هیوندای

درگ جنسیس GV60 با کراس‌اوورهای برقی بازار و کوروت C7!

جنسیس به‌عنوان یک خودروساز لوکس، به ساخت خودروهای سریع شهرت ندارد و بیشتر به خاطر محصولاتی که با ظرافت و راحتی، طعم تجمل کره‌ای را به خریداران می‌چشانند شناخته می‌شود اما کراس‌اوور GV60 نشان داده است که پرفورمنس بسیار خوبی دارد. برای اثبات بیشتر این موضوع، هاگرتی GV60 را طی یک مسابقهٔ درگ در برابر سه کراس‌اوور الکتریکی دیگر بازار شامل ب‌ام‌و، فورد موستانگ مک-ای GT و تسلا مدل Y قرار داده است. پیش از تماشای این ویدئو اما بیایید نگاهی به مشخصات فنی خودروها داشته باشیم.

جنسیس که به قوای محرکهٔ دو موتوره و پکیج باطری ۷۷.۴ کیلوواتی مجهز است، در حالت عادی ۴۲۹ اسب بخار قدرت و ۶۰۵ نیوتن متر گشتاور دارد اما در حالت اووربوست به مدت ۱۰ ثانیه این اعداد به ۴۸۳ اسب بخار و ۷۰۰ نیوتن متر می‌رسند. ب‌ام‌و iX حاضر در این درگ از نوع پرچم‌دار و قدرتمند M60 با ۶۱۰ اسب بخار نیست ولی همین نسخهٔ xDrive50 هم با ۵۱۶ اسب بخار قدرت و ۷۶۵ نیوتن متر گشتاور، خودروی چندان ضعیفی محسوب نمی‌شود. بااین‌حال، این کراس‌اوور آلمانی نزدیک به ۴۰۰ کیلوگرم از رقیب کره‌ای سنگین‌تر است که اختلاف قابل‌توجهی به‌حساب می‌آید.

موستانگ مک-ایی هم با قوی‌ترین نسخهٔ خود یعنی GT پرفورمنس ادیشن در این رقابت حضور یافته که دو موتور الکتریکی آن ۴۸۰ اسب بخار قدرت و ۸۶۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کنند. این خودرو نیز از جنسیس سنگین‌تر است اما اختلاف وزن آن تنها حدود ۶۰ کیلوگرم است؛ و در آخر به مدل Y پرفورمنس می‌رسیم که GV60 در حالت اووربوست خود کمی از آن قوی‌تر است اما در عوض کراس‌اوور تسلا نزدیک به ۲۰۰ کیلوگرم وزن کمتری دارد.

اما تمام شرکت‌کنندگان این درگ کراس‌اوورهای الکتریکی مذکور نیستند زیرا در اینجا یک کوروت C7 استینگری هم حضور دارد تا نشان دهد که خودروهای برقی در پرفورمنس خط مستقیم چقدر پیشرفت کرده‌اند. این سوپرکار آمریکایی ۴۶۰ اسب بخار قدرت داشته و به میزان قابل‌توجهی از تمام کراس‌اوورهای الکتریکی اینجا سبک‌تر است. خب با توجه به این اعداد و ارقام فکر می‌کنید کدام خودرو پیروز این درگ باشد؟ پاسخ را در ویدئوی زیر ببینید.

مشخصات فنی

جنسیس GV60

iX xDrive50

مک-ایی GT

مدل Y پرفورمنس

کوروت C7

قوای محرکه دو موتوره دو موتوره دو موتوره دو موتوره ۶.۲ لیتری V8
قدرت ۴۸۳ اسب بخار ۵۱۶ اسب بخار ۴۸۰ اسب بخار ۴۷۰ اسب بخار ۴۶۰ اسب بخار
گشتاور ۷۰۰ نیوتن متر ۷۶۵ نیوتن متر ۸۶۰ نیوتن متر ؟ ۶۳۰ نیوتن متر
گیربکس تک سرعته تک سرعته تک سرعته تک سرعته ۸ سرعته اتوماتیک
محور محرک چهارچرخ چهارچرخ چهارچرخ چهارچرخ عقب
وزن ۲۲۰۵ کیلوگرم ۲۵۹۰ کیلوگرم ۲۲۷۰ کیلوگرم ۲۰۱۵ کیلوگرم ۱۵۹۰ کیلوگرم

تماشا در آپارات:

تماشا در یوتیوب:

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۶۰ دیدگاه‌ها

  1. پیام

    ۵ مهر ۱۴۰۱
    سوابق: (1389 ديدگاه)

    افرادی که مخالف هیوندای بودید، حالا متوجه شدید چطور شد؟!

    موافقم 27
    مخالفم 36
    1. miladzm

      ۵ مهر ۱۴۰۱
      سوابق: (316 ديدگاه)

      خب طبیعتا ماستنگ و بی ام و و تسلا و کوروت از همه نظر بهتر و بالاتر از جنسیس هستن در همه موارد دیگه هم همینطور . جنسیس هم در حد خودش خوبه و به راحتی میتونه با خودروساز های همرده خودش که ژاپنی ها هستن رقابت کنه .
      پ . ن : برای اینکه بعضی از دوستان دوباره درد و زجر عظیمی رو متحمل بشن من باز هم اسم دیمن رو میارم و میگم کاش توی این درگ هم حضور داشت.
      درود بر آمریکایی و آلمانی

      موافقم 20
      مخالفم 37
      1. مازیار

        ۵ مهر ۱۴۰۱
        سوابق: (2361 ديدگاه)

        شما مگه آمریکایی فن نیستی؟ (البته با آلمان مصلحتی در دست چپ!!)
        پس چرا با این حرفها شان دیمن رو پایین میاری؟
        دیمن در جای خودش یه اسطوره هست و این قیاس های نابجا فقط ضد حال هست برای دوستداران واقعیش

        موافقم 14
        مخالفم 0
    2. امیررضا

      ۵ مهر ۱۴۰۱
      سوابق: (263 ديدگاه)

      پیام جان کسی مخالف هیوندای نیست. مشکلی که مردم (مخصوصاً ایران) دارن ستایش برند مورد علاقشونه (بنز!!!!!!!!) که اعتقاد دارن فقط بنز ماشین میزنه مابقی دسته بیل و کلنگ و فرغون (حتی بی‌ام‌و‌ و آئودی رو هم حساب نمیکنن خیلیا) دیگه هیوندای و کیا هم که جای خود دارن.

      موافقم 24
      مخالفم 19
      1. ˈadɔlf ˈhɪtlɐ

        ۵ مهر ۱۴۰۱
        سوابق: (713 ديدگاه)

        بنز سلطان پدر خودروسازی جهان

        موافقم 15
        مخالفم 18
    3. کرگدن باواریا

      ۵ مهر ۱۴۰۱
      سوابق: (552 ديدگاه)

      پدر خودروسازی تاریخ ؟! شوخی میکنی دیگه !؟ ۴۰ سال قدمت شد پدر ؟ اگه اینطوره ویرانخودرو و سایپای معظم هم پدربزرگی هستن برای خودشون !!
      من حس میکنم شما اصلا کره ایی فن نیستین ! چون این کامنت شما فقط جنبه کوبیدن کیا هیوندا رو داره .

      موافقم 20
      مخالفم 2
    4. بهراد

      ۵ مهر ۱۴۰۱
      سوابق: (243 ديدگاه)

      اولا پدر خودروسازی تاریخ بنزه نه هیوندای. بعدم اخه ۴۰ سال سابقه اصلا جزو ۱۰ تا خودروساز قدیمی هم قرار نمیگیره چه برسه به پدر…

      موافقم 13
      مخالفم 3
    5. 4wheeled

      ۵ مهر ۱۴۰۱
      سوابق: (125 ديدگاه)

      M
      ژاپنی فن بودنت خیلی واضحه،فقط اینارو میگی به همون دلیلی که مشخصه ! 🤣

      موافقم 8
      مخالفم 10
    6. Alan.r

      ۵ مهر ۱۴۰۱
      سوابق: (1085 ديدگاه)

      من نمی دونم این کره‌ای فن ها از چیه کره خوششون میاد؟
      از آفرود های قهارشون؟ از سوپر اسپرت های سریعشون؟ از پیکاپ های قدرتمندشون؟ از آتیش گرفتنشون؟ از یاتاقان زدنشون؟ از نداشتن ایموبیلایزرشون؟

      موافقم 19
      مخالفم 6
      1. استلا

        ۱۵ مهر ۱۴۰۱
        سوابق: (70 ديدگاه)

        اشتباه نکن ، کره ای ها واقعا واقعا ماشینای معرکه ای دارند ، من خودم ده مدل کیا و ماشین ژاپنی روندم و پدرم داشته ، جنسیس ترکونده واقعا و نیسان واقعا واقعا ماشینه ، همین ماکسیما بی نظیره .

        موافقم 2
        مخالفم 0
    7. Alan.r

      ۵ مهر ۱۴۰۱
      سوابق: (1085 ديدگاه)

      منطق کره‌ای فن ها:
      ماشینای کره‌ای از نظر لوکس بودن از مایباخ و رولزرویس، از نظر اسپرت بودن از فراری،لامبورگینی،مرسدس و BMW و از نظر دوام از تویوتا و نیسان بهترن

      موافقم 4
      مخالفم 3
    8. فورد

      ۵ مهر ۱۴۰۱
      سوابق: (853 ديدگاه)

      تستشون مشخصه تبلیغاتی هست

      موافقم 14
      مخالفم 4
    9. Royal Driver UK 70

      ۵ مهر ۱۴۰۱
      سوابق: (1291 ديدگاه)

      (هیوندای پدر خودروسازی تاریخ) oh no no 😂😂. کاربر M مدرسه ها باز شده تو هنوز اینجایی؟ کی میخوای عاقل شی و رو به درست بیاری

      موافقم 2
      مخالفم 0
  2. احمدرضا

    ۵ مهر ۱۴۰۱
    سوابق: (726 ديدگاه)

    به درگای مت واتسون ترجیحش میدم
    خیلی جلوه های باحالی میذاره
    مغزتم الکی نمیخوره

    موافقم 28
    مخالفم 3
  3. AMANTE

    ۵ مهر ۱۴۰۱
    سوابق: (1853 ديدگاه)

    اون اوایل از ظاهر GV60 اصلا خوشم نمی اومد ولی جدیدا کمی برام زیبا شده، شاید این زیبایی بخاطر اینه که بر خلاف رقبا ظاهر اش نشون نمیده الکتریکی هست.
    نتیجه ی این درگ هم برام مهم نبود، چون ماشین الکتریک و بنزینی که من دوست دارم بین اینها نبود.

    موافقم 7
    مخالفم 2
    1. محمود

      ۵ مهر ۱۴۰۱
      سوابق: (5 ديدگاه)

      من از gv70 الکتریکی جنسیس خیلی خوشم میاد
      ظاهرش نزدیک به درون سوز هاست

      موافقم 8
      مخالفم 4
  4. محمد

    ۵ مهر ۱۴۰۱
    سوابق: (1488 ديدگاه)

    همه رو جا گذاشت جنسیس انتظار داشتم بی ام و ببره !!!!!! البته که هیچ کدوم لذت سواری کوروت رو بهت نمیدن ولی خب برای خریدار معمولی که میخواد استفاده روزمره از ماشین بکنه قدرت بالا و گشتاور آنی برقی ها خیلی می‌تونه جذاب باشه ، قبلا برای داشتن ماشین سریع یا قوی یا باید موتور بزرگ میداشتی یا موتور کم حجم با فشار بالا کاری بالا که هردو هم استهلاک قطعات و مصرفی که داشتن واسه استفاده روزمره اذیتت میکردن اما حالا به لطف ماشین های برقی میشه شتاب و قدرت ماشین اسپرت و سوپر اسپرت رو توی یه کراس اور هم تجربه کرد

    موافقم 9
    مخالفم 9
    1. phonix

      ۵ مهر ۱۴۰۱
      سوابق: (1797 ديدگاه)

      وزن خودرو هارو باید در نظر بگیرید

      موافقم 1
      مخالفم 1
  5. mostang

    ۵ مهر ۱۴۰۱
    سوابق: (76 ديدگاه)

    درگ خوبی بود ولی راننده کوروت می تونست بهتر عمل کنه

    موافقم 12
    مخالفم 2
  6. امیررضا

    ۵ مهر ۱۴۰۱
    سوابق: (263 ديدگاه)

    لایک جنسیس 👌
    بحث خودروی‌های الکتریکی خیلی فاصله بین اتومبیل هارو کم می‌کنه. الان بیشتر بحث شده برند. چون پرفورمنس الکتریکی ها تقریباً تو هر سگمنت نزدیک به همه.

    موافقم 10
    مخالفم 15
    1. mostang

      ۵ مهر ۱۴۰۱
      سوابق: (76 ديدگاه)

      ببخشید یه سوال داشتم معنی کامل پرفورمنس چیه من دقیق نمی دونم 🤔

      موافقم 2
      مخالفم 6
      1. کرگدن باواریا

        ۵ مهر ۱۴۰۱
        سوابق: (552 ديدگاه)

        پایداری بالا تو هر شرایطی رو میگن پرفورمنس؛ معمولا برای جماعت آلمانی به کار میبرنش ! نه چیز دیگه

        موافقم 12
        مخالفم 6
        1. mostang

          ۵ مهر ۱۴۰۱
          سوابق: (76 ديدگاه)

          خیلی خیلی بابت توضیحتون ممنونم 🙏

          موافقم 2
          مخالفم 2
      2. R@min

        ۵ مهر ۱۴۰۱
        سوابق: (1622 ديدگاه)

        پرفورمنس یعنی کارایی یا اجرا، تو حوزه خودرو به محصولاتی که از لحاظ قدرت، سرعت، هندلینگ و چابکی در هر مسیری که در سطح بالاتری از محصولات کلاسشون باشن میگن پرفورمنس کار.

        عملکرد ۴۰۰ متر رو پرفورمنس نمی گن و پایداری بالا دوام میگن که اون در خوردوهای پرفورمنس معنی دیگه ای داره که منظور حفظ یه عملکرد ثابت در یه کورس مشخص رو پایداری عملکرد میگن.

        موافقم 10
        مخالفم 1
  7. Bmw gg6

    ۵ مهر ۱۴۰۱
    سوابق: (112 ديدگاه)

    لطفا وزن تسلا مدل وای رو اصلاح فرمایید

    موافقم 2
    مخالفم 0
  8. ۹۱۱

    ۵ مهر ۱۴۰۱
    سوابق: (564 ديدگاه)

    جنسیس و موستانگ.
    توی الکتریکی ها که کراس اورن ،اینا بهترین هستن. ولی قیافه کوروت از همشون بهتره

    موافقم 6
    مخالفم 0
  9. محمد

    ۵ مهر ۱۴۰۱
    سوابق: (34 ديدگاه)

    کره جنوبی بدون شک لیدر و پیشروی آینده صنعت خودرو خواهد بود شاسی بلند کره ای از کوروت با ۵۰ سال سابقه سریع تره از بی ام و و فورد با ۱۰۰ سال سابقه سریع تره !!!!!! فکر کن هیوندای سوپر اسپورت بسازه دیگه کی میخواد حریفش بشه ؟

    موافقم 7
    مخالفم 33
    1. ˈadɔlf ˈhɪtlɐ

      ۵ مهر ۱۴۰۱
      سوابق: (713 ديدگاه)

      داداش برقیه

      موافقم 7
      مخالفم 1
    2. ۹۱۱

      ۵ مهر ۱۴۰۱
      سوابق: (564 ديدگاه)

      داش چی میگی؟
      هیوندای از بی ام و و پورشه هم بهتر میشه؟
      حالا چون اینو برده یعنی از همه اروپا و آمریکا سر تره؟
      واقعا فاز شما رو نمیدونم؟
      لطفا در نوشتن کامنت ها جو گیر نشید. 🙄🙄

      موافقم 13
      مخالفم 2
      1. ۹۱۱

        ۵ مهر ۱۴۰۱
        سوابق: (564 ديدگاه)

        نمیخوام بگم نمیتونه اما چون اینو برده یعنی دیگه از همه دنیا بهتره؟
        الان حتی کره ای فن ها موندن شما چی میگی؟

        موافقم 9
        مخالفم 2
    3. محمد

      ۵ مهر ۱۴۰۱
      سوابق: (1488 ديدگاه)

      داداش ساقیت رو زنده میخوام

      موافقم 10
      مخالفم 3
    4. datsun

      ۵ مهر ۱۴۰۱
      سوابق: (3431 ديدگاه)

      با موتورهای الکتریکی تاتا هند هم سریعه تو درون سوزها چی تو چنته داشت؟

      موافقم 17
      مخالفم 5
      1. سامورايي

        ۵ مهر ۱۴۰۱
        سوابق: (11 ديدگاه)

        داستون یعنی میگی تاتا موتورز هند هم از ژاپنی ها جلوتره توی الکتریکی؟؟ :( گل به خودی نزن دیگه ای بابا
        ولی داستون ما ژاپنی فن ها باید بزاریم اول جای زخم درگ جنسیس جی ٧٠ با اکورا و آی سی با سوبارو خوب بشه بعد از درون سوز صحبت کنیم :( خیلی ناراحتم

        موافقم 7
        مخالفم 14
        1. datsun

          ۵ مهر ۱۴۰۱
          سوابق: (3431 ديدگاه)

          داداش بشین یه کنار باد بیاد ژاپنیها و دیگر بزرگان صنعت خودرو آمریکا و آلمان پیشتاز تولد الکتریکی ها بودن حدود هشتاد سال پیش نیسان مدل تمام الکتریکی تاما رو برای بازار ژاپن تولید انبوه میکرد اون موقع تو کره چیزی به اسم صنعت خودرو وجود نداشت تو الکتریکی های نوین هم نیسان لیف اولین خودرو تولید انبوه در بازار جهانی بود و توی ابر خودروهای الکتریکی با ساخت تولید محدود اسپارک اوول نشون داد اگه بخواد بسازه بهترینش رو میسازه

          موافقم 15
          مخالفم 10
        2. شهاب

          ۵ مهر ۱۴۰۱
          سوابق: (251 ديدگاه)

          تو اول یاد بگیر که بگی داتسون و اشتباهی ننویسی داستون !!! بعداً در مورد بقیه اش هم حرف میزنیم

          موافقم 10
          مخالفم 2
      2. سامورايي

        ۵ مهر ۱۴۰۱
        سوابق: (11 ديدگاه)

        داستون جان ما سامورایی ها الان کجای صنعت الکتریکی سازی هستیم؟ هیچ جاش
        تو هر مطلب که راجع به الکتریکی ها یا درگاشون هست اصلا اسمی از سامورایی ها نیست.همه دنیا هم قبول دارن که سامورایی ها توی صنعت الکتریکی چقدر عقب هستن.بقول خودت از تاتا هم عقب ترن،این موقع و اون موقع رو ول کن الان رو بچسب
        اولش هم ترسیدیا شیطون گفتی زشته فقط بگم ژاپنی ها بزار اسم آلمان و امریکا هم بیارم ضایع بازی نشه ولی خب همونطور که میبینی تو این درگ هم باز خبری از سامورایی ها نیست

        موافقم 6
        مخالفم 17
        1. datsun

          ۵ مهر ۱۴۰۱
          سوابق: (3431 ديدگاه)

          آینده نشون میده کی عقبه، کره ی ها هم به خاطر گندهای که تو موتور درون سوز زدن و یه موتور درست حسابی هم نتونستن طراحی کنن سریع رفتن سراغ الکتریکی سازی الکی هم بحث رو به حاشیه نبر دوره این دلقک بازی ها گذشته هر موقع کره تونست یه ماشین تمام الکتریک مثل لیف با قابلیت اطمینان بالا بدون اتش سوزی بعد از پیش از ده سال روی خط تولید و تمام الکتریکی مثل اسپارک اوول با شتاب ۱.۹ و حداکثر سرعت ۴۰۰ تولید کرد بیا یکم بحث کنیم.

          موافقم 22
          مخالفم 5
        2. miladzm

          ۵ مهر ۱۴۰۱
          سوابق: (316 ديدگاه)

          داتسون
          بسه دیگه آبروی خودت رو نبر
          اسپارک اوول هیچ چیزش ژاپنی نیست و از موتور و گیربکس و اینورتر و سیستم های نرم افزاری همه مال آمریکا و اروپاس .
          نهایت توان الکتریکی سازی ژاپن رو توی bz4x و لیف دیدیم :)

          موافقم 5
          مخالفم 16
    5. کرگدن باواریا

      ۵ مهر ۱۴۰۱
      سوابق: (552 ديدگاه)

      لیدر !😂
      از کی تاحالا هاچبک شده شاسی بلند ؟؟
      Gv60 ? شاسی؟🤣
      فعلا بیاد به محصولات عمدش که سدان و کراس اوور هاش باشن برسه از لحاظ فنی که مشکلی نداشته باشن ناسلامتی قرن ۲۱ تموم میشه ! هنوز اینا آتیش میگیرن

      موافقم 15
      مخالفم 4
      1. ۹۱۱

        ۶ مهر ۱۴۰۱
        سوابق: (564 ديدگاه)

        منم همینو بهشون میگم بدشون میاد 😂

        موافقم 1
        مخالفم 0
    6. سوشیانت

      ۵ مهر ۱۴۰۱
      سوابق: (1781 ديدگاه)

      هر موقع کره جنوبی تونست ماشینی با بیش از ۸۰۰ اسب و شتاب صفرتاصد ۳ ثانیه بسازه مثل ریویان r1s اون موقع بیا بگو جلوتره در ضمن جنسیس از کوروت سریع تر نیست شتابش بیشتره که اون هم به خاطر موتور الکتریکی هست وگرنه کار خاصی نکرده هر چند کوروت c8 z06 با شتاب ۲.۶ با اینکه بنزینی هست از لحاظ شتاب باز هم از جنسیس بهتره

      موافقم 7
      مخالفم 6
  10. دانیال_Surrey،England

    ۵ مهر ۱۴۰۱
    سوابق: (2761 ديدگاه)

    من خودم یکی از علاقه مندان خودروسازی کره بودم،ولی این درگ دیگه زیادی تبلیغاتی بود.
    معلوم بود هیوندای پول خوبی براش خرج کرده بود!!
    البته از این درگا کم نداشتن کره ای ها برای تبلیغات.
    به نظرم بیشتر از اون چیزی که هستن دارن بهشون بها میدن،کلا دوران الکتریکی ها باعث شده کره و به خصوص چین وارد رقابت با بزرگان بشن،تو دوران موتورای احتراق داخلی تقریبا حرفی برای گفتن نداشتن.
    نه نوآوری خاصی و نه دستاوردی و….
    فقط تو تبلیغات و پول اضافی دادن به مجلات خوبن ولی در عمل……

    موافقم 16
    مخالفم 6
    1. R@min

      ۵ مهر ۱۴۰۱
      سوابق: (1622 ديدگاه)

      تو بحث الکتریکی هم صرفا فاصله ها کم شد وگرنه نوآوری و اختراعی نخواهند داشت و صرفا مصرف کننده علم موجود از همون بزرگان هستن.

      موافقم 9
      مخالفم 3
      1. miladzm

        ۵ مهر ۱۴۰۱
        سوابق: (316 ديدگاه)

        منظورت از بزرگان همون جاپنی ها هستن دیگه ؟
        دیگه فکر کنم دستت برای همه اعضای سایت رو شده ؛ پشت اسم فورد و آمریکا پنهون شدی ولی غش میکنی واسه جاپنی ها و چپ و راست به کره و آمریکا حمله میکنی .

        موافقم 1
        مخالفم 15
        1. Clean energy

          ۵ مهر ۱۴۰۱
          سوابق: (1333 ديدگاه)

          شیر که پیر میشه تبدیل میشه به مضحکه دست کفتار.‌‌…

          موافقم 10
          مخالفم 0
      2. دانیال_Surrey،England

        ۵ مهر ۱۴۰۱
        سوابق: (2761 ديدگاه)

        درسته منتها همون کم شدن فاصله هم خطرناکه.
        چینیا میتونن به راحتی تو عصر الکتریکیا پیشتاز بشن،چون دیگه مشخصات ماشینا صرفا برمیگرده به برد الکتریکی و زمان شارژ و سیستم اطلاعات و سرگرمی،که اینام تقریبا برای اکثر خودروسازا یکسان میشه.
        حتی میتونن تو سیستم حمل و نقل عمومی هم به راحتی وارد بشن و میلیاردها دلار به جیب بزنن با توجه به نیروی کاری که دارن.
        این وسط میمونه تبلیغات خوب و نحوه برخورد با مشتری و….
        که نمونشو داریم میبینیم.((کره ای ها))
        البته فعلا چینیا آنچنان محصول خاصی معرفی نکردن ولی احتمالا در آینده ی نزدیک بیشتر ازشون خواهیم دید.

        موافقم 3
        مخالفم 1
        1. R@min

          ۵ مهر ۱۴۰۱
          سوابق: (1622 ديدگاه)

          من قبلا هم گفتم زمانی می تونیم بگیم که چین یا کره می تونه جای بزرگانی مثل فولکس و تویوتا و جی ام و فورد و… بگیره که همزمان بتونه محصولاته برتر بزنه و از اون طرف اینها هم افت کنن یا محصولات سطح پایین تری بزنن که امکان نداره و در حوزه الکتریکی تقریبا در شروع کار هستیم با همه پیشرفت ها و اصلا مشخص نیست در محصولات پرفورمنس و کاری میشه از پیشرانه الکتریکی استفاده کرد یا نه ؟؟؟

          قطعا گذر زمان همه چیز رو مشخص می کنه.

          موافقم 10
          مخالفم 2
      3. محمد

        ۵ مهر ۱۴۰۱
        سوابق: (34 ديدگاه)

        رامین باید جور دیگه جواب “تو” رو بدم
        موستانگ مک ای که دو ساله اومده و همش فراخوان داشته سریع ترین موستانگ تاریخه حتی از شلبی سریع تر ولی مقابل جنسیس به خاک و خون کشیده شد 🤣🤣🤣 اخ که فورد چه جور به خاک کشیده شد هنری فورد و کارل شلبی کجان این خفت رو ببینن 🤣

        موافقم 1
        مخالفم 2
    2. miladzm

      ۵ مهر ۱۴۰۱
      سوابق: (316 ديدگاه)

      فکر نکنم فعلا زورت برسه حتی بتونی یه پیچ چرخ محصولات مال ۵ سال پیش همین خودروسازان کره ای رو بخری :)
      پس در پراید خودت رو آرام ببند و از پیشرفتشون لذت ببر .
      پ .ن : من خودم هر گز مدعی این نیستم که کره ای ها تونستن بزرگان این صنعت کع آلمان و آمریکا هستن برسن ولی خب هرگز نمیتونیم منکر پیشرفتشون باشیم . آلمان و آمریکا در همه موارد و صنایع حرف اول رو میزنن و کسی نمیتونه حتی به گرد پاشون هم برسه .

      موافقم 1
      مخالفم 12
      1. امیر

        ۵ مهر ۱۴۰۱
        سوابق: (164 ديدگاه)

        اول خواستی با این اکانت ژاپنی بازا رو خراب کنی بعد با آوردن اسم دیمن تو درگ فراری خواستی آمریکایی رو خراب کنی الان برگشتی به تنظیمات کارخانه شدی کره مربا فن 🤣
        چقد خوب خودتو لو میدی واقعا هیچی بهتر از داشتن دشمن ا.ح.م.ق نیست 🤣🤣🤣
        راستی چرا موقع فراخوان های رگباری کیوندا پیدات نبود؟ 🤣

        موافقم 9
        مخالفم 1
    3. دانیال_Surrey،England

      ۵ مهر ۱۴۰۱
      سوابق: (2761 ديدگاه)

      بحث سن و ساله.
      هرچی آدم نرمال سنش بیشتر میشه،طبیعیه که برخی نظراتش متفاوت و واقع گرایانه تر بشه.
      من ممکنه 6 ماه پیش از کره ای ها تعریف کرده باشم ولی هرچی رفت جلوتر با این تبلیغات بیخود و اضافی از چشمم افتادن.
      قضیه فراخوان های متعدد هم ثابت میکنه که از هول حلیم افتادن تو دیگ.
      خوده من طرفداره خودروسازی انگلیسم،ولی هنوز با متر و معیارایی که دارم، با خودروسازی آمریکا و آلمان و ژاپن فاصله دارن،دیگه کره ی جنوبی که جای خود داره!!
      شما هم به امید خدا بزرگ تر که شدی به این چیزا پی میبری.

      موافقم 7
      مخالفم 1
  11. amirmohammad

    ۵ مهر ۱۴۰۱
    سوابق: (212 ديدگاه)

    چه پرفورمنس فوق العاده ای داشت جنسیس.فکر نمیکردم همه رو ببره اون هم با این اختلاف.جنسیس توی برقی ها هم داره عالی کار میکنه ولی طراحی خارجی مک ای رو بیشتر میپسندم

    موافقم 8
    مخالفم 9
  12. سوشیانت

    ۵ مهر ۱۴۰۱
    سوابق: (1781 ديدگاه)

    کوروت هم هست تا ببینیم چقدر ماشین های برقی تو خط مستقیم پیشرفت کردن
    فقط کافیه مسیر طولانی باشه تا ببینیم ماشین های برقی چطوری در برابر بنزینی ها کم میارن😂

    موافقم 6
    مخالفم 0
  13. mostang

    ۵ مهر ۱۴۰۱
    سوابق: (76 ديدگاه)

    آقای r@min بابت توضیحات کامل و وازحتون خخخخیلی ممنونم 🙏🙏🙏🙏🙏🙏⚘⚘⚘⚘

    موافقم 3
    مخالفم 0
  14. 4wheeled

    ۵ مهر ۱۴۰۱
    سوابق: (125 ديدگاه)

    چقدر حال کردم با این درگ 🔥ترکوند gv60
    خود نوع برگزاری درگ و حلوه های ویژش هم خیلی جالب بود واقعا تنوع دادن نسبت به باقی مجلات برگزار کننده درگ
    خیلی پسندیدم

    موافقم 1
    مخالفم 8
  15. Alan.r

    ۵ مهر ۱۴۰۱
    سوابق: (1085 ديدگاه)

    از بین اینا انتخابم صد درصد کوروته و از بین الکتریکی های این جمع انتخابم IX هستش

    موافقم 7
    مخالفم 0
  16. morty59

    ۵ مهر ۱۴۰۱
    سوابق: (18 ديدگاه)

    فیلم درگ خودروها تو این کانال از بقیه خیلی با کیفیت تره فیلم برداریش فوق العاده ست

    موافقم 2
    مخالفم 0
  17. SRT

    ۵ مهر ۱۴۰۱
    سوابق: (605 ديدگاه)

    کوروت نجس شد

    موافقم 5
    مخالفم 4
  18. جناب ایکس

    ۵ مهر ۱۴۰۱
    سوابق: (1467 ديدگاه)

    ببینید کوروتو به چه روزی میندازن…
    هرکس ذره از ماشین چیزی بفهمه میدونه که ۴ تا تکه آهن لیتیم دارن با یه شاهکار مقایسه میکنن

    موافقم 5
    مخالفم 2
  19. AMIN JAFARI

    ۶ مهر ۱۴۰۱
    سوابق: (120 ديدگاه)

    gv90 خداییش خیلی خوبه
    پادشاهان دنیای فردای برقی ها:
    امریکا
    المان-کره
    چین

    ژاپن ب پایان بازی رسیده در خودروهای برقی و حرفی برای گفتن نداره جز تویوتا

    موافقم 2
    مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا