بی ام و

بی ام و قیمت و مشخصات M4 GT4 مسابقه‌ای را اعلام کرد

بی ام و امروز جزئیات قیمت‌گذاری خودروی مسابقه‌ای M4 GT4 جدید را اعلام کرد. این خودرو قرار است در ماه اکتبر تولید و آماده مسابقه در سال ۲۰۲۳ شود. محصول جدید ژرمن‌ها قیمت ۱۸۷ هزار یورویی معادل ۱۹۶۲۵۷ دلاری دارد.

مدیرعامل بی‌ام‌و M درباره این خودرو می‌گوید:

ما برای توسعه جانشین اولین نسل M4 GT4 که خودرویی بسیار موفق بود چالش بزرگی داشتیم. با استفاده از بازخوردهای گسترده مشتریان، تجربه تیم توسعه و نسل جدید مدل تولیدی M4 توانستیم محصولی بسیار سریع‌تر، مطمئن‌تر و احساسی‌تر تولید کنیم.

این خودروی جدید که برای پیروزی در مسابقات و درو کردن عناوین مختلف طراحی شده از تکنولوژی‌های جدید موجود در M4 جاده‌ای و البته برخی قطعات برادر بزرگ‌تر یعنی M4 GT3 استفاده می‌کند. بی‌ام‌و اظهار می‌دارد مهندسان روی پرفورمنس، قابلیت اطمینان، هزینه‌های نگهداری پایین و… تمرکز داشته‌اند تا M4 GT4 یک خودروی مسابقه‌ای جذاب برای مشتریان باشد.

نیروبخش این محصول مسابقه‌ای پیشرانه ۶ سیلندر ۳ لیتری توئین توربو با قدرت ۵۴۳ اسب بخار و گشتاور ۶۵۰ نیوتون متری خواهد بود. البته این حداکثر قدرت اعلامی بوده و خروجی پیشرانه می‌تواند بسته به قوانین مسابقات مختلف متفاوت باشد. این نیرو از طریق گیربکس ۷ سرعته اتوماتیک ساخت ZF که دارای نرم‌افزار موتور اسپرت به چرخ ها فرستاده می‌شود. M4 GT4 همچنین از دیفرانسیل لغزش محدود درکسلر با خنک کاری محوری کنترل شده و… سود می‌برد.

جدیدترین محصول مسابقه‌ای بی‌ام‌و از طیف گسترده تجهیزات پرفورمنس به همراه برخی ویژگی‌های رفاهی برخوردار شده است که شامل مواردی همچون کاکپیت M تراک خواهد بود. این خودرو همچنین از کنترل کشش ۱۰ مرحله‌ای، صندلی ایمنی ریکارو با تهویه مخصوص، قطعات سبک‌وزن در کابین، سقف سبک‌وزن GT3، بال عقب قابل تنظیم GT3، آنتی رول بارهای قابل تنظیم در ۵ مرحله، جذب‌کننده‌های شوک قابل تنظیم KW، فنرهای H&R، شیشه جلوی گرم شونده، سیستم تهویه مطبوع و… سود می‌برد.

بی ام و اولین بار این خودرو را در آخر هفته مسابقات پیست بین‌المللی ویرجینیا به نمایش گذاشته است و فروش رسمی آن را شروع می‌کند. این خودرو قبلاً با پوشش‌های استتاری در پیست نوربرگ رینگ رؤیت شده بود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۷ دیدگاه‌ها

  1. شهاب

    ۲۹ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (251 ديدگاه)

    یه لحظه فکر کردم خودروی پلیس هست

    موافقم 14
    مخالفم 0
  2. Reza Waffen SS

    ۲۹ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (5340 ديدگاه)

    چه قیافه گنگی به خودش گرفته

    موافقم 23
    مخالفم 1
  3. javadhy

    ۲۹ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (331 ديدگاه)

    اون جلو پنجره بزرگش اوایل برام یکم زننده بود الان به نظرم عادی شده و کل خودرو طراحی زیبایی داره و یک bmw واقعیه ولی مطمئنم هیچوقت با چراغ ها دوقسمتی کنار نمیام چون بر خلاف این جلوپنجره با اصالت بی ام و در تضاده
    جلو پنجرش روی این خودروی مسابقه ای حتی خیلی خفن تر از نسخه عادیه

    موافقم 17
    مخالفم 1
  4. JDM lover

    ۲۹ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (886 ديدگاه)

    رخو ببین فقط 😈
    ( نمیدونم چرا ایندفعه از این جلو پنجره خوشم اومد)

    موافقم 12
    مخالفم 0
  5. ایلیا

    ۲۹ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (389 ديدگاه)

    ام۴ قبلی بهتره یا این(بله لایک نه دیس)

    موافقم 3
    مخالفم 4
  6. امیرمحمد

    ۲۹ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (32 ديدگاه)

    نگا استیله گَنگو

    موافقم 5
    مخالفم 0
  7. وحید اسماعیل نسب

    ۵ تیر ۱۴۰۱
    سوابق: (100 ديدگاه)

    ببین بی ام و چه کرده چه ترکیب ورنگی

    موافقم 1
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا