز فروزن بودند. تمامی مدل‌های هوم ران ادیشن از رینگ‌های ۲۰ اینچی، سانروف برقی با کنترل تابش نور و چراغ‌های جلوی تطبیقی سود می‌برند.

بی ام و i3 نقشی مهم در پیشبرد اهداف الکتریکی این خودروساز داشته و باواریایی ها را وارد کلاس جدیدی کرد. این خودرو به‌صورت تمام الکتریکی و هیبریدی افزایش دهنده برد عرضه شد و به خاطر استفاده از شاسی آلومینیومی و سلول سرنشین فیبر کربنی تفاوت‌های زیادی با دیگر خودروهای کامپکت و لوکس بازار داشت. البته این خودرو دیگر توانایی رقابت با دیگران در بحث شعاع حرکتی و پرفورمنس را ندارد و محصولات جدید بی‌ام‌و همچون i4، iX و i3 ادامه دهنده راه این خودرو خواهند بود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. Porsche

    ۱۵ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (1222 ديدگاه)

    ب ام و i3 یکی از اون ماشین هایی بود که بشدت ازش خوشم میومد
    اطلاعات فنی چشمگیری نداشت ولی طراحی جالبی داشت که برای 9 سال پیش شگفت انگیز هست
    طراحی این مدل و مدل i8 بشدت زیبا بودن برای من

    موافقم 28
    مخالفم 0
  2. فرامرز

    ۱۵ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (1595 ديدگاه)

    من سوار آی ۳ شدم و چیزی که متاسفانه آزاردهنده هست (بعد از چرخ های خیلی باریک و گرون) حس تو خالی بودن و محکم نبودن ماشینه (حسی که تو داچیا و سوزوکی و … هم به آدم منتقل میشه). کاش بجای هزینه زیاد رو فیبر کربن شاسیش رو از فولاد ارزون درست میکردن ولی کیفیت کابین و بقیه چیزا رو در حد ب ام و سری ۳ که هم قیمتش بود نگه میداشتن

    موافقم 8
    مخالفم 1
  3. وحید اسماعیل نسب

    ۱۵ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (100 ديدگاه)

    واقعا ماشین جالبی بود

    موافقم 3
    مخالفم 1
  4. Mr Naftalin az roghan abad

    ۱۷ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (70 ديدگاه)

    دلم براش سوخت واقعا….

    موافقم 2
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا