نیسان

جزئیات فنی و قیمت نیسان GT-R مدل 2023؛ مشابه قبل 113 هزار دلار

تورم در ایالات‌متحده هم‌اکنون به بیش از ۸ درصد رسیده که طی سال‌های اخیر بی‌سابقه بوده است اما بااین‌وجود، نیسان برای طرفداران GT-R خبر خوبی دارد زیرا قیمت این سوپرکار سالخورده برای مدل ۲۰۲۳ نسبت به مدل ۲۰۲۲ افزایشی نخواهد داشت؛ بنابراین، قیمت این خودرو همچنان از ۱۱۳,۵۴۰ دلار آغاز می‌شود. البته این رقم هنوز هم بیش از دو برابر میانگین حقوق سالانهٔ آمریکایی‌ها است (۵۴ هزار دلار در سال یا ۴,۵۰۰ دلار در ماه) و بنابراین تعداد کمی از مردم توان خرید GT-R را خواهند داشت.

همچنین، قیمت ۱۱۳,۵۴۰ دلاری که شامل ۱,۸۹۵ دلار هزینهٔ حمل تا مقصد نمی‌شود، مربوط به GT-R معمولی است که پیشرانهٔ ۳.۸ لیتری V6 توئین توربوی آن ۵۷۰ اسب بخار قدرت تولید می‌کند. کسانی که خواهان نسخهٔ نیسمو هستند باید ۲۱۰,۷۴۰ دلار پرداخت کنند. البته این نسخه از ارتقاءهای زیادی مثل سیستم تعلیق متفاوت، بدنهٔ فیبر کربنی و ترمزهای کربن سرامیکی بزرگ‌تر برمبو بهره می‌برد. همچنین پیشرانهٔ GT-R نیسمو هم به توربوشارژرهای مدل مسابقه‌ای GT3 مجهز شده که قدرت آن را به ۶۰۰ اسب بخار رسانده است. قیمت نیسمو هم نسبت به سال قبل افزایشی نداشته است.

البته هرچند نیسمو نسبت به مدل استاندارد، سبک‌تر و سریع‌تر است اما به نظر می‌رسد نمی‌تواند قیمت دو برابری خود نسبت به GT-R استاندارد را توجیه کند. این در حالی است که برای مقایسه، پورشه ۹۱۱ GT3 با قیمت ۱۶۱ هزار دلاری به پیشرانهٔ کاملاً متفاوتی نسبت به ۹۱۱ کاررا پایه با قیمت ۱۰۷ هزار دلاری مجهز است؛ بنابراین اگر قصد خرید یک گودزیلا داشته باشیم، نسخهٔ معمولی را انتخاب می‌کنیم.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۸۰ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۶۳ دیدگاه‌ها

  1. corvette

    ۷ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (302 ديدگاه)

    نمیشه این ماشین رو دوست نداشت
    هر چقدر سالخورده باشه
    اما هنوزم محشره

    موافقم 147
    مخالفم 6
    1. Amard

      ۷ آبان ۱۴۰۱
      سوابق: (771 ديدگاه)

      با این قیمت میشه bmw m5 cs و audi rs7 و amg gt63s و حتی پورشه بعضی مدل های مک لارن لامبو خرید اگه امریکایی فن هم باشی کوروت میخری اگرم که برقی بخای تسلا هست با اون سرعت عجیب غریب پلاد اس اگه نیسان این موتور میزارش رو ماکسیما یا اینفینتی جواب میداد البته اونم که منقرض شد نیسان کلا بنزین گذاشته کنار اصلا توسعه نداد پاترول هم وضعیتش همین پث فایندر ولی جذاب بین محصولات نیسان

      موافقم 30
      مخالفم 88
      1. MOHAMMAD.n.r

        ۷ آبان ۱۴۰۱
        سوابق: (1141 ديدگاه)

        M5 cs معرکه هست ولی
        این ماشین رو فقط باید خرید
        یه کیت آلفا ۱۲ به قیمت ۷۰ هزار دلار انداخت روش و از ۱۲۰۰ اسب بخار لذت برد!!!!
        پول بیشتر داشته باشی آلفا کویین هم میشه انداخت، بالای ۳۰۰۰ اسب قدرت!!

        موافقم 78
        مخالفم 6
        1. Hamilton1970

          ۷ آبان ۱۴۰۱
          سوابق: (529 ديدگاه)

          نه اینکه بخوام مخالفت کنم،
          .
          .
          .
          .
          ولی تعمیرگاه می‌بینمت:)

          موافقم 25
          مخالفم 47
        2. بی خیال اسم

          ۷ آبان ۱۴۰۱
          سوابق: (790 ديدگاه)

          اره دقیقا
          @

          من پکیج ۱۰۰۰ اسبیش رو می خرم تازه کاش بتونم ماشین رو مهار کنم
          این پکیچ ها هم ماله اون شرکت آمریکایی که الان حضور ذهن ندارم

          موافقم 19
          مخالفم 2
      2. d1123

        ۷ آبان ۱۴۰۱
        سوابق: (100 ديدگاه)

        ولی اگه جی تی آر بخوای، فقط همین جوابه

        موافقم 40
        مخالفم 1
    2. NAVID۰۰۹۸

      ۷ آبان ۱۴۰۱
      سوابق: (10232 ديدگاه)

      دوستان در نظر بگیرند که این خودرو بیش از یک دهه پیش ساخته شده و اگر نه اگر میخواست امروز ساخته و طراحی بشه ، به راحتی قیمتش به بالای ۲۵۰ هزار دلار میرسید و بلایی که سر هوندا NSX آمد دچار میشد و احتمال شکستش در بازار بود !

      این قیمت برای این گودزیلا حقیقتاً رقمی نیست و اگر روزی در ایران مثل یک انسان زندگی کنیم و نمایندگی‌ها به ایران بیایند ، مطمئن باشید ارزش خرید این خودرو از تمام خودروها بالاتره و من جز نفرات اول تو صف خریدش انتظار میکشم !

      این گودزیلا تیون نشده همه را دِرو میکنه ، و فکر کن با مبلغی بسیار کمتر از رقبای اروپایی میشه تیونش کرد و به جنگ بزرگانی چون بوگاتی کوئنیگ‌زگ پورشه فراری لامبو و …. رفت !

      این خودرو برای عاشقان ساخته شده که در این دنیا فقط به راندن و لذت سرعت و پیچیدن می‌اندیشند !

      ای خدا ، یعنی میشه یه روزِ خوب بیاد 😧 !

      موافقم 81
      مخالفم 10
      1. رضا

        ۷ آبان ۱۴۰۱
        سوابق: (144 ديدگاه)

        بله بیش از یک دهه پیش طراحی شده ولی با قیمت روز فروخته میشه نه با قیمت یک دهه پیش.

        موافقم 12
        مخالفم 35
        1. NAVID۰۰۹۸

          ۷ آبان ۱۴۰۱
          سوابق: (10232 ديدگاه)

          خیر ، آقا رضا

          هزینه‌ی طراحی ، مهندسی و ساخت چیزی نیست که بشه به راحتی از کنارش گذشت و سال به سال به دلایل مختلف از جمله قوانین کشورها تغییر میخوره ( جدا از تورمی که بعد از کرونا باعث گرانی ساخت محصولات شد ) !

          اگر غیر از این بود تویوتا میبایست سوپرا را میساخت بدونِ کمک از bmw اما اینکار از توانش خارج بود ، چرا ؟! چون میشد اتفاقی که سر هوندا NSX آمد ، که با اینکه در کلاس خودش با‌ارزش هست اما نه ۳۰۰ هزار دلار !
          به نسل جدید نیسان Z توجه کنید ، یه نیسان اصیل و دوست‌داشتنی اما رسیده به قیمت سوپرا در حالی که سوپرا اگر توسط تویوتا میخواست اصیل ساخته بشه ، میشد هم قیمت NSX !

          حالا ضرر نداره که ، بلاخره نیسان باید روزی GTR جدید را بسازه و دیدید که یه مدل تو مایه‌های کانسپت و تعداد محدود ساخت و فروخت بالای ۱ میلیون دلار و حالا هم بشینید ببینید زمانی که دوباره خواست نسل جدید این خودرو را بسازه که باید مطمئناً از اینی که هست بهتر هم باشه یه اتفاقی میوفته و آن هم انفجار قیمتیست !
          نیسان این رو خوب میدونه و فعلاً ترجیح میده دست به ترکیب برنده‌ی این گودزیلا نزنه چون این خودرو بسیار فراتر از سال ۲۰۰۸ ساخته شد و میبینید که هنوز هم دیگران خودشان را با این رقیب میبینند و درگ و مسابقه میگذارند !

          بحث GTR اصلاً ظاهری نیست !
          بحث GTR فنی و تخصصی و باطنی هست که عاشقان را مجنون میکنه و برای همین هم هست که هرکجا GTR واردش شد ، رقیب‌ها به تکاپو برای بهتر شدن از آن شدند !

          در نظر بگیرید که GTR در کارخانه‌ای ساخته میشه که محرمانه هست و مهندسانش فقط روی GTR کار میکنند و نه محصولات دیگر نیسان و به مانند موتورهای AMG هر موتور و هر خودرو توسط یک مهندس ساخته و امضاء میگردد !
          شما حتی بخواهید از این خودرو زیاد هم بخرید ، نمیتوانید چون محدودیت تولید داره اما نه مثل خودروهای ایتالیایی یا ورژن‌دار آلمانی !

          موافقم 27
          مخالفم 8
        2. Iman99

          ۷ آبان ۱۴۰۱
          سوابق: (1864 ديدگاه)

          ارزش پورشه ۹۱۱ خیلی بیشتر از اینه
          این جی تی ار الان بایست نسل عوض میکرد و نسل جدیدش ر‌و میدیدیم ولی تغییر نسل و مهندسی دوباره اون کار راحتی نیست
          بعد پایینتر گفتی حالا هم بشینید ببینید زمانی که دوباره خواست نسل جدید این خودرو را بسازه که باید مطمئناً از اینی که هست بهتر هم باشه یه اتفاقی میوفته و آن هم انفجار قیمتیست !
          خدایی چی داری میگی واسه خودت
          قیمت میلیون دلاری تموم شه دیگه هنر نیست
          اگه تا الانشم نتونسته نسل عوض کنه علتش همین بوده که خواستن قیمت تمام شدش
          قابل رقابت باشه و یه چیزی باشه که حرفی واسه گفتن داشته باشه وگرنه میشه یه هایپرکار فیبر کربنی ساخت که پول فیبر کربنش رو بدن
          اصل بحث سر همین قضیه هست که مهندسی دوباره نسل جدید تفاوت قیمتی فاحشی نداشته باشه فقط افزایش قیمتی برای تورم زمان خودش باقیش دیگه سختی کار اینجاس که در طراحی و مهندسی اون یه چیز رقابتی ساخته شه با قیمت قابل رقابت که همین کار مهندسی و توسعه نسل جدید رو سخت میکنه
          پس از رویاهای خودت حرف نزن
          چون پورشه این کارو خیلی بهتر انجام داده و تجربه در موتور اسپرت و تکنولوژی مهندسی خیلی بالاتری داره

          موافقم 16
          مخالفم 19
      2. d1123

        ۷ آبان ۱۴۰۱
        سوابق: (100 ديدگاه)

        همین الان هم فروشش تعریفی نداره.

        موافقم 4
        مخالفم 23
      3. Payfast

        ۷ آبان ۱۴۰۱
        سوابق: (807 ديدگاه)

        این گودزیلا تیون نشده همه را ډرو میکنه
        حقیقتا فک کنم شما از اینده اومدی یه ۴۰ تا درگ باش انداختی

        موافقم 7
        مخالفم 10
        1. Iman99

          ۸ آبان ۱۴۰۱
          سوابق: (1864 ديدگاه)

          اونی که تیون نشده همه رو درو میکنه و بهترین و خیلی بهتر هست پورشه ۹۱۱ و داج چلنجر دیمون هستن از اروپا و امریکا که برتری کلی دارن همه رو تیون نشده درو میکنن و خیلی بهتر هستن و بهترین هستن
          مثلا پورشه ۹۱۱ با قدرت کمتر شتاب بالاتری داره و تایم بهتری میزنه و بهینه تره و بازدهی بالاتری داره و یا همچنین داج چلنجر پتانسیل بسیار بالاتری داره

          موافقم 13
          مخالفم 8
        2. Iman99

          ۸ آبان ۱۴۰۱
          سوابق: (1864 ديدگاه)

          دلیل اینکه نیسان جی تی آر لانچ معروفی داشت بر میگرده به طراحی و مهندسی گیربکس دوکلاچه اون که توسط شرکت امریکایی بورگوارنر که به طور خاص برای نیسان جی تی آر طراحی و مهندسی شد
          درحقیقت به طور کلی گیربکس نیسان جی تی آر یعنی مجموعه کلاچ دوبل و مجموعه لاچ کنترل و طراحی و مهندسی مجموعه عملکردی اون توسط همین شرکت امریکایی بورگ وارنر انجام شده و با کمک بورگ وارنر بود که تونست اون زمان به نتایج مناسبی برسه و به درگ هاش معروف شد و تو درگ ها عملکرد مناسبی داشت دلیلش همین بود گیربکس دوکلاچه نیسان که با مهندسی شرکت بورگ وارنر طراحی شده این شرکت امریکایی که گیربکس و مجموعه لانچ کنترل نیسان جی تی ار رو طراحی و مهندسی کرد یکی از تخصصی ترین و بهترین شرکت ها تو این زمینه هست که اصل گیربکس که مجموعه کلاچ دوبل و لانچ کنترل و نرم افزار و سخت افزار گیربکس هست رو واسه نیسان طراحی و مهندسی کرده که همین باعث شده نیسان جی تی آر بعد از پورشه ۹۱۱ یکی از مناسب ترین شتاب و لانچ ها رو داشته باشه مطمئن باش اگه تو این مورد هم خود نیسان به تنهایی این کارو میکرد نتیجه نمی گرفت حد اقل به خوبی کار مهندسی بورگ وارنر نمی شد

          حتی موتور همین نیسان جی تی آر هم به کمک یک شرکت اروپایی باسابقه و کاربلد و موفق در موتور اسپرت طراحی شد چون موتورش برگرفته از موتور مسابقه ای لمانز نیسان هست که همون موتور توسط این شرکت اروپایی که مقر اون در انگلیس هست توسعه داده شد
          نیسان جی تی آر در کل این عملکرد مناسبی که اون زمان داست رو به کمک این شرکت های اروپایی و امریکایی بدست آورده بود
          حتی در نسخه های نیسمو تجهیزات جانبی اونم هم متعلق به شرکت های اروپایی و امریکایی بوده مثل صندلی های اسپرت ریکارو آلمانی و کمک فنر های آلمانی و…
          درکل نیسان جی تی آر همه چیزش بخصوص موتور و گیربکس و طراحی شاسی اون متعلق به شرکت های اروپایی و امریکایی بوده و توسط این شرکت های کار درست و باسابقه اروپایی و امریکایی طراحی و مهندسی شده
          البته با این وجود به گرد پای خود محصولات شاخص اروپایی و امریکایی نمیرسه چون اونها خیلی بالاتر هستن تو همه چیز نه فقط این مورد ولی در کل گزینه قابل قبول و دوست داشتنیه

          موافقم 5
          مخالفم 5
    3. مهردادکمال

      ۷ آبان ۱۴۰۱
      سوابق: (1821 ديدگاه)

      قبول که دوست داشتنیه رخ بیرونیش ام ادرنالین رو بالا میبره اما ای کاش دستی به داشبردش میکشید کاملا دمده شده

      موافقم 4
      مخالفم 4
  2. Reza Waffen SS

    ۷ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (5340 ديدگاه)

    فکرشو بکن 2 سال کار کنی یه GT-R بخری وای خداااا

    موافقم 75
    مخالفم 4
    1. کاراکتر

      ۷ آبان ۱۴۰۱
      سوابق: (24 ديدگاه)

      فکر کن بری نمایندگی و جی تی آر رو تحویل بگیری و طی دوسال اقساطش رو بدی
      البته من موستانگ رو ترجیح میدم

      موافقم 58
      مخالفم 8
      1. NAVID۰۰۹۸

        ۷ آبان ۱۴۰۱
        سوابق: (10232 ديدگاه)

        کاربر کاراکتر
        این خودرو اصلاً با موستانگ قابل مقایسه نیست !
        موستانگ دنیایی دیگر هست و GTR هم دنیایی دیگر !

        با کمی اِرفاق این خودرو با کروت مقایسه میشه اما هنوز هم هیچ خودروی استاندارد کارخانه‌ای نتوانسته به هندلینگ بالای GTR حتی نزدیک هم بشه با این قیمت و اگر جای شما بودم یه نگاهی به تست و بررسی این خودرو توسط جرمی کلارکسون در تاپ‌گیر می‌انداختم !

        موافقم 40
        مخالفم 10
        1. کاراکتر

          ۷ آبان ۱۴۰۱
          سوابق: (24 ديدگاه)

          بله نوید جان گودزیلا بی رقیبه گرمای اگزوزش کره را تا سئول آب میکنه!!!!

          موافقم 35
          مخالفم 4
        2. ˈadɔlf ˈhɪtlɐ

          ۷ آبان ۱۴۰۱
          سوابق: (713 ديدگاه)

          اتفاقاً مقایسه می‌شوند هر دو ماسل کارن

          موافقم 0
          مخالفم 35
        3. سوشیانت

          ۷ آبان ۱۴۰۱
          سوابق: (1908 ديدگاه)

          کی گفته نیسان جی تی آر ماسل کاره ماسل کار رو فقط آمریکایی ها شامل میشن

          موافقم 25
          مخالفم 2
        4. d1123

          ۷ آبان ۱۴۰۱
          سوابق: (100 ديدگاه)

          اینها فقط مشتی در خروارن
          پورشه 718 و 911
          مرسدس ای ام جی جی تی
          لوتوس امیرا
          آلپاین آ110
          ….

          موافقم 6
          مخالفم 14
        5. Iman99

          ۷ آبان ۱۴۰۱
          سوابق: (1864 ديدگاه)

          نه ۰۰۹۸ کی گفته هیچ خودروی استاندارد کارخونه ای نتونسته به هندلینگ gtr نزدیک بشن
          این حرفارو از کجا در میاری قبل حرف زدن یکم فکر کن در این مورد
          اتفاقا
          از هرلحاظ پورشه ۹۹۱ بهتر از اینه زمان معرفی نسل هاشون هم نزدیک هم هست پس تقریبا هردو قابل مقایسه هستن رقیب مستقیم هم هستن در یک سگمنت
          تو همین پدال هم مقایسه مدل ۲۰۱۵ پورشه ۹۹۱ با مدل ۲۰۲۱ یا ۲۰۲۰ اگه درست گفته باشم هست
          که اونجا میتونید ببینید
          که مدل ۲۰۱۵ پورشه از ۲۰۲۰ نیسان چقدر جلوتره و مهندسی و پرفومنس بالاتری داره و کلا پورشه خیلی بهتره

          حتی تو آزمون شتاب جانبی هم پورشه ۹۱۱ نسل ۹۹۱ شتاب جانبی بالاتری داره

          تو نوربرگرینگ هم پورشه ۹۹۱ رکورد داره تمام خودرو های جاده ای هست الان و از جی تی ار خیلی سریعتره

          پس اگه بخوام بگیم کسی به هندلینگش نزدیک نشدن اون پورشه ۹۱۱ هست که به هندلینگش تو این کلاس نزدیک نشدن رقبا
          حتی فورد ماستانگ نسل جدید الان تایم پیستش از جی تی ار سریعتره البته اون نسل جدیدش رو میگم که هم نسل نیست با جی تی ار ولی همون پورشه ۹۱۱ رقیب مستقیمش هست که گفتم

          درضمن پورشه نسخه های مختلفی داره که هرکدوم تفاوت های زیادی باهم دارن
          مثل سری gt2 و gt3 و turbo که هرکدوم از این سری ها کاملا تفاوت های زیادی با هم دارن و هرکدوم تجربه متفاوتی رو ارائه میدن

          ولی جی تی ار نه چون مدل نیسمو و ترک ادیشن و یا معمولی تفاوت قیمتی زیادی دارن ولی خودشون تفاوت خاصی باهم ندارن و کار مهندسی آنچنانی هم روشون انجام نگرفته نسبت به پورسه
          ولی پورشه بازه مهندسی و پرفورمنس بسیار گستره ای داره از مدل راحت و همه کاره و مناسب روزمره سری turbo s بگیرید تا سری gt2rs خدای پیست با مهندسی اعجاب انگیز پورشه

          موافقم 9
          مخالفم 8
        6. Payfast

          ۷ آبان ۱۴۰۱
          سوابق: (807 ديدگاه)

          ماسل کار، کوپه اسپرت، سوپر اسپورت، همشونو بریزید دور، فقط هایپرکـار.

          موافقم 1
          مخالفم 8
    2. Hadi

      ۷ آبان ۱۴۰۱
      سوابق: (580 ديدگاه)

      #برای_حسرت_یه_زندگی_معمولی

      موافقم 51
      مخالفم 7
    3. Hamilton1970

      ۷ آبان ۱۴۰۱
      سوابق: (529 ديدگاه)

      و هیچی نخوری😂
      ولی شوخی کردم خدایی خیلی خوب میشه اگه یه روز خوب بیاد…:)

      موافقم 20
      مخالفم 0
    4. محمدرضا

      ۲۱ دی ۱۴۰۱
      سوابق: (1 ديدگاه)

      تو ایران با دوسال کار پرایدم نمیشه خرید ../

      موافقم 6
      مخالفم 0
  3. میلاد زد ام

    ۷ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (122 ديدگاه)

    نه تو رو خدا بیا افزایش قیمت هم بده !
    این ماشین از همه رقباش نه یک پله بلکه چندین پله عقب مونده .

    با این قیمت هم اصلا ارزش خرید نداره
    کلی انتخاب های بهتر هستش

    پارسال ( سال 2021 ) توی مارکت آمریکا ۲۲۰ تا فروخته .
    امسال هم تا به اینجای کار حدود ۵۰ تا
    که تا آخر سال شاید به زووووور ۶۰_۶۵ تا برسه

    خیلی نخوام راه دور برم همون شلبی جی تی ۵۰۰ که تازه ماسل کار هست و ۳۰_۴۰ تا هم از این قیمتش کمتره توی اکثر پیست ها راحت جی تی آر رو شکست میده .

    حالا اختلاف عملکردش با کوروت z06 که تقریبا هم قیمتش هست بماند ….

    موافقم 20
    مخالفم 76
    1. Reza Waffen SS

      ۷ آبان ۱۴۰۱
      سوابق: (5340 ديدگاه)

      GT-R مشتری های خاص خودشو داره بخصوص کسایی که میخوان تیون کنن GT-R بهترین گزینس

      موافقم 62
      مخالفم 8
      1. میلاد زد ام

        ۷ آبان ۱۴۰۱
        سوابق: (122 ديدگاه)

        داداش از خودم نمیگم که
        اینو بازاری داره میگه که توش آزادی انتخاب هر گزینه ای رو داری
        یه بازار آزاد و رقابتی به اسم مارکت آمریکا
        این ماشین سال ۲۰۰۸ که اومده بود توی این بازار نزدیک ۱۹۰۰ تا فروخت !
        ولی الان رسیده به ۵۰ تا !
        البته در طی این سال ها افزایش قیمت هم داشته .
        این معنیش چی میتونه باشه ؟
        یعنی اینکه دیگه توانایی رقابت نداره !

        موافقم 19
        مخالفم 47
        1. بهنام

          ۷ آبان ۱۴۰۱
          سوابق: (823 ديدگاه)

          شما درمورد خودروهای ژاپنی و کلا خودروهای با اصل و نسب نظر نده برو به همون کره ای های بی اصل و نسب برس .

          موافقم 42
          مخالفم 13
        2. datsun

          ۷ آبان ۱۴۰۱
          سوابق: (3499 ديدگاه)

          اگه تو مهندسی ساخت و کیفیت و قابلت اطمینان موستانگ رو با gtr یکی میدونی خوب حق داری موستانگ رو انتخاب کن.

          موافقم 39
          مخالفم 8
        3. NAVID۰۰۹۸

          ۷ آبان ۱۴۰۱
          سوابق: (10232 ديدگاه)

          داداش
          یه کمکی بکن به نیسان تا شاید بخش شاتل‌سازی هیوندای یعنی N ( بخوانید اَ.ن ) زیر بال‌وپر GTR را گرفت و از گِل کشیدش بیرون !

          موافقم 27
          مخالفم 7
        4. میلاد زد ام

          ۷ آبان ۱۴۰۱
          سوابق: (122 ديدگاه)

          به به داستون عزیز
          رفیق دیگه مغلطه نباید بکنیم
          یه عمر تو بوق و کرنا کرده بودین که این ماشین توی پیست همه رو میخوره و ..
          الان که یه ماستنگ با ۳۰_۴۰ تا قیمت کمتر از این داره توی اکثر پیست ها اینو به راحتی شکست میده و از طرفی از بهترین مهندسی روز دنیا بهره میبره مثل :
          انجین دست ساز شاهکار
          بهترین تنظیم شاسی و سیستم تعلیق و …
          و کیفیت فیت اند فینیش موستانگ جدید هم دست کمی از بقیه نداره ؛ ناچارا به مقوله جدیدی به نام « مهندسی ساخت » پناه بردید !
          حقیقتا ترکیب جدیدی به ادبیات اضافه کردی 🙂
          قابلیت اطمینان ؟
          مگه داریم در مورد ماشین های انگلیسی صحبت میکنیم که میگی قابلیت اطمینان ماستنگ پایینه ؟
          تا حالا مشکل آنچنانی از قابلیت قابلیت اطمینان شلبی نشنیدیم و اگر هم به فرض محال قابلیت اطمینان جی تی آر یه قطره بیشتر باشه اصلا توی این خودرو ها فاکتور مهمی نیست .
          در کل کامنتت از روی استیصال بود و ناتوانی از دفاع از یک محصول بسیار قدیمی که توی سال ۲۰۲۲ حتی از رقبای با نصف قیمت خودش هم توی خیلی موارد شکست میخوره و استفاده از کلمات گنگ و بی مفهوم و کلی .
          مثل کلمه کیفیت !
          شما لطف کنید کامل اینجا شرح بدید کیفیت جی تی آر در چه قسمتی از ماستنگ شلبی جی تی ۵۰۰ بالاتره .
          ممنون

          موافقم 9
          مخالفم 32
    2. قاسم

      ۷ آبان ۱۴۰۱
      سوابق: (219 ديدگاه)

      👏👏👏👏👏

      موافقم 7
      مخالفم 16
      1. datsun

        ۷ آبان ۱۴۰۱
        سوابق: (3499 ديدگاه)

        میلاد زم نسخه پیست محور gtr نیسمو که سال ۲۰۱۵ رفته رکورد زده و سریع ترین خودرو تولیدی نوربرگ بود که بعد از مدتی ۹۱۸ رکوردش رو شکست از اون موقع دیگه برای تایم نرفته ولی همین رکورد هم هنوز خیلی ها بعد ۶ سال و اندی بهش نرسیدن کوروت از زمان معرفی r35 تا الان دو نسل عوض کرده ولی هنوز مدل پایه ش تو درگ از مدل پایه gtr شکست میخوره درگ هم موجود تو همین پدال فورد gt500 با اون همه گشتاورش و قدرت بیشتر شتاب ۳.۵ و حداکثری ۲۹۰ کیلومتر در صورتی که این اعداد واسه gtr شتاب ۲.۸ و حداکثری ۳۳۰ کیلومتره
        در مورد قابلیت اطمینان هم طبق مقالاتی که هست و تو پدال هم منتشر شده بود gtr هزینه نگهداری کمی نسبت به بقیه سوپر اسپورت ها داره،هر چند تو آمریکای باز نیستی و فن چوسان قدیمی ولی چون تو این موردها کره چیزی واسه ارائه نداره پشت آمریکایی ها قایم میشی من خودمم هم علاقه زیادی به اسپورتها آمریکای دارم ولی جواب تو رو باید داد، موتور جی تی آر شاهکاره و فعلا تو نسخه ۵۰ قوی ترین شش سیلندر دنیاست و سیستم لانچ کنترلش جز اولین های دنیاست و همچین سیستم انتقال قدرت چهار چرخ محرک گیربکس عقب و دو گاردنه یکی از نمادی ترین سیستم انتقال های موتور درون سوزه که تو تاریخ ثبت میشه.

        موافقم 21
        مخالفم 2
        1. میلاد زد ام

          ۷ آبان ۱۴۰۱
          سوابق: (122 ديدگاه)

          به هر حال داداش ممنون بابت اطلاعات

          ولی خب بازم به اون 50 تایی که از این ماشین توی آمریکا فروش رفته چیزی اضافه نمیشه :((((

          موافقم 3
          مخالفم 15
        2. سوشیانت

          ۸ آبان ۱۴۰۱
          سوابق: (1908 ديدگاه)

          کوروت از لحاظ پرفورمنس خیلی جلوتر از بالاترین مدل نیسان gtr یعنی نیسمو هست حداکثر سرعت c7 zr1 ۳۴۵ کیلومتر در ساعته یعنی ۱۵ تا سریع تر از نیسان و ۷۵۵ اسب هم قدرتشه در ضمن کوروت کوپه یه ردیفه هست نیسان تو این بخش خودرویی نداره و از فورد جی تی و شورولت کوروت عقب تره البته اگه بخوایم نیسان جی تی آر رو با کومه های دو ردیفه آمریکایی یعنی دوج چلنجر و شورولت کامارو و فورد موستانگ مقایسه کنیم نیسان از کامارو و موستانگ بهتر عمل کرده ولی دوج چلنجر دیمون در حال حاضر قوی ترین کوپه بنزینی دو ردیفه ی جهان هست با شتاب ۲.۳ نیسان جی تی آر نیسمو شتابش ۲.۵ هست و دیمون ۸۴۰ اسب هم قدرتشه و از نیسان جی تی آر تو پرفورمنس بهتره

          موافقم 1
          مخالفم 1
    3. MOHAMMAD.n.r

      ۷ آبان ۱۴۰۱
      سوابق: (1141 ديدگاه)

      قدیمیه و…………. مهم نیست
      مهم اینه که هنوز حرف برای گفتن داره.
      یک سوم درگ های carwow با حضور این ماشین بوده!! حالا چه نسخه های مختلف فابریک چه تیون شده با قدرت های متفاوت!

      موافقم 27
      مخالفم 1
      1. میلاد زد ام

        ۷ آبان ۱۴۰۱
        سوابق: (122 ديدگاه)

        شما جاپونی فن ها که همیشه میگفتین اگه حرف داری بیا توی بازار ( مارکت ) بزن !
        الان چطور خط کشی که باهاش مسائل رو اندازه میگیرین شد درگ های کارواو ؟؟
        عزیز من
        کسی که توی کشوری مثل آمریکا زندگی میکنه و توان این رو داره که ۱۰۰_۱۲۰ تا خرج یه ماشین سوپراسپورت کنه و عین آب خوردن به همین جی تی آر و تک تک رقباش دسترسی داره خیلی بهتر از من و تو میدونه چی خوبه چی بد
        وقتی یه محصول در یه مارکت رقابتی و آزاد فقط ۵۰ تا توی یه سال میفروشه یعنی در برابر رقباش هیچی نیس !
        الان یه ماستنگ شلبی جی تی ۵۰۰ از همه نظر بهتر از یه جی تی ار هست .
        یعنی رقباش نه یه پله بلکه هزار پله ازش جلو زدن !
        کلا این ماشین تموم شده هست .
        سر چی بحث میکنید نمیدونم :)

        موافقم 9
        مخالفم 26
    4. Hamilton1970

      ۷ آبان ۱۴۰۱
      سوابق: (529 ديدگاه)

      شما برو سوناتات رو سوار شو😂
      دوست نداری ژاپنی نمیخواد به خودت فشار بیاری با همون کیا و هیوندا عشق کن

      موافقم 18
      مخالفم 1
      1. میلاد زد ام

        ۷ آبان ۱۴۰۱
        سوابق: (122 ديدگاه)

        اتفاقا درست فهمیدی سوناتا داریم
        مدل ۲۰۱۴
        انقد هم خوشگله که راحت سرت رو توی جمع بالا میگیری میگی اون سوناتا واسه منه

        موافقم 4
        مخالفم 23
        1. NAVID۰۰۹۸

          ۷ آبان ۱۴۰۱
          سوابق: (10232 ديدگاه)

          سوناتا ۲۰۱۴
          اوه اوه اوه
          میگم جدا از تمام بدی‌های YF ، دور تا دور سقف پاناروماش را با چسب آکواریوم آب‌بندی کن تا بلکه جیر جیر نکنه و رِیلِش کمتر خراب بشه گیر نکنه !

          رو صندلی‌هاش لاهاف دوشک بگذار تا از کمر درد نَکُشَتِت و تازه مکمل صندلی‌هاش میشه سیستم تعلیق مضخرفش که خدا را گواه میگیرم پژو پارس در برابرش شاه به حساب میاد و از خشک‌ترین خودروهای وارد شده به ایران هست که حتی با افزایش فاق لاستیک هم درست نمیشه چون سیستم تعلیقش مشکل کیفیت و مهندسی داره !

          کیفیت مضخرف متریال داخلیش که تو حلقم ، اینقدر بَراق میشه که یاد نیمه‌شعبان میندازتمون !

          نوشته و چاپ روی دکمه‌ها سریع پاک میشه !

          سیستم ترمزش شاید با پراید وانت برابری کنه و به کشتنت نده ( البته همه‌ی کره‌ای‌ها این مشکل را دارند ) !

          مصرف سوختش هم خدا بده برکت ، بلاخره خوشگلی هم تاوانی داره ، نه داداش 🤦‍♂️😂 !

          حداقل اگر NF یا LF داشتی یه چیزی ، از چی دفاع میکنی ،!!!! از بدترین سوناتای ساخته شده توسط بدترین خودروساز کلاهبردار تاریخ که میتسوبیشی یادش داد ۲×۲ میشه ۴ !

          زمانی که YF وارد ایران شد ، مثل بمب ترکوند و همه عاشقش شدن از جمله خودم و اکثریت جامعه خریدنش اما با گذشت مدتی و مقایسه کردن و سواری گرفتن با رقیب‌ها تازه فهمیدن چه فاجعه‌ای بود و شروع کردن به فروختنش و شما در بازار به ندرت تک برگ سندش را پیدا کنید از بس ماشین چاق بود کسی نگهش نمیداشت حتی جالبه که اپتیما هم از این سوناتا بهتر بود با اینکه پلتفرمشان یکی هست !

          جداً حالا میفهمم چرا این دنیا به درد نمیخوره چون پدال کاربرانی داره باسواد در سطح بین‌المللی مهدکود‌ک‌های وسط طهران که چون سوناتا دارند پس تمام دنیا به کنار ، YF هم به کنار 😂🤦‍♂️ !

          موافقم 19
          مخالفم 4
    5. Pa

      ۷ آبان ۱۴۰۱
      سوابق: (18 ديدگاه)

      برو همه درگ هارو ببین نیسان جی تی پونصد رو سوسک میکنه توی هر پیستی چون جی تی پونصد تک دف عقب هست و موقع حرکت هرز گردی بسیاربالایی داره اما حی تی ار دو دف هست

      موافقم 10
      مخالفم 1
      1. Payfast

        ۷ آبان ۱۴۰۱
        سوابق: (807 ديدگاه)

        اتفاقا دف عقب واسه پیست بهتره

        موافقم 3
        مخالفم 2
  4. amir1400

    ۷ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (1248 ديدگاه)

    ای جانم ژاپن ، داره با ۱۱۳ هزار دلار ماشینی میفروشه که صفر تا صد واقعیش زیر ۳ ثانیه هست و حتی تو نسخه استوک هم قاتل خیلی ابرخودروهای بالا ۲۰۰ یا ۳۰۰ هزار دلار هست ، علاوه علاوه بر این خودرو های نیسان پتانسیل زیادی برای تقویت و تیونینگ سنگین دارن به خاطر همین هست که تیونر ها عاشق گودزیلا هستن ( البته تویوتا سوپرا هم تا ۲۰۰۰ اسب بخار تقویت شده ولی سلطان gtr تا حدود ۴۰۰۰ اسب هم داره )

    موافقم 35
    مخالفم 9
  5. HS

    ۷ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (64 ديدگاه)

    4500 دلار در ماه برای آمریکایی ها
    ولی ولی ولی ما ……
    بقیه شو خودتون کامل کنین….

    موافقم 25
    مخالفم 4
    1. رضا

      ۷ آبان ۱۴۰۱
      سوابق: (144 ديدگاه)

      آره بابا، تازه هر ماه ۴۰۰۰تاشو هم پس انداز میکنن

      موافقم 3
      مخالفم 5
  6. بهنام

    ۷ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (823 ديدگاه)

    خودروی مورد علاقه ی طراح کوئنیگزگ.همچنان پس از چهارده سال برام جذابه و واقعا آرزوی داشتنش رو دارم .

    موافقم 23
    مخالفم 2
  7. abolfazl poursharif

    ۷ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (31 ديدگاه)

    این هنوز تولید میشه مگه! کم کم داره بیست ساله میشه. خبری از ورژن جدید نیست؟

    موافقم 21
    مخالفم 4
    1. محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال

      ۷ آبان ۱۴۰۱
      سوابق: (2346 ديدگاه)

      نیسان الان خسته است
      حوصله نداره

      موافقم 41
      مخالفم 4
  8. Hadi

    ۷ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (580 ديدگاه)

    GT-R همیشه تو اوج بوده
    فقط اون موتور V6 دست سازش 👌🏼
    این گودزیلا معرکس امیدوارم نسل بعدش رو برق نگیره!

    موافقم 18
    مخالفم 3
  9. Dna

    ۷ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (291 ديدگاه)

    من همچین پولی رو به ال سی 500 میدادم

    موافقم 7
    مخالفم 12
  10. احمدرضا

    ۷ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (728 ديدگاه)

    پیرمرد جذاب و دوست داشتنی
    از نمای کنار آدم دیوونه میکنه لامصب

    موافقم 10
    مخالفم 2
  11. Afg

    ۷ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (497 ديدگاه)

    تورم ۸ درصد و حقوق میانگین سالیانه ۵۴ هزار دلار…پدال جان میخای مردم رو امیدوار کنی یه چیز دیگه بگو چون هر امریکایی تصمیم بگیره این gt رو داشته باشه دوسال صبر نمیکنه پولش جمع بشه

    موافقم 3
    مخالفم 8
    1. رضا

      ۷ آبان ۱۴۰۱
      سوابق: (144 ديدگاه)

      چرا فکر میکنین توی آمریکا مردم عادی میتونن هرچیزی رو که بخوان به راحتی به دست بیارن؟!اکثر خودروهایی که در فیلم و اخبار و فظای مجازی و …… دیده میشن قیمتشون به ۴۰هزار دلار نمیرسه

      موافقم 4
      مخالفم 2
  12. بی خیال اسم

    ۷ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (790 ديدگاه)

    نیسان خدایی بکش بیرون بسه….

    ولی خب من هنوز عاشقشم
    فوق العاده عالی

    مخصوصا تیون خورش😍

    موافقم 15
    مخالفم 0
  13. دانیال

    ۷ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (596 ديدگاه)

    یه رنگ دلفینیش لطفاً با رینگ مشکی براق با کیت اگزوز HKS 😍

    موافقم 5
    مخالفم 1
  14. MohammaD

    ۷ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (343 ديدگاه)

    پس کی نسل جدید این فسیل دوست داشتنی میاد 😂 اما به نیسان حق میدم ، صد سال هم بگذره ما همینطوری عاشق gtr می مونیم ولی نسل جدید به خاطر اینکه دوباره سکوی قهرمانی رو از همه رقبا پس بگیره و فروشش هم چند برابر شه لازمه

    موافقم 8
    مخالفم 1
  15. R@min

    ۷ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (1673 ديدگاه)

    پیر دوست داشتنی فکر نمی کنم دیگه سوپراسپرتی ساخته شه که انقدر تو بازار دووم بیاره حتی نسل بعد خودش.

    موافقم 10
    مخالفم 3
  16. Yasin

    ۷ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (243 ديدگاه)

    نیسان دیگه مسخرشو دراورده
    حداقل کاش هی نسخه ازش بیرون نده
    برای من دیگه جی‌تی‌آر جذابیت قبلو نداره

    موافقم 2
    مخالفم 8
  17. Muty

    ۷ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (1845 ديدگاه)

    با احترام به نیسان
    من با 113هزارتا 911 کررا رو ترجیح میدم %104

    موافقم 2
    مخالفم 10
  18. امپراطوری خورشید

    ۱۰ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (46 ديدگاه)

    گودزیلا همیشه محشر بوده و هست . من که عاشقشم بویژه نسخه های تیون شده ۱۲۰۰ اسبی و ۱۷۰۰ اسبی و …
    🇯🇵🇯🇵🇯🇵

    موافقم 3
    مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا