شورلت

شایع‌ترین مشکلات وانت پیکاپ شورولت سیلورادو 1500 از زبان مالکان

شورولت سیلورادو ۱۵۰۰ با لقب ضربان قلب آمریکا شناخته می‌شود اما این خودرو هم همانند هر خودروی دیگری بی‌عیب و نقص نیست و در ادامه می‌خواهیم زبان گویای برخی مالکان این وانت پیکاپ محبوب باشیم.

سال‌های سال است که خریداران وانت‌های شورولت به سیلورادو ۱۵۰۰ اعتماد کامل دارند زیرا وظایف خود در بخش‌هایی همچون کشاورزی، صنعت، راه و ساختمان و… را به خوبی انجام می‌دهد. در ادامه می‌خواهیم به برخی نکات جالب درباره مشکلات این وانت اشاره کنیم پس با ما همراه باشید. وب‌سایت RepairPal داده‌های مربوط به شایع‌ترین مشکلات مالکان درباره برخی خودروها و هزینه‌های مربوط به رفع این مشکلات را جمع‌آوری می‌کند. شایع‌ترین مشکلات وانت پیکاپ شورولت سیلورادو ۱۵۰۰ که مالکان گزارش کرده‌اند به شرح زیر است:

احتمال خرابی سوئیچ حسگر/انتخاب‌گر موقعیت جعبه انتقال سیستم چهار چرخ محرک

احتمال خرابی فعال‌کننده‌های حالت درب بخاری و کولر

خرابی حسگر نشان دهنده میزان سوخت در باک

خوشبختانه هیچ‌یک از این مشکلات به بخش قوای محرکه مربوط نیستند اما اگر در شرایط آب و هوایی نامساعدی باشید و سیستم چهار چرخ محرک خودرو ناگهان از کار بیفتد احتمالاً وضعیت خوبی را تجربه نخواهید کرد. البته باید خاطرنشان ساخت شایع‌ترین مشکلات سیلورادو ۱۵۰۰ در مقایسه با دیگر وانت‌ها و رقبا خیلی جدی نیستند. برای اینکه بدانیم این وانت پیکاپ محبوب از نظر قابلیت اطمینان چه امتیازی کسب می‌کند باید سری به گزارش US News بزنیم. متخصصان این وب‌سایت تمامی خودروها را رتبه‌بندی می‌کنند و لیست کاملی از ده وانت پیکاپ برتر با امتیازهای قابلیت اطمینان را در دسترس افراد قرار می‌دهند. در ادامه این وانت‌های مدل ۲۰۲۲ را به ترتیب بهترین به بدترین رتبه‌بندی کرده‌ایم:

  • تویوتا توندرا
  • رم ۱۵۰۰
  • نیسان تایتان
  • جیپ گلادیاتور
  • فورد رنجر
  • جی ام سی سیرا ۱۵۰۰
  • شورولت سیلورادو ۱۵۰۰
  • شورولت کلرادو
  • تویوتا تاکوما
  • جی ام سی کانیون
  • هوندا ریجلاین
  • فورد F-150

همان‌طور که مشاهده می‌کنید وانت پیکاپ فول سایز شورولت در میانه‌های جدول قابلیت اطمینان US News قرار گرفته است. علیرغم مشکلات شایعی که این خودرو دارد، سیلورادو ۱۵۰۰ از قابلیت اطمینان بالا در کارکردهای حدود ۵۰۰ هزار کیلومتر برخوردار بوده و مدل‌هایی که بالاترین امتیاز اطمینان را به دست آورده‌اند مدل‌های سال ۲۰۱۲، ۲۰۱۵ و ۲۰۱۸ هستند. با رعایت سرویس‌های دوره‌ای و کارکرد مناسب، این خودرو می‌تواند حداقل ۲۰ سال یا بیشتر و بدون دردسر کار کند.

جدیدترین نسخه شورولت سیلورادو ۱۵۰۰ طیف کاملی از پیشرانه‌ها و تجهیزات را در دسترس خریداران قرار می‌دهد. علاوه بر پیشرانه‌های زیاد و متنوع شما می‌توانید کابین‌های مختلف، محفظه بار با طول گوناگون و تجهیزات گسترده را سفارش دهید. این وانت پیکاپ آمریکایی از نسخه پایه کاری تا مدل فول و لوکس‌ های کانتری را شامل می‌شود و در این بین می‌توانید سایر نسخه‌ها را نیز بنا به نیاز و سلیقه خود انتخاب نمایید. اگر به دنبال یک وانت پیکاپ فول سایز باشید شورولت سیلورادو ۱۵۰۰ می‌تواند جزو گزینه‌های مطلوب باشد. شاید این خودرو بهترین گزینه کلاس خود نباشد اما قطعاً ارزش بررسی را خواهد داشت. اگر خواهان وانتی مطمئن‌تر از سیلورادو باشید می‌توانید رم ۱۵۰۰، جی ام سی سیرا ۱۵۰۰، نیسان تایتان و تویوتا توندرا را بررسی کنید. البته هیچ‌کدام از این خودروها “ضربان قلب آمریکا” نامیده نمی‌شوند…

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴۲ دیدگاه‌ها

  1. Clean energy

    ۲ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (1333 ديدگاه)

    F-150 آخره؟:/
    شرافتا؟

    موافقم 41
    مخالفم 5
    1. HKS

      ۲ بهمن ۱۴۰۱
      سوابق: (26 ديدگاه)

      چون اصالت داره این طوریه
      اینه امریکن کارز

      موافقم 13
      مخالفم 35
      1. NAVID۰۰۹۸

        ۲ بهمن ۱۴۰۱
        سوابق: (10232 ديدگاه)

        بله
        و باز هم تویوتا
        هرجایی اعتبار و اطمینان وسط باشد این تویوتاست که میدرخشد 😂👋🏻 !

        حالا متوجه‌ی این شدید چرا تویوتا در خاک آمریکا خاک بلند میکند با فروش میلیونی محصولاتش و خِفَت دادن به دیگر خودروسازان که یاد بگیرند چجوری باید خودرویی بسازند با کمترین دردسر و بیش‌ترین کارایی !

        در مقاله نوشته شده اگر به خدمات خودرو رسیدگی بشه حداقل ۲۰ سال یا ۵۰۰ هزار کیلومتر سیلورادو خرابی و مشکلی ندارد و فکر کنید اگر تویوتا باشه تا یک میلیون کیلومتر مثل اسب میشه تازوندش و لذتش را برد !!!!!

        این شوخی نیست که کشور کوچکی چون ژاپن پس از آمریکا و چین ، رتبه‌ی سومین اقتصاد پویا را به دست آورده !

        درود بر سامورایی اعظم و آسمانی بی‌غروب ، ژاپن 👑👑👑👑👑 !

        اینم که کامنت فشاری دیگر تقدیم به آن‌هایی که روغن بنفشه زیاد مصرف میکنند 😂👋🏻 !

        موافقم 43
        مخالفم 41
        1. سوشیانت

          ۲ بهمن ۱۴۰۱
          سوابق: (1925 ديدگاه)

          تو بحث آپشن که تویوتا توندرا حرفی برای گفتن در برابر جی ام سی سیرا نداره امکاناتی مثل صندلی های جلو ۱۶ جهته و ماساژور صندلی های جلو ۱۵ نمای دوربین درب پشتی دو تیکه برقی که بسیار کاربردی تر از توندرا هست و سیستم سوپر کروز که بسیار پیشرفته هستوو حتی روی درب پشتی اسپیکر و سیستم تنظیمش وجود داره که اگه رفتی طبیعت از بیرون هم بتونی موزیک گوش بدی! و حتی اگه تریلر هم داشته باشی باز هم خودرانش کار میکنه تو بحث اسپرت بودن هم باز حرفی برای گفتن در برابر رم trx نداره در ضمن از لحاظ کاربردی هم، هم کار اند درایو هم موتور ترند پیکاپ های آمریکایی رو بهتر از ژاپنی ها میدونن
          کلی دلیل برات آوردم حالا ببینیم کی فشار میخوره😉

          موافقم 29
          مخالفم 24
        2. phonix

          ۲ بهمن ۱۴۰۱
          سوابق: (1798 ديدگاه)

          برادر نوید
          تاکوما و هوندا رو اون اخر ندید؟
          علت نبودن کره ای ها هم اینه که اینا واقعا پیکاپ نمیسازن اون ماشین هیوندایی واقعا پیکاپ نیست صرفا شبیه تا نظر خریدارا رو جلب کنه

          موافقم 25
          مخالفم 4
        3. زمستانم

          ۲ بهمن ۱۴۰۱
          سوابق: (219 ديدگاه)

          خود گویی و خود خندی عجب ….هنرمندی .

          موافقم 22
          مخالفم 4
        4. IMAN1199

          ۲ بهمن ۱۴۰۱
          سوابق: (1864 ديدگاه)

          نوید چیزی داریم میبینیم و خودت نشون دادی همینه یا خودت متوجه نیستی داره چی میگی یا اینکه عمدا این حرفای بیخود رو میگی که فاقد اعتبار و اهمیت هستن هردوشون هم نشأت گرفته از تعصب بیخودی هست
          اگه اون زاپنی که میگه یک میلیون کیلومتر کار کنه
          👑👑امریکایی تا دو میلیون کیلومتر مثل اسب میشه تازوندش و لذتش را برد !!!!! و به بهترین شکل ممکن مثل ساعت سوئیسی کار میکنن 👑👑
          تازه با کلی تکنولوژی های بیشتر و طراحی بهتر و کارایی بهتر و بالاتر سطح بالا
          ضمن اینکه همون زاپنی هم یعنی توندرا کلا تو امریکا طراحی و تولید میشه یعنی حتی طراحش هم یک امریکاییه
          در نهایت هم در مقایسه مستقیم با امریکایی ها که هیچ حرفی برای گفتن نداره
          و همون امریکایی هم اگه قرار باشه کلی از آپشن ها بزنن طراحی رو ساده تر کنن و تکنولوژی ها رو کم کنن
          دوام و کارکرد خیلی خیلی بالاتری هم از اینی که هستن بیشتر پیدا میکنن یعنی دوام و کارکرد اون خیلی از اون زاپنی کلا بیشتر میشه
          ولی همون زاپنی رو اگه خواسته باشن مثل امریکایی تا دندون مسلح کنن دوامش کلی پایینتر میاد و تو دوام هم به پای امریکایی ها نمیرسه

          پس هرجایی اعتبار و اطمینان وسط باشد این پیکاپ تراک های امریکایی هستن که میدرخشن 💪🦾😂👋🏻 ! و از هر لحاظ بهترین هستن

          اینم که کامنت فشاری دیگر تقدیم به آن‌هایی که روغن بنفشه زیاد مصرف میکنند 😂😎👋🏻 !

          موافقم 29
          مخالفم 7
        5. IMAN1199

          ۲ بهمن ۱۴۰۱
          سوابق: (1864 ديدگاه)

          سوشیانت واقعا منم باهات هم نظرم
          کسی که اینطوری راجب صنعت خودرو آمریکا نظر میده فرق بین فرغون و ماشین رو نمیدونه

          موافقم 16
          مخالفم 10
        6. phonix

          ۲ بهمن ۱۴۰۱
          سوابق: (1798 ديدگاه)

          IMAN1199
          ایمان 99؟
          داداش گلم جهت اطلاعت ماشین های ژاپنی به سگ جونی معروف هستن و شهرتشون در دل گروهک های تروریستی خاورمیانه و افریقا پیچیده بین افورد باز ها پیچیده بین اورگان های مختلف جهان و…
          اگر هم نمیدونی که صدرصد میدونی ماشین های امریکایی به خرابی زیاد مخصوصا داداشت کرایسلر معروفن یا بودا انشالله دیگه نیستن تا دلت هم بخواد فراخوان زدن
          اینارو گفتم که بدونی اینکه یکی رو بکوبونی که اون یکی رو بالا ببری نشون میده از نوید هم بد تری
          ضمن اینکه شما تاکوما اصلا دیدی ؟ از کجا میدونی لو اپشنه؟ و صدرصد مطمئن باش کسی که انقدر پولداره که gmc بخره ازش 1 میلیون کیلومتر کار نمیکشه
          حالا بیا بگو امریکا ناموسا شرافتا خداویکلی و… از همه بهتره بقیه پادوشن دوتا ایموجی هم بزار که بخندیم USUSUSUSUS

          موافقم 14
          مخالفم 19
        7. سوشیانت

          ۲ بهمن ۱۴۰۱
          سوابق: (1925 ديدگاه)

          فونیکس جان من هم قبول دارم تک بحث دوام ژاپن بهتره اما دیگه در این حد هم نیست بگیم آمریکایی خرابی زیادی داره در مورد ماشین های ایرانی که صحبت نمیکنیم

          موافقم 8
          مخالفم 6
        8. سوشیانت

          ۲ بهمن ۱۴۰۱
          سوابق: (1925 ديدگاه)

          ممنون ایمان جان❤

          موافقم 5
          مخالفم 5
        9. Iman1199

          ۲ بهمن ۱۴۰۱
          سوابق: (1864 ديدگاه)

          Phonix خب خدارو شکر که معنی بد و بدی رو متوجه شدی تا اینجا این خودش یه پیشرفته
          ولی بازم هنوز تشخیص ندادی که منظور من چیه و چرا این جواب ها رو میدم این رو جلوتر توضیح میدم

          اگه هم که دوست داری بحث درست کنی که من هستمو انررژی زیادی دارم برای ادامه بحث

          چون من فقط میخوام این بد نظر دادن ها رو ببینید و متوجه بشید که تفاوت چیه بین نظرات متعصبانه تا نظرات خوبی که بار علمی دارن و چیزای مختلفی ازشون میشه یاد گرفت
          پس منم مخالفتم رو با نظرش نشون دادم و حق هم دارم که اینکارو کنم ولی من هیچوقت از طرف خودم بطور خودسرانه اقدام به گفتن این جور نظرات متعصصبانه نمیکنم دلیلش مشخصه

          درضمن امریکایی ها سرجاش بادوامترین هم هستن و نیازی نیست من بیام تعریفشون رو بدم یا اثبات کنم خودشون اثبات شده هستن موتور LS جنرال موتورز به تنهایی خودش بادوامدترین موتور بین رقابای دیگس و از کل موتورهای زاپنی کلا بادوام تره جایی که موتورای زاپنی کم میارن و دیگه جواب نمیدن جای اونها موتور های ls رو سواپ میکنن رو خود زاپنی ها چه برسه به بقیش
          حتی بیش از ۱۰۰ میلیون نسخه از موتور های ls برای کارهای مختلف به فروش رفته و بافاصله زیاد از این جهت جلوتره پس خودت رو اذیت نکن که بری یه مثال نقض واسمون پیدا کنی چون که همه رو خودمون میدونیم نتنها بلکه ما بهترش رو میدونیم
          پس لازم باشه نسبی حساب کنیم همون امریکایی کلا بهتر که هست خیلی بادوام تر هم هست و میتونه باشه
          درمورد وضعیت مقایسه ای هم که خودت برو اطلاعاتت رو بیشتر کن و تفاوت هارو ببین تا حرف بیخود نزنی چون امکانات و تکنولوژی های پیکاپ تراک های امریکایی اکثرا بیشتر از توندرا هستش این دیگه نیازی به بحث نداره بالاتر توضیح دادم
          مثلا فورد اف ۱۵۰ پاوربوست مصرفش صدی ۹ و هشت دهم لیتره از اون طرف توندرای هیبریدی مصرفش بیش از ۱۲ لیتره دیگه از این واضح تر نمیشه

          خروجی برق اف ۱۵۰ پاوربوست هفت هزار واته یعنی برق یه خونه هست با کولر گازی روشن حتی
          ولی خروجی برق توندرا چهارصد واته یعنی اندازه مصرف یه میکسر یا مخلوط کن یعنی نهایتا بتونی باهاش آب دوغ خیار درست کنی
          یا چهار تا شارژر ۱۰۰ وات شیائومی بهش وصل کنی
          وخیلی تفاوت های دیگه
          پس نیازی نیست من بگم همه چیز مشخصه
          برتری پیکاپ تراک های امریکایی نیازی به اثبات نداره برتریشون از هر لحاظ

          موافقم 19
          مخالفم 8
        10. NAVID۰۰۹۸

          ۲ بهمن ۱۴۰۱
          سوابق: (10232 ديدگاه)

          😂😂😂👋🏻
          برادر کاربر phonix
          شما مو میبینی ما پیچش مو !

          خیلی دوست دارم بدونم همیشه آخر‌ها اول هستند یا اول‌ها آخر 😂 !

          سلطان ، اون اول نوشته توندرا ، اینقدر واضح نوشته که گفتنش خنده‌داره !

          موافقم 4
          مخالفم 11
        11. phonix

          ۳ بهمن ۱۴۰۱
          سوابق: (1798 ديدگاه)

          اولا خدمت کاربر سوشیانت: من هم نگفتم نابوده گفتم ماشیناش خراب هم میشن یه دوره ای واقها امریکایی ها نابود شدن قطعات بیکیفیت کابین های پلاستیکی بد خرابی های زیاد ولی همینطور که میبینید جنرال موتور و فورد دارن مجددا قدرت میگیرن و به ماشین های جدیدشون اصلا نقصی وارد نیست یا اگر هست کمه من اونو گفتم که بدونید هردو مشکل دارند
          میرسیم به ایمان 99 نابغه زمانه:
          اولا که داداشم گلم من هم دیدم موتور ژاپنی روی این و اون بندازن بماند که موتور های امریکایی با مصرف بالا تر و عمدتا قدرت بیشتر به واسطه ماشین های تولیدی این شرکت ها برای نصب روی ماشین های دیگه مناسبن
          بزرگترین فروشنده موتور ها ( حرکتی نه موتورسیکیلت) شرکت هوندا هست و میتسوبیشی هم موتور هاش انقدر خوب بوده که چینی ها برای ورود به بازار سخت استرالیا که قوانین زیادی برای الایندگی داره انتخاب کردن و اوضاع خوبی هم باهاش دارن تو استارلیا تویوتا هم به همین وضع
          شما اومدی درباره تکنولوژی حرف زدی گفتم ای کاش بیاد gmc رو با تویوتا مقایسه کنه شما اومدی و موتور هارو مقایسه کردی اونم جایی که تویوتا ماشین هایی مثل پریوس و… با مصرف بسیار پایین داره علت مصرف سوخت تاندرا وشحتناک نیست و بین پیکاپ ها هم خیلی زیاد نیست مخصوصا از رم که اون رو استالینتا داره و ا تکنولوژی های خودرو سازان اروپایی مثل پژو و رنو وستروئن و فیات بهرمنده یعنی شما میخوای بگی استالینتا تکنولوژی ساخت موتور کم مصرف نداره؟
          یعینی تویوتا مالشین های کم مصرف تر از امریکایی های هم ردش نداره؟
          علت مصرف سوخت توندرا رو اصلا میدونید ؟ نسخه trd اصلا برای استفاده روزانه تولید نشده شما احتمالا اونو رو به یاد دارید که همون ماشین نسخه پرفورمنس که تویوتا trd pro باشه روی اسفالت صدی 10.96 مصرف داره( منبع : پدال منبع پدال هم موتور 1 ) پس نتیجه میگیریم شما با جهت حرف زدی و اشتباه گفتی

          موافقم 2
          مخالفم 6
        12. Iman99

          ۳ بهمن ۱۴۰۱
          سوابق: (1864 ديدگاه)

          کاربر phonix جهت دار حرف زدن و اشتباه گفتن هم یه حدی داره
          واسم سوال شده که چرا بجای حرف و نظر واقعی مورد بحث شما برای دلخوشی خودت نظر میدی شما واقعا هدفت چیزی دیگست چون هرچیزی که بگیم حرفای اشتباه خودتو میزنی
          من اومدم گفتم موتور ls جنرال موتورز برتری در دوام داره و رکورد داار فروش در موتور های درون سوزه

          شما با یک جمله که واقعا خنده داره گفتی فلان سازنده بیشترین موتور ها رو فروخته واقعا این حرف شما و سرتا پا اشتباه و غلطه
          چون تعداد نهایی وسایل نقلیه موتور داری که فروخته شده اصلا چه ربطی به این موضوع داشت

          پس لطفا اول فکر کنید بعد حرف بزن
          در این مورد مطلبش در پدال هم هست جلوتر توضیح میدم تا متوجه حرفای اشتباهتون بشید

          رکورد بیش از ۱۰۰ میلیون موتور فروخته شده توسط موتور ls جنرال موتورز

          شما تعداد کل وسیله های نقلیه موتور دار فروخته شده رو نباید در نظر بگید باید اون مدل موتور یا نوع موتور رو باید در نظر بگیرید
          نه اینکه تمام موتور های فروخته شده در مدل های مختلف رو در نظر بگیری و با هم جمع کنی لطفا سوادتون رو بالا ببرید
          اینجا رو ببینید:
          ,«تاریخچه پبشرانه های LS»,
          ازاین‌رو، شورلت اعلام کرد که در سال ۲۰۱۱ صد میلیونمین موتور بلوک کوچک روی خط تولید رفته است.
          فقط برای لحظه‌ای به این عدد بسیار بزرگ فکر کنید تا متوجه شوید که چرا این موتور این همه توجهات را به خود جلب می‌کند. هیچ پیشرانه‌ای در تاریخ صنعت خودرو حتی نزدیک این افسانه هم نخواهد شد.
          «برکرفته از پست تاریخچه پیشرانه های ال اس در پدال» اینم لینکش
          https://www.pedal.ir/gm/general-motors-ls-engine-history-1/

          پس چیزی که گفتی شما در این مورد نشون میده که فقط شما خواستی یه جواب بدی حالا برای دلخوشی خودت هست یا لجبازی یا هرچی کلا اشتباهه حرفات
          چون یا واقعا موتوجه موضوع نمیشید یا اونقدر تعصب دارید و میخوای بجای حرف در مورد موضوع فقط پاتک بزنی این نشون میده که حرف شما خودزنی هست نه جواب و فقط خودتو ضایع میکنی با این حرف

          در ادامه هم در مورد مصرف سوخت بهتر فورد اف ۱۵۰ پاور بوست گفتم که دیگه مطلبش از تو بررسی توندرا ۲۰۲۲ تو خود پدال منتشر شده بود
          خود بررسی کننده گفته توندرا مصرفش بده
          ولی جناب فونیکس تعصبش اجازه نمیده این رو قبول کنه خسته نباشید تعصبتون درد نگیره و رفتی از پریوس مثال زدی چرا واقعا واقعا چرا ژست روشنفکرا رو میگیرید و تو این نقاب ظاهر میشید ولی از اون طرف تعصب تو حرفاتون مشخصه خواهشا خودتو به اون راه نزن من که متوجه همه اینها میشم ما رو نمیتونی گول بزنی
          لطفا اسم استلانتیس رو هم درست بنویسید استالینتا اشتباهه

          درکل فقط مغلطه و سفسطه تو حرفات موج میزنه و و مشخصه میخوای ایراد بیخودی بگیرید

          همه چیز رو واضح و مشخص گفتم رکورد دوام و فروش تعداد موتور های ls
          درمورد تکنولوزی های برتر موتور کم مصرف اکوبوست فورد و سیستم هیبریدی بهینه فورد اف ۱۵۰ که برتری واضحی داری
          درمورد کارایی بالاتر سیستم های جانبی پیکاپ های امریکایی مثل فورد و جنرال موتورز
          مثلا قدرت خوروجی برق ۷ هزار واتی فورد در مقایسه با خروجی برق ۴ صد واتی

          تو شاخص کیفیت جی پی پاور که هم دوج پارسال اول شد

          اینجا هم که جزو مقام های اوله

          تو آمار کارکرد های سالانه و قابلیت اطمینان ها هم همیشه پیکاپ تراک های امریکایی جزو بهترین ها بودن

          درمورد تکنولوژی برتر اتصال تریلر فورد که یک تکنولپژی عالی و نوآورانه و با کارایی بسیار بالاتری
          و کلی برتری های واضح و مشخص و اثابت شده دیگه

          حالا اینهارو با حرف شما نقایسه کنیم که رفتی از وضعیت کرایسلر که هیچ ربطی به موضوع نداره گفتی واقعا واضحه که هدف اشتباه شما چیه

          ولی توندرا حتی تو مدل تی آردی تو قست جلوی ماشین حاظر نبود قلاب های بکسل رو قرار بده این چه وضعشه اخه سیستم اینفوتیمنتش هم همیشه جزو بدترینها بوده
          خواهشا از روی لجبازی با من که شده خودتو خراب نکن چون خود توویتا گفته نمیتونه با پیکاپ تراک های امریکایی رقابت کنه حتی یکی از مسئولین خودشون از زبون خودش گفته که اینها فقط میتونن بخش های کمتر کاربردی رو پوشش بدن و تولید کنن یعنی خودشونم اعتراف کردن تو کاربردی بودن و کارایی و عملکرد به پای پیکاپ تراک های امریکایی نمیرسن
          پس فونیکس اینجا شما در این مورد کلا از دم حرفات اشتباهه و مشخصه هدفت یه چیز دیگس چون تمرکزت درمورد موضوع بحث نیست فقط میخوای جواب بیخود بدی

          موافقم 6
          مخالفم 2
        13. Iman99

          ۳ بهمن ۱۴۰۱
          سوابق: (1864 ديدگاه)

          یه ضرب المثلی هم هست که میگن عروس نمیتونه برقصه میگه زمین کجه
          پس واقعا با ایرادات بیخود و گشتن دنبال یه حرفی که همونم اشتباهه و گفتنش‌ اینها واقعیت رو تغییر نمیده نمیشه کسی که خودش حرف اشتباهی میگه به دیگران بگه اشتباهه چون حرف خود شما اشتباهه در این مورد و حرف ما درسته دلایل و توضیحات رو هم گفتیم

          موافقم 6
          مخالفم 2
        14. phonix

          ۳ بهمن ۱۴۰۱
          سوابق: (1798 ديدگاه)

          دو خط خوندم خندیدم
          دوست عزیز پیشران
          نه موتور سیلیکلت
          https://t.me/mehranshirzadi برسی تاندرا خوب بخونش با دقت که دیگه چرت ننویسی با تشکر اخرش مصرف سوخت رو نوشته
          جواب 100خط شما همین یک خط بود عزیز حالا چه علاقه ای به استفاده از اسپیس داری؟!
          لخرش هم بگم عزیزم هوندا به توسعه و فروش پیشران معروفه کارش اینه خیلی از شرکت های دنیا که در زمینه مسابقات فعالن از موتور های هوندا استفاده میکنند علت فروش موتور هاش اینه نه اینکه شما بگی ایم موتور روی اکثر محصولات جنرال موتور هست پس به این دلیل فروشش زیاده اونجا کسی موتور رو نخریده ماشین رو خریده اگر میخواستی بگی میتونستی از داخل سایت هایی که بیشتر به موتور اسپرت مخصوصا ناسکار میپردازن بگی تو فلان فصل این موتور انقدر فروش داشته چون فکر نکنم با توجه به حجم موتورش خارج از ناسکار اصلا استاندارد باشه
          ( من که عاشق اینم که خودت رو همیشه بالا میدونی و کم نمیاری شما جهت دار صحبت نمیکنی از عمد اطلاعات غلط میدی خوبه:) البته بماند که تو خود امریکا هم موتور های فورد محبوب تر هستند و موتور های دوج هم خیلی طرفدار دارن نه جنرال موتور

          موافقم 4
          مخالفم 5
        15. Iman1199

          ۳ بهمن ۱۴۰۱
          سوابق: (1864 ديدگاه)

          سلام فوتیکس خودت رو به اون راه نزن اسمی از موتور سیکلت در میون نبود
          این مغلطه و سفسطه ها دیگه قدیمی شده دیگه نمیتونی اینجوری کلک بزنی
          و بپیچونی جلوتر دوباره توضیح میدم که
          در این مورد واقعا خنده داره این حرفا پس لطفا بیخودی ژست روشنفکرا رو نگیر چون در عمل چیزی که نشون دادی همسو بودنت با نظرات اشتباه و پر از تعصبه که جوابشون داده میشه دلیلشم مشخصه چون تابلوعه که شما هدفت پاتک زدنه و کلا در مورد موضوع بحث نمیکنی واقعا تو جملاتت مشخصه که هدفت تخریبه که همینم کاذبه و اخرشم جواب‌هایی که میدی به جای ضدحمله، حمله به خودته و بجای اینکه جوابی باشی، خودزنی حساب میشه با این وجود حتی در مورد همین مواردی که گفتید هم جلوتر توضیح میدم و حرف شما رو رد میکنم و چیزی که درسته رو واستون اثبات میکنم تا بلکه واسه خوتون روشن شه و راهنمایی شید

          هرچند که حالا باز بیا ماستمالی کنی و حرفی دیگه بزنی ولی نمیتونی اشتباه خودتو توجیه کنی جلوتر درمورد موضوع مصرف سوخت برتر فورد اف ۱۵۰ با موتور برتر و بهینه اکوبوست که حرف اول رو تو این زمینه میزنه توضیح میدم مصرف سوخت موتور های نسخه های v8 اونها رو هم مقایسه میکنیم
          ————————————————————
          مصرف سوخت توندرا هیبریدی
          2022 Toyota Tundra TRD Pro Hybrid CrewMax 4×4 (5.5′) Specifications
          Fuel efficiency / Autonomy. City, 12.9 L/100km. Highway, 11.6 L/100km. Combined, 12.3 L/100km
          بیش از ۱۲ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر
          ————————————————————
          مصرف سوخت موتور v8 توندرا معمولی عادی هم
          18.0 L/100 km in the city, 14.2 on the highway, and 16.3 L/100 km in combined
          از ۱۶ تا ۱۸ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر
          ————————————————————

          حالا اینجا قضیه جالب میشه
          و حرفای درست من اثبات و حرفای اشتباه فونیکس رد میشه.

          +++++++++++++++++++++++++++++
          مصرف موتور فورد اف ۱۵۰ اکوبوست ۴۰۰ اسب بخاری بدون سیستم هیبریدی یعنی فقط بنزینی ۱۰ تا ۱۲ لیتره
          13.6 city/ 10.3 hwy/ 12.1 combined (L/100 km)*

          +++++++++++++++++++++++++++++

          مصرف سوخت فورد اف ۱۵۰ هیبریدی پاوربوست کلا ۱۰ لیتر در هر شرایطی حتی مصرفش در شهر ۱۰ لیتره
          10.1 city/ 10.1 hwy/ 10.1 combined (L/100 km)*

          +++++++++++++++++++++++++++++

          مصرف سوخت موتور v8 عادی فورد اف ۱۵ هم به شرح زیر
          14.2 city/ 12.9 hwy/ 10.7 combined (L/100 km)*
          +++++++++++++++++++++++++++++

          واضح و روشن خودتون مقایسه کنید
          یعنی موتور فورد اف ۱۵۰ با ۴۰۰ اسب بخار قدرت بدون سیستم هیبریدید مصرفش کمتر از
          از توندرای هیبریدیه
          همچنین مصرف موتور v8 هردو مدل رو مقایسه کنید تا به برتری موتور اف ۱۵۰ در مصرف سوخت و عملکرد کلی پی ببرید
          من دیگه حرفی ندارم

          ولی شما که رفتی لینک یک کانال تلگرام رو گذاشتی که اصلا بلا وجهه و مراجعه نکردم
          چون من از تو خود پدال جایی که در عمل خودرو رو بررسی کردن که کاملا قابل استناد و موجه هست و همچنین از منابع معتبر سایت های خارجی که بالاتر نوشته شدن

          تو تعداد فروش موتور افسانه ای ال اس هم که شکی نیست لینکش رو هم بالا گذاشتم تو دوام و قابلیت اطمینان هم که موتور ls برتریش واضحه تو تیونینگ هم که برتری کاملی داره یعنی هم تو دوام و هم تو تیونینگ و هم در پرفورمنس و هم در تعداد نسخه های فروخته شده برتری کامل با متور های افسانه ای ls جنرال موتورز امریکاییه
          چون نمیخواهی متوجه شی این رو یاد آوری کنم
          ببینید ,«تاریخچه پبشرانه های LS»,
          ازاین‌رو، شورلت اعلام کرد که در سال ۲۰۱۱ صد میلیونمین موتور بلوک کوچک روی خط تولید رفته است.
          فقط برای لحظه‌ای به این عدد بسیار بزرگ فکر کنید تا متوجه شوید که چرا این موتور این همه توجهات را به خود جلب می‌کند. هیچ پیشرانه‌ای در تاریخ صنعت خودرو حتی نزدیک این افسانه هم نخواهد شد.
          «برگرفته از پست تاریخچه پیشرانه های ال اس در پدال» اینم لینکش
          https://www.pedal.ir/gm/general-motors-ls-engine-history-1/
          همینکه افراد مثل شما رو شناسایی کنم واسه من کافیه

          حتی تو دوام هم این رو نمیتونید تو ۴ مدل ماشین خلاصه کنید
          تو کل صنعت اتفاقا دست برتر و برتری و حرف اول رو همون اروپا و امریکا میزنن و تو همه چیز اول هستن و بادوام ترین وسایل نقلیه رو هم در کل حساب کنیم بازم از خودشونه زمانی که اولویت ها تولید خودروهای بادوام بود رکورد دار دوام و قابلیت اطمینان کارکرد بازم خودروهای اروپایی و امریکایی بودن که در ادامه سیاست هاشون با توجه به گسترش خدمات و تنوع تولیدات مقداری تغییر کرد چون مثل اون موقعه نیست که خودرویی بسازن که مثل ۳۰ سال عمر کنه اصلا الان لازم نیست این کار ولی با این وجود الانم با این وجود تو جاهایی که لازمه میتونیم این ویژگی قابلیت اطمینان و بادوام ترین بودن رو تو تولیدات و صنایع و ماشین آلات و وسایلی که هنوز این اولویت درشون مطرح هست ببینیم با برتری تو انواع ماشین آلات سبک و سنگین مثل کامیون های بنز های آلمانی از اروپا و ماک های امریکایی و انواع ماشین آلات و ژنراتور ها و تجهیزات سبک و سنگین در صنعت که هنوز بعد از سالها و میلیون ها کیلومتر مثل ساعت کار میکنن طوریکه اگه یه تویتا جای اونها بود چیزی ازش باقی نمیموند و در و در مقابل اونها تویتا لاشه اش هم نمیمونه و نابود تویوتا نابود میشه و چیزی ازش باقی نمیمونه
          تو معادن و یا تو جاده ها کامیون های بوژی کش رو اگه ببینید که بار های فوق سنگین به وزن صدها تن رو جابجا میکنن پشماتون میریزه از بس که فشار زیادی به موتور و شاسی و سیستم‌انتقال قدرت اینها میاد مثلا سه تا کامیون مان یا ماک رو به هم میبندن و یه بار فوق سنگین مثلا برج تقطیر پتروشیمی رو حمل میکنن

          پس با این اوصاف فونیکس این شمایی که داری اشتباه میکنی چون نمیشه که تک بعدی نگاه نکنید و همه چیز رو تو یه محدوده کوچیک خلاصه کنید چون اگه فقط دست بذارید رو یه نقطه کوچیک و طبق اون یک نتیجه گیری بزرگ و کلی کنید فقط خودتون رو گول زدید و نظرتون هم اشتباه از آب در میاد

          حتی در این مورد هم با این وجود پیکاپ تراک های امریکایی برتری دارن
          یعنی هم تو آخرین آمار کیفیت جی دی پاور که دوج اول شده و دوج اول بود
          ولی شما بازم نردبون زدی جایی دیگه و گفتی کرایسلر کرایسلر کجا بود چرا حرف پرت میزنی امار اینجاست مینویسم بخون هرچند چه فایده برای کسی که نمیخواد بفهمه
          طبق آخرین آمار کیفیت جی دی پاور که دوج اول شده دوج اول بود
          تو اینجا هم دوج دومه

          تو آمار کارکرد های سالانه و میانگین هم پیکاپ تراک های امریکایی همیشه جزو بهترین ها بودن

          کلا تو هرموردی که باشه آمار و اطلاعات هست و برتری همیشگی پیکاپ تراک های امریکایی در همه زمینه ها و هر زمینه ای مشهوده

          درمورد همون یه جمله هم که به راحتی حرفت رد شدد چون بالاتر کامل توضیح دادم که حرف شما استباهه هرچی درست و لازم بود رو فعلا گفتم و اثبات کردم میتونی بخونی نخواستی بیشتر توضیح میدم

          موافقم 6
          مخالفم 2
      2. سوشیانت

        ۲ بهمن ۱۴۰۱
        سوابق: (1925 ديدگاه)

        کسی که اینطوری راجب صنعت خودرو آمریکا نظر میده …

        موافقم 12
        مخالفم 6
        1. phonix

          ۴ بهمن ۱۴۰۱
          سوابق: (1798 ديدگاه)

          امار ارئه شده توسط سازمان فدرال:
          فورد f150:https://www.fueleconomy.gov/feg/PowerSearch.do?action=noform&path=1&year1=2023&year2=2023&make=Ford&baseModel=F150&srchtyp=ymm&pageno=1&rowLimit=50
          تویوتا:https://www.fueleconomy.gov/feg/PowerSearch.do?action=noform&path=1&year1=2023&year2=2023&make=Toyota&baseModel=Tundra&srchtyp=ymm&pageno=1&rowLimit=50
          With the nonhybrid powertrain, the two-wheel drive Tundra is rated for up to 20 mpg city and 24 mpg highway; four-wheel drive reduces those figures by 1 mpg each. The hybrid model is rated at up to 20 mpg city and 24 mpg highway. On our 75-mph highway route, which is part of our extensive testing regimen, the hybrid model delivered only 19 mpg. For more information about the Tundra’s fuel-economy ratings, visit the EPA website.( اطلاعات به گالن و مایل هست ولی درسته اگر میتونی تبدیلش کن به لیتر بر کیلومتر)
          منبع:https://www.caranddriver.com/toyota/tundra

          تمام لینک ها امن هستن یکی ماله سازمان فدرال امریکا یکی هم کار اند درزاویه لطفا اکسپت کنید

          موافقم 2
          مخالفم 3
        2. Iman1199

          ۴ بهمن ۱۴۰۱
          سوابق: (1864 ديدگاه)

          همون بالا خودم رفتم کل ا‌ون آمار ها رو یکی یکی در آوردم و نسخه های متناسب با هم رو گذاشتم کنار هم که از لحاظ مصرف سوخت مدل هاشون قابل مقایسه باشه
          بعد شما رفتی لینک مصرف سوخت همه مدل ها رو گذاشدتی واسمون
          تز هم میدی

          واقعا این چه طرز آمار دادن بود که دادید اینها مدل های مختلفی دارن که تو همین آمار هم کم مصرف تر بودن فورد اف ۱۵۰ و برتری فورد اف ۱۵۰ مشخصه ولی این نکته مهمه که شما در نظرش نگرفتی که نسخه ها
          باید متناسب باهم باشن همینطور که بالا گفتم دوباره نگاه کنید متوجه میشید
          یعنی چهار چرخ متحرک ؛ سیستم استارت استاپ ؛ ۶ سیلندر و ۸ سیلندر اینها همه جداگانه باهم مقایسه میشن
          و… یعنی مثلا هیبریدی رو نمیشه با بنزینی مقایسه کرد
          اون بالا به تفکیک من همه رو تنطیم شده نوشتم چند مدل شاخص اصلی که جواب مشخص بود میتونید دوباره بخونید تا درستش بیاد دستتون

          موافقم 4
          مخالفم 1
        3. phonix

          ۴ بهمن ۱۴۰۱
          سوابق: (1798 ديدگاه)

          برات میزان مصرف سوخت رو فرستادم و دیدی که تفاوت زیادی توشون نیست پس بیا الکی ریپلای نزن داداش گلم چو چیزی عوض نمیشه
          بیای بیشترین مصرف سوخت تویوتا رو با کمترین مصرف سوخت فورد مقایسه کنی :) فقط نشون دهنده فشاری بودنته
          تحلیل های خودت هم برای خودت نگهدار کی نیاز به تحلیل های دو هزاری تو داره؟
          یا نکنه از متخصصین این امر هم بیشتر بارته؟
          مثل اون مارجای زیر دریایی که میگفتی میلیتاریست های بزرگ جهان عقلشون کم بوده زیر دریایی المان رو نزاشتن تو لیست؟!
          یا مثلا میگفتی تایپ214 و 216 قدیمی هستن که اوج طنز ماجرا بود یا مثلا قطار گفتن هایپرلوپ یا اینکه میگفتی گلف خیلی از یبویک بهتره ولی تایم نسل قبل سیویک هم اندازه و حتی بهتر از تایم نسل جدید و نسخه روز گلف بوده
          بله بله مدونیم چقدر بلد هستید بالاخره شما سایت های اشتراکی انگلیسی میخونید :)

          موافقم 1
          مخالفم 3
        4. Iman1199

          ۵ بهمن ۱۴۰۱
          سوابق: (1864 ديدگاه)

          دبیر محترم سایت با سلام و احترام خدمت شما در ابتدا به چندین خط اخر نظر انحرافی فونینکس توجه داشته باشید
          ببینید که چطور دارن حاشیه میرن
          یا نظرشون رو ممیزی کنید و یا دفاعیه منم کامل تایید کنید یا هردو باشن یا هردو حذف شن چون منم هر حرفی که بخوام میتونم با این همه حرفای توهین آمیز و بیربط که به من زدن به ایشون بزنم راحت هر هر حرفی ر‌و با هر کلمه و هر بهونه ای میشه به هرکی زد مثل فونیکس که حرفای ۶ ماه پیش رو هرباه میاد و در جواب به من میگه ( گلف و ۲۱۲ و ۲۱۴ و .. ) لطفا در صورت صلاح دید به ادامه انتشارش نظر من رو هم کامل نگه دارید در غیر اینصورت لطفا هردو رو حذف کنید
          چون بنده علیرغم‌ میل باطنی بجای اینکه در مورد موضوعات فنی و مرتبطی که هست چیزی بنویسم مجبورم جواب تهمت ها و توهین های ایشون رو بدم لطفا رسیدگی بفرمائید

          موافقم 2
          مخالفم 0
        5. Iman1199

          ۵ بهمن ۱۴۰۱
          سوابق: (1864 ديدگاه)

          تفا‌وت مصرف سوختشون زیادی توشون نیست ؟! اتفاقا اشتباه شما همینجاست چون همین تفاوتها کم هستن که که حرفای معانی زیادی برای ما دارن ممکنه شما متوجه نشده باشی و یا مهم نباشه واست ولیحالا اقا دلیلش سفسطه و مغلطه های شما که از فشاری شدن خودتون هم هست حالا دلیلش از روی لجبازی هست یا کم اوردن خودتون یا فشاری شدنتون یا هرچی
          وقتی ما دلیل میاریم حرفمون رو هم که اثبات میکنیم بازم شما واقعیت رو نمیبینی

          ولی خداییش نکاه کن از اول کامنتات تا این آخر ببین از کجا به کجا رسیدی هر بار یه حرف حاشیه ای زدی تا بحثو به حاشیه بکشی و از این شاخه پریدی اون شاخه
          برای کسی که خودش نمیخواد متوجه بشه توضیح دادن چه فایده ای داره

          در ادامه هم شما اومدی گفتی بیشترین سوخت رو با کمترین سوخت مقایسه کردم بازم اینجا یه تهمت دیگه
          این حرفای اشتباهو رو از کجا در میارید
          شما یک کلمه پیدا کن که این حرفو اثبات کنه

          نه اینکه بگی مصرف سوختشون تفاوت خاصی نداره
          اتفاقا این تفاوت ها خاصه و خیلی معنی میدی که شما یا متوجه اش نمیشی و یا نمیخواهی که متوجه بشی

          قطار گفتن هایپرلوپ ؟؟؟!!! عجب
          همونطور که شما به هواپیما گفتی قطار منم به قطار میگم هایپرلوپ
          کی به کیه منم اینو به شما میگم طبق منطق اشتباه

          به حرفی که ما نزدیم یا شما برداشت اشتباه کردی به چیزی که نگفتیم پامون میبندی این مشکل خودتونه که با خوتون هم درگیری چون متوجه مثال ها نمیشید
          ما به شوخی چیزی بگیم
          ایشون باور کرد

          در ادامه هم برتری های گلف رو گفتیم و همینطور تایب ۲۱۲ و ۲۱۴ و بعدشم گفتیم گلف تمرکزش روی پیست نیست ولی با این وجود جزو تایم های برتره ولی اصل کار این مهمه که ترکیبی از چندین بعد راحتی و اسپرت بودن و کاربردی بودنه
          یعنی عملکردی عالی در هر شرایطی و این باعث برتریش میشه
          این ها باعث برتری گلف میشه در چیزایی که اصلا در سیویک وجود نداره
          که اینجا هم میگم
          گلف سیستم چهارچرخ متحرک و گیربکس اتوماتیک دوکلاچه و سیستم گشتاور برداری داره که همه فن حریفش میکنه هیچکدوم از اینها هم اصلا تو سیویک تایپ ار وجود نداره

          ولی ایشون میگن فقط چون تایم پیست سیویک مناسبه یعنی گلف رو هواست
          واقعا یا متوجه نیستید که این حرفا رو میزنید و یا خودتون عمدا دارید از این حرفای اشتباهو میزنید که خوشبختانه دستتون رو راحت میخونم و راحت مثل قبل تو بحث شکست میخورید چون هدف نادرست و اشتباهی دارید
          دیگه تو روز روشن هم حرفای اشتباه هم یه حدی داره

          حالا هم تو همین موضوع دیگه دیدی راه به جایی نمیبری
          و رفتی سراغ موضوع بعدی

          عرض کرده بودم بودم میری موضوع رو عوض میکنی و میری سر یه یه حرفی دیگه و دپباره حاشیه میری همین پیشبینی رو کردم
          اینجا هم حرف من اثبات شد
          رفتی ‌سر بحث ۶ ماه پیش دوباره همون ها رو دپباره کپی پیست کردی اینجا و بحث عوض کردی

          یعنی بحث ما مصرف سوخت بهتر فورد اف ۱۵۰ بود که با دلیل و اثبات گفتم و حرف من اثبات شد که هرچند همینم یه بحث انحرافی بود که خودت پیش کشیدی
          ولی با این وجود تو همین مورد هم درستش رو بهتون گفتم و حرفای اشتباهتو رد کردردم

          ولی از تو حرفا‌تون مشخصه هدفت چیه شما چیه شما با اون نظرات متعصبانه و اشتباه همسویی ولی اخرشم چون حرفتون اشتباهه راه به جایی نمیبرید

          موافقم 3
          مخالفم 1
        6. Iman1199

          ۵ بهمن ۱۴۰۱
          سوابق: (1864 ديدگاه)

          شما فقط لینک مصرف سوخت همه مدل ها رو گذاشتی بدون هیچ تحلیلی و نتیجه گیری
          درصورتی چه بالاتر عرض کردم دقیقا همون مدل های متناسب با هم که با هم قابل مقایسه هستن رو گذاشتم و به برتری فورد اف ۱۵۰ در مصرف سوخت و سایر موارد اشاره کردم
          ولی باز شما در ادامه تهمت زدی و از فشاری شدن حرف زدی حالا دلیلش از روی لجبازی هست یا کم اوردن خودتون یا فشاری شدنتون یا هرچی
          وقتی ما دلیل میاریم حرفمون رو هم که اثبات میکنیم بازم شما واقعیت رو نمیبینی
          چون واقعا خود رایی و خود پسندی هم یه حدی داره
          با این وجود
          در عمل اثبات کردم که حرف شما اشتباه بود
          ولی خداییش نکاه کن از اول کامنتات تا این آخر ببین از کجا به کجا رسیدی هر بار یه حرف پرت و انحرافی زدید تا بحثو به حاشیه بکشونید
          برای کسی که خودش نمیخواد متوجه بشه توضیح دادن چه فایده ای داره

          در ادامه هم شما اومدی گفتی بیشترین سوخت رو با کمترین سوخت مقایسه کردم بازم اینجا یه تهمت دیگه
          این حرفای اشتباهو رو از کجا در میارید
          شما یک کلمه پیدا کن که این حرفو اثبات کنه
          مغلطه و سفسطه تو حرفاتون مسخصه و فقط از روی خودت تهمت میزنی و یه حرف اشتباه پشت بندش میزنی

          اینکه بگی مصرف سوختشون تفاوت خاصی نداره اشتباهت همینه
          اتفاقا این تفاوت ها خاصه و خیلی معنی میدی که شما یا متوجه اش نمیشی و یا نمیخواهی که متوجه بشی

          در ادامه هم شما همون‌طور که پیشبینی کردم و گفتم رفتی بحثای ۶ ماه پیش رو کپی پیست کردی و دوباره موضوع حاشیه ای حدید درست کردی و فرار رو به جلو کردی
          مثل همین حرفا درمورد قطار گفتن هایپرلوپ ؟؟؟!!! عجب
          همونطور که شما به هواپیما گفتی قطار منم به قطار میگم هایپرلوپ
          کی به کیه منم اینو به شما میگم طبق منطق اشتباه خودتون
          راحت میشه از این تهمتا زد طنز شمایی داداش
          به حرفی که ما نزدیم یا شما برداشت اشتباه کردی به چیزی که نگفتیم پامون میبندی این مشکل خودتونه که با خوتون هم درگیری چون متوجه مثال ها نمیشید ما به استعاره میگیم شما نگرفتی

          در ادامه هم برتری های گلف رو گفتیم و همینطور تایب ۲۱۲ و ۲۱۴ و بعدشم گفتیم گلف تمرکزش روی پیست نیست ولی با این وجود جزو تایم های برتره ولی اصل کار این مهمه که ترکیبی از چندین بعد راحتی و اسپرت بودن و کاربردی بودنه
          یعنی عملکردی عالی در هر شرایطی و این باعث برتریش میشه
          این ها باعث برتری گلف میشه در چیزایی که اصلا در سیویک وجود نداره
          که اینجا هم میگم
          گلف سیستم چهارچرخ متحرک و گیربکس اتوماتیک دوکلاچه و سیستم گشتاور برداری داره که همه فن حریفش میکنه هیچکدوم از اینها هم اصلا تو سیویک تایپ ار وجود نداره

          ولی ایشون میگن فقط چون تایم پیست سیویک مناسبه یعنی گلف رو هواست
          واقعا یا متوجه نیستید که این حرفا رو میزنید و یا خودتون عمدا دارید از این حرفای اشتباهو میزنید که خوشبختانه دستتون رو راحت میخونم و راحت مثل قبل تو بحث شکست میخورید چون هدف نادرست و اشتباهی دارید
          دیگه تو روز روشن هم حرفای اشتباه هم یه حدی داره
          رفتی ‌سر بحث ۶ ماه پیش دوباره همون ها رو دوباره کپی پیست کردی اینجا و بحث عوض کردی و از سیویک و تایپ ۲۱۲ .. حرفای تاریخ گذشته و انحرافی زدید

          یعنی بحث ما مصرف سوخت بهتر فورد اف ۱۵۰ بود که با دلیل و اثبات گفتم و حرف من اثبات شد که هرچند همینم یه بحث انحرافی بود که خودت پیش کشیدی
          ولی با این وجود تو همین مورد هم درستش رو بهتون گفتم و حرفای اشتباهتو رد کردردم

          ولی از تو حرفا‌تون مشخصه هدفت چیه شما چیه شما با اون نظرات متعصبانه و اشتباه همسویی ولی اخرشم چون حرفتون اشتباهه راه به جایی نمیبرید

          موافقم 2
          مخالفم 0
        7. phonix

          ۵ بهمن ۱۴۰۱
          سوابق: (1798 ديدگاه)

          من از حرف شما اینو فهمیدم که شما گفتید تویوتا اشغاله عقب موندس به درد نمیخوره فورد خداس از همه بهتره بقیه برن بمیرن
          با اولتون هم نیست اینطوری بحث میکنید ید طولانی تو سایت برای اینطور بحثا دارید
          ولی خوبه افرین یکم منطقی تر شدی حداقل میتونی بفهمی ماشین هارو بر اساس چه معیار ها و هدف هایی میسازن مثلا سویک تایپ ار برای پیسته و نیاز به بزک گلف نداره
          یادم هم نمیاد به هواپیما گفته باشم قطار: شما مثل اینکه حالت طبیعی نداری من شمارو سوژه قرار دادم خدمتت گفتم اگر هایپرلوپ قطاره پس لابد هواپیما هم قاره ولی بجای ریل روی هواس ( و شما با استناد بر همین حرف که من اینو میزارم به حساب دروغ گفتن سه تا خط نوشتی منو بکوبی)
          از اون طرف من رو سفسطگر خطاب میکنید با چه ساتنادی بر این متند که شما از قبل از وارد شدن به بحث خودتون رو عامل بر همه چیز در نظر یمیگری وقتی وارد بحث میشی متوجه میشی که اطلاهعات ناقص و بعضا کاملا غلط بوده میزنی به موچه علی چپ و همین طوری که معلومه و توی همه پیام هاتونم نوشتید من رو با القابی که حقیقتا شایته خودتونه خطاب میکنید .
          جایی هم یادم نمیاد گفته باشم ژاپنی ها خدا هستن امکان نداره کسی موتور با مصرف سوخت کمتر از تویوتا ساخته باشه ولی اینکه شما اطلاعات غلط دادید کاملا مشهوده از اون اختلاف چنده لیتری رسیدیم به اختلاف چند لیتری و شما عقب نشینی کردی از حرفت همین نشون میده که خودت هم فهمیدی داری اشتباه میگی کدوم ادم عاقلی میاد کمترین مصرف سوخت یه مدل رو با بیشترین مصرف سوخت یه مدل دیگه مقایسه کنه؟
          بعدا دوباره برگشتیم سر تکنولوژی های موجود توی گلف یبار قبلا خدمتت گفتم اینکه گلف فلان تکنولوژی رو از فلان ماشین سوپر اسپرت داره به چه دردش میخوره وقتی که حریف سیویک نمیشه ؟ میخواد پز بده باهاشون؟
          یا مثلا سیستم کنترل گشتاور و کنترل لانچ تکنولوژی پیشتازی هست؟ که مثلا نتونن توسعش بدن؟ به نظرشون لازم نبوده توی ماشین بزارنش به همین سادگی
          افرین پسر بوته گوجه فرنگی اعتماد به نفس تو رو داشت موز میداد
          عالیه داداش گلم من دروغ گو هستیم ولی شما بجز نظر کارشناسانی خودت یک مدرک خوب و درست بیار که سیویک رو بکوبی یا مثلا توندرا رو بکوبی یا مثلا بگی که فلان زیر دریایی بهترین زیر دریایی غیر اتمی جهانه
          البته بماند که من تا همین جا هرچی گفتم برات لینک فرستادم هم این بحث و هم بحثای فبلی ولی مثل اینکه نظر شما از لینک های بنده معتبر تر هست که ما شدیم بازنده و توی جبه علیه حق حرف میزنیم

          موافقم 0
          مخالفم 5
        8. Iman1199

          ۵ بهمن ۱۴۰۱
          سوابق: (1864 ديدگاه)

          برداشتتون اشتباهه چون در درجه اول جواب حرفای متعصبانه رو دادم
          و در درجه دوم چیزی که شما پیش آوردی و باعث شدی
          طبیعتا باعث یا اتفاق دومی هم شد و اونم
          اینکه بقول معروف میگن حرفو زمین بنداز صاحبش برمیداره

          حالا دقیقا نقطه حساس و جالب قضیه اینجاست که جای سواله
          که چطور اگر در این زمینه مدعی هستید فقط جواب منو رو دادی همین اینجا مشخصه شما هدفت یه چیزی دیگست یا لج کردن بامن و یا مخالفت با حرفای درست منه که نشون دهنده متعصب بودن خودتونه

          جالبتر از این اونه چه کسی که به حرفای متعصبانه معروفه همونی هست که بهشون جواب میدم پس اینجا کاملا قضیه مشخص شده هدف کی چی هست

          موافقم 2
          مخالفم 0
        9. Iman1199

          ۵ بهمن ۱۴۰۱
          سوابق: (1864 ديدگاه)

          ولی هدف من مخالفت با حرفای متعصبانه هستش
          و به اونی که جواب هم دادم حرفای متعصبانه اش کاملا مشهوده
          حالا این وسط شما اون رو ول کردی اومدی به من جواب میدی و میگی حرفت متعصبانس

          خب اول فکر کنید ببینید به اونی که باید جواب بدید یکی دیگست
          چون من خودم معترض به این قضیه ام

          پس اینجا یه چیزی اثبات میشه
          اونم اینه که شما همسو با همون نظرات متعصبانه ای هستی که جوابشو دادم

          ولی خودتو به اون راه میزنی و بعدشم سریع بحثو عوض میکنی و میپری شاخه های دیگه تا به حاشیه بکشونی و هدف اشتباه خودتو دنبال کنی

          موافقم 3
          مخالفم 0
        10. Iman1199

          ۵ بهمن ۱۴۰۱
          سوابق: (1864 ديدگاه)

          هدف من مخالفت با حرفای متعصبانه هستش
          پس اول فکر کنید ببینید به اونی که باید جواب بدید یکی دیگست
          چون من خودم معترض به این قضیه ام

          موافقم 3
          مخالفم 0
        11. Iman1199

          ۵ بهمن ۱۴۰۱
          سوابق: (1864 ديدگاه)

          ولی شما خودتو به اون راه میزنی و بعدشم سریع بحثو عوض میکنی و میپری شاخه های دیگه تا به حاشیه بکشونی و هدف اشتباه خودتو دنبال کنی

          در ادامه هم بحث مصرف سوخت رو خودت با همون روش حاشیه ای پیش کشیدی که بازم حرفای من اثبات شد و حرفتون رو رد کردم شما نمیخوای از حرفای اشتباه خودت عقب نشینی کنی دیگه مشکل خودته
          من مه سرجام هستم و عقب نشینی هم در کار نیست و عقب نشینی نکردم شما عقب نشینی کردی چون حرفم مثل روز روشن و درسته و حرفای اشتباه شما رو با دلیل و تحلیل و توضیح رد کردم

          موافقم 3
          مخالفم 0
        12. Iman1199

          ۵ بهمن ۱۴۰۱
          سوابق: (1864 ديدگاه)

          اگه متوجه میشدید می دیدی بالاتر من همونها رو رفتم از تو همون منابع معتبر بالاتر مدل های متناسب و قابل مقایسه با هم رو مصرف سوختشون رو گذاشتم
          جملاتم هم بالا هستن هیچوقت هم اون حرف اشتباهی که زدید یک کلمه در مورد مقابسه بیشترین مصرف سوخت با کمترین مصرف سوخت نگفتیم اینجا هم فرار رو به جلو میکنی
          توضیحات دقیقا بالا هستن
          میتونید ببینید

          موافقم 2
          مخالفم 0
        13. Iman1199

          ۵ بهمن ۱۴۰۱
          سوابق: (1864 ديدگاه)

          مدل های مختلف رو که رقیب مستقیم هستن مصرف سوخت هاشون رو جدا گذاشتم

          و از طرف دیگه هم از تو بررسی های خود پدال تو بررسی خود توندرا که هردو ماشین رو بررسی کرده بودن در عمل به مصرف سوخت بد تویتا توندرا اشاره کرده بود و در عمل هم دیده بودن که مصرف فورد بهتره

          موافقم 2
          مخالفم 0
        14. Iman1199

          ۵ بهمن ۱۴۰۱
          سوابق: (1864 ديدگاه)

          در ادامه هم یعنی حتی خودتم حرف خودتو نقض میکنی
          به هرکی هرجا این حرفو بزنی می‌خنده بهت
          به قول خودت افرین پسر بوته گوجه فرنگی اعتماد به نفس تو رو داشت موز میداد
          خودت داری میگی متفاوت هستن بعد میگی به چه دردی میخوره
          اینهمه سیستم های اضافه علکردی بهتر تو گلف که هیچکدوم رو سیویک نداره و هیچکدوم رو شما ندیدی و نمیخوایی ببینی و فقط تمرکزش برای پیسته و کاربردی بودن گلف رو نداره
          قیمتشون رو هم که اصل کاری هست در مقایسه اصلا در نظر نگرفتی که گلف با تقریبا با همون قیمت سیستم چهار چرخ متحرک و گیربکس دو کلاچه و سیستم گشتاور برداری و کابین بهتر و لوکس تر با تکنولوژی بیشتر داره
          اصل کار همینه الان همین ها رو سیویک باشه قیمتش از ۵۰ کا میزنه بالا
          بعد شما میگی مهم نیست چه کاربردی داره
          این حرفای شما مثل این هست که بگی روز و شب یکیه اینها تفاوتی باهم ندارن مهم نیست چه کاربردی داره،!

          پس درسته که میگیم شما راهو اشتباهی اومدی دلیلش مشخصه دیگه
          در اخر هرچی حرفای اشتباه و مغرضانه از شما بود رو رد کردیم و حرفای درست رو بجاش گفتیم تا بلکه متوجه بشید چون دوست دارم متوجه حرفای اشتباهتون بشید

          با عرض سلام خدمت دبیر و سردبیر محترم سایت بنده در خصوص نظری که فونیکس دادن در متن ۷ کامنت بالا فقط و فقط روشنگری کردم که کاملا متناسب با همون جواب و روشنکری و دفیاعیات لازم هستن هیچگونه مشکلی و توهینی هم ندارن لطفا تایید کنید

          موافقم 3
          مخالفم 0
  2. ممد ژانگولر

    ۲ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (3541 ديدگاه)

    این مقاله مهر تایید دیگریست بر محصول فوق العاده G9 بهمن موتور خودمون 😂

    موافقم 26
    مخالفم 6
  3. MASOUD 0099

    ۲ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (421 ديدگاه)

    فکر کن………

    اینجا زنگ میزنی میگی فرمون تارا صدا میده میگه صدای ضبتو زیاد کنی حله 😐😐😐😐🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬

    موافقم 23
    مخالفم 6
  4. امین

    ۲ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (438 ديدگاه)

    ضربان قلب ایران هم نیسان آبی هست

    موافقم 23
    مخالفم 2
  5. زمستانم

    ۲ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (219 ديدگاه)

    اها این قشنگ شد .

    اولا زده احتمال حالا از 100 تا یکیش یه حسگرش خراب شده اونم تو دوره گارانتی که رایگان تعویض میکنن واست این از این .
    دوما اون مصرف کننده توقعش از اون محصول با ما زمین تا اسمونه و هی میخواد از بیکاری دنبال یه چیزی بگرده که غور بزنه .
    سوما اقا خراباشو بفرستید بیاد اینور خخخخخخخخخخخخ

    موافقم 24
    مخالفم 9
  6. pouya98645

    ۲ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (83 ديدگاه)

    چه مشکلات بزرگی
    خودرو ساز های ما باید به خودشون امید وار بشن

    مشکات خودرو های ما کجا مال اونا کجا

    موافقم 3
    مخالفم 9
  7. Amiro

    ۲ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (357 ديدگاه)

    این تو ایران باشه فقط خراب بشه خرجش کنی 🙂
    پلاک ملیش میگم

    موافقم 9
    مخالفم 1
  8. 911

    ۲ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (564 ديدگاه)

    با با اینا دیگه خیلی سو سو لن. بهترین ماشین و بهترین خونه رو دارن،ناشکری میکنن هنوز. عجب ها

    موافقم 12
    مخالفم 3
  9. Afg

    ۲ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (497 ديدگاه)

    برای اینکه کارو به بهترین وجه انجام بدی وسایل کار درست و حسابی لازم داری و این یکی از هموناست پیکاپهای بازار امریکا با توجه به کیفیت بالایی که دارن کاربردی ترین هستن

    موافقم 5
    مخالفم 4
  10. Hadi

    ۲ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (580 ديدگاه)

    وعده های تو خالی…

    موافقم 2
    مخالفم 3

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا