مرسدس بنز

مرسدس بنز E63s فورماتیک با تیونینگ وات معرفی شد

شرکت تیونینگ خودرو وات آلمان از پکیج اسپرت جدید خود برای مرسدس بنز E63s AMG فورماتیک رونمایی کرد که علاوه بر تغییرات ظاهری و راحتی، قدرت پیشرانه را از ۶۱۲ به ۸۷۹ اسب بخار افزایش می‌دهد.

طی بیش از ۴۵ سال، شرکت وات اتومبیل تکنیک (VÄTH Automobiltechnik) در هوسباخ آلمان، بسیار فراتر از مرزهای خود به عنوان متخصص تیونینگ و اصلاح نوآورانه و نفیس برندهای مرسدس بنز و AMG شناخته می‌شود. وات با به کارگیری آخرین فناوری‌ها همراه با سال‌ها تجربه، نه تنها شهرت بسیار قابل احترامی برای خود به ارمغان آورده، بلکه مشتریانی قسم‌خورده را نیز به ارمغان آورده است.

مرسدس بنز E63s آ.ام.گ تیونینگ وات / VATH Mercedes-Benz E63s AMG 4-matic جلو

به گزارش اتومبیلزریویو، وات اکنون مرسدس بنز E63s AMG فورماتیک را برای تیونینگ پذیرفته و پکیج اسپرت ویژه برای این خودروی نجیب ارائه کرده است که قبلاً در نسخه اصلی ۶۱۲ اسب بخار قدرت دارد. وات با استفاده از توربوشارژرهای ساخت خود، اینترکولر بزرگ و بازسازی سیستم ورودی هوا و سوخت و همچنین سیستم اگزوز از لوله‌های پایین گرفته تا سیستم صدا خفه‌کن، قدرت را به ۸۷۹ اسب بخار افزایش داد که به صورت الکترونیکی گشتاور آن به ۱،۱۰۰ نیوتن‌متر محدود شده است.

وات با به‌روزرسانی گسترده مرسدس بنز E63s AMG فورماتیک ، نه تنها به افزایش افسانه‌ای در قدرت این خودرو رسید، بلکه به تجربه‌ی صدای چشم‌گیری نیز دست یافت. ناگفته نماند که کولر روغن گیربکس نیز نصب شده است. این سدان لوکس تنها در ۳ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتربرساعت می‌رسد و بیشینه سرعت آن به ۳۴۵ کیلومتربرساعت محدود می‌شود.

رینگ‌های استاندارد ۲۰ اینچی با لاستیک‌های اختصاصی ۲۱ اینچی سه‌تکه VÄTH جایگزین شده‌اند. لاستیک‌های میشلن دور تا دور با عرض ۲۶۵ میلی‌متر در محور جلو و ۲۹۵ میلی‌متر در محور عقب، راحتی دلپذیری را ارائه می‌دهند.

مرسدس بنز E63s آ.ام.گ تیونینگ وات / VATH Mercedes-Benz E63s AMG 4-matic چراغ عقب

وات شاسی را با حداقل کاهش ارتفاع ۲۰ میلی‌متری بهینه کرد و کمک‌فنرهای مخصوص زیر بدنه، سفت شدن بیشتر بدنه را تضمین می‌کند. در مجموع، مرسدس بنز E63s AMG علاوه بر ویژگی‌های اسپرت و راحتی، به ایمنی نیز دست می‌یابد. نمای بیرونی به طرزی ماهرانه و با سلیقه با اسپویلر VÄTH روی دماغه و سقف زیباتر شده است.

تیونر آلمانی هیچ اشاره‌ای به قیمت این پکیج ارتقا برای مرسدس بنز E63s AMG فورماتیک نکرده است.

بیمه بازار

ابوالقاسم اسلامی

هنرآموز مکانیک خودرو ، مترجم و نویسنده

مطالب مشابه

‫۱۸ دیدگاه‌ها

  1. بهنام

    ۲ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (473 ديدگاه)

    یکی از زیباترین اتاق های ای کلاس.

    موافقم ۲۶
    مخالفم ۴
    1. mahan

      ۲ بهمن ۱۴۰۱
      سوابق: (71 ديدگاه)

      یعنی وقتی دیدم دهنم باز شد!.واقعا خیلییی خوشگله مخصوصا عقبش.من تاحالا تا این حد ماشینی از بنز به دلم ننشسته بوده.

      موافقم ۱۴
      مخالفم ۲
      1. MohammaD

        ۲ بهمن ۱۴۰۱
        سوابق: (176 ديدگاه)

        تازه آقا ماهان برید نسخه سدان قرمز آلبالویی رنگ این اتاق رو ببینید واقعاً هوش از سر می بره

        موافقم ۱۰
        مخالفم ۱
  2. PRPR

    ۲ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (125 ديدگاه)

    یکم دیر نیست؟

    موافقم ۵
    مخالفم ۱
  3. Saeed

    ۲ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (15 ديدگاه)

    بعد دوسال یادش اونده قبل فیس لیفتپ تیونینگ کنه؟

    موافقم ۸
    مخالفم ۱
  4. Ali t

    ۲ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (7 ديدگاه)

    یکی زیباترین بنزهایی که تا حالا ساخته شده

    موافقم ۹
    مخالفم ۴
  5. coco waffen ss

    ۲ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (6 ديدگاه)

    زیبا،سریع و راحت…

    موافقم ۷
    مخالفم ۳
    1. Ariyan

      ۱۲ بهمن ۱۴۰۱
      سوابق: (1 ديدگاه)

      خیلی زیبا هست
      قدرت موتور حرف نداره
      آپشن های خیلی خوبی نسبت به رقبا داره مخصوصا bmw که آپشن های کمتری نسبت به مرسدس داره

      موافقم ۱
      مخالفم ۰
  6. یانکی.من هم فرزند کسی هستم.آبان سرخ.

    ۲ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (2248 ديدگاه)

    دوستان دقت کنید با ۸۸۰ اسب شتاب ۳ ثانیه بعد یه عده نخود مغز میگن مدل ۶۰۰ اسبیش۲.۸ میزنه.

    موافقم ۹
    مخالفم ۲۹
    1. ❤BMW❤

      ۲ بهمن ۱۴۰۱
      سوابق: (627 ديدگاه)

      خودتو ناراحت نکن داش
      تعصب…
      بعدشم
      با این قدرت بالا ، این عملکرد رو داره ،
      بی‌ام‌ووm5cs با قدرت کمتر ، عملکرد د خیلی بهتری رو ارائه میده

      موافقم ۵
      مخالفم ۱۷
      1. S

        ۳ بهمن ۱۴۰۱
        سوابق: (48 ديدگاه)

        خوب شد تو تاریخ بی ام و یه m5cs ساختن که شما به چیزی داشته باشین بگین بعدم کجاش از این بهتره عملکردش؟؟؟ دقیقا میت نی بگی چیش از این بهتره؟؟؟ تو شتاب که با اینکه این وزنش بیشتره یکی هستن البته من مطمعا تو عمل این بهتر شتاب بر میداره قدرتش بیشتره بعدم تاپ اسپید این ۳۴۵ کیلومتر محدود شده m5 cs خودش بکشه ۳۱۵ تا شاید بره بعد تو چجوری میگی عملکرد m5 از این بهتره؟؟؟ چرا انقدر از رو تعصب نظر میدین شماها انقدر فشاری نشین لطفا 😂😂😂😂😂

        موافقم ۱۳
        مخالفم ۲
        1. Ali t

          ۳ بهمن ۱۴۰۱
          سوابق: (7 ديدگاه)

          برو درگ bmw m8 رو با بنز amg gt63 s برابوس ببین ( نه اون راکت ۹۰۰) اون ۷۰۰ اسب بخاری برو ببین m8 چطوری نابودش کرد بعد در مورد تعصب حرف بزن کسی که رو بی ام و تعصب داره بی دلیل تعصب نداره … تازه اینو بدون bmw m8 roman performance ( فیلمش تو یوتیو.ب) هست اون با همین قدرت صفر تا صد ۲/۴ ثانیه می زنه

          موافقم ۰
          مخالفم ۱۵
        2. S

          ۳ بهمن ۱۴۰۱
          سوابق: (48 ديدگاه)

          Ali t من فکر کنم تو کلا تو رویا هستی 😂😂 از این کلیپا زیاده. هزار تا کلیپم هست amg gt میزنه m8 و. اگه اونطوری بخای حساب کنی c63 جدیدم M3 و m4 میزنه پاره میکنه خوبه مقاله راجبش همینجا هست میتونی بری نگاه کنی بعدم شتاب m8 2.4 هست؟؟؟ بعد میگی. تعصب نداری؟؟؟ بهترین هایپر کارای دنیا نمیتونن ۲.۴ بزنن بعد تو میگی m8 شتاب ۲.۴ میزنه حالا اینارو ولش کن که جوک گفتی 😂😂. الان تو همین مقایسه E 63 همه چیش از M5 بالاتره خدارو شکر خدا به آدم چشم داده میتونه عملکردشون ببینه با وزن بیشتر شتابشون یکیه. قدرت و گشتاورش بالاتره. تاپ اسپیدش بالاتر از M5 هستش بعد تو. میگی تعصب الکی نداری میدونی مشکل شماها چیه مشکلتون اینه بدجوری دارین فشاری میشین که بنز تو همه کلاس ها سرتر هستش مخصوصا تو کلاس هایپر کار و سوپر اسپرت که اصلا قابل مقایسه نیستن👌😂

          موافقم ۱۳
          مخالفم ۰
        3. S

          ۳ بهمن ۱۴۰۱
          سوابق: (48 ديدگاه)

          راستی ali t اتفاقا تو همین پدال رقابت بین gt63 و m8 گذاشته برو نگاه کن کدوم بهتره 😂😂😂😂😂😂 خوبه آدم انقدر از رو تعصب نظر نده 😂😂😂😂😂

          موافقم ۹
          مخالفم ۰
    2. ˈadɔlf ˈhɪtlɐ

      ۲ بهمن ۱۴۰۱
      سوابق: (674 ديدگاه)

      همه چیز که به قدرت موتور نیست ، تعلیقه ، گشتاور ، خیلی چیز های دیث

      موافقم ۷
      مخالفم ۱
  7. ARMAN سابق

    ۲ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (173 ديدگاه)

    ای بابا چرا باید این ۴ سیلندر بشه چرا؟؟

    موافقم ۶
    مخالفم ۰
  8. A.m.A

    ۲ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (10 ديدگاه)

    جدیدا فعالیتا خیلی کم شده هر چی میام میبینم هیچ مقاله جدیدی نیست

    موافقم ۵
    مخالفم ۱
  9. scherwin

    ۳ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (3 ديدگاه)

    واقعا حیرت آوره، مخصوصا اونجایی ک خودشون گشتاورو محدود کرودن…

    با تشکر از آقای نویسنده، با احترام، اگر بخواهیم اسم این تیونر رو آلمانی و درست تلفظ کنیم باید بگیم وِت!

    موافقم ۱
    مخالفم ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا