نیسان

نیسان ورسا 2024 با قیمت 17 هزار دلار معرفی شد

نیسان ورسا مدل ۲۰۲۴ با قیمت حدود ۱۷ هزار دلار در دسترس خریداران آمریکایی قرار دارد. این خودروی ژاپنی همچنان عنوان ارزان‌ترین خودروی صفرکیلومتر بازار آمریکا را به خود اختصاص داده است.

با پرداخت حدود ۱۷ هزار دلار خریداران مالک خودرویی می‌شوند که بهترین فضای سر و پا را در کلاس خود ارائه می‌کند. همچنین این خودرو به گیربکس ۵ سرعته دستی مجهز شده است. در مجموع ورسا ۲۰۲۴ تنها ۴۰۰ دلار نسبت به مدل سال قبل گران‌تر شده و البته به‌صورت استاندارد از بسته ایمنی ۳۶۰ نیسان سود می‌برد. این پکیج شامل سیستم‌های ایمنی و کمک‌راننده متنوع از جمله ترمز اضطراری خودکار با تشخیص عابران پیاده، هشدار خروج از مسیر و دستیار نوربالاست. تجهیزاتی همچون هشدار نقاط کور و هشدار ترافیک پشتی را نیز می‌توان با پرداخت مبلغ بیشتر سفارش داد. در این لیست آپشن هایی همچون کروز کنترل هوشمند نیز دیده می‌شود.

ورسا که در مدل سال ۲۰۲۳ فیس لیفت شده بود نسبت به قبل تغییر چندانی ندارد. به‌روزرسانی‌های این خودروی ارزان‌قیمت شامل نمای جلو و جلوپنجره تغییر یافته، رینگ‌های ۱۷ اینچی جدید برای تریم SR و رنگ بدنه جدید است. ورسا همچنین با پکیج جدید S پلاس عرضه می‌شود که تجهیزاتی همچون اپل کارپلی و اندروید اتو را در بر دارد و قیمتش به ۱۲۰۰ دلار می‌رسد.

خریداران علاوه بر انتخاب نیسان ورسا S پایه با گیربکس ۵ سرعته دستی می‌توانند گیربکس ایکس ترونیک CVT را انتخاب کنند که قیمت خودرو را به حدود ۱۹ هزار دلار می‌رساند. قیمت مدل رده میانی ورسا SV نیز از حدود ۲۰ هزار دلار شروع می‌شود و امکاناتی همچون کنسول مرکزی با استراحت گاه دست و شارژ گوشی هوشمند به‌صورت استاندارد در آن وجود دارند. نهایتاً به مدل فول SR می‌رسیم که به نمایشگر لمسی ۸ اینچی، کروز کنترل هوشمند، سیستم تهویه مطبوع خودکار و سرویس‌های ارتباطی مجهز است و حدود ۲۱ هزار دلار قیمت دارد.

تیپ قیمت پایه قیمت با هزینه تحویل ۱۰۹۵ دلار
Versa S (5-speed manual) $۱۶,۱۳۰ $۱۷,۲۲۵
Versa S (Xtronic CVT) $۱۷,۸۰۰ $۱۸,۸۹۵
Versa SV $۱۹,۴۲۰ $۲۰,۵۱۵
Versa SR $۲۰,۱۴۰ $۲۱,۲۳۵

ورسا در آستانه بازنشستگی قرار دارد و ظاهراً نیسان پس از مدل سال ۲۰۲۵ آن را راهی موزه خواهد کرد. انتظار می‌رود همین سرنوشت در انتظار آلتیما هم باشد تا سنترا به عنوان تنها سدان بنزینی نیسان انجام‌وظیفه کند. در سال ۲۰۲۲ تنها ۱۳۳۹۶ دستگاه از ورسا به فروش رسید که افت فاحشی را نسبت به سال‌های قبل نشان می‌دهد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳۰ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۴ دیدگاه‌ها

  1. X

    ۶ مهر ۱۴۰۲
    سوابق: (1037 ديدگاه)

    ورسا(سانی) تا همین 4-5 سال پیش درحد پراید بود شیشه بالابر برقی توش آپشن بود
    چطور با همون قیمت انقدر پیشرفت کرد

    موافقم 47
    مخالفم 2
    1. شهروند ایرانی

      ۶ مهر ۱۴۰۲
      سوابق: (819 ديدگاه)

      داداش از ماتریکس خارج شدی کلا قیمتش قبلا ۱۴ هزارتا بود بعد فیس جدید شد ۱۶ هزار الان با این قیمت ۱۷ هزار نزدیک شد به سنترا چند سال قبل کلا ماشین خارجی هم کمی گران شدن البته برعکس کشور چین که همه مدل ماشین از ۷ هزار دلار تا ۲۰ هزار دلار داره یعنی یه شاسی بلند سه ردیفه با ۳۸۰ اسب بهت میده ۲۰ هزار دلار فقط مشکل چینی سابقه و کیفیت برند ژاپنی نداره قطعاتشم ممکن گیر نیاد یا بعد چند سال از رده خارج بش

      موافقم 15
      مخالفم 3
  2. امیر

    ۶ مهر ۱۴۰۲
    سوابق: (692 ديدگاه)

    هم قیمت ۲۰۷ کلاه قرمزی تو ایران هست 🤡

    موافقم 48
    مخالفم 2
  3. ARIAN

    ۶ مهر ۱۴۰۲
    سوابق: (346 ديدگاه)

    کابینش خیلی خوبه. یعنی از سطح کلاس ماشین یکی بالاتره یعنی کابینش در حد ماشین های چند هزار دلار گرونتره. طراحیش هم به شدت میپسندم. این برای واردات گزینه مناسبیه اما اگر یه عده بزارن وارد شه….

    موافقم 39
    مخالفم 1
  4. رومانی>چین>فرانسه

    ۶ مهر ۱۴۰۲
    سوابق: (1187 ديدگاه)

    نیسان رو دوست دارم ولی مزدا ۳ اینو لوله می‌کنه

    موافقم 6
    مخالفم 17
    1. علی ====

      ۶ مهر ۱۴۰۲
      سوابق: (47 ديدگاه)

      مزدا سه تو کلاس این نیست

      موافقم 24
  5. amir-mr

    ۶ مهر ۱۴۰۲
    سوابق: (392 ديدگاه)

    حالا ماشین های چینی چند برابر این قیمت دارن🤦

    موافقم 10
    مخالفم 2
    1. علی

      ۶ مهر ۱۴۰۲
      سوابق: (292 ديدگاه)

      حالا فکر کردی این چیه سالی سیزده هزار تا اونم با این قیمت یعنی فاجعه 🥴 فقط لوگو نیسان داره اونو بکنی اسم چینی روش بذاری همه میگن اشغاله

      موافقم 6
      مخالفم 31
  6. Enzo Ferrari 2008

    ۶ مهر ۱۴۰۲
    سوابق: (1208 ديدگاه)

    ارزش این می ارزه به kmc بدرد نخور

    موافقم 27
    مخالفم 6
  7. Arshia m3csl

    ۶ مهر ۱۴۰۲
    سوابق: (1153 ديدگاه)

    جک j4 که هم قیمت پرایده از این گرونتره تو ایران😂😐

    موافقم 10
    مخالفم 1
  8. Siyavash

    ۶ مهر ۱۴۰۲
    سوابق: (752 ديدگاه)

    مونتاژ همین رو یکی از شرکت هایه اشغال خودرو هایه کشور بگیره در بدترین حالت ۱۵ تا ۲۰ سال برامون مونتاژ میکنه.با توجه به کیفیت و علاقه مردم ایران فروش چشمگیری میتونه تویه ایران تجریه کنه البته با قیمت مناسب ..حالا قیمتشم مناسب هم نباشه بازم فروشش تضمین شده هست اینو تجربه بهم نشون داده وقتی اشغال هایه ۳۰ سال پیش رو همین الان با قیمت هایه نجومی خرید و فردش میشه دیگه بحثی راجب فروش این نیسان زیبا باقی نمیمونه…به نظرم مردم ایران حداقل لیاقت اینو دارن بلاخر یه ماشین استاندار سوار بشن…اینم بگم این نیسان ورسا جدن از کیفیت خیلی بالایی برخوردار هست و با توجه به کیفیت بنزین اشغال موجود و جاده هایه فاجعه و کیفیت آسفالت بسیار ممتاز کشور .خیلی برایه استفاده مردم خوب هست..جدا از این حرفا اگه یک درصد با انصاف و شرف باشن با یه قیمت نمیگم منصفانه چون اینا انصاف حالیشون نیس..میگم یه قیمت بالا ولی نه زیاد تخیلی جایه پژو و سمند رو بگیره ….

    موافقم 14
    مخالفم 1
  9. Genius

    ۶ مهر ۱۴۰۲
    سوابق: (1345 ديدگاه)

    اگه عاغا و دوستان دست از سر سود گمرکی و عوارض و مالیات دولاپهنا بردارن این لعبت ژاپنی زیر ۹۰۰ میلیون درمیاد!!حالا مقایسه کن با اینکه تیگارد ایکس۳۵ زپرتی تو این مملکت رفته بالای ۱۱۰۰

    موافقم 21
    مخالفم 3
  10. H2

    ۶ مهر ۱۴۰۲
    سوابق: (382 ديدگاه)

    چقدر وضع آمریکایی‌ها خوبه که اینو با این قیمت مفت نمی‌خرند
    وضعشون خوبه که ماشین برقی ۵۰-۶۰ هزار دلاری مثل نقل و نبات فروش میره

    موافقم 22
    مخالفم 1
    1. ab0lf4zl

      ۶ مهر ۱۴۰۲
      سوابق: (230 ديدگاه)

      و چقدر ما بدبختیم ک همین ماشین با تیپ پایه وارد کشور بشه حتی بدون گمرک و مالیات و بقیه موارد تیغ زدن مشتری از دسترس 60_70درصد جامعه خارجه

      موافقم 8
      مخالفم 2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا