شورلت

سوپرشارژ ارزان برای C7 استینگری [ویدئو]

برای آندسته از مالکان C7 استینگری که نمی خواهند (یا شاید هم نمی توانند) برای خریداری Z06 استنیگری 75,۰۰۰ دلاری دست به جیب شوند، تیونر کالیفرنیایی Edelbrock پیشنهاد وسوسه انگیزی دارد . . .

[jwplayer mediaid=”۷۶۳۱۴″]

نام این پکیج تقویتی E-Force گذاشته شده و تیونر هم این قول را به مشتریان داده که به لحاظ کیفیت و توانایی چیزی کمتر از سوپرشارژرهای Eaton TVS Rotor که جنرال موتورز قبلا بر روی موشک های بالستیک ZR1 می گذاشت، ندارد. 

به لحاظ قیمت هم این پکیج تقویتی با کمتر از ۱۰,۰۰۰ دلار C7 استاندارد شما را تبدیل به خودرویی ۶۲۴ اسبی و ۸۱۳ نیوتن متری می کند که دست کمی از قدرت ۶۲۵ اسبی و گشتاور ۸۶۱ نیوتن متری C7 Z06 ندارد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مطالب مشابه

‫۳۰ دیدگاه‌ها

  1. شروین

    ۱۷ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (515 ديدگاه)

    این موتور کروت لامصب هر کاری باهاش می کنی جواب میده.

  2. زیگما

    ۱۷ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (3068 ديدگاه)

    یه بچه هم میتونه موتور های جی ام و فورد رو تقویت کنه….
    از بس ساده هستن.

    1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۱۷ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (6522 ديدگاه)

      درود .

      ژاپنی ها هم موتوراشون سادست .

      مخصوصا میتسوبیشی .

      1. زیگما

        ۱۷ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (3068 ديدگاه)

        به پای انجین های جی ام نمیرسند در سادگی(منظور انجین های اسپرت هست)

        1. شلبى

          ۱۷ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (706 ديدگاه)

          اصلا امریکاییها ساده ساز هستن به همین دلیل وسایلشرن کم دردسره، این راجع ب همه چیشون هست ، شما اگر کتاب هاى اروپایى و امریکایى رو در مورد یه مطلب خاص مطالعه کنى کاملا این موضوع رو متوجه میشى که چقدر کتاب هاى امریکایى ساده تر نوشته شدن.

      2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۱۷ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (6522 ديدگاه)

        درود . شما در مورد موتور های امریکایی بهتر میدونی .

        اما ژاپنی ها هم رتبه ی 2 رو دارند . البته با تفاسیر شما .

        1. زیگما

          ۱۸ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (3068 ديدگاه)

          http://www.chevrolet.com/performance/crate-engines.html
          اکثر تیونر های شخصی
          از انجین های جی ام استفاده میکنن
          هیچ کمپانی نیست که این همه انجین اسپرت رو به صورت خام بفروشه
          خیلی جالبه
          این جی ام واسه خودش یه پا کامینزه :)

        2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۱۸ خرداد ۱۳۹۳
          سوابق: (6522 ديدگاه)

          درود .

          بله . اتفاقا چند روز پیش یک خبری خوندم از بنتلی ایی

          که صاحبش موتور جنرال موتورز انداخته بود روش و بالای

          1000 اسب بخار قدرت داشت .

  3. PEUGEOT

    ۱۷ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (999 ديدگاه)

    اگزوزاشو ببین چه غولیه
    من که از رخ ماشین و قدرت موتورش خوشم اومد

  4. زیگما

    ۱۷ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (3068 ديدگاه)

    بچه ها نیسان ناوارا لو رفت!
    هه هه
    http://www.autoblog.com/photos/nissan-navara-spy-shots/#photo-2686861
    با فیلتر شکن ببینید

    1. NASSY

      ۱۷ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (410 ديدگاه)

      درود زیگما

      عکس ناوارا رو دیدیم !!!
      طراحی بیرونش زیاد تغییر نکرده (جلو پنجره فقط)
      (البته زیاد معلوم نیست)
      اما من به فکر جا پای صندلی عقب هستم(امیدوارم بزرگتر شده باشه)

      جراغ پشتش هم از حالت مستطیلی بیرون اومده!!!

  5. گشنه

    ۱۷ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (19 ديدگاه)

    خدایا، نعمت کوروت راندن رو از ما نگیر. خدایا خودت میدونى که واسه خودم فضایى فکر نمیکنم که مثلا بهم بوگاتى بده. من به همین کوروت 52 هزار دلارى راضیم. خدایا نعمت بفرست به سازنده این ماشین که میتونست مثل ژاپنى ها و آلمانى ها این ماشینو با این قدرت بالاى صد هزار دلار بفروشه ولى چون به فکر این بود که همه باید لذت رانندگیو بچشن اینو ارزون میده. خدایا این کسایى که طرفدارى بیخودى از این دو تا کشور میکنن رو از خواب بیدار کن. اگه قرار باشه همین آلمانى پرست ها یه ماشین اسپرت بگیرن چاره اى ندارن جز اینکه برن سراغ ماشیناى آمریکایى چون عشقشون اصلا بهشون محل نمیزاره و یه اسپرت درست حسابى متناسب با جیبشون براشون درست کنه. این آمریکاس که به فکر ما غیر ثروتمنداس ( نود نه درصد کره زمین) درحالى که آلمان به فکر اون یک درصده. متعصبا لطفا یه ماشین آلمانى یا ژاپنى مثال بزنید که توانایى هاى کوروت را داشته باشه و زیر 150 هزار دلار باشه؟؟ حالا نمیگیم هم قیمت کوروت

    1. مک میسل

      ۱۷ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (2701 ديدگاه)

      بی ام و ام6 کوپه-140هزار دلار
      بنز اس ال اس ای ام جی-163 هزار دلار
      پورشه911 توربو اس-156هزار دلار
      فراری کالیفرنیا-150هزار دلار
      بازم میخوای مثال بزنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      1. گشنه

        ۱۸ خرداد ۱۳۹۳
        سوابق: (19 ديدگاه)

        اینا که همه بالاى 150 هزارتا بودن. حالا کوروت 52 هزارتاس. یعنى صدهزار تا اختلاف 300 میلیون تومن فرق . خجالت نمیکشى بازم دارى از اروپایى ها طرفدارى میکنى؟

  6. esi

    ۱۷ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (386 ديدگاه)

    اینکه خیلی عالیه اونم فقط با 10000 هزار تا8

  7. ROLLS R R ROYCE

    ۱۷ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (189 ديدگاه)

    هم خوشگله هم پر قدرت!!!!!

  8. yasin

    ۱۷ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (126 ديدگاه)

    اقاتواین رده

    ماشینای اسپرت

    فقط کوروت تو

    رده سوپر اسپرت

    فقط گودزیلای ژاپنی

    {دیگه می دونید چیومی گم}

    تورده هایپر کار هم هنسی و

    کوینینزگ{اخرنوشتنشو یاد

    نگرفتم!!}البته این نظر

    من بود.

    راستی درباره کوروت باید

    بگم خیلی خوشگله نسبت به

    نسل قبلیش واین سوپرشارژر

    هم که روش گذاشتن بی نظیر

    شده!!البته فابریکش هم

    غول بودولی ازوایپر

    عقب می موند!!ولی حالا

    خیلی بهتر شده.

  9. hosein.g

    ۱۷ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (43 ديدگاه)

    میگم تاپ گیر کی ها و از چه شبکه ای پخش میشه؟با تشکر

    1. چاپلو.کره ینی پیشرفت.

      ۱۷ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (487 ديدگاه)

      صبح های جمعه. ساعتای 10.30 . 11
      از شبکه ی BBC فارسی

  10. احسان(احسان سابق)

    ۱۷ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (2874 ديدگاه)

    باید این ماشین رو برونم.باید.
    در ضمن فروش کروت تو ماه می تو امریکا نسبت به سال قبل 270 درصد افزایش یافته که نشون میده این کروت نسبت به کروت های نسل قبلش بیشتر نظر مردم رو به خودش جلب کرده

  11. sadegh

    ۱۷ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (2121 ديدگاه)

    ماشینای آمریکایی خیلی انعطاف پذیر ساخته میشن، همیشه برای تغییرات توشون دست تیونر بازه، نمونش هم مث هنسی ونوم، از کروت چی ساختنا! (البت ژاپنی هاهم یه همچین حال دارن)

  12. رضا

    ۱۷ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (1698 ديدگاه)

    خیلی از کوروت نسل جدید خوشم میاد چون یه گام بزرگ رو به جلو بود واسه شورولت
    امیدوارم روزی بیاد که حداقل بتونم سوارش شم

  13. امید

    ۱۷ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (1322 ديدگاه)

    این یه امتیاز محسوب میشه برای این خودرو

  14. من

    ۱۷ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (249 ديدگاه)

    با 10000 دلار روی پراید چی کار میشه کرد؟

  15. NASSY

    ۱۷ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (410 ديدگاه)

    عــــــــــــــجــــــــــــــــــب!!!

  16. NASSY

    ۱۷ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (410 ديدگاه)

    خیلی خیلی خوشکل شده طراحی بیرونش (پخته تر شده)

    طراحی پشتش محشــــــــــــــره!

    رنگ زرد خیلی بهش میاد :P:

  17. چ مثل چاپلو

    ۱۷ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (487 ديدگاه)

    سلام به همه.
    دوستان کسی از خودم خبر نداره؟ دوستان “خودم” رو میگم منظورم شخص بنده نیستا.
    این کوروت عالیه لامصب اصن شورلت از قدیم کارش بیست بود حالا که دیگه…
    گور بابای محیط زیست موتور 600اسبی V8 توربو رو عشق است.
    لاستیک سوزوندنو دور دوناتی رو عشقه داداش.
    قیمت 50000 تایی تو. رختو. اگزوزتو. مصرف پایینتو. قدرتتو. اصن اون ارم کروتتو میخوام میفهمی چی میگم یا نه؟؟؟؟

  18. reza

    ۱۸ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (155 ديدگاه)

    از نمای جلو احساس میکنم یه خورده شبیه فراری شده(البته بدون در نظر گرفتن هواکش رو کاپوت)

    مشخصات لازم امریکایی بودن رو داره

  19. امین

    ۱۸ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (147 ديدگاه)

    اخرش من اینو میحرم بد جوری دیوونم کرده.
    به نظرم به تکامل رسیده دگه اخرت ماشینه.
    درود بر شرف امریکای جهانخوار

  20. h112

    ۱۸ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (433 ديدگاه)

    (فک کنم) تکنولوژی افزایش قدرت موتور به ترتیب
    Twin biturbo, biturbo, twin turbo, turbo, supercharger…
    آیا درسته؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا