ام جی

معرفی کراس‌اوور جدید ام‌جی لینگ‌هانگ در چین

شرکت بریتانیایی-چینی ام‌جی کراس‌اوور جدیدی بنام لینگ‌هانگ (Linghang به معنای خلبان) را در چین معرفی کرده است. این کراس‌اوور جدید اما به‌وضوح بر اساس مدل HS ساخته شده و در اصل یک HS با دماغه‌ای جدید محسوب می‌شود. دماغهٔ لینگ‌هانگ به‌طور کامل نسبت به HS تغییر کرده و به چراغ‌های جدید، جلوپنجرهٔ بزرگ‌تر و سپری تهاجمی مجهز شده است. قسمت عقبی خودرو اما تفاوت چندانی با HS نداشته و صرفاً تغییراتی در سپر ایجاد شده که سر اگزوزهای بزرگ‌تر مهم‌ترین این تغییرات است.

در داخل خودرو نیز تغییراتی به چشم نمی‌خورد و همه‌چیز مشابه کابین HS به نظر می‌رسد. بااین‌حال، غربیلک فرمان مدل‌های بالا ردهٔ لینگ‌هانگ به دکمهٔ قرمزرنگی مجهز است که حالت اسپرت را فعال می‌کند. علاوه بر این، کراس‌اوور جدید ام‌جی از سیستم صوتی Bose، صندلی‌های اسپرتی چرمی، سانروف پانوراما و شارژر بی‌سیم گوشی‌های هوشمند هم برخوردار است.

لینگ‌هانگ با دو پیشرانهٔ مختلف ارائه می‌شود که اولی یک نمونهٔ ۱.۵ لیتری توربو با گیربکس هفت سرعتهٔ دوکلاچه و دومی یک واحد ۲ لیتری توربو با گیربکس شش سرعتهٔ دوکلاچه است. هرچند گیربکس موتور ۲ لیتری یک دنده کمتر دارد اما در عوض این موتور با سامانهٔ چهارچرخ محرک ارائه می‌شود. بالاترین تیپ این کراس‌اوور چینی، تروفی نام دارد که به رینگ‌های آلیاژی ۱۹ اینچی و تریم قرمزرنگ در بیرون مجهز است و صرفاً با موتور ۲ لیتری عرضه می‌شود.

هرچند لینگ‌هانگ در اصل نسخهٔ فیس‌لیفت HS محسوب می‌شود اما قرار است جانشینی برای آن باشد. بااین‌حال در ابتدا هردو مدل در کنار هم به بازار عرضه می‌شوند که این رویه‌ای طبیعی در چین است. لینگ‌هانگ اواخر همین ماه در نمایشگاه پکن برای اولین بار به نمایش عمومی درخواهد آمد و از اکتبر با قیمتی از ۱۵۰ هزار یوآن (۲۲ هزار دلار) تا ۲۱۵ هزار یوآن (۳۲ هزار دلار) به بازار چین عرضه خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. ارشیاSVJ

    ۲ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (1749 ديدگاه)

    خوشگله????
    AWD هم هست!!!!?????

    موافقم 11
    مخالفم 7
  2. new reventon

    ۲ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (86 ديدگاه)

    2 ساله ام جی ثبت نام کردم، نمیدن☹️

    موافقم 11
    مخالفم 1
  3. Hussein

    ۲ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (361 ديدگاه)

    از جلو مزدا و از پشت شبیه پژو
    نمیدونم چرا یه طراح خوب استخدام نمیکنن ؟
    فازشون چیه حاجی؟؟?

    موافقم 8
    مخالفم 24
    1. MM10000

      ۲ مهر ۱۳۹۹
      سوابق: (17 ديدگاه)

      دقیقا کجای پشتش شبیه پژو عه ؟!

      موافقم 13
      مخالفم 2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا