ایران خودرو

دنا پلاس توربو دنده دستی با گیربکس جدید پیش‌فروش می‌شود

نسخه‌ی جدید دنا پلاس، با جعبه‌دنده‌ی دستی ۶ سرعته و قیمت ۳۶۰ میلیون‌تومان پیش‌فروش می‌شود. این خودرو نسبت به مدل مجهز به گیربکس دستی ۵ سرعته، حدود ۱۵ میلیون تومان گران‌تر است.

دنا پلاس توربو با پیشرانه‌ی ۱/۶۵ لیتری توربو شارژ، ۱۵۰ اسب بخار قدرت و ۲۱۵ نیوتن‌متر گشتارو دارد. این خودرو با استاندارد آلایندگی یورو ۵ تولید می‌شود. احتمالا در سال آینده، با اعمال تغییرات روی پیشرانه، قدرت دنا پلاس به  ۱۶۳ اسب بخار خواهد رسید و نهایت گشتاور ۲۴۵ نیوتن‌متر ارائه خواهد کرد.

دنا پلاس توربو نمای داخلی

ایران خودرو امیدوار است تا با نصب جعبه‌دنده‌ی جدید، سرعت‌گیری و مصرف سوخت دنا پلاس توربو را بهبود دهد. مدل اصلی با گیربکس ۵ سرعته، حدود ۱۰ ثانیه بعد از شروع حرکت به سرعت صد کیلومتر برساعت می‌رسد و میانگین مصرف سوخت ۸ تا ۹ لیتر در صد کیلومتر دارد.

ترمزهای چهار چرخ دیسکی مجهز به سیستم ضد قفل ABS و توزیع الکترونیکی نیروی ترمز EBD، کیسه هوای راننده و سرنشین جلو، فرمان هیدرولیک مجهز به کلیدهای کنترلی، تهویه مطبوع اتوماتیک با دریچه جداگانه برای سرنشینان عقب،  نمایشگر لمسی، دوربین پارک، قابلیت تنظیم ارتفاع نور چراغ جلو از داخل خودرو، روشنایی در روز، کروز کنترل، آینه‌های جانبی برقی تاشونده، سنسور پارک عقب و صندلی‌های جلو با تنظیمات مهم‌ترین امکانات دنا پلاس توربوشارژ دنده دستی هستند.

در همین ارتباط بخوانید:

دنا پلاس توربو اتوماتیک بخریم یا نه؟ مشخصات فنی، بررسی، معایب و رقبا

 

میانگین امتیازات ۳ از ۵
از مجموع ۳ رای

مطالب مشابه

‫۱۷ دیدگاه‌ها

  1. مسعود

    ۱۸ بهمن ۱۴۰۰
    سوابق: (56 ديدگاه)

    خدایا شکرت

    موافقم 16
    مخالفم 4
    1. مزدا

      ۱۸ بهمن ۱۴۰۰
      سوابق: (2034 ديدگاه)

      یه دنده عوض کن 15 تومن گرون کن.
      یه خودرو تقریبا 14 هزار دلار(با قیمت امروز دلار) با کابین خشک وبی کیفیت و مشکلات فنی و برقی زیاد

      موافقم 14
      مخالفم 4
  2. مهردادکمال

    ۱۸ بهمن ۱۴۰۰
    سوابق: (1825 ديدگاه)

    کاش یه فکری برای طراحی داخلش هم میکردن

    موافقم 23
    مخالفم 1
    1. ehsan fa

      ۱۸ بهمن ۱۴۰۰
      سوابق: (1896 ديدگاه)

      مانیتورش تند تند میسوزه عوضش میکنی طراحی داخلیش هربار عوض میشه 🤣🤣🤣

      موافقم 9
      مخالفم 1
  3. مهدی موتور

    ۱۸ بهمن ۱۴۰۰
    سوابق: (1196 ديدگاه)

    داخلش
    خیلی خاصه
    اصلا تو هر سرویس بهداشتی ای پیدا نمیشه

    موافقم 33
    مخالفم 6
    1. ehsan fa

      ۱۸ بهمن ۱۴۰۰
      سوابق: (1896 ديدگاه)

      ماشین خیلی راحتی هست مثل توالت فرنگی ، فقط تا زمانی راحت ه که مسیر مستقیم باشه یعنی از اصفهان بری کاشان یا از سرباز بری زاهدان ، بری چالوس سرویس میشی ، رفتیم گردنه حیران تمام پیچ های تند بادی رول داشت مثل شاسی بلند ،باید با حداقل سرعت بری.

      موافقم 13
      مخالفم 1
  4. Humer

    ۱۸ بهمن ۱۴۰۰
    سوابق: (299 ديدگاه)

    ۱۰۰ سال دیگه
    توجه توجه
    دنا پرو پلاس با گیربگس نسل قبل با آپدیت جدید و استفاده از چوب پارک ها و پرنگ تر شدن چراغ های پشتی
    و با بلند تر شدن آنتن😐
    تنها ۶۰۰ میلیون تومان گرانتر
    ایران خودرو از خودروی جدید خود به نام k828478
    معرفی کرد این اولین خودروی ملی با استندار یورو ۶ هست
    قیمت این محصول دو میلیارد تومان می باشد
    البته در بازار آزاد به قیمت ۶ میلیارد خرید و فروش می شود
    به گفته آقای********** قرعه کشی تا پایان سال به پایان رسیده
    و ثبت نام می شود
    سلامت باشید 😁

    موافقم 35
    مخالفم 2
  5. net

    ۱۸ بهمن ۱۴۰۰
    سوابق: (3149 ديدگاه)

    ایران خودرو چراغ جلو و جلوپنجره مشکی دنا رو از فورد موستانگ شبلی gt500 مدل ۲۰۲۰ کپی کرده

    موافقم 18
    مخالفم 6
  6. بردیا

    ۱۸ بهمن ۱۴۰۰
    سوابق: (140 ديدگاه)

    تویه ماشین با تویه یه کره ای 12 13 سال پیش قابل قیاسه !!! ماشین ها ایرانی با این همه امکاناتی که در دست تولید کنندگان هست باید اینطوری باشه ؟؟؟ اینهمه طراح خوب رفتن خارج برای مرسدس و بی ام و و …. کار کردند که ماشینای ایرانی بشه این !!! اگه پول خوب و امکانات خوب و آزادی برای طراحی شون بود که نمیرفتن !!!

    موافقم 12
    مخالفم 4
  7. امین

    ۱۸ بهمن ۱۴۰۰
    سوابق: (438 ديدگاه)

    اینقدر پول میگیرن ،هنوز فرمونش برقی نیست

    موافقم 11
    مخالفم 3
  8. speed-hunter-007

    ۱۸ بهمن ۱۴۰۰
    سوابق: (45 ديدگاه)

    تو اتوبان با دنده 5 دور موتور تو سربالایی می افته هنوز ببین با دنده شش چجور میشه
    حداقل 200 اسب بخار باید بود
    ماکسیما با 227 اسب بخار 4 دنده اتوماتیک هم داره

    موافقم 11
    مخالفم 4
    1. امیر

      ۱۸ بهمن ۱۴۰۰
      سوابق: (2956 ديدگاه)

      افت توانی ک مد نظر شماست احتمال زیاد مربوط به تنظیمات ecu هست وگرن ماهیت این موتور مشکلی نداره و اتفاقا در دور بالا عملکرد بسیار بهتری نسبت به شتاب اولیه داره
      متاسفانه مشکل اعظم موتور ef7 مربوط به انواع ecuهاست
      دوستانی ک تخصص دارن، متوجه میشن کاملا
      قطعا با گیربکس جدید که فک‌میکنم همون ۶سرعته باشه، عملکرد بسیار بهتری خواهد داشت

      موافقم 12
      مخالفم 9
  9. زیزیگولو

    ۱۸ بهمن ۱۴۰۰
    سوابق: (4904 ديدگاه)

    هیچ واژه یا جمله یا پاراگرافی اسف باری رو نمیشه نوشت که بتونه فاجعه ایرانخودرو و سایپا رو تموم و کمال بیان کنه🤦🤦🤦🤦🤦

    موافقم 12
    مخالفم 2
  10. net

    ۱۸ بهمن ۱۴۰۰
    سوابق: (3149 ديدگاه)

    طرح چوب قهوه ای دو طرف ال سی دی داشبورد که از بالا اومده سمت کنسول و طرح چوب دربها دنا خیلی بد هست .سمند و پژو پارس هم همچین طرح چوب زشتی داره.طرح چوب برای همه ماشین خارجی و داخلی زشته.به جای طرح چوب زشت باید پلاستیک مشکی استفاده شود

    موافقم 7
    مخالفم 7
  11. Farzad

    ۱۸ بهمن ۱۴۰۰
    سوابق: (2568 ديدگاه)

    ملقب به شاتون پلاس

    موافقم 8
    مخالفم 5
  12. net

    ۱۸ بهمن ۱۴۰۰
    سوابق: (3149 ديدگاه)

    یکی از کاربران نوشته بود دنا پلاس ۲۵۶ گیگ😃

    موافقم 9
    مخالفم 1
  13. هالک

    ۲۰ بهمن ۱۴۰۰
    سوابق: (136 ديدگاه)

    بابا بی ام و و بنز از شنیدن این خبر سکته کردن.

    موافقم 2
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا