قیمت نمایندگی (تومان) | |
آینه بغل دستی تاشو | ۳۰,۰۰۰ |
چراغ جلوی چپ (بدون لامپ) | ۸۵,۰۰۰ |
چراغ عقب چپ (بدون لامپ) | ۴۵,۰۰۰ |
نگهدارنده چراغ مه شکن | ۱۳,۰۰۰ |
شیشه بالابر برقی جلو | ۸۵,۰۰۰ |
شیشه بالابر برقی عقب | ۷۲,۰۰۰ |
شیشه عقب گرمکن دار | ۳۵,۰۰۰ |
دسته برف پاک کن | ۸۰,۰۰۰ |
ترموستات | ۲۶,۰۰۰ |
انژکتور | ۷۰,۰۰۰ |
کویل جرقه قلمی موتور | ۱۲۰,۰۰۰ |
مجموعه کیت کلاچ | ۲۰۰,۰۰۰ |
دیسک کلاچ | ۴۰,۰۰۰ |
مجموعه پوسته کلاچ | ۵۰۰,۰۰۰ |
مجموعه فن رادیاتور – کولر دار | ۲۸۰,۰۰۰ |
رادیاتور موتور | ۲۰۰,۰۰۰ |
استپر موتور | ۱۵۰,۰۰۰ |
پمپ بنزین و درجه داخل باک | ۲۵۰,۰۰۰ |
پمپ شیشه شوی | ۴۵,۰۰۰ |
فنر لول جلو | ۳۰,۰۰۰ |
فنر لول عقب | ۲۲,۰۰۰ |
کمک فنر عقب | ۱۲۵,۰۰۰ |
تسمه سفت کن دینام (بدون کولر) | ۹۰,۰۰۰ |
مجموعه تسمه و تسمه سفت کن | ۱۲۰,۰۰۰ |
تسمه دینام (با کولر و هیدرولیک) | ۸۰,۰۰۰ |
مجموعه تسمه دینام با غلتک ها | ۳۵۰,۰۰۰ |
تسمه پمپ فرمان (بدون ایرکاندیشن) | ۳۰,۰۰۰ |
تسمه تایمینگ موتور | ۱۱۰,۰۰۰ |
مجموعه تسمه تایمینگ با غلتک تسمه سفت کن | ۲۸۰,۰۰۰ |
۲۷۲ خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
هادی
۵ مرداد ۱۳۹۳من سراتو دارم یه ال ۹۰ ۸۷ دارم با۱۲۵ کارکرد از سراتو نرمتره و راحت ترفقط تسمه تایم یادتون نره ۶۰ هزار تا عوض کنید خرجش سنگین نشه
حسین
۲ اردیبهشت ۱۳۹۴به نظرم سمند lx با موتور ef7 هم موتور پیشرفته تر و نرم تری داره.هم اتاق و بدنه خیلی بهتری نسبت به l90داره هم لوازم جانبی ارزان تر و در دسترس تره هم قیافش البته سلیقه ای هست به نظرم خیلی بهتره و هم فعلا قیمتش پاینتره البته چند سال پیش که قیمت ها درست بود سمند ۳تومانی گرونتر از l90 بود. هم صندلی های و آپشن های بیشتر از نظیر صندلی ها و آیینه های برقی سیستم دزدگیر و کامپیوتر،کیفیت و زیبایی داشبورد نسبت به l90 و سیستم برق مالتی پلکس،تعادل بیستر بدنه در عقب ماشین در سر پیچ ها .
من خودم سمندlx ef7 مدل ۹۰ دارم و بسیار راضی هستم بیشتر اوقات گاز می زنم و کمتر موقعی با بنزین می روم البته اینو بگم موتور ef7 از مدل ۹۱ تا ۹۲ بدرد نمی خوره و ماژول هاش چینی شده بود که البته الان دوباره ماژوله اش آلمانی شده و مشکلاتش را حل کردند.
انشاالله که موفق باشید ببخشید سرتون رو درد آوردم.
مصی طفی
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴باسلام واحترام
درسته که آپشن های سمندوپرشیاو…از ال ۹۰ بیشتره ولی درمورد شتاب اولیه، سرعت وکورسینگ درجاده هم اینگونه است؟
فرمایش شمادرخصوص زیبایی واسپورت خورسمندکاملادرست ولی مسائل فنی بحثی جدا والبته جدی است
درمجموع باشماموافقم که وسائل شخصی سلیقه ای است یکنفرزیبایی رابه مسائل فنی ترجیح میدهدودیگری برعکس.
بااحترام مجدد
م غمخوار
علی
۱۳ مرداد ۱۳۹۳۲۰۶sdخیلی بهتره از لحاظ امکانات بعد تازه برنامه ای وجود داره که با دستگاه دیاگ بهش میدن که ۱۰ اسب بخار به قدرتش اضاف میکنه که میشه قدرت موتور۱۲۰ اسب بخار فقط بدترین مشکلش فضای سرنشینان عقب می باشد که برای خانواده های کم جمعیت مناسب می باشد بعد تازه با این برنامه سوخت ماشین هم میاد پایین وشتابش فوق العاده زیاد میشه که حتی موقع حرکت با دنده ۱ می خواد بکس باد کنه وکولرش هم خیلی بهتر از ال۹۰ میباشد.
احمد
۱۱ شهریور ۱۳۹۳فکر کنم دارید اغراق میکنید، قدرتش میره بالا، شتابش میره بالا مصرفش میاد پائین!!!!
حامد
۶ آذر ۱۳۹۳شما واقعا فکر می کنید ۲۰۶sd از ال ۹۰ بهتره؟کجاش دقیقا؟
علی
۷ مهر ۱۳۹۳خدا شفات بده برنامه قدرت اسب بخار ماشینو میبره بالا ؟ پیشهاد میکنم از کلاس اول دوباره شروع کن بارکلا
سیروس
۱۱ بهمن ۱۳۹۳با سلام.من خودم کارم توناپ ودستگاه دیاگه.۲۰۶اشغال ترین ماشینیه که تا حالا دیدم.صد رحمت به پیکان بار.ماشینیه ضعیف با عیوب سیستم ارتباطی وسیمکشی واستهلاک بالا وقیمت قطعات بسیار بالا.جریان برنامه شتابم کشکه.کوعل اصلی ۲۰۶ که خرابیم زیاد داره ۳۰۰۰۰۰تومانه ولی ال۹۰ ۱۰۰۰۰۰.زیر وبندوسواریشم افتضاحه.بهترین ماشین ایران ال۹۰.اتاق سفت.زیربندخفن.شتاب و مصرف وقدرتم که نگو
رضا
۱۴ مرداد ۱۳۹۳با سلام /من به زه پا دری که زیر درب ها نصب می شود مربوط به تندر ۹۰ اسپورت ایران خودرو نیاز دارم لطفا اگر سراغ دارید مرا راهنمایی کنید ./تشکر
مهدي باغبان
۱۵ شهریور ۱۳۹۳باسلام دوست عزیززه پا دری ال ۹۰ رو اگربدی سفارشی برات درست کنن خیلی بهتره چون آماده هاش به علت چسب های نامرغوب زودکنده میشه
اشکان
۲۵ مرداد ۱۳۹۳با سلام اقا هادی من تسمه تایم ال ۹۰ خودمو از ۸۷ تا حالا هنوز عوض نکردم.کارکردش ۱۲۰ هزارتا هست.هیچ مشکلی هم نداشت تا حالا.تازه بعد از ۶ سال میخوام تسمه تایمشو عوض کنم.تا الان هم هیچ خرجی جز لنت و باتری و لاستیک و روغن و شمع و بنزین نداشت
علی
۷ مهر ۱۳۹۳به ریسکش نمی ارزه استانداردش ۱۰۰ هزار تاست پیشنهاد میکنم بار اول نهایتا ۱۰۰ تا عوض کنین ازون به بعد ۶۰ تا
احمد
۲۶ مهر ۱۳۹۳با سلام دوستانی که ال ۹۰ دارین حتما گرد گیر پلوس جلو رو که به گیر بکس متصل میشه بررسی کنید ،اگه پاره باشه واسکازین میریزه و بعد گیر بکس خورد می شه ۳.۵ میلیون واسه یه سهل انگاری دادم شما مواظب باشید…
علی
۲ آذر ۱۳۹۳واقعا همینطوره چون من یک میلیون و هفتصد خرج کردم فقط برای دنده ۵ ولی مراقب باشی بهش برسی خرابی نداره پژو سوسکه
واعظیان
۹ دی ۱۳۹۳باسلام.صافی بنزین را با هر روغن ۱۰۰۰۰کیلومتر تعویض_وازکازین هر ۴۵هزار کیلومنر_شمع بین ۲۵۰۰۰ تا۴۰۰۰۰کیلومتر.تسمع تایم تا ۸۰۰۰۰ تا خوبه.
سارا
۱۲ دی ۱۳۹۳زشت ترین ماشین تاریخ- این ال ۹۰ هستش- من قیافه ژیان و پیکان رو ترجیح می دهم- چقدر زشته- این ال ۹۰- شتر ۹۰
پیمان
۱۱ بهمن ۱۳۹۳مشکل ما همینجا ست که فقط به ظاهر هر چیزی اهمیت میدیم نه به کارایی و استحکام و امنیت و به صرفه بودن و غیره
میثم
۷ تیر ۱۳۹۴باعرض سلام و خسته نباشید به همه و نماز روزهاتن قبول.
خداییش خیلی عالیه.
والسلام………………………………………
میثم
۲۱ بهمن ۱۳۹۳فنی ماشین عالیه و سر جلو ماشین هم خیلی ظریف طراحی شده و فضای داخل اتاق و صندوق عقب بسیار بزرگ و جاداره که مخصوص خانواده هست
samon
۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴من یدونه ال ۹۰تمیز مدل ۸۶ خریدم اصلا باورم نمیشه که قابله قیاس با هیچ ماشین از جمله سمند ۲۰۶ پرشیا نیست من خودم با همشون رانندگی کردم ولی ال۹۰یه چیزه دیگس
حاتمی نیا
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۴سارا جون : منم ابتدا همین تصور غلط رو داشتم اما از مهر ۸۹ ال ۹۰ دارم خیلی ازش راضی هستم ۸۷۰۰۰ کار کرده .هیچ مشکلی واسم نداشته . ازسایرتولیدات داخلی بهتره و نمره منفی کمتری داره .تجدیدنظربفرمایید پشیمان نخواهی شد.
محمود
۲۸ دی ۱۳۹۳سلام دوستان کسی قیمت اکسل ال ۹۰ رو نمی دونه . راهنمایی کنه ؟
محمود
۲۹ دی ۱۳۹۳اکسل عقب ال۹۰- اصلی تقریبا ۱۲۰۰۰۰۰تومان هستشو کار مورچه خورت اصفهان هم هست به قیمت ۴۵۰۰۰۰ خودم استفاده کردم راضی هستم ازش مشکلی هم نداره.
کالجی
۳ بهمن ۱۳۹۳باسلام وتشکرازراهنمایی همه دوستان
اگه کسی زنجیرچرخ ال۹۰ باقیمت مناسب سراغ داره لطفاراهنمایی کنید ممنونم
نام شما (ضروری): مجید
۳ اسفند ۱۳۹۳همه فقط از موتور،گریبکس ومصرف پایین وصندق عقب ال ۹۰ تعریف میکنند….
شش ماه یکی خریدم قبلش پراید داشتم صد البته امنیت و ترمز واستحکامش بهتراز پرایده اما:
آدم ماشین را برای رفاه وآسایش میخره من دلم می خواد وقتی مسافرت میرم خستگی به تنم نمونه صندلی راحتی داشته باشه که هیچکدوم را ال ۹۰ نداره
وقتی یکی از لاستیک هاش رو دست انداز میره کل ماشین مثل نیسان به زلزله ۶۰ لیشتری میوفته.
باور کنید تو پرایدم راحتی بیشتری داشتم
اینا رو هیچ کدام از ال ۹۰ سوارا نمیگند اگرچه همه قبول دارند
من که راضی نیستم .در اولین فرصت از شرش خلاص میشم
یوسفی
۱۰ اسفند ۱۳۹۳من ماشینم ال۹۰بهمن ۸۶است خیلی ازش راض ام اما دوهفته ایست صدای شبیه پنچری ازموتورش می اید بردم تعمیرگاه شهرزیباگفتند هرزگرد تسمه تایم است عوضش کدنددرست نشد دوستی تو سایپادارم نشان دادم گفت پمپ هیدرولیک است باید عوض شودلطفاً اگر کسی می داند راهنمایی کند چون مطمًنیستم ۶۰۰تومان خرج کنم درست می شود.
رضا
۱۸ اسفند ۱۳۹۳با سلام خدمت همه :
بنده از سال ۸۱ تا مرداد ۹۳ ، ۲۰۶ . سمند و پارس داشتم ، همه را هم صفر تحویل گرفتم ، آخر مرداد ۹۳ پارس تندر تحویل گرفتم ، انصافا بدون اغراق میگم لحظه ای که پشت فرمون نشستم ، اصلا قابل مقایسه با ماشینای قبلیم نبود . ( ناگفته نماند ۲۰۶ ماشین خوبی هستش ) ولی پارس تندر بهتره
نرمی عالی . صدای موتور خیلی کمه . شتاب عالی و مصرف کم . فضای عالی داخل کابین . صندوق عقب بزرگ و جادار . ترمز عالی .
دریک کلام نسبت به ماشینای زیر ۵۰ میلیون اوله
من ۴۴۰۰۰۰۰۰ گرفتم
فواد
۲۰ اسفند ۱۳۹۳با عرض سلام خدمت همه دوستان . با احترام به نظر همه عزیزان . به نظر این حقیر،نکات مهم در انتخاب یک خودرو بستگی به :
بودجه ، تعداد اعضا خانوار ، نوع کاربرد،توان هزینه های نگهداری و قیمت قطعات یدکی،انتظارات، مشخصات فنی ، ظاهر وکیفیت ، سلیقه وجنسیت ( خانم – آقا ) وزن و جثه کاربر، حالات روحی و روانی و شخصیت و…. داره. بنابراین نمیتوان نظر قطعی در بدی یا خوبی انتخاب خودرو داد .(البته همه دوستان به مطالب عرض شده بنده وقوف کامل دارن ) .با تجدید احترام
جواد
۲۲ اسفند ۱۳۹۳من خودم ال نود مدل ۸۷ اصل فرانسه دارم و چشم شیطان کور. ازش راضی ام .از مدل های جدیدش خبر ندارم .تا حالا طبق . کنستر بنزینو تسمه تایم عوض کرده ام
کوروش
۱ فروردین ۱۳۹۴تندر طراحی داچیا رومانیه زیر مجموعه رنو فرانسه.تندر توی روسیه -ترکیه -برزیل -ایران -رومانی تولید میشه نه فرانسه
تندر 90
۲۹ اسفند ۱۳۹۳سلام دوستان،توروخدا کسی که تجربه بیشتری داره جواب بده من یک تندر مدل ۹۰ دارم فرمونش گیجه تو سرعت به. یک طرفم میکشونه ماشینو.جلوبندیشو چند قطعه عوض کردم بقیه شم مشکلی نداره ولی هنوز خوب نشده بهم بگید چیکار کنم فقط زود ممنونم
کوروش
۱ فروردین ۱۳۹۴ممکنه از لاستیک یا رینگ باشه.جلو بندی تندر حداقل ۲۰۰۰۰۰ هزار کیلو متر کار می کنه
کوروش
۱ فروردین ۱۳۹۴من رینگ تایوان انداختم همین مشکل و داره بالانس نمیشه
احمد
۲۴ خرداد ۱۳۹۴سلام دوست عزیز :اگه لاستیک جدید چینی انداختی جابه جا کن که احتمالا از وزن لاستیک های نامرغوب چینی میتونه باشه که من تجربش و کردم با جا به جایی لاستیک جلو با پشت این مسئله حل میشه
یوسف
۱۴ تیر ۱۳۹۴سلام اگه لاستیک خوری نداره ۱میزون فرمان حسابی بزنی ردیفه فقط ماشینت بایدتصادف نداشته باشه
کوروش
۱ فروردین ۱۳۹۴من توی پارس خودرو کار می کنم بهتره بدونید تنها ماشینی که توی ایران قطعات چینی نداره همین ال۹۰…..همه ماشبنهای ایران خودرو قطعاتشون و چین می زنه
رضا
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴سلام اقا کوروش.
من پارس تندر ثبت نام کردم. ببخشید وضعیت تولید چه جوریه؟
میدونم پایینه ولی مال مایی که تحویل ابان ۹۳ هستیم رو تقریبا کی تحویل میدهند.
هادی
۱۷ فروردین ۱۳۹۴اگر باد لاستیک تندر۹۰، زیاد نباشه(بیشتر از ۳۲) یا خیلی کم نباشه(کمتر از ۲۹) ماشین تقریبا نرمی است لاستیک پهن(۲۰۵) هم به نظر من خیلی بهتره
احمد
۲ اردیبهشت ۱۳۹۴سلام دوستان،اگه کسی که تجربه ای در این مورد داره راهنمایی کنه من یک تندر مدل ۹۰ دارم وقتی سرعت ماشین از ۸۰ کیلومتر بالاتر میره نشانگر ترمز دستی و ABS با هم روشن میشه
Ghafoor
۱۵ خرداد ۱۳۹۴من دقیقا همین مشکل و بعد از اینکه بخاطر تصادف مجبور شدم بلبرینگ چرخ و عوض کنم دارم . صد جا یردم اما دلیل دیگه ای نداشته ، احتمالا از بلبرینگ هست
امیر
۲۲ مرداد ۱۳۹۵بلبرینگ جلوی ال نود دو نمونه هست, نمونه ای که برات گذاشتن با اون یکی چرخت فرق داره به همین خاطر چراغ ترمز دستی و ای بی اس روشن میشه و ای بی اس از کار میوفته,قبل از تعویض باید دور بلبرینگ با یه دستگاه زدن مشخص بشه بعد همون نمونه گذاشته بشه
سعيد
۴ اردیبهشت ۱۳۹۴از ۸۸ تا الان ال۹۰ میرونم قیافه نداره واسه سفر ماشین نرمی نیست تعادل کمی نسبت به سمند و… داره مصرف کم و باید مواظب بود خرج باز نکنه که بکنه بدجور خرج داره قطعاتش خیلی کرونه تسه تایم رو هم دوستمون راست میکه من تو ۱۰۰ تا عوض کردم هیجی ازش نمونده بود و واقعا ریسکه زیادتر برونین!!! در کل خودم راضی ام اما ۲۰۶ sd رو بهش ترجیح میدم
majid
۶ اردیبهشت ۱۳۹۴سلام
من ۸۷ از ایران خودرو تندر۹۰ گرفتم خیلی عالی بودتقریبا میشه گفت ۸۵درصد قطعاتش اصل بودند.تو۶۰۰۰۰تا تسمه تایم رو عوض کردم اون موقع ۳۵۰۰۰۰تومن خرجم شدتو نمایندگی.بعدش تا ۹۱ داشتم.دیدم بعداز ۴ سال خرج دار میشد باتری میخواس لاستیک دیسک وصفحه و…اون موقع هم قطعاتش گرونتر الن بود وکمیابتر خلاصه دیدم حدود ۱میلیون خرجشه فروختم ۱۴ تومن ویکی دیگه نوشتم از پارس خودرو تااومدن تحویل بدن قیمتش رفت بالا و من ۱۶۷۰۰ گرفتم.اما ازلحظه ای که نشستم پشت فرمون ودست زدم به دسته راهنما و فرمون فهمیدم اشتباه کردم فروختم ونو گرفتم چون این یکی ازهمون لحظه که دست به فرمون وراهنماش زدم فهمیدم جنسش مثه قدیمیاش نیس اصلا ماشین قبلی تا ۴ سال دستم بود هیچ مشکلی نداشت وتازه یکم صفحه کلاجش میلرزوند بعد از ۸۵۰۰۰کیلومتر اما این که الان سوارم هنوز ۵۰۰۰۰تا را نرفته میلرزونه.تازه تسمه تایم قبلیمم بیخود رو ۶۰۰۰۰ تا عوض کردم وقتی درش آورد با نو هیچ فرقی نمیکرد.خلاصه هرسال بدتر میشه کیفیت محصولاتشون.اینم از تجربیات بنده بود امیدوارم مفید بوده باشه…
مسعود
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۴دوستان سلام من ال ۹۰ مدل بهمن ۹۳ گرفتم فرمانش یکم سفت شده پیگیری شدم میگن پمپ هیدرولیک جدیدا چینی!!
خواستم بدانم ای درسته؟
میثم
۷ تیر ۱۳۹۴بله درسته تمام ماشین های ۹۲و۹۳و۹۴تماما ای شکلیه قطعات چینی زیاد توش به کا برده شده
مجتبی
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴باسلام.منم از سال ۸۸ ال ۹۰ سوارم.خیلی هم ازش راضی ام،فقط درب های اتاق زیاد صدا میده که احتمالا ریگلاژمیخواد.جدیدا میخوام بفروشم mvm550بخرم.به نظر شما اینکار را انجام بدم یاپشیمان میشم؟؟؟؟دوستان لطفا راهنمایی کنید
سید
۲۲ خرداد ۱۳۹۴پشیمان میشی
میثم
۷ تیر ۱۳۹۴مطمئن باش خیلی خیلی پشیمان میشی
طه
۲۲ شهریور ۱۳۹۴دوست عزیز سلام اگه درب ال ۹۰ صدا میده مشکل از رکلاژ نیست زبانه درب مدل های ۸۶ تا ۹۰ ال ۹۰ پلاستیکی هستش که رو ستون هستش،،سایده درب موقع بسته شدن چفت نمیشه،صدا میده،،کمی با نوار چسب دورش ببندین درست میشه
ناصر
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۴با سلام من ۴ ساله ال ۹۰ دارم مدل ۸۹ خیلی کم مصرف هستش ولی خرجش واقعا بالاست امروز یه سنسور دور موتور عوض کردم ۱۸۰۰۰۰ تومن شد اما مشینی با این قیمتا باهاش نمیره مخصوصا تو سر بالایی واقعا عالیه
wirecutter
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۴با سلام وتشکر از همه دوستان:
چه خوبه بی تعصب نسبت به ماشینی که داریم نظر بدیم:
بنده از سال ۸۷ تندر پارس خودرو دارم ۱۵۰.۰۰۰ راه رفتم
کلا این ماشین دارای مزایا ومعایبی هست که عرض میشود:
۱-راحتی کم نظیربرای راننده و سرنشین خصوصآ راههای طولانی
۲-موتور ۱۶ سوپاپ شتاب نسبتآ خوب
۳- ترمزهای خوب
۴- دوام نسبتآ خوب بسیاری از قطعات
۵- شاسی محکم و بدنه نسبتآ متوسط
معایب:
سیستم الکتریکال ضعیفی دارد (پمپ بنزین بسیار ضعیف – بوق بدون رله معمولآ خیلی سریع خراب میشه -سیم کشی درقسمت چراغهای جلو و لامپها و جا لامپی عقب خیلی ضعیف.چراغ داخل فقط برای جلو ست کویل و….
گرد گیر جلو معمولا بدون هیچ آلارم و هشداری پاره میشه و واسکازین گیربکس سریع تخلیه میشه و معمولا دنده ۵ خراب میشه که خیلی کمیاب وگرونه و هزینه بالای تعمیر داره.
کولر مکانیکی با تکنیک قدیمی داره و توی سر بالایی وسرعت کم غیر قابل استفاده ست.
کانالهای حرارتی سرما و گرما فقط تو جلو تعبیه شدن و سرنشینان عقب مشکل دارند.
کمک صندوق عقب و پرون قفل نداره که در صندوق شدید بالا میپره و از داخل باز نمیشه.
پهنای زیاد گرچه باعث راحتی و بزرگی داخل شده ولی عمدتآ تو شهر و برای پارک یه عیبه.
فرم بغل گلگیر و جا رکابی برای صافکاری خیلی نا مناسبه
تعمیر کار آموزش دیده کمتر پیدا میشه و معمولا تجربی هستند گرچه این ایراد ها برای اکثر ماشینها وارده ولی تو النود مشهود تره
لوازمش خیلی انحصاریه و متاسفانه چندین برابر قیمت واقعی فروخته میشه!.
خوشحال میشم دوستان تجربیاتشون رو بیشتر در اختیار ما بذارن
بنده برا این چند مورد راه حل بسیار خوب و ارزون پیدا کردم اگه بخاین درخدمتم:
۱-بوق و دسته راهنما ۲-پایه تسمه سفت کن
مهدی 375
۲۲ خرداد ۱۳۹۴سلام من یه ال ۹۰(لوگان e0)مدل ۸۶ دارم. ماشینی خوبیه اما چون مدلش پایینه و امکاناتش کمه میخوام بفرشم پراید بگیرم! نظرتون چیه؟! ممنون میشم راهنماییم کنید
رضا
۷ تیر ۱۳۹۴اگرماشینتون رو به خرجه پرایدهای اتاق جدید ۹۴ ماشین های خوبی اند و خیلی هم بدنه شون مقاوم شده (این پراید۹۴ ها که ستون عقبشون دیگه شیشه نداره)
ولی بنظر من یا با ۲۰۶ عوض کنید بهتره یا خودش رو اگر صفر دستتون بوده نگه دارید چون L90 ماشین خوبیه
پارسا
۳ تیر ۱۳۹۴کاش همین نوع لیست رو برای پژو ۲۰۶ هم بذارید
من میخوام دست دو یا نو ی پژو ۲۰۶ یا L90 بخرم ولی بخاطر قیمت قطعات و فراوانی و موجود بودن لوازم بیشتر نظرم روی ۲۰۶ هستش
نصیر
۵ تیر ۱۳۹۴واقعیت اینه که کم کم ال نود ها دارن میفتن تو خرج. از دسته موتور گرفته تا ترموستات و کویل و و و. چون ۸ سال از ساخت اولین مدلش میگذره
اصفهان
۲ مرداد ۱۳۹۴دوستان اخرین قیمت تسمه تایم تکی چنده ؟
مرتضی
۳ مرداد ۱۳۹۴دوستان سلام ال ۹۰ خیلی خودروی خوبیه من مدتها ۲۰۶ و پرشیا داشتم ولی انصافا و بدون تعصب بیجا ال ۹۰ از همشون سرتره و استهلاک کمتری داره
و از دوستان میپرسم تسمه تایم رو رو چند تا عوض کنم بهتره الان هزاره۶۷
حمید
۷ مرداد ۱۳۹۴رو ۶۰۰۰۰ هزار تا