لامبورگینی

وحشی‌تر شدن لامبورگینی آونتادور S توسط نوویتک!

با وجود قدرت عظیم ۷۳۰ اسب بخاری، لامبورگینی آونتادور S به کمک احتیاج ندارد؛ اما افرادی که می‌خواهند متفاوت بوده و جلب نظر کنند قطعاً به گاراژ نوویتک خواهند رفت زیرا این تیونر کار درست برنامه جامعی برای ارتقای این محصول محبوب سنت آگاتا تدارک دیده است.


البته بهبود فنی این خودرو اساساً به سیستم اگزوز جدید محدود شده است. این سیستم که از اینکونل (آلیاژ نیکل، کرومیوم و آهن) ساخته شده باعث می‌شود گلوی آونتادور S صاف‌تر شده و فریادهای شدیدتری بکشد! همچنین با استفاده از این اگزوز وزن خودرو ۲۱ کیلوگرم کاهش می‌یابد.


نتیجه استفاده از چنین سیستمی افزایش ۲۳ اسب بخاری قدرت پیشرانه ۱۲ سیلندر ۶.۵ لیتری تنفس طبیعی و بهبود ۴۲ نیوتون متری گشتاور آن است بنابراین پیشرانه آونتادور S نوویتک هم‌اکنون بجای قدرت ۷۳۰ اسبی و گشتاور ۶۹۰ نیوتون متری دارای خروجی ۷۵۲ اسب بخاری و گشتاور ۷۳۲ نیوتون متری می‌باشد.


این تیونر آلمانی می‌گوید همین تغییر برای ایجاد شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۲.۸ ثانیه‌ای و حداکثر سرعت ۳۵۰ کیلومتر در ساعتی کافی بوده است.


همان‌گونه که انتظار دارید نوویتک تنها به دست‌کاری سیستم اگزوز بسنده نکرده است. این تیونر همچنین سیستم تعلیق با ۳۰ میلی‌متر ارتفاع کمتر و همچنین یک کیت آئرودینامیک کامل را ارائه می‌کند که در تونل باد تست شده و از فیبر کربن ساخته شده است. همچنین رینگ‌های ۶ پره NL3 در جلو سایز ۲۰ اینچی و در عقب نیز سایز ۲۱ اینچی داشته و با رنگ‌های گوناگونی نیز عرضه می‌شوند. این رینگ‌ها را لاستیک‌های پیرلی P زیرو در بر گرفته‌اند.


تکمیل کننده برنامه این تیونر سستم تعلیق اسپورت آلومینیومی قابل تنظیم و همچنین طیفی از بهبودهای داخل کابین است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۰ دیدگاه‌ها

  1. Hamid.Hellcat

    ۹ فروردین ۱۳۹۷
    سوابق: (1198 ديدگاه)

    عجب رینگی
    مگه زیبا تر از این ماشین هم داریم؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. F۲۲RAPTOR

      ۹ فروردین ۱۳۹۷
      سوابق: (2572 ديدگاه)

      مثه بروسلی عضله خالص

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. Khan

    ۹ فروردین ۱۳۹۷
    سوابق: (362 ديدگاه)

    اوف و دیگر هیچ

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. ساسان

    ۹ فروردین ۱۳۹۷
    سوابق: (1038 ديدگاه)

    عجب چیز خفنی شده… چقدرخطوط شکسته… عاشقشم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. مبین پورمند

    ۹ فروردین ۱۳۹۷
    سوابق: (93 ديدگاه)

    بعد از خانواده دوج(چلنجر و چارجر و دورانگو و…) و ترک هاوک،اولویت من اونتادوره،،خیلی عاشقم لامصب

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. akrh78

    ۹ فروردین ۱۳۹۷
    سوابق: (1353 ديدگاه)

    همیشه زیباترین تیون اونتادور مال نووتیک بوده
    از اونتادور معموای بگییییر تا SV و حالا هم S.همیشه زیبا و خاص
    فقط کاش اینجا به ترکیب خاص و زیبای مثلثی اگزوز دست نمیزد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. Khosrow

    ۹ فروردین ۱۳۹۷
    سوابق: (2282 ديدگاه)

    ایتالیا + المان / همون شد که 75 سال قبل شد / ترسناک و با شکوه ..

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. سورنا

    ۹ فروردین ۱۳۹۷
    سوابق: (1055 ديدگاه)

    لامبووووووووووووورگینی و دیگر هیچ ??

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. Saied

    ۹ فروردین ۱۳۹۷
    سوابق: (1262 ديدگاه)

    طراحیه خیلی پخته ای داره. تنها ماشینی هست که بعد از گذشت هفت سال اصلا پیر نشده.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. hamed

    ۹ فروردین ۱۳۹۷
    سوابق: (15 ديدگاه)

    من برم تو need for speed یه دوری باهاش بزنم??

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا