دو سوپرکار مکلارن MP4-12C که متعلق به قهرمانان فرمول یک، لوئیس همیلتون و جنسون باتن بودهاند، ماه آینده در حراجی به فروش میرسند.
ماه آینده، فرصتی بینظیر برای علاقهمندان به سوپرکارها فراهم میشود تا دو مکلارن MP4-12C با پیشینهای خاص را در حراجی خریداری کنند. این خودروها متعلق به دو قهرمان افسانهای فرمول یک، لوئیس همیلتون و جنسون باتن، هستند و هر دو بهعنوان هدیهای از مکلارن به آنها اهدا شدند. دلیل این هدیه، مشارکت همیلتون و باتن در توسعه این خودرو بود، زمانی که مکلارن پس از سالها به تولید خودروهای جادهای بازگشت و این دو راننده بخشی از تیم فرمول یک مکلارن بودند.
خودروی همیلتون، یک مدل کوپه به رنگ قرمز والوانو است که تنها ۸ هزار کیلومتر کارکرد دارد. این خودرو مجهز به یک موتور V8 توئین توربو با قدرت ۶۰۰ اسب بخار است که در پشت کابین سرنشینان قرار گرفته است. همیلتون این خودرو را در انگلیس سفارش داده و کابین آن با چرم قرمز و آلکانترای مشکی تزئین شده است. همیلتون همچنین چند آپشن فیبر کربنی مثل کاور آینههای جانبی، اسپلیتر جلو و دیفیوزر عقب برای این خودرو انتخاب کرده است. این مکلارن روی رینگهای پنجپره خاکستری تیره مات قرار دارد و شیشههای آن پس از تحویل به همیلتون تیره شدهاند. ارزش تخمینی این خودرو بین ۱۷۵ تا ۲۲۵ هزار یورو است.
خودروی باتن، دومین مکلارن او در آن زمان، به رنگ سفید مرواریدی الیت است و کابینی با چرم قرمز و مشکی دارد. این مدل فرمان راست بوده و از تریم فیبر کربنی داخلی بهره میبرد. ارزش تخمینی MP4-12C باتن بین ۱۲۵ تا ۱۵۰ هزار یورو است. این خودرو از سال ۲۰۱۲ در یک مجموعه خصوصی نگهداری شده و ۱۲ هزار کیلومتر کارکرد دارد.
در طول توسعه مکلارن MP4-12C، لوئیس همیلتون پیشنهادهایی برای بهبود تجربه رانندگی ارائه داد. او از مکلارن خواست تا فرمان خودرو را باریکتر کنند و پدالهای تعویض دنده را تنظیم کنند. نتیجه این تغییرات، نقاط تماس باریک اما بسیار لمسی بود که هنوز هم در مدلهای امروزی مکلارن دیده میشود. این دو خودرو در رویداد Concorso d’Eleganza Villa d’Este در تاریخ ۴ و ۵ خرداد ۱۴۰۴ به حراج گذاشته خواهند شد.
ارسلان
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۴پدال جان ، عزیزم ، سایتت افتضاحه ، کامنت نمیخوره خیلی وقت ها ، بعضی وقت لایک میکنی ، از تعداد لایک های طرف کم مشه به جای اضافه شدن و….من نمیدونم چرا این سایت انقدر مشکل داره!!
امیر
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۴دمتون گرم بابت این سایت
مطالب مفید و جذابی میذارید
همگی خسته نباشید
هیچ چیز و هیچ کسی کامل نیس که سلطان
Mr wrong
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۴داره میگه سایت از لحاظ فنی مشکل داره و به حق هم میگه
خودشون و مطالبشون که مشکل ندارن کاملعی….
ارسلان
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۴کسی کامل هست و نیست و کاری نداریم، بعضی از مشکلات حل شدنی هستند…..برای بهتر شدن باید انتقاد کرد و مشکلات و گفت!!! تا مشکلات و ندونی که نمیتونی برطرفش کنی!!
.
.
.
من نمیدونم چرا تا از هر چیزی انتقادی میشه، یه سری میان گارد میگیرند…
𝐀𝐥𝐢
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۴قسمت سرچ هم اصلا کار نمیکنه
Taha Ayoobi
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۴برا من همه چیه سایت اوکیه فعلا
ar-ma-n
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۴داداش شما به پیستون هات ببخشید
اینو بدون که تمام این آرشیو و مقاله که میبینی هیچ هم از جیب و تبلیغات خود سایت و دبیران هست اگه خیلی ناراحتی دلت میسوزه هزینه کنه اونجوری که باید باشه.
ولی از قدیم ما تا یادمون هست همیشه همینطوری بوده خیلی هام راضی هستن ایراد الکی نگیرید اینجا اینستاگرام یا مسابقه نیست کی چقدر لایک داره کی چنتا کامنت مهم بار فتی و علمی کاربران هست .
همینک ماها مقاله رایگان ترجمه شده میخونیم یا ویدئو های زیر نویس شده یا یک مدت دوبله شده از منبع های خارجی خودش جدا از هزینه که نداره تازه .
پدال تنها سایت هست رایگان این هم آرشیو از سال 88
تا 87 هزان مقاله در دسترس گذشت و اینکار میکنه بقیه سایت ها یا تبلیغ یا تست بررسی برند های چینی
هست.
آرشیو که پدال داره هیچ سایت ایرانی خودروی نداره .
خیلی راحت میتونن برای هرکاری اشتراک بزارن و پولی کنن ولی نمیکنه به مخاطب ارزش قائل.
بلخر سایت خرج داره و مدیرت میخواد اگه شما بهتر بلدی بفرما… اونم تو این شرایط کشور جلو هر دلخوشی میگیرن پدال تنها جایی دلخوشی ما هست
اینجا یک پلتفرم دلی هست نه چیز دیگه هم عشقان دور هم جمع هستن
Khosrow
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۴حاج اقا ایشون میگن حیفه سایت به این خوبی با یکی دو تا مشکله ریز که براحتی حل میشه ضعف داشته باشه / چرا فلسفه میبافی ..
ar-ma-n
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۴دادا این مشکل های که میگه ربطی نداره وقتی اکانت خودش لاگین نیست تقصیر سایت نیست و خب معلوم اینجوری من خودم گاهی اوقات با اکانت فیک جستجو میکنم نمیاره یا مشکل لایک گفتن مشکل نیست واقعا دیگ هرکسی میدونه فقط یک بار میشه لایک کرد و دوباره پاک میکنه
تا موقعی اکانت ثابت درست نکن همچنین باگ های هست حالا اینا خوبه یک مدت با موبایل میرفتی داخل سایت عکس بالا نمیآمد ولی با pc بالا میومد
جواد عقیلی
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۴درود بر شما. در مورد برخی نواقص در حال پیگیری هستیم و باید با برنامه نویسی بطرف بشن. سیستم تایید کامنت ها قبلا خودکار بوده اما دسترسی کشور و سروهای ما به اون برنامه مسدود شده و باید دستی تایید کنیم که ممکنه در بعضی ساعت ها کمی طول بکشه. ممنون که صبوری می کنید. قسمت جستجوی سایت فقط برای کاربرهایی هست که لاگین کردن و متاسفانه به دلیلی عجیب برای سایر کاربران کار نمی کنه که در حال پیگیری اون هستیم. لایک رو اگر یک بار بزنید یکی اضافه می کنه و اگر دو بار بزنید قبلی رو ملغی می کنه و کم می شه. بنابراین یک بار زدن لایک کفایت می کنه. امیدورام سریع تر با تحولاتی که برنامه ریزی کردیم در حوزه زیرساخت سایت، شاهد این مشکلات نباشیم.
Khosrow
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۴مرسی از اطلاعات و حال خوبی که به بچه های پدال منتقل میکنید / فقط اون یکنفری که دیس داده رو چجوری باید فهمیدش؟ / شاید لازم باشه گاهی مقاله های س ا ی ک و لوژی و تسلط بر هیچ هم نشر بدی پدال ..
Bmw
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۴چقدر طراحی این مکلارن عالی بود و چقدر بَد که نو نسخه های بعدی جلوشو تغییر دادن و شبیه p1 کردنش اگه همینو بروز میکردن خیلی خفن می شد
Yaghoob
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۴این دوستمون راست میگه با اینکه پدال به مالکیت زومیت درآمده. ولی شما طراحی زومیت رو نگاه کن زمین تا آسمون با پدال فرق میکنه
Siyavash
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۴بهترین سایت راجب ماشین با اختلاف پدال هست..
از سال ۹۱ یا ۹۲ بود اگه اشتباه نکنم با این سایت آشنا شدم هیچ ایرادی ندیدم..البته نمیشه بگیم بدون ایراد هست ولی من که باهاش خیلی حال میکنم..
Cadillac-V
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۴این تو NFS most wanted 2 بود