کیا

معرفی کیا پیکانتو فیس‌لیفت با پیشرانه و گیربکس جدید

اولین بار در ژانویه امسال بود که نسخه به‌روز شده کیا پیکانتو رؤیت شد. هم‌اکنون و حدود ۴ ماه بعد این مینی هاچبک به‌صورت رسمی معرفی شده است.

پیکانتو در بازار کره جنوبی با نام مورنینگ شناخته می‌شود اما نسخه فیس لیفت آن با نام مورنینگ اوربان معرفی شده تا تغییرات رخ داده در آن بهتر منعکس شود. از نظر بصری کیا پیکانتو فیس لیفت به راحتی قابل‌تشخیص است زیرا دارای نمای جلوی ارتقا یافته با چراغ‌های LED جدید و سپری اسپورت تر می‌باشد. همچنین جلوپنجره نیز تغییراتی داشته و در مه شکن‌ها نیز تریم کروم جدیدی بکار رفته است.

در بخش عقب نیز تغییرات مشابهی دیده می‌شود جایی که چراغ‌ها از نوع LED بوده و رفلکتورهای افقی جدید به همراه یک دیفیوزر جدید نصب شده‌اند. از دیگر بهبودهای این خودرو می‌توان به رینگ‌های ۱۶ اینچی جدید و تریم کروم اضافی در درب‌ها اشاره کرد.

وقتی وارد کابین شوید شاهد تریم های جدید و سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحه ۸ اینچی و بلوتوث خواهید بود. همچنین یک صفحه‌نمایش ۴.۴ اینچی نیز بین پشت آمپرها نصب شده است.

از نظر قوای محرکه تنها یک پیشرانه برای بازار کره جنوبی در دسترس بوده که از نوع ۱ لیتری تنفس طبیعی ۷۵ اسبی است. این پیشرانه با گیربکس ۵ سرعته دستی یا ۴ سرعته اتوماتیک همکاری می‌کند.

قیمت کیا مورنینگ اوربان در کره جنوبی از معادل ۹۷۶۰ دلار شروع می‌شود.

به‌روزرسانی: کیا جزئیات رسمی نسخه اروپایی پیکانتو فیس را نیز منتشر کرد. این خودرو با پیشرانه ۱ لیتری ۶۷ یا ۱۰۰ اسب بخاری عرضه خواهد شد. همچنین یک گیربکس دستی اتوماتیک شده نیز در دسترس خواهد بود که جایگزینی ارزان‌تر برای گیربکس‌های اتوماتیک سنتی می‌باشد.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. NAVID۰۰۹۸

    ۱۵ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (10057 ديدگاه)

    پیکانتو از اون دست خودروهائیه که ارزش خرید و سواری در شهر را داره .
    هم کم مصرفه
    هم زیباست
    هم آپشناله
    هم خوش قیمت ولی نه در ایران
    تو کشور ما به دلیل هم قیمتیش با سراتو سایپا ، مورد اقبال واقع نشد با اینکه بسیار مناسب شهر و ترافیکه ، اما اصلاً کولر خوبی در تابستان نداره و کلافتون میکنه .

    موافقم 1
    مخالفم 0
  2. Farzad

    ۱۵ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (2568 ديدگاه)

    ماشین زشتیه و رقیب هاش زیبا تر هستن .

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. حسین دهمرد

      ۱۵ خرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (2416 ديدگاه)

      کدوم مینی هاچبک ده هزار دلاری زیباتر از اینه؟

      موافقم 0
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا