مورگان موتور

مورگان پلاس فور ۲۰۱۴ [ویدئو]

اختصاصی ژنو ۲۰۱۴: نسخه های جدید Plus 4 در مدل ۲۰۱۴ حالا قدرت بیشتری نسبت به سابق دارند . . .

[jwplayer mediaid=”64784″]

دقیقا یکماه پیش بود که مورگان حضور نسخه های ۲۰۱۴ پلاس فور را در نمایشگاه امسال تایید کرد. در همین مدت کوتاه مهندسان انگلیسی مورگان دست به کار شدند و با برنامه ریزی مجدد ECU توانستند خروجی پیشرانه ۲.۰ لیتری Duratec فورد را بهبود دهند طوریکه قدرت و گشتاور آن به ترتیب به ۱۵۴ اسب بخار و ۲۰۰ نیوتن متر رسیده که نسبت به سابق قدرت و گشتاور هر دو ۱۰ واحد افزایش داشته اند.

گیربکس پلاس فور ۲۰۱۴ نیز همان ۵ سرعته دستی سابق است که از مزدا قرض گرفته شده؛ هنوز اطلاعاتی در مورد شتاب این خودرو ۸۷۷ کیلوگرمی اعلام نشده اما قاعدتا هرچه باشد کمتر از زمان ۷.۵ ثانیه ای مدل های سابق است. همچنین می توان انتظار داشت که حداکثر سرعت آن به حدود ۱۹۰ کیلومتر برساعت برسد.

علاوه بر بهبود فنی، مورگان همچنین از تریم جدید کابین و طرح جدید داشبورد در مدل های ۲۰۱۴ استفاده کرده. قیمت پایه ای این خودرو برای مشتریان بریتانیایی از حدود ۶۰,۶۰۰ دلار آغاز می شود.

مطالب مشابه

‫۱۴ دیدگاه‌ها

  1. رضا

    ۱۵ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (1700 ديدگاه)

    چه خبره بابا……خیلی گرونه
    فنیش که همش فورده احتمالا فوکوس یا فیستا با یک چارم قیمت این
    درسته متفاوت و جالبه ولی گرونه
    نهایت ۴۰ هزار پوند.بیشتر نمیخرم!

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  2. امیدبرتر

    ۱۵ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (108 ديدگاه)

    ههههههههههههههههههههههه!
    ماشین های ایرانی از این سریع تر میرن!!!!!!!!!!

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. محمد

      ۱۵ اسفند ۱۳۹۲
      سوابق: (9 ديدگاه)

      اگه فکر کردی که همه چی به سرعته سخت اشتباه کردی.
      شعار مرگان » دمیدن روح تازه به حودروهای کلاسیکه !
      اونا دارن به ماشینایی که قبلها تولید میشده ارزش قائل میشن نه مثل ما که نه به پیکانش ارزش قائل میشیم و نه به مردمی که دارن سوار ماشینای تولید روز میشن !

      با این حال شتاب پژو صفر درب کارخونه به زیر ۱۱ ثانیه نمیرسه . این خودروی کلاسک شتابش ۷.۵ ثانیه هست !!!

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
    2. e.scamp

      ۱۶ اسفند ۱۳۹۲
      سوابق: (1573 ديدگاه)

      جهت اطلاع دوست عزیز بدنه مورگان چوبی و دست ساز هستش و برای تند رفتن ساخته نشده برای رفتن به مهمونی و رفتن به فرش قرمز ساخته شده

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
      1. خاوری مزراتی

        ۱۶ اسفند ۱۳۹۲
        سوابق: (1104 ديدگاه)

        بدنه ش چوبی نیست عزیزجون
        شاسی ش از نوعی چوب خاص ساخته میشه

        راسته که میگن

        تا مرد سخن نگفته باشد/ عیب و هنرش نهفته باشد

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
  3. زیگما

    ۱۵ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (3084 ديدگاه)

    ۱.قیمتش افتضاحه
    ۲.مگه بریتانیایی نیست؟چرا فرمونش سمت چپه؟
    ۳.شتابش افتضاحه
    ۴.ایربگ نداره.یعنی اگه با سرعت ۱۹۰ کیلومتر بر ساعت بخوری به دیوار، مغزت منفجر میشه.

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. علی

      ۱۶ اسفند ۱۳۹۲
      سوابق: (377 ديدگاه)

      آره خب با این ۱۹۰ تا سرعت بخوری به دیوار مغزت منفجر میشه ولی ببین پراید چقد خوبه ایربگ داره مغز هیشکی توش منفجر نمیشه تازه قیمتشم نسبت به این همه کیفیت خیلی خوبه
      تازه شتاب پراید هم اصلا افتضاح نیست

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  4. امید

    ۱۵ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (1324 ديدگاه)

    جالبه

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  5. shayan

    ۱۵ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (1355 ديدگاه)

    ابن دیگه چه گندیه افتضاحست

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  6. رضا

    ۱۵ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (1700 ديدگاه)

    خیلی گرونهههه

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  7. GTR-50

    ۱۵ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (491 ديدگاه)

    ای بابا پدال اینم پسته میزاری ؟؟؟

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  8. Zonda R

    ۱۶ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (1832 ديدگاه)

    F.A
    واقعا کاره مورگان خاصه

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  9. محمد

    ۱۷ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (35 ديدگاه)

    فنیش که افتضاحه!!!
    گیربکس . موتور و…. همش قرضیه

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  10. مهران

    ۱۷ خرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (8 ديدگاه)

    به نظرم شتاب و سرعت زیاد خیلی خیلی خطرناکه برای این بدنه و هندلینگ ۱۰۰سال پیش با این ماشینها نباید سرعت رفت

    موافقم ۰
    مخالفم ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا