چریخودروهای چینی

مشخصات MVM 110

MVM 110 خودروی کوچکیست که بر پایه دوو ماتیز ساخته شده و توسط شرکت خودروسازی مدیران مونتاژ می گردد. این خودرو در اصل متعلق به کمپانی چری chery چین بوده و با نام QQ3 نیز شناخته می شود.

mvm-qq3 چری

مزایای آن اندازه کوچک برای شهرهای پر ترافیک، مصرف پایین بنزین، امکانات جانبی مناسب می باشد و معایب آن شامل کیفیت پایین قطعات، فنربندی نا مناسب، ظاهر قدیمی، موتور ضعیف، ایمنی پایین، فضای کم بار و قیمت بسیار گذاف داخلی می باشند. جالب اینکه قیمت جهانی این خودرو ۳۹۰۰ تا ۵۲۰۰ دلار می باشد

مدل گرانتر این خودرو   MVM110- DOHمجهز به موتور جدید چهار سیلندر DOHC  با حجم ۱۰۸۳CC شانزده سوپاپ و قدرت ۶۸ اسب بخار می باشد

تجهیزات:
کولر
رادیو پخش استریو
قفل مرکزی
سیستم ضد سرقت
آینه‌های بغل برقی
شیشه بالابر برقی (جلو و عقب)
چراغ سوم ترمز
چراغ مه‌شکن جلو و عقب
صندلی تاشو عقب
برف‌ پاک‌کن شیشه عقب
کلید تنظیم نور پشت آمپر
بدنه و دربهای تقویت شده
بالابر خودکار شیشه‌ها در صورت فراموشی
تایمر برف پاک‌کن
ریموت کنترل
گرم‌کن شیشه عقب
چراغ سوم ترمز

مشخصات فنی
 

موتور

 

۳ سیلندر ۸۱۲ سی‌سی

گیربکس

معمولی ۵ دنده جلو

گیربکس  

(AMT) قابل استفاده به صورت اتوماتیک و معمولی (انتخابی)

قدرت موتور

۵۲ قوه اسب
فرمان

هیدرولیک

نیروی محرکه

محور جلو

 

ترمز جلو

دیسکی

ظرفیت باک

 

۳۵ لیتر

تایرها

 

۱۵۵/۶۰R۱۳x۷۷H

طول خودرو

 

۳۵۵۰mm

 

عرض خودرو

۱۴۹۵mm

 

ارتفاع

۱۴۸۵mm

فاصله محور چرخ‌ها

 

۲۳۴۰mm

جواد عقیلی

مهندسی پتروشیمی خوندم اما عاشق دنیای خودرو هستم. موسس و سردبیر پدال هستم.

مطالب مشابه

‫۴۶۰ دیدگاه‌ها

  1. samir

    ۴ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    جالب اینجاست عموما کسایی که داشتن و تجربه ش رو داشتن اکثرا راضی هستن.در مورد خیلی ماشینای دیگه هم من اینو دیدم.کسایی که میگن مزخرفه یا بده نظر شخصی خودشون رو بر اساس تصورات و ذهنیتی که دارن رو اعلام میکنن.به نظر من که تجربشو داشتم عالیه نسبت به پراید نه اینکه برید با ماشینی که یک و نیم برابر یا دوبرابر قیمتشه مقایسه کنید.هر ماشینی نسبت به انتظارات مختلف هم مزایا داره هم معایب.

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  2. مژگان

    ۱۱ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام دوستان.من مدتیه ام وی ام چهار سیلندر اتومات خریدم البته دست دوم سه سالس.چند تا مشکل باهاش دارم ۱_تو سربالایی قوی نیست گاز زیاد میخواد۲_اگه سر بالا یی باشه و ترافیک چراغ خطرش روشن میشه و صدا ی بوغش شروع میشه_ تو دنده عوض شدنش سریع میره دنده ۵ در صورتیکه سرعت اونقدر نیست _ دنده معکوس هم یه دفعه از ۵ میاره و ۳.خلا صه اگه کسی جواب سوالامو بلده بینهایت ممنون میشم

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  3. سعید

    ۱۳ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (1486 ديدگاه)

    الان قیمت چهار سیلندرش ۲۱ میلیونه

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  4. افشین

    ۱۸ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    باسلام به دوستان_من سال ۸۹ برای همسرم یه ۳سیلندرشو باترس ولرز خریدم_چون منم ازاین ماشین بدشنیده بودم_ولی به اصرار همسرم که پراید نمیخوام یه مدل۸۷ خریدم_نزدیک ۳ سال این ماشینو ماسوارشدیم وغیرروغن وبنزین هزینه دیگه ای نکردم_واقعا راضی بودم ازش_حالا اونوفروختم ویه ۴سیلندر درحدصفرخریدم که بازم واقعا راضی هستم ازش_به توصیه دوستم که مکانیک هست گفت فقط دنده ایشوبخر واتوماتش مشکل سازاست_درهرصورت تواین ۴سالی که ما داریم واقعا راضی هستیم_

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  5. Ali

    ۲۶ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    باسلام به دوستان عزیز،من ماشینای زیادی داشتم هر ماشینی رم سوار نمیشم..الان مدتیه یه چهار سیلندر صفر خریدم ، واقعا میشه گفت بین ماشینای هم قیمتش بهترین ماشینه

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  6. سعید

    ۹ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (20 ديدگاه)

    با دروووووود خدمت دوستان عزیز
    سال نو مبارک و امیدوارم سال خوبی پیش رو داشته باشید
    دوستان من کاری ندارم که مملکت قشنگی داریم , صنعت خودرومون انحصاریه , در هر صورت مجبوریم بین گزینه های محدود پیش رومون یکی رو انتخاب کنیم
    من یکسال پیش ام وی ام ۵۳۰ خریدم (البته مدل ۹۱ و با کارکرد ۱۵۰۰۰ ) تو این مدت حدود ۳۷۰۰۰ تا کارکرد داشته . قبل از اونم پژو پارس داشتم . در یک کلام خلاصه کنم لذت رانندگی و راحتی ۵۳۰ رو با هیچ ماشین ایرانی تو رینج قیمتی خودش نمیتونی تجربه کنی (البته مشکل کمک فنر داره که من تو صفحه ۵۳۰ توضیحات کامل رو نوشتم ) . خلاصه اینکه با وجود بازار فروش دست دوم نسبتا بدی که داره (البته هر روز داره بهتر میشه چون دوستان بیشتر به صحبتای کسایی که سوار شدن و تجربه دارن اهمیت میدن تا دوستانی که از طرف ایرانخودرو و سایپا استخدام شدن راه بیفتن تو سایت ها و به ماشین های چینی حمله کنن) من اصلا از خریدش پشیمون نیستم . با اینکه دو ماهه میخوام بفروشم و مشتری ندارم (البته اگه پول لازم باشید ۵۰۰ زیر قیمت بذارید رو هوا میبرن . البته قبل از عید کلا بازار خرید و فروش خودرو خراب بود چه ایرانی و چه چینی و کره ای) ولی بازم از اینکه به جز تعویض روغن و بازدیدهای دوره ای پام به نمایندگی باز نشده راضی ام .
    خب بریم سر اصل مطلب
    من یکماه پیش یه ۱۱۰ خریدم که ۵۳۰ فروش رفت بی ماشین نمونم و برا کارای کوچیک داخل شهر اذیت نشم . ماشین رو شیراز تحویل گرفتم . بار اول که ماشین رو دیدم گفتم یا خدا من با ۱۸۰ قد و ۹۶ کیلو وزن چجوری بشینم تو این فسقلی . خلاصه درب ماشین رو باز کردم و نشستم تو ماشین. ظاهرا نفر قبلی که ماشین رو جابه جا کرده بود خیلی از من سبک وزن تر بود چون صندلی رو چسبونده بود به فرمون . صندلی رو تنظیم کردم و نشستم . به خدا باورم نمیشد . اینقدر این ماشین داخلش جادار باشه . هر چی سرم رو بلند کردم سرم به سقف نرسید . باورتون نمیشه چقدر سقفش بلند بود . البته نسبت به ۵۳۰ صندلی هاش یه کم تو پهلوهام فشار می آورد و اولش اذیت میکرد ولی خیلی زود عادت کردم بهش . صندلی رو که تا آخر عقب میکشیدم پام به پدال نمی رسید و وقتی تو این حالت رفتم صندلی عقب نشستم واقعا شگفت زده شدم . خیلی راحت نبودم با شرایط وزنی و قدی که خدمتتون عرض کردم ولی واقعا قابل قبول بود . طراحی داخلش مثل ۵۳۰ روشن و شاد بود . پسر جلو داشبوردش , هر چی دستم رو دراز کردم به پایین شیشه نخورد. تا تو ماشین نشینید باور نمیکنید چه گستره دیدی از جاده دارید . فیت نبودن درب داشبورد تو ذوق میزد که با زور یه کوچولو چرخوندمش که بهتر شد . ( که بعد چندتا ۱۱۰ دیگه رو هم که دیدم این مشکل رو داشتن ) . کیفیت داخل کابین خوب بود و خیلی کم فضای خالی بین بعضی قسمت ها بود که بازم خیلی بهتر از تیبای پسر همسایه مون بود که توش نشستم . در کل کیفیت قطعات تو کابین از تیبا خیلی بهتر بود .ماشین رو روشن کردم , موتور خیلی کم صدا و آروم شروع به کار کرد . بعد از گرم شدن ماشین کلاچ فوق العاده نرم ماشین رو فشار دادم ولی دنده یه کم خشک و با زحمت جا رفت( که وقتی فردای اون روز با مکانیک نمایندگی در میون گذاشتم گفت چون سیمی هست به تدریج نرم میشه که الان که ۵۰۰ کیلومتر کار کرده واقعا نرم شده و راحت جا میره ) .پدال گاز رو فشردم و حرکت کردم اینقدر تیز بود که نزدیک بود ماشین زیر پام خاموش بشه . چون ۵۳۰ سوار شده بودم یه احساس بدی داشتم چون احساس میکردم خیلی ضعیف و رنجور باشه . ( که البته بعد از کارکرد ۵۰۰ کیلومتر طوری شده که به ۵۳۰ ترجیحش میدم و کاری به حرف مردم ندارم و باور کنید از رانندگی باهاش لذت میبرم ) . به اولین دست انداز که رسیدم سرعتم رو کم کردم و طبق معمول لاستیک جلو رو که رد کردم پام رو گذاشتم رو پدال گاز که دیدم ته ماشین پرید بالا طوری که احساس کردم اگه کسی عقب نشسته بود حتما سرش میخورد به سقف . و این باعث شد تو دست اندازها رعایت کنم و مشکل کاملا حل بشه .
    ماشین رو باید از شیراز می آوردیمش عسلویه . من پشت ۵۳۰ نشستم و خانمم پشت ۱۱۰ . چراغ بنزین روشن شده بود که ۲۶ لیتر بنزین زدم و راه افتادیم . دوستانی که اون مسیر رو رفتن میدونن که جاده کوهستانی هست و پرپیچ و خم . آقا ما راه افتادیم و زدیم به جاده . من جلو بودم و خانمم پشت سر من می اومد. تو بعضی از سر بالایی ها احساس میکردم اگه شل کنم خانمم رد میشه ازم . خلاصه اینکه پا به پای ۵۳۰ اومد و کاملا مشخص بود که خیلی از ماشین های پشت سر توان سبقت گرفتن از ۱۱۰ رو ندارن . پا به پای من سبقت میگرفت و می اومد . چون برا رسیدن عجله داشتیم بین راه توقف نداشتیم و یه سر ۲۸۰ کیلومتر رو رفتیم و وقتی تو پارکینگ وایسادیم و خانمم از ماشین پیاده شد و ازش در مورد ماشین سوال کردم گفت عالیه و اصلا فکر نمیکردم اینجوری با قدرت باشه و گفت که سربالایی ها رو بدون فشار و با دنده ۴ اومده .
    و از اون روز ۵۳۰ رو پارک کردم و فقط با ۱۱۰ اینور اونور میرم و کاری به خنده دوستا و همکارا و تیکه هایی که با توجه به جثه من میپرونن ندارم و دارم از رانندگی باهاش لذت میبرم. البته ناگفته نمونه که تو شروع و با فشار دادن پدال گاز یه صدای غرش شبیه شل بودن سر اگزوز میاد و با دو بار گاز دادن حل میشه که احساس میکنم تو سرویس اولیه حل بشه . البته چند روز دیگه هم دارم میرم شیراز حتما به نمایندگی سر میزنم و با توجه به اینکه ۵۳۰ رو با خودم آوردم در مورد مشکل پیش اومده سوال میکنم و زیر همین صفحه جوابش رو میذارم که باعث نگرانی دوستانی که میخوان خرید کنن نشه .
    خلاصه اینکه من ۱۵۰ کیلومتر دیگه رو هم تو شهر رانندگی کردم تا اون ۲۶ لیتر بنزین ته کشید و چراغ بنزینم روشن شد و مجبورم کرد بنزین بزنم .که تو روزهای آینده مصرف دقیقتری از ماشین رو محاسبه میکنم و میذارم. و از همه جالبتر اینکه تو شهر تو هرجایی که فکرشم نمیکنید میتونین جاش بدید که این خیلی لذت بخشه و اصلا مشکل پارک با این ماشین ندارین.
    دوستان من بازم میام و درمورد ماشین تو کارکردهای بالاتر هم مینویسم . هرچند مطمینم این ماشین هم مثل ۵۳۰ رو سفیدم میکنه وحرفی برای ماشین های ایرانی تو این رینج قیمت باقی نمیذاره .
    منتظرم باشید . موفق و موید باشید

    موافقم ۰
    مخالفم ۱
    1. سعید

      ۱۲ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (20 ديدگاه)

      جالبه . دوست عزیزی که به من منفی داده به سوال خانم یاوری هم منفی داده . برادر من سوال دیگه منفی دادن داره ؟؟ حالا استخدام خودرو سازای داخلی و نون خور اونایی به توضیحات واقعا بی طرفانه من که فقط جهت راهنمایی برا خرید دوستان هست منفی میدی دیگه چکار به سوالای بقیه داری که بهش منفی میدی آخه ؟ بنده خدا فقط سوال کرده .
      حالا بیا یه منفی هم به این متن بده . والا . آدم یه کم منطق هم داشته باشه بد نیست به خدا و البته یه مثقال وجدان

      موافقم ۰
      مخالفم ۲
    2. سعید

      ۱۸ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (20 ديدگاه)

      با درود مجدد
      آقا ما چند نکته از سری قبل جا مونده بود توضیح بدیم بعد در مورد غرش ماشین هم که از نمایندگی پرسیدم هم مینویسم
      یه نکته در مورد ماشین که من زیاد دوست نداشتم (تاکید میکنم که من دوست نداشتم ) جای کلید روشن کردن چراغ های جلو هست که سمت چپ و تو کنسول (اگه اشتباه نگفته باشم البته) تعبیه شده که شما برا روشن کردن مه شکن جلو و عقب میتونید از دسته سمت چپ کنار فرمون استفاده کنید . دسته سمت راست هم طبق معمول مربوط به برف پاک کن جلو و عقب هستش . و در مورد فضای صندوق عقب هم باید خدمتتون عرض کنم که تقریبا اندازه پراید ۱۱۱ هست و شما میتونین سه تا ساک با سایز متوسط رو توش جا بدین .
      و در مورد صدای ماشین:
      من دیروز برا سرویس ۵۳۰ که رفتم از مکانیک خوش اخلاق و خوش برخورد نمایندگی شیراز سوال کردم که بهم گفت اون صدای غرش که تو فشار اول و دوم پدال تو سرد بودن ماشین میاد (البته همونطور که خودمم حدس زده بودم ) مربوط به اگزوز و توری تعبیه شده تو اگزوز هست و هیچ چیز دیگه ای نیست که گفت برا سرویس اولیه که اومدی برات درستش میکنم.
      من بازم برمیگردم

      موافقم ۰
      مخالفم ۱
  7. آزاده یاورری

    ۱۱ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    یا سلام خدمت دوستان
    من سوالی داشتم از حضورتون ، اینکه تفاوت بین ۳ سیلندر با ۴ سیلندر در چه چیزی هست و کدومشون بهتره

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. سعید

      ۱۱ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (20 ديدگاه)

      سلام خانم یاوری
      از نظر ظاهر و آپشن ها هیچ تفاوتی ندارن . فقط تو سه سیلندر حجم موتور کمتر در نتیجه قدرت کمتر و مصرف سوخت کمتر داره و البته شتاب صفر تا صد بیشتر .
      اگه برا استفاده خودتون میخواید و مصرف شهری داره سه سیلندر خوبه چون مصرف سوخت کمتری داره ولی خب اگه برا مسافرت میخواید و تعداد سرنشین ها هم بیشتر از دو نفر هست ترجیحا چهار سیلندر . چون سه سیلندر به خاطر قدرت پایین موتوربرا طی مسافت بین شهری یا تعداد سرنشین بالا یه کم اذیت میکنه و به موتور فشار میاد و در نتیجه هزینه نگهداری میره بالا .

      موافقم ۰
      مخالفم ۱
    2. سعید

      ۱۲ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (20 ديدگاه)

      جالبه . دوست عزیزی که به من منفی داده به سوال خانم یاوری هم منفی داده . برادر من سوال دیگه منفی دادن داره ؟؟ حالا استخدام خودرو سازای داخلی و نون خور اونایی به توضیحات واقعا بی طرفانه من که فقط جهت راهنمایی برا خرید دوستان هست منفی میدی دیگه چکار به سوالای بقیه داری که بهش منفی میدی آخه ؟ بنده خدا فقط سوال کرده .
      حالا بیا یه منفی هم به این متن بده . والا . آدم یه کم منطق هم داشته باشه بد نیست به خدا و البته یه مثقال وجدان

      موافقم ۰
      مخالفم ۱
    3. محمود

      ۱۹ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (1 ديدگاه)

      با سلام
      ۴ سیلندر از اسمش مشخص هست که یک سیلندر از ۳ سیلندر بیشتر است و در قدرت ماشین تفاوت دارن،همچنین در شتاب اولیه ولی در مصرف سوخت نسبت به ۳ سیلندر بشتره،ضمن اینکه در آپشن ها هیچ تفاوتی ندارن و ۳ سیلندر دیگه تولید نمیشه باید کار کردش تهیه کنید.

      موافقم ۱
      مخالفم ۰
  8. داریوش

    ۱۵ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (2 ديدگاه)

    سلام. من برایه خواهرم یه ۱۱۰ سه سیلندر گرفتم.ازش راضی هستیم.جالبیش اینه که من قدم ۱۹۰ و وزنم ۱۰۰ اما به راحتی داخلش جا میشم.از نظر راحتی فرمان نرم و کلاج نرم فوق العاده است و صندلیهایه راحت و آپشن های دیگه که داره مصرف کم و جا شدنش در کمترین جایه پارک تو تهران فوق العاده است به خصوص برایه خانمها.تنها اشکالش اینکه وقتی خراب بشه باید ببرید تعمیرگاه مجاز که اونجا هم هزینه بیشتری میگیرن نسبت به پراید و پراید حتی سوپری محل هم درست میکنه براتون اگه خراب بشه ولی اینو نه مکانیک بلد نیست درست کنه.از نظر کیفیت قطعاتم باید گفت تو بازار ما وقتی همه چی چینی شده دیگه نباید گفت قطعاتش بیکیفیت و زود خراب میشه چون دیگه حتی پژو هم قطعاتش اصل نیست و تقلبی و خیلی ماشینایه دیگه.حتی پراید هم قطعاتش داره از چین میاد.در کل ما راضیم از این ماشین تو تهران

    موافقم ۰
    مخالفم ۱
  9. داریوش

    ۱۵ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (2 ديدگاه)

    دوستان این ماشین به علت مصرف کمتر بنزین و پایین تر بودن بیمه شخص ثالث در مدل سه سیلندر تا حدوده زیادی قیمت بالاتر قطعاتش نسبت به پراید را جبران میکنه

    موافقم ۰
    مخالفم ۱
  10. نصیری

    ۲۰ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (3 ديدگاه)

    با سلام خدمت دوستان
    من با توجه به بودجه ای که دارم فقط توان خرید تیبا یا ام وی ام یا پراید دارم. ( ماشین کارکرده نمیخوام) حالا پراید به کنار.چون چند ساله دارم میرونم و خسته شدم از پراید.
    بین تیبا و ام وی ام واقعا دو دل هستم..
    اگر ممکنه لطفا راهنماییم بکنید.ممنون

    موافقم ۰
    مخالفم ۱
    1. رحمان

      ۲۷ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (1 ديدگاه)

      داداش تیبا نخر:
      همکارم ی صفرشو خریده. درهاش بسته نمیشه. شیشه سمت راننده بالا نمیاد. ای بی اسش خرابه. ماشین تازست ولی صدا میده. درش حین بسته شدن به اتاق لیس میزنه. از تیبا سوارها ۳ نفرشون سوال کن بعد بخر. اگه ایراد دار نبود در مقایسه با پراید خوب بود. هر چند طراحیش خیلی زاغارته.

      موافقم ۱
      مخالفم ۰
  11. س ج باقریان

    ۲۲ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام من شهریور ۹۳ یکدستگاه ام وی ام ۱۱۰ چهارسیلندربرای همسرم خریدم اول از اون خوشم نمیومد واحساس می کردم هرلحظه امکان تصادف هست نمیشه خارج از شهر رفت تا بالاخره یکبار بردمش خارج شهر وتا۱۲۰تا گاز دادم حیرت آور بود ماشین خیلی راحت حرکت میکرد ضمن اینکه نسبت به پراید دارای آپشن های بیشتری هست حالا از خریدم خیلی راضیم’البته دوستان یادتون باشه از هرماشینی به اندازه اسمش و توانش استفاده ببرید

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  12. فریبرز

    ۲۶ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (42 ديدگاه)

    به قول ما سیرجونیا: چم ولله
    خودم خیلی خوشم میاد ولی هنوز نخریده همه تیکه میندازن
    داخلش خیلی خشگله٬ از نظر اپشنی هم که خوبه. کلا داخلش بهتر از پرایده
    ولی باریکه چراغ های جلوی “گرد” خیلی تابلویه. نمیدونم سوختش نمیدونین دقیقا چنده؟ امار و ارقام نه واقعیش چنده

    موافقم ۰
    مخالفم ۱
  13. رضا

    ۲ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (2 ديدگاه)

    من یه سه سیلندرشو سوار شدم .
    خیلی باحال بود .
    مثل موتور میموند .
    تمام دنده هاش رو توی دور موتور ۸ و ۹ باید عوض میکردی ولی با دنده ۵ و دور موتور ۹ همش ۱۱۰ تا میرفت .
    ولی در کل خیلی باحاله .
    یه اتوماتشم سوار شدم . یه جلو داره و یه عقب .
    میزنی جلو و گاز میدی ، واسه خودش یواش یواش راه می افته و میره و دنده عوض میکنه .
    تجربه با حالی بود .

    موافقم ۰
    مخالفم ۱
  14. مهدی

    ۳ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام من دنبال یه ماشین ارزون قیمتم می خواستم بدوند موتور ام وی ام ۱۱۰ پرسی یانه در کل موتورش قابل تعمیر ه ؟ مدل ۹۰ تقریبا چند قیمته ؟

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. وحید

      ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۴
      سوابق: (1 ديدگاه)

      موتور ام وی ام ۱۱۰ پیاده میشه دوباره سوار میشه کاملا قابل تعمیره و قطعاتشم هم کاملا موجوده .اگه دست اهل فن بسپری ….ترجیحا بدی نمایندگی خیلی بهتره…برخلاف ماشینهای ایران خودرو و سایپا که بدی بیرون بهتره ..توصیه میکنم ببریش نمایندگی اگه نیاز به تعمیر داشت چون بچه های نمایندگی دانش تعمیر خوبی در مورد ماشینها دارند…لا اقل تجربه من اینو میگه

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  15. م.عباسی

    ۴ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (2 ديدگاه)

    سلام دوستان,من درباره ۱۱۰ اینجوری شنیدم که کارکردش خیلی اذیت میکنه و حتی به قول یکی از آشناها که کارش خرید و فروش ماشینه سرطانه,حتی این آقا ماتیز ۸۱ رو به ۱۱۰ ترجیح میداد, خودمم اصلا دوست ندارم پراید سوار شم. رفت و آمدم هم مسیرهای کوتاهه,حالا میخواست نظر شمارو بدونم و ببینم واقعا کارکرده این ماشین اینقدر اذیت میکنه که اون آقا میگفت؟با توجه به اینکه بودجه ام به ماشین صفر نمیرسه

    موافقم ۱
    مخالفم ۰
    1. سعید

      ۴ خرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (20 ديدگاه)

      با سلام خدمت م.عباسی عزیز
      من خودم چندماهه که ۱۱۰ خریدم چند تا نظر بالاتر هم توضیحات اولیه رو دادم ولی چون تا الان فقط تو شهر ازش استفاده کردم برا تعطیلات این ماه دارم یه مسافرت ۱۰۰۰ کیلومتری باهاش میرم که برگشتم مفصل تر در موردش مینویسم . ولی در مورد سوال شما :
      من اتفاقا امروز یکی از همکارام که خانم هم هست و خدایی وحشتناک رانندگی میکنه رو دیدم و چون یه مدت ۱۱۰ داشت ازش پرسیدم که ماشینش چقدر کارکرد داشته و بیشتر چه هزینه هایی کرده بهم گفت : ماشین من تو حدود سه سال ۱۳۰ هزارتا کارکرد داشت (چون دانشجو هم بوده و برا رفتن به دانشگاه تقریبا هر روز ۱۵۰ کیلومتر رانندگی میکرده ظاهرا )اکثرا هم با سرعتای بالا رانندگی کردم و تا ۱۷۰ کیلومتر هم باهاش رفتم . میگفت از اینجا (عسلویه ) مشهد و شمال هم رفته و تو این مدت هیچ هزینه ای براش نداشته و ظاهرا فقط برا وایر شمعش مشکل پیش اومده بوده این اواخر .
      چند روز پیش هم یکی از دوستام که خودش پراید صفر برداشته ماشینم رو گرفت و یه دور زد و خیلی راضی بود و میگفت تو این چند ماهی که پراید خریدم چندبار بردمش تعمیرگاه و مشکلش رو نتونستن حل کنن و به خاطر همین اصلا نمیتونم بهش اعتماد کنم و باهاش یه مسافرت با خانمم و بچه ها برم و میترسم وسط مسافرت خراب بشه و تو جاده بمونم .
      ولی در کل همه اینا بستگی داره شما چجور با ماشین راه بیای و چقدر بهش برسی و نسبت به قیمت ماشین ازش انتظار داشته باشی.
      موفق باشی و امیدوارم تونسته باشم کمک تون کنم

      موافقم ۰
      مخالفم ۱
      1. م.عباسی

        ۵ خرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (2 ديدگاه)

        ممنون از راهنمایی و توضیحاتتون.

        موافقم ۰
        مخالفم ۱
  16. علی

    ۷ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    با سلام خدمت دوستان
    من میخوام یه ام وی ام ۱۱۰ بخرم لطفا یه نظر کارشناسی بدیدکه چکار کنم بگیرم یا نه؟

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  17. محسن

    ۸ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام خدمت دوستان عزیزم
    من مدتی هست که mvm 110 صفر خریدم(به صورت شرایطی) .قبلش هم یه پژو ۴۰۵ slx داشتم.اگه به اندازه خودش ازش انتظار داشته باشی ماشین خوبیه.من حتی یه بار باهاش شمال رفتم و یه بار هم اصفهان.حس خوبی تو جاده بهتون می ده.الان حدود ۴۰۰۰ تا کار کرده یه مشکلی دارم خواستم دوستان اگه میدونن راهنماییم کنن.ماشین وقتی سرده و تازه شروع به حرکت می کنه دنده هاش خیلی خوب جا می رن ولی یکمی تو ترافیک می مونی و کلاچ ترمز، اونوقت دنده یک و دو خوب جا نمی ره. هنوز نبردمش سرویس اولیه.الان یکی ۲ هفته هست که اینجوریه .اگه از دوستان تا حالا کسی این مشکل رو داشته راهنماییم کنه ممنون می شم…

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. سعید

      ۱۴ خرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (20 ديدگاه)

      با سلام آقا محسن
      منم اوایل این مشکل رو چند بار داشتم که دنده یک و دو تو زمان شروع حرکت جا نمیرفت . البته فقط چند بار همون اوایل و زمانی که ماشین سرد بود اینجور میشد . دو روز پیش نمایندگی بودم برا روکش کردن صندلی ها و کفپوش که رفتم مکانیک نمایندگی رو دیدم و ازش پرسیدم که گفت وقتی برا سرویس اولیه آوردی برات کلاچ رو رگلاژ میکنم و گفت به احتمال خیلی زیاد با رگلاژ مشکل حل بشه . البته الان خیلی وقته این مشکل رو ندارم . حالا اگه شما بردی نمایندگی و مشکلت با رگلاژ حل شد اطلاع بده چون ماشین من مرداد ماه نوبت سرویس اولیه ش هست .

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  18. محمد راستی

    ۲۰ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (21 ديدگاه)

    سلام
    من قصد خرید MVM110 چهار سیلندر رو دارم، با شرایط فروش اعتباری خرداد که در سایت مدیران خودرو هم اعلام شده؛ در حال حاضر تهران هستم، دو فرزند زیر ۱۰ سال دارم و عمدتا ماشین رو برای اواخر هفته و گشت و گذار میخوام، محل کارم جوریه که با ماشین نیاز نیست رفت و آمد کنم و در کل سالانه دو یا سه بار هم مسافرت های نه چندان طولانی به شهرهایی مثل شیراز…
    نظر دوستان چیه ؟

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  19. نازی

    ۲۲ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (18 ديدگاه)

    سلام.من نظرات همه رو خوندم خیلی بهم کمک کرد و تا حدودی از دودلی بین خرید پراید وام وی ام دراومدم ولی اینقد بعضی جاها ازش بد گفتن آدم میترسه حالا چند تا سوال دارم من میخوام ای ماشینو به صورت شرایطی بگیرم و اولین ماشینمم هست با توجه به اینکه بعد مدتها میخوام رانندگی کنم ارزشش رو داره که صفر بگیرم?کارکردش مشکل ایجاد میکنه?و اینکه آیا فضای داخلیش خیلی از پراید کوچیکتره?ببخشید سوالاتم زیاد شد ممنون میشم راهنماییم کنید

    موافقم ۰
    مخالفم ۱
    1. سعید

      ۲۲ خرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (20 ديدگاه)

      با سلام
      منم ماشینم رو شرایطی برداشتم . البته شرایط ویژه دهه فجر بود که یه ۵۲۰۰ و یه ۵۳۰۰ دادم و مابقی رو ۴ تا چک ۶ ماهه ۳۶۰۰ دادم. . که البته بیمه بدنه دوساله هم داره . ولی با توجه به گرون شدنش تو سال جدید من شرایط جدیدش رو که دیدم یه کم گرونتر درمیاد شرایطیش . اگه حدود ۲۰ تومن نقد داشته باشید که میتونید یه مدل ۹۳ با کارکرد خیلی خیلی کم و در حد صفر بردارید.
      کارکرده ماشین هیچ مشکلی ایجاد نمیکنه . ولی اگه تازه شروع به رانندگی کردید و ماشین اول تون هست ترجیحا تو شهر محل سکونتتون نمایندگی داشته باشه که اگه به خاطر تجربه کم رانندگی تون برا ماشین مشکلی پیش اومد اذیت نشید
      فضای داخلیش از پراید جادارتره فقط چون عرضش کمه تو صندلی های جلو اگه مثل من عرض شونه هاتون زیاد باشه یه فضای صمیمانه دارید
      من تازه از مسافرت برگشتم و طبق قولی که دادم از تجربه رانندگی تو جاده هم تو اولین فرصت (شاید همین امروز) مطلب میذارم. . امیدوارم اون هم بتونه بهتون تو خرید کمک کنه .
      موفق باشید

      موافقم ۰
      مخالفم ۱
  20. نازی

    ۲۲ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (18 ديدگاه)

    ممنون دوست عزیز از راهنماییتون,خوشحال میشیم از تجربیاتتون بگین من تا چند روز دیگه میرم واسه ثبت نام

    موافقم ۰
    مخالفم ۱
    1. سعید

      ۲۳ خرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (20 ديدگاه)

      با سلام مجدد خدمت دوستان عزیز
      آقا الوعده وفا . ما از مسافرت برگشتیم و باید طبق قولی که دادیم براتون از داستان سفر با ۱۱۰ بنویسیم .
      اول یه نکته رو برا دوستانم روشن بکنم : باور کنید من رو هیچ یک از چیزهایی که دارم تعصب ندارم . اگه دارم از ۱۱۰ تعریف میکنم یا معایبش رو میگم هدفم خداشاهده فقط و فقط کمک به دوستان عزیزی هست که هیچکدومشون رو هیچوقت از نزدیک نمیبینم ولی از کاری که دارم میکنم, با اینکه وقت زیادی ازم میگیره ,حس خوبی بهم دست میده .

      ما وسایلی که بیشتر لازممون میشد رو برداشتیم و خیلی شیک تو صندوق ۱۱۰ جا دادیم طوری که به جز کالسکه دختر کوچیکم که پشت صندلی من بود بقیه وسایل که میتونم بگم همه ش هم پوشاک بود تو صندوق جا شد . رفتم پمپ بنزین و بنزین سوپر زدم و ساعت ۸ صبح زدیم به جاده و چون هوا گرم بود و دختر بزرگم رو صندلی عقب خوابیده بود کولر رو هم روشن کردم. با روشن شدن کولر هم ماشین قدرتش کم میشه و هم صدای موتور تغییر میکنه که البته اصلا صدای آزاردهنده ای نیست . مسیر عسلویه به شیراز کوهستانی هست و من به جز تو سربالایی ها برا اینکه فشار به موتور نیاد تو بقیه مسیر کولر رو روشن نگه داشتم. عملکرد کولرش تو خنک کردن عالیه , پرتاب بادش شاید زیاد نباشه ولی واقعا تو اون گرما بعضی وقتا با دور کولر ۲ احساس سرما میکردم .عقب ماشین که قبلا گفته بودم تو دست اندازها بالا میپره با پر شدن صندوق عقب و سنگین شدنش تقریبا مشکلش کامل حل شده بود . چون من کلا اهل تند رفتن نیستم با همون سرعت میانگین ۹۰ تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت طبق معمول سه و نیم ساعته مسیر ۲۸۰ کیلومتری رو طی کردیم . وقتی پمپ بنزین باکم رو مجدد پر کردم متوجه شدم ۶.۵ لیتر در صد کیلومتر سوزونده .( ما اینجا تو شهرک ساکنیم و هر ۵۰ متر یه دست انداز گذاشتن که اصلا اجازه نمیده ماشین به دنده ۳ برسه . با توجه به گرمای هوای اینجا مجبورم کل مسیر ۵ کیلومتری رفت و برگشت به محل کار رو با کولر طی کنم اینجوری حدود ۹ تا ۱۰ لیتر تو هر صد کیلومتر میسوزونه )
      فردای روزی که رسیدیم ماشین رو بردم برا روکش صندلی و کفپوش , و اونجا از صحبتهای مسیول تزیینات نمایندگی متوجه شدم کفپوش فابریک خودش که نمایندگی ها بصورت برش آماده دارن چون ضخیم هست و چون ۱۱۰ رکاب نداره که کفپوش رو نگه داره خیلی زود از ریخت و قیافه می افته برا همین ماشین رو بردم بیرون تا کفپوش رو براش برش بدن و بدوزن که با جنس درجه یک (البته به گفته فروشنده که خدایی نسبت به بقیه انصاف بیشتری داشت) ۱۶۰ تومن شد . روکش صندلی چرم اونم درجه یک شد ۲۴۰ تومن و با دور فرمون و دودی شیشه ها کلا ۵۴۰ تومن هزینه کردم ولی خدایی ماشین خیلی مرتب تر و دلچسب تر شد . یه مطلب درباره صندلی ها : صندلی هاش فکر کنم به خاطر اینکه فضای داخلی ماشین بیشتر باشه باریک تره جوری که وقتی دخترم پاش رو فشار میداد تو صندلی مستقیم میرفت تو کمر من ولی خدایی خیلی راحت و دنجن و امیدوارم تو کارکردهای بالا هم همینجور بمونن البته ماشینهای با کارکرد بالا رو هم من دیدم صندلی هاشون اصلا تغییر نکرده بودن .
      یه نکته :جلو دنده دوتا جا برا لیوان داره که میتونید لیوان چای تون رو راحت داخلش جا بدید و زیر پخش هم یه فضای خالی هست که دو تا موبایل راحت داخلش جا میگیره (این رو چون هم با پارس و هم با ۵۳۰ باهاش مشکل داشتم گفتم . تو پارس مجبور بودم موبایلم رو بذارم پشت فرمون و تو ۵۳۰ بذارم بین پاهام که چند بار متوجه نبودم و موبایلم حین پیاده شدن پرت شد تو خیابون )
      مسیر بعدی ما از شیراز به سمت یکی از شهرهای جنوب استان فارس بود که ۲۴۰ کیلومتر رو باید تو مسیر تقریبا اتوبانی میرفتیم . ساعت ۱۲ ظهر حرکت کردیم , اوج گرما بود ولی با توجه به عملکرد خوب کولر و دودی کردن شیشه ها خیلی راحت و بدون مشکل مسیر رو طی کردیم . نکته جالب اینجاست که اینم مثل ۵۳۰ آمپر آبش از وسط صفحه مدرج تکون نمیخوره جوری که فکر میکنید آمپر خراب شده . و چون مسیر اینجا اتوبان بود من سرعت ۱۶۰ کیلومتر در ساعت رو هم با وسایل زیاد و سه تا سرنشین و کولر روشن تجربه کردم , فقط میتونم بگم عالی بود. عالی . خیلی راحت شتاب میگیره و خیلی روون و بدون زحمت حرکت میکنه .شاید ماشین بعد از ۱۵۰ کیلومتر در ساعت زیاد کنترل راحتی نداشت ولی اصلا هیچ صدای اضافی از موتور یا ورود هوا به کابین رو نداشتم .
      یادمه یه بار مجبور شدم با پرایدم ۱۴۰ کیلومتر برم احساس میکردم همه چیزش الانه که کنده بشه و موتور داشت منفجر میشد .نکته دیگه این بود که اصلا مثل پراید نیست که وقتی یه ماشین باری با سرعت از کنارت رد میشه باد بخواد از جا ه پرتت کنه بیرون این فسقلی قرص و محکم به جاده چسبیده و کنترلش سر پیچ ها هم عالیه و از پراید خیلی بهتره .
      یه نکته تا یادم نرفته : تو جاده های خراب و مسیرهای روستایی که خاکی ناهموار هستن نیروی وارد شده به کمک ها و سیستم جلوبندی به فرمان ماشین منتقل میشه و فرمان زیر دستتون ضربه میخوره که حس خوشایندی نداره .
      و یه دونه دیگه : کمک های این ماشین هم احساس میکنم مثل ۵۳۰ ضعیف باشه چون بعضی وقتا تو دست اندازهای بلند کمک جلو میکوبه . و در مورد ترمزهاش باید بگم خیلی خوبه . حتی ای بی اس هم عملکرد خوبی داره .
      مسیر بعدی مون به سمت قسمت جنوبی تر استان فارس بود که باید حدود ۲۰۰ کیلومتر رو طی میکردیم . با همون سنگینی قسمت بار و با کولر . بین راه بازم باکم رو پر کردم . فکر میکنید چقدر بنزین سوزونده بود ؟؟؟؟ فقط ۵.۸ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر . اونم با کولر روشن و صندوق عقب پر با سه سرنشین با میانگین سرعت ۹۰ تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت .
      و مسیر نهایی مون ۲۹۰ کیلومتر , ساعت ۱۱ قبل از ظهر تو گرمای وحشتناک جنوب استان فارس به سمت عسلویه و بازم بدون کوچکترین اذیت و احساس گرما تو آرامش مسیر رو طی کردیم .
      و یه نکته دیگه تا یادم نرفته : اوایل وقتی سوار میشدم تا به پدال گاز فشار می آوردم ماشین یهو میپرید جلو و تا پام رو برمیداشتم سرعتش یهو کم میشد طوری که یه تکون میخوردم که اصلا حس خوبی نداشت . الان دیگه اینجور نیست حالا یا کارکردش رفته بالا درست شده و اوایل خشک بوده یا من قلقش رو پیدا کردم
      و نتیجه گیری کلی :
      ما کلا جماعتی هستیم که پراید میخریم , لوگوی سایپا رو از در صندوق عقبش میکنیم و یه آرم بی ام و میذاریم جاش و از همون وقت دیگه وقتی سوارش میشیم یه حس دیگه بهمون دست میده !!
      من ۴ سال پراید داشتم (هم ساده و هم هاچبک) , دو سال پژو پارس و بیشتر از یکسال ام وی ام ۵۳۰ و ماشینهای زیادی رو هم سوار شدم و تست کردم. از ماشین های ایرانی بگیر تا خارجی , دنده ای و اتومات. (هر کدوم از همکارام ماشین جدید میخره من سوار میشم و تستش میکنم ) الانم اگه دارم خیلی از ۱۱۰ تعریف میکنم به عنوان یه ماشین زیر ۳۰ میلیون تومانی و با هم قیمتی های خودش دارم مقایسه ش میکنم
      . اگه بگم ۱۱۰ خودم رو به پژو پارس داشبورد جدید مدل ۹۴ باجناقم که تو همین مسافرت تو شیراز سوارش شدم و تو ۸ هزار کیلومتر واشر سرسیلندر سوزونده و موتورش صدای تراکتور میده و وقتی ازش کولر میگیری سربالایی های توی شهر رو دیگه بالا نمیره و ریموت رو کلیدش از کار افتاده ترجیح میدم بهتون حق میدم حرفم رو باور نکنین .
      نه ام وی ام ۵۳۰ و نه ۱۱۰. هیچکدوم شون با ماشین های داخلی تو رینج قیمت خودشون قابل مقایسه نیستن . ۱۱۰ رو هیچوقت با هیچ مدل پراید مقایسه نکنید .
      داداش من یه پراید خریده ماشین پخش نداره !!! خدایی این رو باید به کی بگی . داریم تو مملکتی زندگی میکنیم که فرمون ماشین و صندلی برا ماشینای تولیدیشون آپشن محسوب میشه . اونوقت همین ۱۱۰ پخشش هم سی دی میخوره هم اس دی و هم فلش و خدایی کیفیت خوبی هم داره . سه تا فیش برا اتصال پلیر و دستگاه های دیگه هم تو یه پک جدا گذاشته بودن . داداشم ۲۰۰ تومن داد یه پخش خرید . ۲۰۰ تومن مبلغی نیست ولی اینجوری آدم احساس میکنه به شعورش توهین شده .
      در مورد کشش ماشین تو سربالایی ها و اینکه چه ماشینایی رو جا گذاشتم هیچی نمیگم چون میدونم باور نمیکنین حتما خودتون سوار بشید و تستش کنین . حتما باید خودتون سوار بشید تا باور کنید .
      و نکته آخر : به حرف های من اصلا اعتماد نکنید , خودتون حتما برید و سوارش بشید , باهاش دور بزنید , کولرتون رو روشن کنید , شتاب بگیرید , ترمزش رو تست کنید , تو سربالای ها سبقت بگیرید. من مطمینم به حرف های من میرسید
      امیدوارم مطلبی رو جا ننداخته باشم
      من بازم برمیگردم
      موفق و پیروز باشید

      موافقم ۰
      مخالفم ۱
  21. محمد راستی

    ۲۴ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (21 ديدگاه)

    چرا از شرایط فروش خرداد ماه که در سایت mvmco.ir درج شده استفاده نمیکنید !؟
    پرداخت ۷۸،۴۳۵،۰۰۰ نقدی، چک دوماهه ۳۳،۶۱۵،۰۰۰ و مابقی اقساط… تحویل هم فوری هستش !
    من تا آخر هفته خرید خواهم داشت.

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. سعید

      ۲۴ خرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (20 ديدگاه)

      با سلام جناب راستی
      اگه بخوایم نسبت به وامهای بانکی حساب کنیم واقعا این شرایط مدیران خودرو مقرون به صرفه تر هست ومهمتر از همه بدون دردسر .(من ماشین رو به اسم داداشم گرفتم و خودم چک ها رو به عنوان ضامن دادم . ۵ تا چک حقوقی , فیش حقوقی , یه کپی از کارت شناسایی که محل کارم رو نشون میداد , یه ضمانت محضری و یه گردش حساب سه ماهه که همه اینا دو ساعت هم وقت نمیخواد برا تهیه شون ) البته دوستانی که میخوان شرایطی بردارن مطمین بشید که قیمت تموم شده اش همینه که بهتون میگن و بعد چیزی اضافه نگیرن . چون چک های من قرار بود ۳۵۲۰ باشه شد ۳۶۰۰ و مبلغ دوم واریزی هم قرار بود ۵۰۸۰ باشه که شد ۵۲۰۰ . یعنی ۴۸۰ تومن بیشتر از مبلغی شد که خودشون گفته بودن . که من با نمایندگی تهران هم تماس گرفتم و شکایت کردم که گفتن به خاطر بیمه بوده مبلغی که اضاف شده . ولی از اون طرف قرار بود یک ماهه تحویل بدن که فکر کنم ده روزه شد .( یعنی من طبق عادت سایپا و ایران خودرو کلا رو بعد از عید حساب کرده بودم ) یعنی حدود ۵ روز بعد از واریز وجه دوم ماشین رو تحویل دادن و همه مدارکش هم یک هفته بعد از تحویل ماشین اومد . ( مثلا پراید ۱۱۱ که ۲۵ اسفند سال ۸۹ به من تحویل دادن مدل همون ۸۹ هم شد ولی ۱۱۰ رو هفته اول اسفند ۹۳ تحویل گرفتم با مدل ۹۴) .
      و یه مطلب دیگه اینکه. من دیشب رفتم به وبلاگی که این دوستمون راه انداخته بر ضد ۱۱۰ . البته سایپا حق داره که یه نفر رو استخدام کنه این ماشین رو بکوبه چون همه پرایدهایی که داره تولید میکنه تو رینج قیمت همین ۱۱۰ هستن و یه جورایی تنها رقیب جدی پراید همین ۱۱۰ هست و بس. . یعنی اگه ۱۱۰ وجود نداشته باشه تمام خودروهای تو رینج ۱۸ تا ۲۷ میلیون تومنی که اکثر دوستان قشر متوسط توان خریدش رو دارن و تعدادشون هم کم نیست میشه فقط تولیدات سایپا و پراید. این دوستمون تمام مدارکش همون رده بندی کیفی خودروها تو ایرانه که همیشه ۵۳۰ زیر تولیدات ایران خودرو هستش و ۱۱۰ هم به عنوان بی کیفیت ترین خودروی تولید داخل پایین تر از محصولات سایپا . به نظر شما , پراید اینقدر تفاوت فاحشی تو کیفیت از ۱۱۰ داره , که هیچکس وبلاگ بر علیه ش نمیسازه ؟؟؟!!!! یا داستان دقیقا همینی هست که من میگم . ؟
      دوستانی هم که قصد خرید دارن به نوشته های من اکتفا نکنن و حتما از کسانی که خودرو رو دارن و سوارش هستن بپرسن(و حتما بپرسید ماشین قبلیشون چی بوده ) و به سایت ها اکتفا نکنن . چون من ممکنه اصلا این ماشین رو سوار نشده باشم و دارم از خودم مطلب میذارم و ماهیانه هم یه چیزی از شرکت مدیران خودرو مواجب میگیرم .
      موفق باشید

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  22. نازي

    ۲۵ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (18 ديدگاه)

    سلام.منم از شرایط فروش خرداد ماه استفاده کردم و دیروز هم ثبت نام کردم تا ببینم کی تحویلم میدن خودشون که گفتن تا یک هفته طول میکشه امیدوارم تاخیر نداشته باشه.

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. محمد راستی

      ۲۵ خرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (21 ديدگاه)

      کدوم نماینده ؟
      مدارک چیا خواستن ؟
      من وامم هنوز جور نشده؛ احتمالا نرسم به این شرایط، شرایط ماه رمضان دارن به نظرتون ؟

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  23. محمد راستی

    ۲۵ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (21 ديدگاه)

    سعید جان سلام؛
    ممنون از پیامتون، والله مشکل ما ایرانی ها اینه که اگه یکبار از یک چیزی، بدی ببینیم، اون رو به کل اون بسط میدیم و بر عکس !
    همین بحثی که راجع به قومیت های مختلف وجود داره، یا مشکلاتی که بعضی ماشین ها دارن و … مگه یه مدت نبود اگه اشتباه نکنم پژو۴۰۵ درجا آتیش میگرفت ؟ این دوستمون هم حالا به درست یا غلط، اگه واقعا به مشکل خورده، سر کلاف رو گم کرده و جای اشتباهی داره دنبال راه حل میگرده؛ شما مشکلی اگه داری برادر من، با بدگویی نمیتونی به نتیجه ت برسی؛ مگه چند نفر وبلاگ شما رو میبینن !؟
    شما باید برشرکت تولید/وارد/مونتاژ کننده دنبال حق و حقوقت؛ چه مدیران خودرو چه شرکت دیگری؛ وقتی از شما پول میگیرن، باید خدماتی که تعهد اون رو داشتن رو ارائه بدن؛ غیر از این باشه شما باید و باید و باید شاکی بشی…

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  24. نازی

    ۲۵ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (18 ديدگاه)

    من که پرسیدم گفتند این طرح تا زمانی که خودرو موجود باشه ادامه داره،وام واسه چی؟این طرح که خودش شرایط داره سایپا وام میده.
    مدارکش فتوکپی کارت ملی و شناسنامه متقاضی،ضامن و صادرکننده چک
    ضامن که اگه بازاری باشه فتوکپی پروانه کسب و اگه کارمند باشه فیش حقوقی بهمراه کارت پرسنلی
    ۹برگ چک بهمراه یک برگ چک تضمین
    گواهی حق امضا و فک پلاک که خودشون برگه ها رو دارن و مبلغش میشه ۹۰تومن

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. محمد راستی

      ۲۷ خرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (21 ديدگاه)

      ممنون از توضیحاتتون؛
      یک سوال دیگه اینکه تحویل کی انجام میشه خانم نازی ؟

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  25. نازي

    ۲۷ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (18 ديدگاه)

    خواهش میکنم.اونطور که خودشون گفتن تا یک هفته البته من شهرستان هستم حالا نمیدونم تا چه حد میشه روی حرفشون حساب باز کرد ولی به نظرم تاخیر رو باید داشته باشن که امیدوارم اینطور نباشه.

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  26. قلی

    ۲۷ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    ببخشید دوستان هزینه ای بابت بیمه هم پرداخت کردید یا توی همین هزینه محاسبه شده ؟

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  27. نازی

    ۲۸ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (18 ديدگاه)

    بیمه تو خود شرایط فروش لحاظ شده

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  28. محمد راستی

    ۳۱ خرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (21 ديدگاه)

    دوستان رنگ سبز متالیک رو دیدین جایی ؟
    نمایندگی ها اکثرا تهران یا نوک مدادی دارن یا سبز متالیک…

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  29. عسل

    ۱ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من ده روزه پیش متاسفانه شرایطى ثبته نام کردم ١١٠
    نمایندگى ملاصدرا !!
    امروز رفتم تحویل بگیرم دیدم ماشین انگار ۶ ماهه زیره پا بوده !!! به شدت کثیف !! موکت ماشین پر از لکه هاى سیاه و دوده ! صندلى راننده سیاه شده بود !!!درب کمک راننده قفله مرکزیش کار نمیکرد و بدونه هماهنگى با من که به قوله خودشون سند به اسمم خورده ! ماشینه صفرو درشو باز کردن که قفل و درست کنن !!! و بسیار مسئله عادى بود براشون !!من ماشینو تحویل نگرفتم و شاکى هستم و
    واقعامتاسف شدم به حال خودم و این مردم بدبخت که مملکتمون روزبه روز عقب افتاده تر میشه بجاى پیشرفت !!!
    و پر از دزدو کلاهبردار!! ، امثال شرکت مدیران خودرو و ما بهشون اعتماد میکنیم پول میدیم چندبرابر !!! و تحقیر و توهین به ارزشهاى انسانى و بى تعهدى و بى مسئولیتى کلاهبردارى و. … رو ازشون تحویل میگیریم

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. محمد راستی

      ۲ تیر ۱۳۹۴
      سوابق: (21 ديدگاه)

      نتیجه چی شد ؟
      چیکار کردید ؟

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
    2. دانیال

      ۲ تیر ۱۳۹۴
      سوابق: (2 ديدگاه)

      دورد بر شما شیر بانوی ایرانی واقعا لذت بردم. باشد که تغییری شاهد باشیم

      موافقم ۰
      مخالفم ۱
    3. سعید

      ۵ تیر ۱۳۹۴
      سوابق: (20 ديدگاه)

      سلام خانم عسل
      شما توی جمع دوستانی که اینجا هستن تنها کسی هستید که همچین مشکلی رو داشتید . اینکه ماشین کثیف بوده احتمالا علتش این بوده که یه مکانیک محترم با لباس کثیف و ایضا کفشهای کثیف پشت ماشین نشسته و ماشین رو جا به جا کرده . و اینکه شما ماشین رو با این شرایط تحویل نگرفتید هم کار بسیار خوبی کردید تا حداقل خودشون شاید این مطلب رو بخونن و متوجه بشن الان دیگه باید برای جذب مشتری دنبال رفع کوچک ترین عیب و کاستی هاشون باشن چون این اتفاقات میتونه مسلما رو فروششون تاثیر بذاره . ولی اینکه به خاطر کثیف بودن خودرو و یه عیب فنی که قابل حل بوده و ظاهرا هم حلش کردن تو اولین فرصت دو سه تا خط آخر متن تون خیلی تند بود و کاملا هم از نوع نگارش معلومه کنترل خودتون رو از دست دادین .

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  30. دانیال

    ۲ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (2 ديدگاه)

    سلام.
    بنده یک سالی است ۴سیلندرشو دارم ماشین خوبیه فقط کمک هاش میکوبه واسه دست انداز و اینکه توی تابستون اهواز بعضی مواقع موتورش کم میاره. از نظر قدرت خیلی از پراید سره واسه سربالایی فقط مشکلی که داره اگه کولر زدید نمیتونید سینه کشی رو باقدرت برید بالا. درضمن توصیه اکید دارم واسه همه صاحبان این خودرو در جاده های دشت و بیابونی که احتمال گردباد است به هیچ عنوان با سرعت بالا نرید چون من با ۱۴۰ تا نزدیک بود چپ کنم خیلی خیلی خیلی در مقابل بادی که از بغل میاد سبکه!!!!!

    موافقم ۰
    مخالفم ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا