اینفینیتی

معرفی اینفینیتی QX80 مدل 2022 با به‌روزرسانی‌های قابل‌توجه داخلی

نسل کنونی اینفینیتی QX80 به خودروی سالخورده‌ای تبدیل شده است زیرا از سال ۲۰۱۰ تاکنون در بازار حضور دارد اما بااین‌حال این اس‌یووی لوکس برای مدل ۲۰۲۲ به‌روزرسانی‌های لازم را تجربه کرده است. هرچند QX80 در بیرون هیچ تغییری نداشته اما در داخل با کنسول میانی مدرن‌تر و یک نمایشگر کاملاً جدید ۱۲.۳ اینچی اطلاعاتی-سرگرمی، برای سال ۲۰۲۲ آماده شده است.

اصلی‌ترین تغییر داخلی این خودرو همان نمایشگر جدید است که جایگزین نمونهٔ قدیمی و کوچک قبلی شده و بسیار مدرن‌تر به نظر می‌رسد. اینفینیتی حرف چندانی در مورد سیستم اطلاعاتی-سرگرمی این نمایشگر نزده ولی میدانیم این سیستم از اپل کارپلی بی‌سیم برخوردار است درحالی‌که طرفداران اندروید بهتر است یک کابل USB همراه داشته باشند. از سیستم اطلاعاتی-سرگرمی که بگذریم، QX80 مدل ۲۰۲۲ از پانل دکمه‌های بسیار مدرن‌تر و یک شارژ بی‌سیم کاملاً جدید گوشی‌های هوشمند هم برخوردار شده است. این شارژر پشت یک پانل چوبی پنهان شده است.

علاوه بر این، اس‌یووی پرچم‌دار اینفینیتی به‌صورت استاندارد به گرم‌کن صندلی‌های جلو، صندلی‌های خلبانی در ردیف دوم، تودوزی چرمی، کروز کنترل هوشمند و سیستم صوتی پریمیوم Bose هم مجهز است. زیر کاپوت اما هیچ تغییری صورت نگرفته و در اینجا همچنان همان موتور ۵.۶ لیتری V8 با ۴۰۰ اسب بخار قدرت و ۵۶۰ نیوتن متر گشتاور قرار دارد. این پیشرانه به یک گیربکس هفت سرعتهٔ اتوماتیک متصل است که نیرو را به چرخ‌های عقب یا به‌صورت سفارشی به هر چهارچرخ تحویل می‌دهد.

قیمت و زمان عرضهٔ اینفینیتی QX80 مدل ۲۰۲۲ هنوز اعلام نشده اما احتمالاً اواخر امسال به نمایندگی‌های فروش خواهد رسید تا با رقبای تازه‌نفس آمریکایی سرشاخ شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۲۴ دیدگاه‌ها

  1. Kato

    ۲۹ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (449 ديدگاه)

    محشره

    موافقم 2
    مخالفم 2
    1. Iman99

      ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (1864 ديدگاه)

      کجاش محشره طراحی قدیمی و منسوخ که چندین سال از اون میگذره امکانات پایین و کم نسبت به رقبا در نهایت هم گزینه های اروپایی و امریکایی از همه نظر بهتر از این هستن تو این سگمنت هم لوکس ترن هم تکنولوژی بالاتری دارن و پیشرفته تر هستن و هم طراحی بهتری دارن و هم کارایی بالاتری دارن بقیه حرفا رو ول کن دیگه هرچی غیر این که گفتم دیدی طرفداری بیخوده.

      موافقم 0
      مخالفم 4
  2. F22RAPTOR

    ۲۹ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (2598 ديدگاه)

    ایشون اگه نسل جدید نده از لندکروز و سلفش عقب میوفته

    موافقم 3
    مخالفم 0
    1. ( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪

      ۲۹ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (2724 ديدگاه)

      این دیگه خیلی قدیمی شده ، ظاهر قشنگیم نداره که هیچ تغییری درش ایجاد نکردن

      موافقم 0
      مخالفم 2
  3. Reza Waffen SS

    ۲۹ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (5338 ديدگاه)

    بهتره پسوند 2022 رو بردارن

    موافقم 6
    مخالفم 0
  4. net

    ۲۹ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (3139 ديدگاه)

    نیسان پاترول آرمادا و اینفینیتیqx80 ملقب به کرگدن زشت هستند و هر دو هم کپی از هم هست

    موافقم 1
    مخالفم 3
    1. با مهربونی جهان زیباتره

      ۲۹ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (1108 ديدگاه)

      ارمادا خیلی بهتره

      موافقم 3
      مخالفم 0
  5. Amard

    ۲۹ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (768 ديدگاه)

    پشت آمپر آنالوگ آخه کنسول وسط قابل قبول ولی بقیه داشبورد قدیمی سبکش و طراحی عقبشم چنگی به دل نمیزنه موتورشم با اینکه حجیم اما اون قدرت مورد انتظار از لحاظ مشخصات نداره به نظر ژاپنی ها از لحاظ طراحی از چین کره عقب موندن

    موافقم 1
    مخالفم 1
  6. R@m!n

    ۲۹ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (2243 ديدگاه)

    لندکروزم نصفه نیمه با ارفاق میگیم نسل عوض کرد، اما این ول کن نیست من نمی دونم با چه امیدی این ماشینو به بازار میدن

    موافقم 2
    مخالفم 1
    1. datsun

      ۲۹ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (3480 ديدگاه)

      فروشش بد نیست تو بازار آمریکا بهتر از لینکلن و رنجروور و لکسوسه و سومین suv فول ساز لوکس از لحاظ فروش تو بازار آمریکا بوده تو چند سال اخیر.

      موافقم 5
      مخالفم 0
      1. Amir Machine

        ۲۹ مرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (1201 ديدگاه)

        آره فروشش بد نیست هنوز
        ولی واقعا عجیبه، درسته ژاپنیه و بادوامه اما واقعا دلیلی نمیبینم که کسی نویگیتور رو ول کن بره سراغ این
        از لحاظ تکنولوژی خیلی عقبه، نیاز شدید به نسل جدید داره، هم QX80 و هم پاترول/آرمادا

        موافقم 4
        مخالفم 0
        1. ( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪

          ۲۹ مرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (2724 ديدگاه)

          من تجربه آفرود و اینا ندارم ولی احتمال میدم برتری این و لکسس در در آفرود نسبت به رقبا یکی از دلایله

          موافقم 2
          مخالفم 1
        2. مازیار

          ۲۹ مرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (2469 ديدگاه)

          این و لکسوس در آف رود هیچ برتری خاصی نسبت به رقبا ندارن چون در گروهی که این و لکسوس و رقبا قرار دارن پرداختن به قابلیتهای آف رود اولویت اول نیست تا رقابت داغی در این زمینه ایجاد بشه بلکه راحتی و رفاه سرنشینان و امکانات رفاهی و سیستمهای پیشرفته سرگرمی اولویت اول هست

          موافقم 2
          مخالفم 4
        3. datsun

          ۲۹ مرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (3480 ديدگاه)

          آفرودشون که خیلی بهتره نسبت به رقبا هم این هم lx570 عالین توی این مورد، یه کلیپ آفرود از اسکالید جدید دیدم واقعا شرم آور بود برا یک suv شاسی نردبانی تعلیق و کشش در آفرود درحد کراس اوور بود.

          موافقم 2
          مخالفم 1
        4. مازیار

          ۲۹ مرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (2469 ديدگاه)

          آیا تست آفرودی در مقام مقایسه با رقبا از اینفینیتی QX80 انجام شده که با قاطعیت میگی آفرودش خیلی بهتره؟ اگه هست ما هم ببینیم
          دوست عزیز این گروه یعنی اس یو وی های لوکس فول سایز عملا با آف رود بیگانه هستن ( بجز استثناهایی مثل رنجروور و یا جی واگن ) عمده ترین دلیلش هم اینکه بصورت استاندارد فقط با محور محرک عقب عرضه میشن و AWD یک آپشن هست

          موافقم 0
          مخالفم 2
        5. datsun

          ۲۹ مرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (3480 ديدگاه)

          جی واگن تو کلاس بندی رده مید سایز یا همون میان سایزه دوست گرامی

          موافقم 1
          مخالفم 0
        6. مازیار

          ۲۹ مرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (2469 ديدگاه)

          😂😂😂 خدا رو شکر که مشکل فقط عنوان اشتباه کلاس جی واگن از طرف بنده بود😀

          موافقم 0
          مخالفم 2
        7. ( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪

          ۲۹ مرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (2724 ديدگاه)

          دوست عزیز لازم نیست تستی برگزار بشه این و ال ایکس در واقع لندکروز و پاترول هستن ، و اسکالید هم شورولت تاهو و نویگیتور هم فورد اکسپیدشن ، کدومشون آفرودشون بهتره ؟ بدون شک لندکروز و پاترول چون تمرکزشون بیشتر روی آفروده ولی آمرکاییا ماشینای گانگسترین و لوکسن

          موافقم 3
          مخالفم 0
        8. Iman99

          ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
          سوابق: (1864 ديدگاه)

          داتسون چیزی نمیدونی الکی فکت نده فقط هرچی میگی علاقه مندی و رویا های خودته نه حرف از واقعیت و حرف علمی
          همین لندکروز یا ال ایکس یا این نیسان ۴ تا شاسی بلند معمولی هستن که تو هیچ کدوم از زمینه ها نمیتونن حرفی داشته باشن نه آفرود نه عملکرد نه هیچی کلا معمولی هستن ولی

          جی کلاس اولا تو سگمنت اس یو وی فول سایزه فاصله دو محورش مقداری از لندکروز هم بیشتره حتی ضمن اینکه اگه نسخه squared یعنی نسخه ویژه آفرود جی کلاس که اکسل های پورتال داره رو در نظر بگیری همراه با هامر هر چی اس یو وی فول ساز هست رو تو آفرود و آنرود و همه چی لوله میکنه و خیلی بهتره
          در کل هم تو اس یو وی های فول سایز بهترین ها همین مرسدس جی کلاس و هامر و فورد هستن اینها از همه نظر بهترین هستن آفرود و آنرود و عملکرد و کارایی و همه چی فقط آلمانی ها و امریکایی ها تونستن اس یو وی های فول سازی بسازن که از همه نظر بهترین باشن که همین ها بودن که گفتم تو همه چیزای دیگه هم بهترین هستن آلمان و امریکا تو همه زمینه ها ی دیگه هم بهترین هستن

          موافقم 1
          مخالفم 2
      2. R@m!n

        ۲۹ مرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (2243 ديدگاه)

        البته این در حد رنجرور نیست و لینکلن هم به خاطر نبود موتور ۸ سیلندر و بازگشتش به جرگه رقابت هنوز مخاطب بازارشو خاطر جمع نکرده با این حال فروشش هر سال داره بهتر میشه.

        موافقم 0
        مخالفم 0
  7. محمد ب

    ۲۹ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (212 ديدگاه)

    آخه این چه ماشینیه با نوگیتور جدید مقایسش کنید. نمیدونم چرا اینفینیتی افتاده تو سراشیبی سقوط

    موافقم 2
    مخالفم 0
    1. datsun

      ۲۹ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (3480 ديدگاه)

      از لحاظ طراحی بیرونی لینکلن هم چنگی به دل نمی زنه ولی طراحی داخلی خیلی بهتر از اینفینیتیه

      موافقم 1
      مخالفم 1
  8. امین

    ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (578 ديدگاه)

    در کانال یوتیوب suv battle میتونید رقابت آفرود لوکس فول سایز ببینید تقریبا از تمام بندها تونستن بیارن
    همین ماشین نیز هست

    پ.ن: لعنت به اصلاح کننده صفحه کلید اعصاب خورد کن موبایل

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. محمد مختاری آذر

    ۳۰ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1000 ديدگاه)

    واقعا زشت هستش اینا نمیتون یه چند خط و جزئیات اضافه کنند این چیه آخه؟؟

    موافقم 1
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا