مرسدس بنز

معرفی نسل جدید مرسدس G کلاس ۲۰۱۹ در دیترویت

توسعه جدیدترین نسل مرسدس G کلاس بسیار پیشرفته‌تر از آن چیزی بوده که در ابتدا تصور می‌شد زیرا این شاسی‌بلند توانا ظاهراً اوایل ژانویه سال آینده معرفی خواهد شد.


بنا به خبری که توسط Drive منتشر شده، مرسدس بنز G کلاس ۲۰۱۹ در نمایشگاه خودروی دیترویت ۲۰۱۸ حضور خواهد یافت و اولین بازطراحی عمده خود از سال ۱۹۷۹ تاکنون را به نمایش خواهد گذاشت.


علیرغم اینکه طراحی بیرونی و کابین G کلاس کاملاً جدید خواهد بود اما طراحی جعبه‌ای این شاسی‌بلند محبوب که باعث شهرتش شده حفظ خواهد شد اما شاخصه‌های مدرن و ابعاد بزرگ‌تری را شاهد خواهیم بود.


انتظار می‌رود پتانسیل آفرود این خودرو با سیستم تعلیق مستقل جدید، زوایای حمله و فرار بهبود یافته و افزایش غوطه‌وری در آب (افزایش ۱۰۰ میلی‌متری) بیشتر از قبل باشد. همچنین این خودرو از سیستم چهار چرخ محرک هوشمند با سه قفل دیفرانسیل و دنده‌های سنگین بهره خواهد برد و برخی نسخه‌ها نیز دارای گیربکس ۹ سرعته دوکلاچه اتوماتیک خواهند بود.


جدای از تدارک پیشرانه‌های بنزینی و دیزلی مرسوم، نسل جدید G کلاس همچنین با پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربوی توسعه یافته توسط ای ام جی عرضه خواهد شد. انتظار می‌رود این پیشرانه نیروبخش G500 باشد و قدرتی بیشتر از ۴۰۰ اسب بخار داشته باشد. پیشرانه یاد شده همچنین در G63 جدید نیز بکار خواهد رفت و اعتقاد بر این است که خروجی بیشتر از ۶۰۰ اسب بخار خواهد داشت.

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم وبسایت "پدال"، عشقِ ماشین و دیگر هیچ...

مطالب مشابه

‫۱۲ دیدگاه‌ها

  1. ایران خودرو = فرغون سازی (ویران خودرو)

    ۱۹ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (981 ديدگاه)

    ظاهرا عرض خودرو بیشتر شده. از نظر من G کلاس فقط سفید

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  2. Kamran

    ۱۹ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (919 ديدگاه)

    کاش فرمونش با بقیه مدلای بنز فرق داشته باشه

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  3. Kamran

    ۱۹ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (919 ديدگاه)

    ? پادشاه افرودرها ?

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  4. Sina

    ۱۹ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (673 ديدگاه)

    من دوست دارم اندازش در حد لندکروزر و لکسوس ال ایکس باشه اینجور هیکلی و با ابهت تر به نظر میاد از طرفی ۸ نفر داخلش راحت میشینن

    و اینکه نمیدونم چرا اصلا نمیتونم با قیافش کنار بیام افرادی خیلی خاصی اینجور قیافه جعبه ایشو میپسندن میدونی fjکروزر هم نمای کلاسیک داره ولی تویوتا تونسته خیلی حرفه ای نمایی کلاسیک و مدرن بهش بده این اتاقکش دیگه زیادی مکعبه و شیشه هاش تختن …یه کوچولو باید به ستونش و کناره های سقفش سیقل بده

    در مورد آفرودش هم آره توی برف و رود خونه های که کفش سنگه خیلی عالی عمل میکنه اما توی مناطق باتلاقی و پر از گل و شل به خاطر این ارتفاع کمش و لاستیکهای نامربوط اصلا قوی نیست ارتفاع ماشین به خاطر هندلینگ بهتر پایینه که بتونه به جنگ پیست بره در صورتی که این ماشین فقط بخاطر آفرودش مورد بحث قراره میگیره نه پیست نوربرینگ
    اگر این اصلاحات روش انجام بشه هیکلش بزرگتر بشه قیافش بروز تر بشه آفرودش واقعی تر باشه واقعا واقعا یه سلطان آفرودره و با ابهته در غیر این صورت من باشم فکر میکنم خرید رنجرور بایوگرافی یا باقیمت خیلی کمتر یه لندکروزر بلک ادیشن انتخاب بهتریه

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. مانی

      ۱۹ آبان ۱۳۹۶
      سوابق: (2316 ديدگاه)

      سینا جان اینهمه داستان بافتن نداره

      همون اول بگو این خوب نیست رنجرور خوبه

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
      1. Sina

        ۱۹ آبان ۱۳۹۶
        سوابق: (673 ديدگاه)

        مانی جان باید دلایلم بگی خب همینجوری نمیشه یه خط سرخ بکشی روش بگی کلا بدرد نمیخوره هم خوبیایی داری هم بدیایی

        درسته من عاشق بنز و کلا ماشینهای آلمانیام همونجور که از اس کلاس دفاع میکنم و اونو از هر نظر بهتر از a8 و سری ۷ ب ام و میدونم اگربنز مدلیش هم نقصایی داره باید گفت

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
  5. ستار

    ۱۹ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (48 ديدگاه)

    واقعا مرسدس بنز شاه بلامنازع خودروسازی
    دقیقاthe best or nothing!!
    پروژکت وان
    جی کلاس
    می بک
    تمام مدل های ای ام جی
    کامیون ها
    تو هر چیزی بهترین و داره!!!

    فقط فقط هنوز با ایکس کلاس ارتباط برقرار نکردم!!!که از قضا برای رقیب هام سوژه شده

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  6. datsun

    ۱۹ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (2189 ديدگاه)

    به نظرم پلتفرمش دیگه داره خیلی قدیمی میشه از ۱۹۹۰ از همین پلتفرم استفاده شده و هر چند سال یک بار آپدیت شده

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  7. Del Piero

    ۱۹ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (77 ديدگاه)

    ???
    بهترین شاسی بلند تاریخ
    ???

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  8. sevlan

    ۱۹ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (186 ديدگاه)

    برادر من تو یا جی کلاس نمیدونی چیه ،یا محض خندونه داری جی کلاس رو با ایده های فضایی میکوبی ، این ماشین سلطان آفروده ، فیلمایی ازش دیدم مو به تن آدم سیخ میشه ، ،حالا نسخه ی G500 4*4’2 با اون اکسل دروازه ای دیگه خدای آفروده ، من میدونم رنجرور هم از سلاطین آفروده ، اما Gکلاس هم با سه تا دیفرانسیل قفل شونده جای حرفی باقی نزاشته ، مردم جی کلاس رو با این شکل و شمایل می خوان و این باز خورد دیدگاه مردم و طرفدارانه که به احترام اونا مرسدس میخواد جی کلاس رو این شکلی به بازار بفرسته ، و الا جی کلاسی که دیگه چارگوش و مربع نباشه جی کلاس نیست !

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  9. SLS

    ۱۹ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (3 ديدگاه)

    خیلی خوشحال شدم وقت دیدم مرسدس قرار نیست طراحیه جی کلاسو عوض کنه.
    اکثر طرفدارای جی کلاس اونو بخاطر طراحی جعبه ای شکلش و صدای بسته شدن درش میخان

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  10. یاس ی

    ۲۰ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (907 ديدگاه)

    نظر همه دوستان محترم ولی اگه بنز بخواد به زوایای تیز جی کلاس صیقل بده میشه مثل اون مدلی که اون شرکت مثلا تیون کرده بود!!!! به شدت زشت شده بود، اصلا جی کلاس یعنی زیبایی در عین سادگی خطوط. این اوج هنر طراح را میرسونه که طرح به این سادگی بعد از چندین سال هنوز از مد نیوفتاده و براش مشتری پرو پا قرص وجود داره.

    موافقم ۰
    مخالفم ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا