دوجمرسدس بنز

دوئل دوج دورانگو هلکت و مرسدس GLE63 AMG

مرحلهٔ نیمه‌نهایی، گروه نوزدهم، شاسی‌بلندهای میان سایز پرفورمنس، دوئل اول

در ادامهٔ مرحلهٔ نیمه‌نهایی سری رقابت‌های خودرویی پدال به گروه جذاب شاسی‌بلندهای میان سایز پرفورمنس رسیدیم. این گروه خیلی شلوغ نبود و در مرحلهٔ مقدماتی آن تنها هشت خودرو باهم به رقابت پرداختند که از این تعداد چهار شاسی‌بلند اسپرت شامل دوج دورانگو هلکت، لامبورگینی اوروس، ب‌ام‌و X6 M و مرسدس GLE63 AMG جواز حضور در مرحلهٔ بعدی را دریافت کردند. به دلیل تعداد کم این خودروها، در این گروه مرحلهٔ یک‌چهارم نهایی نداشتیم و مستقیماً از مقدماتی به نیمه‌نهایی رسیدیم. آخرین دوئل گروه شاسی‌بلندهای میان سایز پرفورمنس در مرحلهٔ مقدماتی هم بین دوج دورانگو هلکت و رنجروور اسپرت SVR برگزار شد که نتیجهٔ آن را مشاهده می‌کنید.

دوئل‌های این گروه در مرحلهٔ نیمه‌نهایی

نتایج دوئل قبلی بین رنجروور اسپرت SVR و دوج دورانگو هلکت

مجموع آراء: ۱۳۹۸

آراء دوج: ۸۰۵

آراء رنجروور: ۵۹۳

پیروز دوئل: دوج دورانگو هلکت با کسب ۵۷ درصد از کل آراء

دوج دورانگو هلکت

تاریخ معرفی: جولای ۲۰۲۰

امتیاز از کارانددرایور: ۷.۵ از ۱۰

رتبهٔ ایمنی از NHTSA

تصادف از جلو: چهار ستاره

تصادف از طرفین: پنج ستاره

واژگونی: سه ستاره

خطر واژگونی: ۲۱.۲ درصد

امتیاز کلی: چهار ستاره

گارانتی: ۳ سال یا ۵۸ هزار کیلومتر

گارانتی قوای محرکه: ۵ سال یا ۹۶ هزار کیلومتر

نقاط مثبت: یک اس‌یووی سه ردیفه با بیش از ۷۰۰ اسب بخار قدرت، به سریعی چلنجر هلکت ۷۹۷ اسب بخاری، هندلینگی که برای خودرویی با این اندازه به‌طور شگفت‌انگیزی ماهرانه و دقیق است

نقاط منفی: برچسب قیمتی گزاف برای یک دوج، مصرف سوخت وحشتناک، ناله‌های سوپرشارژر که ممکن است برای برخی آزاردهنده باشد

چکیده: دورانگو هلکت یک خودروی خانوادگی سه ردیفه است که به‌طور باورنکردنی قدرتمند و به‌طور شوکه‌کننده‌ای سرگرم‌کننده و جذاب است

مرسدس GLE63 AMG

تاریخ معرفی: نمایشگاه لس‌آنجلس ۲۰۱۹

امتیاز از کارانددرایور: ۸.۰ از ۱۰

رتبهٔ ایمنی از NHTSA

تصادف از جلو: پنج ستاره

تصادف از طرفین: پنج ستاره

واژگونی: چهار ستاره

خطر واژگونی: ۱۵.۵ درصد

امتیاز کلی: پنج ستاره

گارانتی: ۴ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر

گارانتی قوای محرکه: ۴ سال یا ۵۰ هزار کیلومتر

نقاط مثبت: پیشرانهٔ V8 توئین توربوی عالی، کابین واقعاً لوکس، توانایی منحصربه‌فرد سیستم تعلیق بادی، سواری بسیار چشمگیر

نقاط منفی: وزن سنگین که پاسخگویی را کاهش می‌دهد، طراحی نه‌چندان جالب خصوصاً در نسخهٔ کوپه، مصرف سوخت بالا

چکیده: AMG GLE63 جذابیت و هیجان را به خانوادهٔ مرسدس بنز GLE اضافه کرده است اما رقبای آن‌ها پرفورمنس بهتری را با قیمت کمتر ارائه می‌کنند

مقایسهٔ مشخصات فنی

 

دوج دورانگو هلکت

مرسدس GLE63 S

پیشرانه ۶.۲ لیتری V8 ۴.۰ لیتری V8
تنفس سوپرشارژ توئین توربو
قدرت ۷۱۰ اسب بخار ۶۱۲ اسب بخار
گشتاور ۸۷۰ نیوتن متر ۸۵۰ نیوتن متر
گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک ۹ سرعته اتوماتیک
محور محرک چهارچرخ چهارچرخ
شتاب صفر تا ۹۶ ۳.۶ ثانیه ۳.۴ ثانیه
مسافت ۴۰۰ متر ۱۲.۰ ثانیه ۱۱.۹ ثانیه
شتاب جانبی ۰.۸۷ جی ۰.۹۱ جی
توقف از ۱۱۰ ۵۰.۳ متر ۴۹.۱ متر
پیست Figure-8 ۲۵.۰ ثانیه ۲۵.۰ ثانیه
حداکثر سرعت ۲۹۰ کیلومتر/ساعت ۲۸۰ کیلومتر/ساعت
مصرف سوخت ۱۸.۱ لیتر ترکیبی ۱۳.۸ لیتر ترکیبی
ظرفیت باک ۹۳ لیتر ۸۵ لیتر
تولید آلایندگی ۳۹۷ گرم/کیلومتر ۳۵۴ گرم/کیلومتر
وزن ۲۴۲۰ کیلوگرم ۲۵۲۵ کیلوگرم
توزیع وزن ۵۵ به ۴۵ جلو/عقب ۵۶ به ۴۴ جلو/عقب
ظرفیت بکسل ۴۰۰۰ کیلوگرم ۳۵۰۰ کیلوگرم
طول ۵,۱۰۰ میلی‌متر ۴,۹۵۳ میلی‌متر
فاصلهٔ محوری ۳,۰۴۳ میلی‌متر ۲,۹۹۴ میلی‌متر
حجم صندوق بار ۴۸۰ تا ۱۲۲۰ لیتر ۹۳۵ کیلوگرم
ظرفیت سرنشین ۶ نفر ۵ نفر
قیمت ۸۲,۴۹۰ دلار ۱۱۵,۰۰۰ دلار

این دوئل‌ها، مقایسه‌هایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوب‌تر بین شما کاربران ایرانی می‌باشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگی‌های فنی، قیمت و مقرون‌به‌صرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح می‌دهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۷۷ دیدگاه‌ها

  1. NAVID۰۰۹۸

    ۸ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (10232 ديدگاه)

    کاری به قدرت و مسائل فنی ندارم !
    چیزی که دیدم ، کیفیت بسیار پائین متریال دوج دورانگو هست که خودش را در پیمایش‌های بالا وِل میکند و اصلاً با بنز قابل مقایسه نیست !

    درسته که دوج شخصیت طراحی دلچسب و باجزبه‌ای دارد اما در کیفیت باور کنید حتی در حد کره‌ای‌ها هم نیستند !

    این دوئل به نظر من باطل هست !

    موافقم 82
    مخالفم 58
    1. ali(chevynova)

      ۸ مرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (6811 ديدگاه)

      همون دوج تو فروش و محبوبیت نشون داد صحبتهای امثال شما دیگه نخ نما و پوسیده شده

      موافقم 39
      مخالفم 70
      1. Clean energy (سلام فرمانده)

        ۸ مرداد ۱۴۰۱
        سوابق: (1333 ديدگاه)

        آخی توروخدا
        هر وقت اسم کیفیت میاد آمریکایی فنا رو سفید میشن
        چیزی نیست
        میتونین بگین قیمتش کمتره
        ماست مالیش کنید
        سریع فوری انقلابی

        موافقم 25
        مخالفم 49
        1. ali(chevynova)

          ۸ مرداد ۱۴۰۱
          سوابق: (6811 ديدگاه)

          علاوه بر اونکه قیمتش کمتره
          فروشش بیشتر
          اونم در بازار باز آمریکا

          موافقم 25
          مخالفم 27
        2. Clean energy (سلام فرمانده)

          ۸ مرداد ۱۴۰۱
          سوابق: (1333 ديدگاه)

          اما گویا که کیفیت نداره ک بوی پلاستیک میاد
          باش

          موافقم 16
          مخالفم 29
        3. ali(chevynova)

          ۸ مرداد ۱۴۰۱
          سوابق: (6811 ديدگاه)

          کیفیت میخوای چکار
          آمار فروش رو ببین

          موافقم 19
          مخالفم 34
        4. Clean energy (سلام فرمانده)

          ۹ مرداد ۱۴۰۱
          سوابق: (1333 ديدگاه)

          به حق چیزای ندیده و نشنیده😐😐
          کیفیت میخوام چیکار؟😐
          مثلا من یه ماشین پرفروش داشته باشم یا کم فروش چه فرقی برام داره😐
          ولی اگه داخلش با کیفیت باشه…
          امان از تعصب بیجا

          موافقم 22
          مخالفم 9
      2. Reza Waffen SS

        ۹ مرداد ۱۴۰۱
        سوابق: (5340 ديدگاه)

        پرایدم فروش بیشتری داره

        موافقم 37
        مخالفم 9
    2. Reza Waffen SS

      ۹ مرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (5340 ديدگاه)

      مرسدس GLE63 AMG

      موافقم 31
      مخالفم 10
    3. Mr Naftalin az roghan abad

      ۱۰ مرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (79 ديدگاه)

      نمیدونم ولی خارجی ها اصلا براشون کیفیت مهم نیست توی اس کلاس پلاستیک یک بنده خدایی دیده بود برا من افتضاح بود صداش ولی اون میگفت برای ما مهم نیست، مثلا دوست داری توی پرایدم چرم ناپا و جیر بیارن حالا بله! برای ما ایرانیا چرم داخل ماشین اقتصادی اجباره مثل اینکه. نوید بگیم تویوتا یاریس رو با کابین کاملا چرم ناپای بور وارد کنن با قیمت ۲۰۰ تومن نظرت چیه ؟ توی اکثر ماشینای دنیا حتی از مرسدس و بی ام و هایی که الان ساخته میشن تو ۱۰۰ درصد پلاستیک میبینی مخصوصا اونایی که زیرمجموعه فولکس واگنن مثل آئودی و اینا. من دیدم ویدیو بررسی که میگم مدرک دارم. درضمن اصلا داج دورانگو نباید با مرسدس که لوکسه مقایسه بشه مثله اینه بیایم رولزرویس فانتوم رو با هوندا آکورد مقایسه کنیم😂😂😂 برای کیا جا افتاد؟

      موافقم 4
      مخالفم 4
  2. ارین صاحب جمعی

    ۸ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (1074 ديدگاه)

    ناموسا تفاوت صنعت امریکا و آلمان میشه تو کابین این دوتا ماشین قشنگ کشف کرد

    موافقم 84
    مخالفم 42
    1. Carbonado Aventador

      ۸ مرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (4471 ديدگاه)

      اره تفاوت صنعت امریکا و المانو
      تو سرتاپای اسکلاید نویگیتور و گرند واگونیر با GLS و x7 که در برابر اینا مثل اسباب بازی میمونن رو میشه قشنگ کشف کرد

      موافقم 37
      مخالفم 71
    2. ali(chevynova)

      ۸ مرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (6811 ديدگاه)

      وقتی پول مفت اضافه میگیره توقع داری ساده باشه داخلش؟

      موافقم 32
      مخالفم 57
      1. ali(chevynova)

        ۸ مرداد ۱۴۰۱
        سوابق: (6811 ديدگاه)

        رای من دوجه
        چون مثل بنز شرکت جیلی و بایک سهامدارش نیستن

        موافقم 28
        مخالفم 86
        1. محمد

          ۸ مرداد ۱۴۰۱
          سوابق: (1486 ديدگاه)

          آره حاجی واقعا بنز شرکت چینی و بی هویتی هست شما ببین چلنجر و چارجری که روی پلتفرم ۲۳ سال سال پیش ای کلاس و اس کلاس بنز ساخته میشن دیگه چی هستن

          موافقم 60
          مخالفم 21
        2. Alan.r

          ۸ مرداد ۱۴۰۱
          سوابق: (1090 ديدگاه)

          چه ربطی داره؟
          (وقتی هیچ دلیل قانع کننده‌ای نداری و فقط می‌خوای یه چیزی گفته باشی)
          #تعصب بیخود

          موافقم 17
          مخالفم 14
        3. سوشیانت

          ۸ مرداد ۱۴۰۱
          سوابق: (1924 ديدگاه)

          در جواب به محمد همون چارجری که میگی قوی ترین و سریع ترین سدان هشت سیلندر جهانه😊

          موافقم 12
          مخالفم 39
      2. ارین صاحب جمعی

        ۸ مرداد ۱۴۰۱
        سوابق: (1074 ديدگاه)

        نه وقتی که دارم ۸۵ هزار دلار میدم پلاستیک باشه توش یک ذره سطح منطق و درک و ببر بالا تعصب بیار پایین

        موافقم 27
        مخالفم 18
    3. سوشیانت

      ۸ مرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (1924 ديدگاه)

      با یه نگاه به مشخصات فنی دوج دورانگو هلکت تفاوت صنعت خودرو آمریکا و آلمان معلوم میشه🙂

      موافقم 22
      مخالفم 17
      1. ارین صاحب جمعی

        ۸ مرداد ۱۴۰۱
        سوابق: (1074 ديدگاه)

        اره اینکه با گشتاور کمتر اسب کمتر وزن بیشتر بازم بنز شتابش بیشتره با وزن بیشتر حداقل تعادل بهتری حفظ میکنه قشنگ داره نشون میده

        موافقم 39
        مخالفم 13
        1. سوشیانت

          ۸ مرداد ۱۴۰۱
          سوابق: (1924 ديدگاه)

          برعکس گفتی شتاب دوج بهتره شتاب بنز ۳.۸ دوج ۳.۵

          موافقم 7
          مخالفم 20
  3. ˈadɔlf ˈhɪtlɐ

    ۸ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (713 ديدگاه)

    فقط بنز

    موافقم 37
    مخالفم 17
  4. یحیا

    ۸ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (25 ديدگاه)

    الان چطوری رأی بدیم؟

    موافقم 14
    مخالفم 10
  5. Moon

    ۸ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (176 ديدگاه)

    اگه دورانگو نصف این قیمت , قیمتش بود بهش رای می دادم ولی با هر عقلی و شعوری 82000 تا برای یه دوج زیاد ، اگه مثلاً کادیلاک بود باز یه چیزی , آخه دوج !
    خدا رو شکر این دفعه پدال فروششون رو نزده وگرنه دوباره اون یارو آمریکایی فن میومد می‌گفت ولی فروششون که یه چیز دیگه ای رو میگه .

    موافقم 44
    مخالفم 23
    1. ali(chevynova)

      ۸ مرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (6811 ديدگاه)

      واقعیت تلخه؟؟؟
      یارو هم کلمه درستی نیست
      بهتره بگی اون راستگو یا حق گو

      موافقم 28
      مخالفم 40
      1. Moon

        ۸ مرداد ۱۴۰۱
        سوابق: (176 ديدگاه)

        اتفاقا واقعیت ته شیرینی !
        جناب علی شوی نوا (ملقب به چوپان راستگو)
        به شخصه این ماشین رو یه آمریکایی اصیل نمی دونم چون نه هیبت شاسی بلند فول سایز آمریکایی رو داره نه کیفیت آنچنانی تنها ماشینی که تو گروه کرایسلر لیاقت این رو داره که آمریکایی صداش بزنی چلنجر و بس بقیشون یه مشت بی خاصیت حیف پول.
        ماشین های فورد هم همینطور ، ولی همه ی شاسی بلندهای فول سایز GM + کوروت لیاقت این رو دارند که بهشون بگی آمریکایی بقیشون همه اسباب بازی هستند . بلیزر و کامارو و موستانگ و تمام ماشین های لینکلن و فورد و واگینییر ( این یکی خیلی جک ) و … تموم شدن و رفت فقط ازشون یه خاطره مونده . چه بخوای چه نخوای آمریکایی ها تو ماشین سایز متوسط و کوچک به خاطره ها پیوستند

        موافقم 12
        مخالفم 18
        1. ali(chevynova)

          ۹ مرداد ۱۴۰۱
          سوابق: (6811 ديدگاه)

          باشه
          به حرفهات فکر میکنم

          موافقم 11
          مخالفم 12
    2. سوشیانت

      ۸ مرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (1924 ديدگاه)

      انتظار داری با قیمت چهل هزار دلار یه ماشین ۷۱۰ اسبی داشته باشی😐

      موافقم 25
      مخالفم 10
      1. Moon

        ۸ مرداد ۱۴۰۱
        سوابق: (176 ديدگاه)

        موضوع دقیقا همین جاست کی گفته که تو همچین قدرتی رو از یه ماشین اقتصادی بگیری تا قیمتش رو برسونی به یک ماشین لوکس ! این ماشین توانایی رقابت با رقبای هم قیمتش رو نداره آقا جان نداره

        موافقم 10
        مخالفم 16
    3. Si

      ۸ مرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (527 ديدگاه)

      برای دوج زیاده!!!!!!! دوج و پورشه تنها خودرو ساز ها هستن که پولی که در برابر ماشین میدی مفته درسته کابینش به اندازه بنز نیست ولی انجین به تنهایی کل بنز رو میخوره

      موافقم 11
      مخالفم 39
      1. Erfan

        ۸ مرداد ۱۴۰۱
        سوابق: (536 ديدگاه)

        میشه دقیقا بگید این انجین که میگید کل بنز رو میخوره دقیقا توی کدوم قسمت از بنز برتری داره؟
        صفر تا صد که ضعیف تر از بنز.
        مسافت ۴۰۰متر ضعیف تر از بنز.
        مصرف وحشتناک.
        تعصب .

        موافقم 40
        مخالفم 14
        1. سوشیانت

          ۸ مرداد ۱۴۰۱
          سوابق: (1924 ديدگاه)

          فعلا که شما تعصب داری که یه سرچ نمیکنی اعداد اعلامی کمپانی ها رو ببینی شتاب دوج ۳.۵ بنز ۳.۸

          موافقم 10
          مخالفم 17
        2. سوشیانت

          ۸ مرداد ۱۴۰۱
          سوابق: (1924 ديدگاه)

          تو بحث مسافت ۴۰۰ متر باز دوج دورانگو هلکت با تایم ۱۱.۵ برتره موتورش هم قویتره حداکثر سرعتش هم بیشتره

          موافقم 10
          مخالفم 21
        3. Si

          ۹ مرداد ۱۴۰۱
          سوابق: (527 ديدگاه)

          آقا عرفان اگر دوج یه نیش گاز بده کار تمومه ماشین های دوج و پورشه نهایت رانندگی هستن و سوار شدن بر دوج جرات میخواد اینو اگه بری یوتوب تست های رانندگی رو ببینی میدونی چی میگم

          موافقم 5
          مخالفم 11
      2. Moon

        ۸ مرداد ۱۴۰۱
        سوابق: (176 ديدگاه)

        یعنی دوج رو کنار پورشه گذاشتی « من دیگه هیچ حرفی ندارم »

        موافقم 12
        مخالفم 16
        1. ali(chevynova)

          ۹ مرداد ۱۴۰۱
          سوابق: (6811 ديدگاه)

          از اول هم حرفی نداشتی

          موافقم 10
          مخالفم 14
        2. Si

          ۹ مرداد ۱۴۰۱
          سوابق: (527 ديدگاه)

          عزیزم برو یکم تحقیق کن دوج و پورشه بالاترین رضایت مشتری رو داره و از همه نظر دوج بی‌نظیره لذت رانندگی دوج رو حتی پورشه هم نداره فقط دوج در حقش بدی شده و سرمایه گذاری نمیکنن وگرنه اگه روش سرمایه گذاری بشه دیگه هیچ کمپانی به گردش هم نمیرسه

          موافقم 4
          مخالفم 13
        3. سوشیانت

          ۹ مرداد ۱۴۰۱
          سوابق: (1924 ديدگاه)

          اگه فکر میکنی دوج حرفی دربرابر پورشه نداره این رو بدون که دوج چارجر هلکت جیل بریک تاپ اسپیدش ۳۲۷ کیلومتر در ساعته ولی پورشه پانامرا ۳۱۵

          موافقم 7
          مخالفم 12
        4. Clean energy (سلام فرمانده)

          ۹ مرداد ۱۴۰۱
          سوابق: (1333 ديدگاه)

          سوشنیانت
          و شوی نوا
          شما ها بابا هاتون یه ماشین عهد عتیق عامریکایی داشتین و از وقتی بچه بودین با اینا بزرگ شدین فکر کردین خدا عه عامریکا
          یارو نمیدونه کلاس بندیا رو بعد میگه نمیخواد تو بگی بهم😂
          آخه تو پانامرا رو با دوج مقایسه میکنی؟
          پانامرا فقط داخلش کل دوج رو میخوره
          پورشه فقط مهندسیش و افتخاراتش کل دوجو حریفه
          شما تاپ اسپید میخوای چیکار هوشمند؟
          تو بوگاتی هم داشته باشی توی یه اتوبان با محدودیت سرعت با یه پراید یکی هستی
          چون (به فرض مثال) شما فقط پیتونی ۱۲۰ تا بری اون ۱۲۰ بره تو ام ۱۲۰ میری پس سرعتتون یکیه (بر طبق منطق فیزیک پایه که ایشالا سنت میرسه بلد باشی)
          شما مگه بخوای بری تو اتوبانای همون کشوری که هیتش میکنی که بتونی به تاپ اسپید این ماشین برسی
          که اونم دو دیقه رو تاپ اسپیدی بنزین تموم میکنی باید بری بنزین بزنی
          البته شاید مثل یه شخص دیگه به نفت وصلی کلا (بعید نیست)
          اون شتابای سریعم که میگی یه آسفالت عادی نیست
          یه چیز چسبناکه که همه تون از دم عاشقشین و از کل خودرو یه ۴۰۰ پترو در نظر دارین
          بقیه براتون پشمه
          چرا؟ چون آمریکا جوووون اوله توش
          بعد جالبه
          فروشو برای خرید ملاک میزاره
          اگر ضعیف بود میگفت این چیز مهمی نیست
          کلا هرجا هرچی به نفعه میگین
          همه هم از دم تعصبی
          ماشالا یکی دو تا نیستین
          عین ویروس تعصب در حال افزایشه😐

          موافقم 8
          مخالفم 8
  6. سوشیانت

    ۸ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (1924 ديدگاه)

    قطعا دوج دورانگو هلکت رو انتخاب می کنم اول اینکه چون شتاب بهتری داره شتاب بنز ۳.۸ شتاب دوج ۳.۵ موتور قدرتمند تری هم داره حداکثر سرعتش هم بیشتره

    موافقم 14
    مخالفم 37
    1. سوشیانت

      ۸ مرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (1924 ديدگاه)

      اعدادی که گفتم بر اساس اعلام کمپانی های بنز و دوج بود و قطعا از اعداد این جدول معتبر تره

      موافقم 13
      مخالفم 23
    2. Porsche 911

      ۹ مرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (1222 ديدگاه)

      چقدر واقعا سطح درک و منطق بالاست
      یعنی چیزی که شما از یک شاسی بلند حالا چه کراس اور چه SUV شتاب و تاپ اسپیده؟
      البته شما ملاکتون اینها باشه اصلا مهم نیست چون خریداری که‌ میخواد بخره میدونه چی میخواد
      ربطی هم به آمار فروش نداره
      توی بازار آمریکا ماشین با هیبت بزرگ بیشتر میپسندن
      دورانگو انتخاب خوبیه
      کسی هم شاسی بلند لوکس و پرفورمنس میخواد مرسدس یا بقیه رو میخره
      حالا قیمتش هم بالاتر هست بالاخره خریدار خودش رو پیدا میکنه
      دیگه‌ چیزی که‌ نمیشه کتمان کرد این هست که دوج کیفیت رقبا رو نداره و اگه بخواد روی کیفیت کار کنه هم قیمت رقبا میشه
      موتور خیلی خوبی داره و اون اصل شاسی بلند ها که راحتی و کیفیت مطلوب رو‌ میخواد نداره نسبت به رقبا

      موافقم 14
      مخالفم 5
  7. Mad.z.Max

    ۸ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (1841 ديدگاه)

    ماشالا دورنگوووو
    اصن مخوفه ظاهرش

    موافقم 19
    مخالفم 28
  8. امیر

    ۸ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (2956 ديدگاه)

    دوج دورانگو همیشه بین سگمنت های مختلف سردرگم بوده
    چون هیچ شاسی بلند دیگه ای نیس که هم پرفورمنس بالا باشه هم لوکس نباشه و حتی برندش هم جز برندهای لوکس نباشه! در نتیجه قیاس با مرسدس و رنجرور( دوئل قبلی) بی انصافی در حق دورانگوس، البته ک در دوئل با رنج روور برنده شد!
    بنظرم مرسدس در مقابل ۳۰هزار دلار گرانتر، ارزش نداره ، مخصوصا وقتی پرفورمنس بسیار نزدیکه و حتی در بعضی موارد مرسدس کمبودهایی داره (تایم پیست جفتشون یکیه!)

    موافقم 13
    مخالفم 29
    1. مازیار

      ۸ مرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (2503 ديدگاه)

      با قدرت و گشتاور بیشتر و وزن کمتر تو همه فاکتورها داج عقب تره فقط تایم پیست برابر
      اونوقت مرسدس کمبودهایی داره؟
      مواردی که علیرغم وزن بیشتر و قدرت کمتر بنز برتری داره میگین نزدیکه و یه مورد که برابر هستن میگین بنز کمبود داره؟
      چه مظلوم واقع شد بنز
      البته که پرفورمنس تو اس یو وی ملاک مهمی نیست
      اما چون اشاره خودتون بود عرض کردم

      موافقم 26
      مخالفم 9
      1. سوشیانت

        ۸ مرداد ۱۴۰۱
        سوابق: (1924 ديدگاه)

        دوج دورانگو هلکت هم تو شتاب هم تو قدرت موتور هم تو حداکثر سرعت از بنز جلو تره بعد شما میگی عقب تره😐

        موافقم 6
        مخالفم 21
        1. مازیار

          ۸ مرداد ۱۴۰۱
          سوابق: (2503 ديدگاه)

          فکر میکردم فقط یانکی هست که اعداد و ارقام مخصوص خودش رو داره
          ضمنا من به منظور علی که پرفورمنس بود اشاره کردم که اتفاقا داج با قدرت بیشتر پرفورمنس کمتری ارائه میده

          موافقم 15
          مخالفم 2
        2. سوشیانت

          ۹ مرداد ۱۴۰۱
          سوابق: (1924 ديدگاه)

          کی گفته ملاک نیست؟؟ در ضمن اگه به تست بودن باشه موتورترند شتاب بنز رو ۳.۶ و هلکت رو ۳.۴ گفته به خاطر همین اختلاف نظر ها اعداد کمپانی ها مهم تره بعدش کمپانی ها هم از رو هوا حرف نمیزنن

          موافقم 2
          مخالفم 5
      2. سوشیانت

        ۸ مرداد ۱۴۰۱
        سوابق: (1924 ديدگاه)

        اعداد و ارقام من مخصوص خودم نیست اعداد اعلامی دوج و بنز هست یکم تحقیق کنی بد نیست شتاب دوج ۳.۵ بنز ۳.۸

        موافقم 4
        مخالفم 9
        1. ˈadɔlf ˈhɪtlɐ

          ۹ مرداد ۱۴۰۱
          سوابق: (713 ديدگاه)

          بابا محقق نکشیمون اعلامی کارخانه ملاک نیست تست شده ملاک

          موافقم 10
          مخالفم 4
  9. meysam

    ۸ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (3540 ديدگاه)

    از دوج نمیتونم بگذرم
    حتی اگه مرسدس یا باقی رقبا خیلی حرفا برای گفتن داشته باشن

    موافقم 26
    مخالفم 28
    1. امین

      ۸ مرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (438 ديدگاه)

      دقیقا، مخصوصا وقتی پای دورانگوی هلکت درمیون باشه

      موافقم 17
      مخالفم 16
  10. امین

    ۸ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (438 ديدگاه)

    ناله های سوپرشارژر، این جمله با روح و روان آدم بازی می‌کنه.باید عاشق باشی تا داج رو انتخاب کنی

    موافقم 20
    مخالفم 10
  11. JDM lover

    ۸ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (886 ديدگاه)

    دوج انتخابمه ، قدرت بیشتر ، گشتاور بیشتر ، ظرفیت یدک کشی بیشتر ، قیمت پایینتر و موتور v8 سوپرشارژر با اون ناله ی جذاب

    موافقم 10
    مخالفم 19
  12. HesamS500

    ۸ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (123 ديدگاه)

    به نظرم دوج ارزش خرید بیشتری داره
    ولی از اون طرف هم نمی‌تونم از کابین مرسدس بگذرم پس انتخابم مرسدس

    موافقم 27
    مخالفم 3
  13. AMIN (M.A.S)

    ۸ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (816 ديدگاه)

    تایم یک چهارم مایل دورانگو چرا 12.0 ثانیه هست؟
    معمولا تو محدوده 11 ثانیه تایم میزنه
    برچسب قیمتی گزاف برای یک دوج؟
    همین الان هلکت ردای جیل بریک و سوپر استوک قیمتشون از اون موقع دورانگو هلکت بیشتره بعد برچسب گزاف؟
    دورانگو هم مثل اکثر شاسی بلندای پرفورمنس عملا کراس اووره
    اما از نظر کاربردی بودن از بقیه کراس اوورا جلو تره
    فضای زیاد قابلیت یدک کشی بالا و حدود 4 تنی و سه ردیفه بودن
    اما کاش نسل بعدیش به صورت بدنه روی فریم رو پلت فرم DT ساخته بشه به نظرم SUV بودنش مهمتره تا پرفورمنس بودن
    نسل اول و دومش به صورت بدنه روی فریم ساخته میشدن و ساختارشون با پیکاپ داج داکوتا یکی بود
    برای این نسل سوم ساختارش WK2 با مرسدس مشابه بود و توانایی افرودش بد نیست اما اصلا قابل قیاس با رقباش نیست
    صرفا در حد خودش و یه کراس اوور بد نیست
    در نهایت هم هرچند به دورانگو رای دادم اما به نظرم وقتی هلکت چلنجر هست نیازی به دورانگو هلکت نیست
    مگر به خاطر تولید محدود بودن و کاربردش

    موافقم 9
    مخالفم 11
  14. Alan.r

    ۸ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (1090 ديدگاه)

    مرسدس قشنگ تره کابین به مراتب بهتر و لوکستری داره پرفورمنس بهتری داره مصرف سوختشم خیلی کمتره ایمن تره و ترمز های بهتری هم داره
    پس ۱۰۰ درصد GLE

    موافقم 24
    مخالفم 14
    1. سوشیانت

      ۸ مرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (1924 ديدگاه)

      چه جوری حساب کردی میگی پرفورمنس بنز بهتره😂

      موافقم 16
      مخالفم 18
      1. Erfan

        ۸ مرداد ۱۴۰۱
        سوابق: (536 ديدگاه)

        شما چجوری حساب کردی میگی پرفورمنس بنز خوب نیست؟
        صفر تا صد کمتری داره که نداره.
        شتاب کمتری داره که نداره.
        مسافت ۴۰۰متر‌ رو به دوج باخته که نباخته.
        مصرف کمتری نداره که داره.
        کابین جذاب و با کیفیت تری نداره که داره.
        و واقعا در اروپا و آمریکا اختلاف مصرف حدود ۴لیتری خیلی زیاده از نظر هزینه.

        موافقم 19
        مخالفم 13
        1. سوشیانت

          ۸ مرداد ۱۴۰۱
          سوابق: (1924 ديدگاه)

          مسافت ۴۰۰ متر دوج ۱۱.۵ هست و از بنز برتره صفرتاصدش هم ۳.۵ هست و باز هم از ۳.۸ بنز برتره حداکثر سرعتش هم بیشتره موتورش هم قوی تره یکم تحقیق کنید

          موافقم 8
          مخالفم 13
  15. Mohammad.2005

    ۸ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (343 ديدگاه)

    با طراحی gle اصلا حال نمی کنم .

    دورانگو هم سواری اسپرت تری داره و به اندازه کافی هم راحت هست . اختلاف قیمت هم خیلی برای من توجیهی نداشت . پس به دورانگو رای دادم

    موافقم 15
    مخالفم 28
  16. M83

    ۸ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (54 ديدگاه)

    نویسنده نقاط مثبت و منفیو یجوری نوشته بود
    گفتم الان دوج میزنه بالا

    موافقم 1
    مخالفم 15
  17. Yasin

    ۸ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (243 ديدگاه)

    دوراهی خیلی سختیه
    ولی مرسدس انتخابم هست
    کیفیت بنز یه‌چیز دیگه‌ست

    موافقم 21
    مخالفم 8
  18. رامتین

    ۸ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (3050 ديدگاه)

    انتخاب من هم GLE. البته نسخه لوکس GLE با افزایش بیست سانتی در طول، میشه GLS که دیگه اون محشره. ارتفاع GLE و GLS تقریبا برابره و حدود 180 سانت.

    موافقم 9
    مخالفم 5
  19. دکتر

    ۸ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (338 ديدگاه)

    اونی که اینجا دورانگو رو انتخاب کرده،اگه بش حق انتخاب بدن یکیو برداره برا خودش،قطعا مرسدس و انتخاب میکنه😂 مرسدس یک خودروی لوکس و پرمیوم هست،دورانگو ی خودروی کاملا معمولی که حالا ی موتور هلکتم انداختن روش!

    موافقم 17
    مخالفم 17
    1. سوشیانت

      ۸ مرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (1924 ديدگاه)

      نه من اگه پولش رو هم داشته باشم دورانگو رو انتخاب میکنم

      موافقم 10
      مخالفم 12
  20. Clean energy (سلام فرمانده)

    ۸ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (1333 ديدگاه)

    اینجا
    اگه بحث منطقی باشه
    بنز بهتره
    شتابش بهتره
    مصرفش خیلی کمتره😐😐
    داخلی هم که نا گفته هم پیداست وضع رقیب چطوریه
    ترمزاشم بهتره
    از اون طرف قیمت و ظرفیت بکسل و شاید فضای بار دوج بهتره فقط
    قطعا بنز کاربردی تره

    موافقم 12
    مخالفم 10
    1. سوشیانت

      ۸ مرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (1924 ديدگاه)

      شتاب بنز ۳.۸ دوج ۳.۵ پس شتاب دوج بهتره

      موافقم 12
      مخالفم 6
      1. Clean energy (سلام فرمانده)

        ۸ مرداد ۱۴۰۱
        سوابق: (1333 ديدگاه)

        پس جدول چر.ت میگه؟

        موافقم 2
        مخالفم 11
        1. Porsche 911

          ۹ مرداد ۱۴۰۱
          سوابق: (1222 ديدگاه)

          جدول چرت نمیگه دوستمون تایم اعلامی مرسدس رو میاره در برابره تایم ثبت شده
          یبار میگه دوج ۱۱ میزنه
          بعد میگه اعلامی کارخونه رو‌ میگم
          اگه اینطوریه GLE بعضی اوقات ۳.۳ هم زده
          ولی مهم نیست
          چون شتاب ملاک خریدار برای این سبک خودرو ها نیست
          این اعداد روی شاسی بلند برای وسوسه کردن هستن بجز یه موارد استثنایی

          موافقم 8
          مخالفم 3
        2. سوشیانت

          ۹ مرداد ۱۴۰۱
          سوابق: (1924 ديدگاه)

          بله دوست عزیز جدول چر.ت میگه اعدادی که من میگم اعداد اعلامی کمپانی های دوج و بنز هست که از این جدول معتبر تره

          موافقم 5
          مخالفم 6
  21. یوسفی

    ۸ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (52 ديدگاه)

    با توجه به فاصله قیمت دوج انتخاب من است
    پاینده باشید

    موافقم 9
    مخالفم 9
  22. Saman

    ۸ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (181 ديدگاه)

    قطعا داج حتی با قیمت برابر این سگمنت و میدان فقط شایسته ماشینهای مردونست یعنی داج. جیلی بنز خیلی کار داره که جذابیت داج رو ارائه کنه و از نظر طراحی هم اصلا در حدواندازه داج نیست.

    موافقم 16
    مخالفم 9
    1. ali(chevynova)

      ۹ مرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (6811 ديدگاه)

      حرف حساب👌

      موافقم 11
      مخالفم 7
    2. viper2

      ۹ مرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (1144 ديدگاه)

      big like

      موافقم 7
      مخالفم 5
  23. ساسان

    ۹ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (4 ديدگاه)

    ی مسئله ای ک هست حسیه ک ی ماشین میتونه به رانندش بده که مسلما دورانگو بی چون چرا سرتره وسلام

    موافقم 6
    مخالفم 7
  24. Ali darai

    ۲۵ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (8 ديدگاه)

    دورانگو یک SUV تمام عیار هست و از همه لحاظ از بنز سر هیت

    موافقم 1
    مخالفم 2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا