نسخهی جدید دنا پلاس، با جعبهدندهی دستی ۶ سرعته و قیمت ۳۶۰ میلیونتومان پیشفروش میشود. این خودرو نسبت به مدل مجهز به گیربکس دستی ۵ سرعته، حدود ۱۵ میلیون تومان گرانتر است.
دنا پلاس توربو با پیشرانهی ۱/۶۵ لیتری توربو شارژ، ۱۵۰ اسب بخار قدرت و ۲۱۵ نیوتنمتر گشتارو دارد. این خودرو با استاندارد آلایندگی یورو ۵ تولید میشود. احتمالا در سال آینده، با اعمال تغییرات روی پیشرانه، قدرت دنا پلاس به ۱۶۳ اسب بخار خواهد رسید و نهایت گشتاور ۲۴۵ نیوتنمتر ارائه خواهد کرد.
ایران خودرو امیدوار است تا با نصب جعبهدندهی جدید، سرعتگیری و مصرف سوخت دنا پلاس توربو را بهبود دهد. مدل اصلی با گیربکس ۵ سرعته، حدود ۱۰ ثانیه بعد از شروع حرکت به سرعت صد کیلومتر برساعت میرسد و میانگین مصرف سوخت ۸ تا ۹ لیتر در صد کیلومتر دارد.
ترمزهای چهار چرخ دیسکی مجهز به سیستم ضد قفل ABS و توزیع الکترونیکی نیروی ترمز EBD، کیسه هوای راننده و سرنشین جلو، فرمان هیدرولیک مجهز به کلیدهای کنترلی، تهویه مطبوع اتوماتیک با دریچه جداگانه برای سرنشینان عقب، نمایشگر لمسی، دوربین پارک، قابلیت تنظیم ارتفاع نور چراغ جلو از داخل خودرو، روشنایی در روز، کروز کنترل، آینههای جانبی برقی تاشونده، سنسور پارک عقب و صندلیهای جلو با تنظیمات مهمترین امکانات دنا پلاس توربوشارژ دنده دستی هستند.
در همین ارتباط بخوانید:
دنا پلاس توربو اتوماتیک بخریم یا نه؟ مشخصات فنی، بررسی، معایب و رقبا
مسعود
۱۸ بهمن ۱۴۰۰خدایا شکرت
مزدا
۱۸ بهمن ۱۴۰۰یه دنده عوض کن 15 تومن گرون کن.
یه خودرو تقریبا 14 هزار دلار(با قیمت امروز دلار) با کابین خشک وبی کیفیت و مشکلات فنی و برقی زیاد
مهردادکمال
۱۸ بهمن ۱۴۰۰کاش یه فکری برای طراحی داخلش هم میکردن
ehsan fa
۱۸ بهمن ۱۴۰۰مانیتورش تند تند میسوزه عوضش میکنی طراحی داخلیش هربار عوض میشه 🤣🤣🤣
مهدی موتور
۱۸ بهمن ۱۴۰۰داخلش
خیلی خاصه
اصلا تو هر سرویس بهداشتی ای پیدا نمیشه
ehsan fa
۱۸ بهمن ۱۴۰۰ماشین خیلی راحتی هست مثل توالت فرنگی ، فقط تا زمانی راحت ه که مسیر مستقیم باشه یعنی از اصفهان بری کاشان یا از سرباز بری زاهدان ، بری چالوس سرویس میشی ، رفتیم گردنه حیران تمام پیچ های تند بادی رول داشت مثل شاسی بلند ،باید با حداقل سرعت بری.
Humer
۱۸ بهمن ۱۴۰۰۱۰۰ سال دیگه
توجه توجه
دنا پرو پلاس با گیربگس نسل قبل با آپدیت جدید و استفاده از چوب پارک ها و پرنگ تر شدن چراغ های پشتی
و با بلند تر شدن آنتن😐
تنها ۶۰۰ میلیون تومان گرانتر
ایران خودرو از خودروی جدید خود به نام k828478
معرفی کرد این اولین خودروی ملی با استندار یورو ۶ هست
قیمت این محصول دو میلیارد تومان می باشد
البته در بازار آزاد به قیمت ۶ میلیارد خرید و فروش می شود
به گفته آقای********** قرعه کشی تا پایان سال به پایان رسیده
و ثبت نام می شود
سلامت باشید 😁
net
۱۸ بهمن ۱۴۰۰ایران خودرو چراغ جلو و جلوپنجره مشکی دنا رو از فورد موستانگ شبلی gt500 مدل ۲۰۲۰ کپی کرده
بردیا
۱۸ بهمن ۱۴۰۰تویه ماشین با تویه یه کره ای 12 13 سال پیش قابل قیاسه !!! ماشین ها ایرانی با این همه امکاناتی که در دست تولید کنندگان هست باید اینطوری باشه ؟؟؟ اینهمه طراح خوب رفتن خارج برای مرسدس و بی ام و و …. کار کردند که ماشینای ایرانی بشه این !!! اگه پول خوب و امکانات خوب و آزادی برای طراحی شون بود که نمیرفتن !!!
امین
۱۸ بهمن ۱۴۰۰اینقدر پول میگیرن ،هنوز فرمونش برقی نیست
speed-hunter-007
۱۸ بهمن ۱۴۰۰تو اتوبان با دنده 5 دور موتور تو سربالایی می افته هنوز ببین با دنده شش چجور میشه
حداقل 200 اسب بخار باید بود
ماکسیما با 227 اسب بخار 4 دنده اتوماتیک هم داره
امیر
۱۸ بهمن ۱۴۰۰افت توانی ک مد نظر شماست احتمال زیاد مربوط به تنظیمات ecu هست وگرن ماهیت این موتور مشکلی نداره و اتفاقا در دور بالا عملکرد بسیار بهتری نسبت به شتاب اولیه داره
متاسفانه مشکل اعظم موتور ef7 مربوط به انواع ecuهاست
دوستانی ک تخصص دارن، متوجه میشن کاملا
قطعا با گیربکس جدید که فکمیکنم همون ۶سرعته باشه، عملکرد بسیار بهتری خواهد داشت
زیزیگولو
۱۸ بهمن ۱۴۰۰هیچ واژه یا جمله یا پاراگرافی اسف باری رو نمیشه نوشت که بتونه فاجعه ایرانخودرو و سایپا رو تموم و کمال بیان کنه🤦🤦🤦🤦🤦
net
۱۸ بهمن ۱۴۰۰طرح چوب قهوه ای دو طرف ال سی دی داشبورد که از بالا اومده سمت کنسول و طرح چوب دربها دنا خیلی بد هست .سمند و پژو پارس هم همچین طرح چوب زشتی داره.طرح چوب برای همه ماشین خارجی و داخلی زشته.به جای طرح چوب زشت باید پلاستیک مشکی استفاده شود
Farzad
۱۸ بهمن ۱۴۰۰ملقب به شاتون پلاس
net
۱۸ بهمن ۱۴۰۰یکی از کاربران نوشته بود دنا پلاس ۲۵۶ گیگ😃
هالک
۲۰ بهمن ۱۴۰۰بابا بی ام و و بنز از شنیدن این خبر سکته کردن.