پورشهنیسانهوندا

رقابت هوندا NSX، پورشه ۹۱۱ و نیسان GT-R

هوندا NSX جدید با آن پیشرانه ۳.۵ لیتری V6 توربو دوقلو و سه موتور الکتریکی خود مثل یک پورشه ۹۱۸ اسپایدر کوچک به نظر می‌رسد و البته حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. این ژاپنی پرمدعا عزمش را جزم کرده تا با استفاده از فناوری‌های مختلف، عملکردی چشمگیر را از گذرگاهی بدست آورد و در مقایسه با همکلاسان خود دنیای کاملاً متفاوتی به سرنشینان ارائه کند. اما با همه این تفاسیر باید دید در دنیای واقعی و در برابر رقبا چگونه عمل می‌کند و تا چه حد توانسته این اهداف را محقق سازد.

nsx-vs-gtr-vs-911
برای پاسخ به این سوال، نگاهی به ویدئوی مقایسه سرعت NSX با نیسان GT-R مدل ۲۰۱۷ و پورشه ۹۱۱ توربو جدید می‌اندازیم تا ببینیم کدامیک در آزمایش صفر تا ۱۵۰ مایل بر ساعت (۲۴۱.۴ کیلومتر بر ساعت) پیروز میدان هستند. گفتنی است طی این تست شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر بر ساعت و صفر تا ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت نقش بسزایی در نتایج بدست آمده خواهند داشت.

gtr-nsx-991-2tts-2
به نظر شما برنده واقعی کدام است؟!

[دانلود ویدئو]

امین قوام‌

گزارشگر و راننده آزمایش وبسایت پدال

مطالب مشابه

‫۵۳ دیدگاه‌ها

  1. datsun

    ۲۶ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (2588 ديدگاه)

    به نظر شما برنده واقعی کدام است؟
    هر سه تا .
    من خودم عاشق جی تی ارم.
    ۹۱۱ و gtr نتیجه سالها تلاش و مهندسی بی وقفه پورشه و نیسان هستن .
    ضمنآ جی تی ار بین این سه تا پایین ترین قیمت رو داره .

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  2. Danial

    ۲۶ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (33 ديدگاه)

    :/
    اگم تقلب کرده باشن به قول شما این کلیپ فکر نکنم ربط به پورشه داشته باشه که بخواد شک و تردیدو رفع کنه
    بعدشم تا اونجایی که من میدونم همیشه تو واقعیت عددایی که بدست میاد خیلی بهتر از عددایی که خود پورشه اعلام میکنه

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. اعتمادیان

      ۲۶ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (252 ديدگاه)

      فکر کنم جناب مسیح قصد مزاح دارند ، لحنشون بیشتر به شوخی میخوره

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
    2. رضا

      ۲۷ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (67 ديدگاه)

      بله پورشه خیلی محافظه کارانه کار میکنه

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  3. ارش

    ۲۶ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (1534 ديدگاه)

    جونم عشقم پورشه .عجب ماشینیه شاهکاره فقط فاصله رو داشته باشین.

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  4. ارش

    ۲۶ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (1534 ديدگاه)

    کمپانیهای بزرگی امثال پورشه فراری لامبورگینی مکلارن نیازی به تقلب ندارن سوابق درخشان انها در مسابقه هایی نظیر فرمول یک و لمانز خود گویای همه چیز هست به نظر شما کمپانی پورشه با سابقه ۱۸ قهرمانی در لمانز آیا نیازی به تقلب در مقابل سه تازه کار داره؟پر افتخارترین در لمانز

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  5. AMIR 911

    ۲۶ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    پورشه واقعا به حقش رسید . ایول ۹۱۱

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  6. AMIR TONDAR

    ۲۶ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (4 ديدگاه)

    پورشه به حقش رسید . ایول ۹۱۱. ایول اشتوتگارت

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  7. NOBLE

    ۲۶ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (11589 ديدگاه)

    .
    یک دنیا ، یک خودروساز ، یک پورشه.
    به نظر من و بیشتر کارشناسان خبره ی صنعت خودروسازی بهترین خودروسازان دنیا آلمانی ها هستن و بهترین خودروساز آلمانی هم پورشست.

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. Alimh

      ۲۶ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (1 ديدگاه)

      اگه پورشه بهترینه پس بنز چیه

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
      1. NOBLE

        ۲۷ اسفند ۱۳۹۵
        سوابق: (11589 ديدگاه)

        در بین بهترین به معنای مطلق وجود نداره.
        ما نظرمون رو می گیم.
        به نظر من در اسپورت سازی پورشه بهترینه.
        هندلینگ و شتاب بی نظیر…

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
    2. dice

      ۲۷ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (166 ديدگاه)

      تعصب بی خود و بی جهت… قبلنا سایت خیلی بهتر بود… این عشاق پورشه شوره همه چی رو در اوردن..
      بنز کشک.. بی ام و کشکوو فولکس کشک.. اودی کشک…
      اون موقعه بهترین آلمان ها پورشست؟؟؟

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
      1. NOBLE

        ۲۷ اسفند ۱۳۹۵
        سوابق: (11589 ديدگاه)

        .
        به نظر من اینطوریه. من حق خودم میدونم از فضای آزاد سایت استفاده کنم و نظرم رو بگم . به کسی ربطی نداره.
        این که قبلا فضای سایت برای شما محیط بهتر یا بدتری بوده هم به خودت مربوطه. برای من مهم نیست.

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
        1. dice

          ۲۷ اسفند ۱۳۹۵
          سوابق: (166 ديدگاه)

          هر وقت دونستی کلاس پانامرا لیفت بک نه فست بک.. (بر خلاف تصور عوام) اون موقعه برو از پورشه طرف داری کن..

          موافقم ۰
          مخالفم ۰
    3. sunmartin

      ۲۷ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (1917 ديدگاه)

      کاش میشد به کامنت های شما هزار تا لایک داد که مثل آلمانی ها (پورشه آئودی بی ام دبلیو فولوکس و بنز و شکودا) فاصله تون از سایر کامنت ها ۱۰۰۰ تایی میشد دوست گرامی دقیقا منم این نظر دارم صنعت خودرو سازی آلمان درعین سادگی ،وقارش با سایرین دنیایی تفاوت داره و اون کشورهایی در این راه موفق هستند که از مهندسین مشاورین و حتی پیست های این کشور در خودروسازی کمک میگیرحد و آلمان الگوی خودشون قرار میدن در این تست حاکم مطلق “پورشه” بود و این برتری ماحصل سالیان سال تجربه ژرمن هاست

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
      1. ...::: فقط لمبورگینی :::...

        ۲۷ اسفند ۱۳۹۵
        سوابق: (11589 ديدگاه)

        .
        از لطف شما ممنونم.

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
  8. rrr

    ۲۶ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (80 ديدگاه)

    پیروزی پورشه در زمینه ی شتاب دیگه بی مزه شده…. واقعا در یک کلاس خاص و در شرایط تقریبا برابر پیروزی بر پورشه حداقل از نظر شتاب غیرممکن شده.

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. mehran911

      ۲۶ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (148 ديدگاه)

      تازه این توربو بود و نه توربو اس
      شک نکنید در تایم گیری پیست هم توربو برتر از نیسان و آکورا خواهد بود

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  9. NOBLE

    ۲۶ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (11589 ديدگاه)

    برای کسانی که نمیتونن ویدئو دانلود کنن
    ۰ تا ۱۵۰ مایل :
    پورشه ۹۱۱ : ۱۵.۰ ثانیه
    نیسان جی تی آر : ۱۶.۹ ثانیه
    اکورا : ۱۷.۸ثانیه

    موافقم ۱
    مخالفم ۰
    1. sunmartin

      ۲۷ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (1917 ديدگاه)

      واقعا از شما سپاس من بیشتر در این سایت کامنت های شما را دنبال میکنم و از اطلاعات شما بهره میبرم مجید عزیز

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
      1. ...::: فقط لمبورگینی :::...

        ۲۷ اسفند ۱۳۹۵
        سوابق: (11589 ديدگاه)

        ممنون. خجالت ندید.
        من الحمد لله با همه ی کاربران پدال رفیقم . امیدوارم هیچ کس از من ناراحتی در دلش نباشه.
        سعی مردم هیچ وقت کسی رو ناراحت نکنم.

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
  10. Mehran

    ۲۶ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (178 ديدگاه)

    به نظر من این رقابت برنده نداشته باشه بهتره.هر سه تا اسطوره ان واسه من.

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. Mehran

      ۲۶ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (178 ديدگاه)

      اقا من بخدا من تعصب رو هیچکدومشون ندارم.هر سه تاشونم همونطور که گفتم برام اسطوره ان.فقط المانیارو بیشتر دوست دارم.

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
    2. Mehran nikfar

      ۲۶ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (178 ديدگاه)

      بعد ازین به خاطر شما دوست عزیز و پر انرژی و با حوصله با این اسم کامنت میزارم

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
      1. Mehran nikfar

        ۲۶ اسفند ۱۳۹۵
        سوابق: (178 ديدگاه)

        اوه حالا فهمیدم چی میگی، شما توی اون کامنت آئودی و لکسوس منظور منو چپه متوجه شدی.برا همون پایینش انقد شلوغ کردی?????????????.عزیز دل یکم دقت کن.من منظورم اونی که شما فک کردی نبود.دوباره برو بخون یکم دقت کن.ببین بخاطر یه برداشت اشتباه چقد مجبور شدی تایپ کنی

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
    3. ونوم اف ۵

      ۲۷ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (1276 ديدگاه)

      وقتی پورشه به ۳۳۰ میرسه ونوم جی تی تو شهر بعدی منتظرش میمونه تا برسه بعد دوباره با ۴۴۳ سوسکش میکنه پس برنده و بازنده مطرح نیست روح جوانمردی مهمه

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  11. mehran911

    ۲۶ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (148 ديدگاه)

    خخخخخخ
    بچه های ۴ سال پیش مطلع باشید مسیح برگشته
    .
    راستی به دوستانی که جواب مسیح رو دادن بگم ایشون دارن شوخی (تمسخر) میکنن کم کم به کامنت های بی نظیر مسیح عادت میکنید
    .
    .
    یادمه چهار سال پیش بود که یک هفته سر برتری پانامرا نسبت به مازراتی کواتروپورته با هم بحث کردیم یادش بخیر خخخخخخ

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. sunmartin

      ۲۷ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (1917 ديدگاه)

      در میان تمامی برندها بلحاظ کیفیت استابلیتی و قدرت و سرعت و ترشح آدرنالین من فقط سه برند میبینم اول پورشه دوم آئودی سوم بی ام دبلیو و کلا کلاس کاری پورشه بخصوص در مدل ۹۱۸ اسپایدر که بیشتر شبیه یک سفینه فضایی میمونه که بروی زمین در حال سوختگیریه متفاوت و یونیکه شما هیچ کمپانی نمیتونید پیدا کنید که چنین اعدادی بوجود آورده باشند پورشه رویایی که هرکسی آرزوش داره تمام صنعت ژاپن تا بحال با خودروهای مطرحی مثل nsx و gtrکه بسیار نامی زیبا تکنولوژیک و چابک هستند نتونستند و نخواهند توانست رکورد پورشه بدست بیارن لطفا قسمتی از تاپ گیر که جیمز نی سوار بر یک دستگاه اسپایدار ۹۱۸ در پیست دوبی هست مرور کنید کابین این خودرو و تجهیزاتش و عملکردش فرای ذهن و حداقل برای ۲۰ سال آینده است کلا شرکتی که دکتر فرنیناد پورش ایجاد کرد در زمان خودش هم نیم قرن فراتر بود اولین سیستم توربو اولین سیستم هیبریدی جهان اونم درسالهایی که کسی اصلا نمیدونست پورشه چی میگه و معنی هیبرید چیه در پایان تشکر بی پایان دارم از nobel که نتایج تست ها را برای آندسته از افراد که قادر به دانلود و یا تماشای آنلاین نیستند قرار دادند

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
    2. mehran911

      ۲۷ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (148 ديدگاه)

      دقیقا sunmartin عزیز
      .
      هیچ اسپرت سازی
      در طول تاریخ افتخارات و دستاورد های پورشه رو نداره
      متاسفانه بیش از نود درصد برو بچه های این سایت نمی دونن پورشه چیه
      .
      گفتی ژاپن
      جاداره بگم در تاریخ مسابقات استقامتی ۲۴ ساعته لمانز ژاپنی ها درکل فقط یک عنوان قهرمانی دارن اونم برای ۲۶ سال پیش در حالی که آلمانی ها ۳۴ قهرمانی تا بحال کسب کردند
      .
      واقعا خوشحالم که پورشه رو دوست داری دوست عزیز

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
      1. sunmartin

        ۲۷ اسفند ۱۳۹۵
        سوابق: (1917 ديدگاه)

        ای کاش ای کاش میشد بچه های عشاق ژاپنی فقط یکبار سوار پورشه بشن حتی در مدل های قدیمی پورشه یک خودوریی که با تمام خودورهایی که تا بحال کسی سوار شده از لکسوس و نیسان gtr و حتی فراری متفاوت تره در بیان مهندسی پورشه همین بس که در یکی از برنامه های تاپ گیر یک فراری “ایتالیا” با یکی از معمولی ترین مدلهای پورشه کورس خیابانی داشت که بشدت مغلوب پورش شد و جیمز می و ریچارد کفتن اینه شاهکار پورشه کاش در سایت پدال دستاوردهای این ابر خودورساز آلمانی بعنوان مقاله ای در دسترس افراد قرار میگرفت من تاریخچه اختراعات و عناوین این برند مطالعه کردم و نمیتونم هیچ برندی در حد و اندازه های اون ببینم

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
      2. بهزاد

        ۲۷ اسفند ۱۳۹۵
        سوابق: (1899 ديدگاه)

        آقای sun جان شما چرا از این معجزه های مهندسی استفاده نمیکنید؟!
        کاری نداره شما سراتو را بفروش به جاش پورشه بگیر و دوستان ژاپنی باز را سوار کن تا به مهندسی واقعی پی ببرن.
        این نفسها از جای گرم بیرون میاد.

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
  12. ASA

    ۲۶ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (1861 ديدگاه)

    چقدر تعصب!
    بخدا بیشترش به راننده بستگی داره نه ماشین! اگه حتی راننده هم یکی باشه بالاخر باهم فرق داره، چون نمیتونه دقیقا کار قبلی رو کامل انجام بده!

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. NOBLE

      ۲۶ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (11589 ديدگاه)

      .
      دوست عزیز مواظب باش واسه چی به خدا قسم می خوری.
      اتفاقا ۸۰ درصدش به ماشین بستگی داره.
      .
      نیسان GTR بازنده نیست.
      یک مسابقه ی درگ یا یک دور ، دور پیست ارزش و ذات واقعی این ماشین ها رو نشون نمیده.
      هر ماشینی شخصیت خاص خودش رو داره و خریداران خاص خودش رو هدف گرفته.

      یک بخش از این مقایسه قیمته.
      بذار قیمت چند تا ماشین رو مثال بزنم :
      lamborghini huracan lp610-4 = 250/000$
      mclaren 570 s = 210/000$
      porsche 911 turbo = 178/000$
      audi r8 v10 plus = 178/000$
      acura nsx=156/000$
      nissan gtr = 109/000$
      chevrolet corvette z06 : 84/000$

      اگر پول برام مهم نباشه صد درصد هوراکان رو انتخاب میکنم ، اما باید به اختلاف قیمتش با رقبای دیگه توجه کنی.

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
      1. ASA

        ۲۶ اسفند ۱۳۹۵
        سوابق: (1861 ديدگاه)

        NOBLE داداش،
        قسم واقعی بود.
        تو یه ماشین رو بده دست یه نفر بهش بگو دو دفعه صفر تا صد بگیره، اگر هردو زمان یکی شد! مگر که طرف اوج رانندگی باشه!
        ماشین تاثیر خودشو داره اما راننده بیشتر
        اصن دوتا پراید رو بزار درگ، حتما یکی پیش میفته اونم بخاطر رانندش.

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
        1. NOBLE

          ۲۶ اسفند ۱۳۹۵
          سوابق: (11589 ديدگاه)

          .
          شما به همون نفر یه بار پراید بده یه بار بنتلی کانتیننتال.
          به نظرت اختلافش نسبت به این که هر دو بار با پراید تایم بگیری بیشتر نیست ؟

          موافقم ۰
          مخالفم ۰
        2. ASA

          ۳ فروردین ۱۳۹۶
          سوابق: (1861 ديدگاه)

          چرا
          ولی این سه تا ماشین تقریبا مشخصات شبیه داشتن

          موافقم ۰
          مخالفم ۰
  13. h112

    ۲۶ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (434 ديدگاه)

    سه تا گل…
    سه تا خوب اند…

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  14. بهزاد

    ۲۶ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (1899 ديدگاه)

    دوستمون کیارش بعد از مدتها که سایشون کم شده بود دوباره برگشتند و ما هم لازم دیدیم یکم خوراک برای ایشان فراهم کنیم تا اموراتی بگزرونن!
    نیسان GTR وزنش ۱۷۴۰ کیلوگرمه
    پورشه حدود ۱۶۰۰ کیلو
    قدرت نیسان ۵۶۵ اسب بخاره
    پورشه ۵۸۰
    گشتاور نیسان ۶۳۳
    گشتاور پورشه ۷۰۰
    هردو AWD هستند و نیسان دیگه بیشتر از این نمیتونه قوانین فیزیک را به چالش بکشه!
    اگه خدا بخواد و کیارش دندان به جگر بزاره نسل جدید GTR مثل سال ۲۰۰۷ میاد و یکم گرد و خاک به پا میکنه!
    خوراک بعدی راجب تایر خودرو هست و امیدوارم نویسندگان عزیز پدال مقاله های خوب و کاملی در این مورد بنویسند که واقعا در این شرایط بسیار بدرد بخوره.
    شتاب آکورا nsx در چند تست از ۳ الی ۳.۵ اندازه گیری شده که این تفاوت ها به نوع تایر و دمای محیط بستگی داره و در حال حاضر nsx با ۳ نوع تایر عرضه شده که شامل پیرلی p zero و کانتیننتال و تایر سفارشی میشلین pilot sport cup2 که این آخری در صورت استفاده هم در شتاب هم تایم لپ بهترین عملکردو داره و کلا با ورود پایلوت اسپرت کاپ ۲ که به صورت اختصاصی برای ۹۱۸ توسعه یافته بود بدون اضافه کردن قدرت یا کار خاصی چند دهم ثانیه به شتاب و چند ثانیه در تایم گیری به یاری خودروها آمده.
    ۹۱۸ با تایر پایلوت معمولی شتابش ۲.۷ ثانیه بود و با پایلوت اسپرت کاپ ۲ دقیقا به ۲.۵ ثانیه رسید در حالی که در اولین زمانگیری ۹۱۸ در نوربرگ رینگ با تایر پایلوت معمولی اگر اشتباه نکنم ۷ دقیقه و ۱۲ ثانیه زد و با تایر جدید توانست به ۶:۵۷ برسه و این تفاوت ها اگر در ذهن دوستمون بگنجه خیلی تاثیر گذاره و در صورت عدم پذیرش کیارش جان چیزی از ارزش های ایشون کم نمیشه.

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  15. عطا

    ۲۶ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (186 ديدگاه)

    بنظرم اصلیترین برنده نیسان جی تی ار هست که قیمت های نجومی اون دوتا نداره :)

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. NOBLE

      ۲۷ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (11589 ديدگاه)

      .
      اگه اونطوری حساب کنی بهترین ماشین اسپورت جهان شورلت کوروته.
      قیمت GT-R هم کم نیست.

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  16. shirko

    ۲۶ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (200 ديدگاه)

    پورشه همیشه تو شتاب از نیسان پیشی می گیره ولی تو پیست قافله رو به رقیب ژاپنی واگذار می کنه

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  17. dice

    ۲۷ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (166 ديدگاه)

    جوکر : هااا هاا هووو هییی ها ها
    فک می کردم جوک های من بی مزه هستند
    (شوالیه تاریکی۲۰۰۸)
    انتخاب من بینه اینا هیچکدومه….
    وقتی مرسدس amg gt… اودی R8… جگوار اف تایپ هست چرا این ۳ تاااا

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  18. بهزاد

    ۲۷ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (1899 ديدگاه)

    کیارش گران مایه چشم نزنیم ردپای شما در تک تک سایتها و شبکه های اجتماعی مشاهده میشه و یک تنه دارید روشنگری میکنید.
    اون مدتی هم که غیبت داشتید یحتمل به خاطر عدم دریافت مواجب از بزرگتر برای خرید بسته ی اینترنتی بوده وگرنه با این انرژی برای حضور ۲۴ ساعته امکان نداشت سایتون کم بشه ، انشالله که هیچ جوانی دچار قطع مواجب برای خرید بسته نشه.
    از اون مدتی که شما نتونستید به اخبار درجه یک دسترسی داسته باشید دنیای خودرو کلی تغییر کرده و اگر میزان بسته اجازه داد حتما روند این چند ماهه یا ساله را مطالعه کنید تا حداقل فضیلتی به فضایلات شما اضافه بشه.
    با آرزوی پیروزی و موفقیت

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  19. shirko

    ۲۷ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (200 ديدگاه)

    در جواب مسیح ، دادا مطمئنی زمان پورش یک و چهله ؟؟؟لطفا یه کم زیادتر مطالعه کنید !!!!!

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. Mehran nikfar

      ۲۷ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (178 ديدگاه)

      مسیح دوتا کامنت اخر منو اون بالا بخون. بعد بیا کارت دارم.

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  20. ونوم اف ۵

    ۲۷ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (1276 ديدگاه)

    شما بیشتر بدبین هستی سر قضیه درگ ان اس ایکس نظرات دوستاتون معلوم بود که راننده ناشیه و…

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  21. ارمان

    ۲۷ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (1307 ديدگاه)

    متاسفانه دوباره زیر مطالب فضای چت روم یاهور رو یاد اوری میکنه
    اما بعضی دوستان انگار به یکم استراحت نیاز دارن حالو احوالشون میزون نیست!
    ۵۰% کامنت ها مال یک شخصه خدا به داد برسه .

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. Mehran nikfar

      ۲۷ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (178 ديدگاه)

      عهههه چه جالب دیشب تو این پیج کلی کامنت بود.هیچکدومشون نیستن.ظاهرا حوصله مدیر سایت هم سر رفته.

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  22. just bentley continental

    ۲۷ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (185 ديدگاه)

    نیسان gtr پیر شده صبر کنید تا سال ۲۰۱۹ اونوقته که پوز همه اینا رو می خوابونه گودزیلا فعلا گوشه گرفته به زودی حمله خودشو اغاز می کنه .

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  23. mohsen

    ۲۷ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (1063 ديدگاه)

    واسم نتیجه مهم نیست پرستیژ پورشه رو هیچ ماشینی نداره

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  24. USA & JAPAN

    ۲۷ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (216 ديدگاه)

    صد البته GTR

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  25. راستین

    ۲ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (2 ديدگاه)

    دوستان جوری جانبداری میکنن و تعصب دارن نسبت به برندهای مختلف که این تصور پیش میاد خودشون اهل آلمان یا ژاپن یا ایتالیا هستن، فراموش نکنید ما ایرانیها از نظر اونا یک کشور جهان سومی عقب مونده هستیم، کاش مهندسین کشورم خودرویی کاملن بومی تولید میکردن تا اینجا سنگشو به سینه بزنیم نه اینکه پرچم کشورهای دیگه رو بدیم بالا،

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  26. مجتبی

    ۳ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (4 ديدگاه)

    یعنی یک نفر اینجا نبود بدون تعصب حرف حق رو بزنه؟
    نیسان و پورشه هر دو موتور ۳.۸ هستن ولی هندا با موتور ۳.۵ چنین رکورد خوبی رو زد.
    دوستان تعصب کورتون کرده.
    هندا اکر بخواد موتور ۳.۸ بذاره ببینید راحت اینا رو میگیره همینطور که توی مسابقات خودرو و موتور سوراری همیشه اول تا سوم هست که اونم به احوالات راننده ربط داره
    قدری تفکر بدک نیست برای شرکتی که اینظور حتی به آلایندگی هم اهمیت میده و باعث اقتصادی تر شدن زندگی ما ها میشه
    درک هندا لیاقت میخواد که خیلیا توی ایران خیلی دیر بهش خواهند رسید

    موافقم ۰
    مخالفم ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا