سیتروئن
- کیا تاسمان در ایران؛ مشخصات و قیمت وانت پیکاپ وارداتی کوشا خودرو
- وقتی منصوری نبش قبر میکند! تیونینگ لامبورگینی اونتادور با رنگ دمشقی
- شورلت سیلورادو H۶۰۰ هنسی، شوالیه سیاه با ۶۲۵ اسب بخار قدرت
- توصیه مدیرعامل شیائومی: بجای شاسیبلند YU7، تسلا مدل Y بخرید!
- چرا تویوتا پیشرانههای درونسوز را کنار نمیگذارد؟
- بازتولید پورشه ۹۱۱ کلاسیک با الهام از جنگندهها و ۱۰۰۰ اسب بخار قدرت!
- امویام X77؛ خانه دوم برای خانواده شما
- تحلیل جامع بازار خودرو با مسیح فرزانه: از رکود تورمی عمیق تا سرنوشت ...
- معرفی برابوس راکت GTC، تیونینگ چشمگیر مرسدس SL با ۱۰۰۰ اسب بخار
- خودروهای بریتانیایی افسانهای که دنیا را متحیر کردند
جدیدترین ها
اگر برای خرید زانتیا کارکرده در سال 1404 بر سر دو راهی قرار دارید، راهنمای خرید پدال میتواند پاسخگوی بسیاری از سؤالات شما باشد.
سیتروئن DS با معرفی سیستم تعلیق هیدروپنوماتیک در سال 1955، استاندارد جدیدی برای راحتی و نوآوری در خودروها تعریف کرد.
سیتروئن در حال بررسی احیای 2CV افسانهای اما آیا این بازگشت با طراحی رترو میتواند موفقیتآمیز باشد یا ریسک شکست خواهد داشت؟
آنتونیو فیلوسا، مدیرعامل پیشین جیپ، بهعنوان مدیرعامل جدید استلانتیس انتخاب شد تا بجای کارلوس تاوارس سکان هدایت این شرکت بزرگ خودروسازی را در دست...
سیتروئن C3 XR که با نام سیلک در ایران عرضه خواهد شد، یک کراس هاچبک محسوب میشود که به پیشرانهٔ 1.2 لیتری سه سیلندر توربو با 136 اسب بخار قدرت...
N°4 که جانشین DS4 خواهد بود، با طراحی خیرهکننده، کابین لوکس و پیشرانههای الکتریکی و هیبریدی قدرتمند رونمایی شده است تا استانداردهای جدیدی در...
امانوئل مکرون، رئیسجمهور فرانسه، حالا با دیاس N°8، تردد میکند. این اولین خودروی رسمی الکتریکی یک رئیسجمهور در جهان محسوب میشود.
به تازگی دو مدل کراساور سیتروئن از سری C5 ایرکراس و C5X وارد ایران شدهاند. این خودروها احتمالا توسط سایپا عرضه خواهند شد.
سیتروئن C5 ایرکراس جدید با طراحی عجیب و جذاب، کابین جادار و بزرگترین نمایشگر مرکزی در میان محصولات استلانتیس، آماده فتح بازار شاسیبلندهای...
سیتروئن آمی در نسخهای خاص به سبک ون کلاسیک H-Type بازطراحی شده و حتی لوگوی قدیمی سیتروئن را در جلوپنجره خود حفظ کرده است.
به گفتهٔ یکی از مقامات ارشد سیتروئن، این شرکت قصد بازگرداندن مدل نمادین 2CV را در قالب یک خودروی برقی ارزانقیمت دارد.
به گفتهٔ مدیر طراحی دیاس، این برند فرانسوی قصد دارد طی برنامهای بلندمدت، به یک برند لوکس تمامعیار و رقیبی برای بنتلی و رولزرویس تبدیل شود.
سیتروئن در پاسخ به بازگشت فولکسواگن بیتل، در اواخر دههٔ 90 قصد احیای مدل افسانهای 2CV را داشت ولی این پروژه پس از ساخت یک کانسپت لغو شد.
دیاس در ویدئوی تبلیغاتی که برای کراساوور پرچمدار جدید N°8 آماده کرده، با الهام از داستان سیندرلا به تمسخر رقبای این خودرو از آئودی و بامو...
دیاس N°8 یک کراساوور فستبک تمام الکتریکی است که حداکثر 375 اسب بخار قدرت دارد و در اواسط سال 2025 راهی بازار خواهد شد.
شرکت دی اس با انتشار برخی تصاویر و جزئیات اولیه از خودروی جدید نامبر 8 اعلام کرد در ساختار نامگذاری محصولات خود تغییراتی اعمال میکند.
طبق گزارشها، دیاس قصد دارد کانسپت SM تریبیوت را با استفاده از پلتفرم مازراتی گرنتوریسمو در تعداد محدودی با قیمت حدود یک میلیون یورو تولید کند.
این نسخهٔ خاص از سیتروئن 2CV علاوه بر پیشرانهٔ جلو، یک موتور هم در عقب داشت و میتوانست بهصورت دیفرانسیل جلو، دیفرانسیل عقب یا چهارچرخ محرک کار کند.
ظاهر جدید، پیشرانه برقی، تخته موجسواری، ضربهگیر طرحدار رینگ، درهای باگی و... بخشی از امکانات آمی به شمار میروند.
نسل تازه هاچ بک بلندقامت فرانسوی به فناوری شارژ دوجهته، نمایشگرهای 10 اینچی و ... مجهز شده است.