نیسان

نیسان سانی وارداتی 2024: بررسی کامل، مشخصات فنی و مقایسه با رقبا

سدان کوچک نیسان در بازار کشور برای دستیابی به موفقیت موانعی اساسی دارد.

با آغاز موج جدید واردات خودروها، شرکت «جهان نوین آریا» از طرح واردات محصولات برند نیسان خبر داد. این مجموعه اعلام کرد که خودروهایی از این خودروساز ژاپنی را به‌عنوان مدل‌های ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ به کشور وارد می‌کند که یکی از آن‌ها، سدان کوچک سانی است. این خودروی اقتصادی برخلاف نامی که به دوش می‌کشد، ارتباطی با ژاپن ندارد و متاسفانه حتی از طراحی و پیشرانه‌های جدید نیسان هم استفاده نمی‌کند.

سانی که در لباس نسل سوم نیسان آلمرا (مدلی مربوط به سال ۲۰۱۱) به فروش می‌رسد، توسط شرکت دانگ‌فنگ چین ساخته شده و معلوم نیست که دقیقا به چه امیدی وارد کشور شده است. به نظر می‌رسد که شرکت وارد‌کننده یادشده هم از این مسئله آگاه بوده و می‌دانسته که حتی عرضه مدل‌های ضعیف هم باعث سودآوری می‌شود. اما آیا سانی انتخابی منطقی به شمار می‌رود؟ آیا این خودروی سدان می‌تواند با رقبای هم‌قیمت خود رقابت کند؟ برای پاسخ به این سوال مشخصات فنی، امکانات و عملکرد نیسان سانی جدید را بررسی خواهیم کرد.

مشخصات فنی نیسان سانی وارداتی

پیشرانه

سدان کوچک نیسان از یک پیشرانه ۱.۵ لیتری ۴ سیلندر با کد «HR15DE» سود می‌برد که نهایتا ۱۰۸ اسب بخار قدرت و ۱۳۴ نیوتن متر گشتاور را از طریق یک جعبه‌دنده ۴ دنده خودکار به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند؛ جعبه‌دنده یادشده از حالت اُوِر درایو هم سود می‌برد که با کاهش دور، باعث کاهش موتور و در نتیجه بهبود مصرف سوخت می‌شود. همان‌طور که می‌توان حدس زد، قدرت نه‌چندان تاثیرگذار این موتور باعث می‌شود که نیسان سانی برای رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت حدودا ۱۳ ثانیه زمان صرف کند و شتاب‌گیری را نهایتا تا دستیابی به ۱۷۰ کیلومتر بر ساعت ادامه دهد.

ابعاد

ابعاد بدنه سانی که در جدول زیر و برحسب میلی‌متر درج شده‌اند به‌خوبی نشان می‌دهد که این خودرو یک محصول خانوادگی کوچک است:

طول ۴,۴۲۵
عرض ۱,۶۹۵
ارتفاع ۱,۵۰۰
فاصله محوری ۲,۶۰۰

نیسان سانی بدنه‌ای ۱,۰۷۰ کیلوگرمی و یک باک بنزین ۴۱ لیتری دارد. بهره‌مندی از وزن پایین و پیشرانه‌ اقتصادی باعث شده که این سدان به‌صورت ترکیبی در هر ۱۰۰ کیلومتر، ۶.۷ لیتر سوخت مصرف کند.

امکانات نیسان سانی وارداتی

امکانات رفاهی

همان‌طور که تاکنون متوجه شدید، سانی محصولی اقتصادی و ارزان‌قیمت است که در بازار بین‌المللی به‌راحتی با خودروهای ارزان دیگر رقابت می‌کند. تولیدکنندگان این خودرو برای رقابتی کردن عرضه سانی آن را به ترمزهای تمام دیسکی، رینگ‌های آلومینیومی، شیشه بالابر عقب، تهویه‌مطبوع خودکار، صندلی برقی راننده، کروز کنترل، سنسور باران، سنسور پارک و… مجهز کرده‌اند اما نسخه عرضه‌شده در بازار داخلی فاقد امکانات یادشده است و تنها از موارد زیر سود می‌برد:

  • سیستم نور روز
  • فرمان برقی حساس به سرعت
  • دوربین دید عقب
  • سیستم صوتی با ۲ بلندگو
  • نمایشگر ۶ اینچی لمسی مرکزی مجهز به میرورلینک و بلوتوث
  • سیستم تهویه دیجیتالی
  • تنظیم دستی صندلی‌ها
  • زیرآرنجی تاشو ردیف عقب
  • روکش پارچه‌ای صندلی‌ها
  • آینه جانبی برقی تاشو

همان‌گونه که از این فهرست نه‌چندان بلندبالا مشخص است، سانی در زمینه امکانات رفاهی راهی برای برتری بر خودروهای هم‌قیمت و هم‌رده خود را ندارد. حتی بالابر شیشه‌های عقب آن هم دستی هستند که برای محصولی در این محدوده قیمتی خجالت‌آور است.

امکانات ایمنی

سانی در زمینه تجهیزات ایمنی هم حرف چندانی برای گفتن ندارد اما حداقل از موارد زیر سود می‌برد:

  • ۲ کیسه هوا (راننده + سرنشین جلو)
  • کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)
  • کنترل پایداری (ESC)
  • سنسور عقب
  • دوربین عقب

متاسفانه تنها ترمزهای جلوی نیسان سانی از نوع دیسکی هستند و نمونه‌های عقب از نوع کاسه‌ای تهیه‌ شده‌اند. تمام مجوعه ترمز از فناوری ترمز ضدقفل، توزیع نیرو و نیروی کمکی استفاده می‌کند. هرچند که وزن و قدرت کم سانی آن را از بهره‌مندی از ترمزهای بسیار قوی بی‌نیاز می‌کند اما افزایش تدابیر در بخش ایمنی هیچ‌گاه بد نیست.

قیمت نیسان سانی وارداتی

نیسان سانی که در مدل‌های ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ در بازار کشور ما به فروش می‌رسد. تولید مدل ۲۰۲۳ در کارخانه به پایان رسیده است اما در لحظه نگارش این مطلب، نسخه دست‌دوم این محصول در بازار با قیمت ۱.۴۸ میلیارد تومان به فروش می‌رسد؛ یعنی نزدیک به آریزو ۶ پرو یا کراس‌اوور ام‌وی‌ام X55 پرو که در زمینه امکانات، طراحی، به‌روز بودن و… بر سانی برتری دارند.

قیمت روز نسخه ۲۰۲۴ و جدید نیسان سانی را هم می‌توانید در صفحه «قیمت روز خودرو» مشاهده کنید. در لحظه نگارش این مطلب، سانی ۲۰۲۴ در نمایندگی و بازار به‌ترتیب با قیمت ۱.۳ و ۱.۵ میلیارد تومان معامله می‌شود.

مزایا و معایب نیسان سانی وارداتی

مزایا

نیسان سانی جدید در بازار ما به شمار می‌رود که در مقایسه با محصولات ارزان‌قیمت، کیفیت به‌مراتب بهتری دارد. این خودروی کوچک خانوادگی با بهر‌ه‌مندی از وزن پایین، پیشرانه بهینه کم‌مصرف و تجهیز جعبه‌دنده به حالت اوردرایو ازجمله مزایای این خودرو هستند که درصورت رقابت آن با محصولات پایین‌رده، سانی را به گزینه‌ای جذاب تبدیل می‌کنند.

معایب

اما متاسفانه رقبای سانی قیمتی کمتر از ۱.۳ میلیارد تومان دارند. به همین دلیل سانی به‌خاطر کمبود امکانات رفاهی و ایمنی مناسب، طراحی سال‌خورده و نه‌چندان زیبا، فضای داخلی کم داخلی و بازار دست‌دوم ضعیف به مهره‌ای سوخته تبدیل شده است که برخلاف سایر محصولات نیسان در بازار داخلی مانند سیلفی یا قشقایی، شانس کمی برای بقا دارد.

نتیجه

نیسان سانی یک محصول اقتصادی محسوب می‌شود که در کشور ما با قیمت به‌شدت غیررقابتی وارد بازار شده است؛ عدم تجهیز به امکانات به‌روزی که باقی رقبا از آن بهره‌مند شده‌اند درکنار طراحی سالخورده نسخه ۲۰۱۱ باعث می‌شود که سانی عملا از فهرست هر خریداری پاک شود؛ مگر آنکه به خرید خودرویی با نام و پسوند نیسان سانی ۲۰۲۴ علاقه خاصی داشته باشد. نظر شما درباره این محصول چیست؟

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۴۵ رای

علی صفرپور

نویسنده و مترجم سایت پدال٬ کارشناس مهندسی مکانیک

مطالب مشابه

‫۴۴ دیدگاه‌ها

  1. سالار فصل

    ۲۰ دی ۱۴۰۳
    سوابق: (406 ديدگاه)

    همکار عزیزم دقیقا از همین اتاق در گرما و رطوبت شدید سال هاست به عنوان ماشین کار و وانت استفاده میکنه
    تمام رقبایی که شما در متن اشاره کردید پلتفورم جدیدتر پ تکنولوژی بیشتر دارند حتی شش ماه در اون وضیعت دوام نمیاورند
    ارزش خرید بسیار بالا

    موافقم 23
    مخالفم 48
    1. ۲۰ دی ۱۴۰۳
      سوابق: (5306 ديدگاه)

      زیر ۸۰۰ بود ارزش داشت

      موافقم 52
      مخالفم 8
  2. امین

    ۲۰ دی ۱۴۰۳
    سوابق: (461 ديدگاه)

    خداییش خریدش منطقی ندارد. نه فیس داره ، نه فنی ، نه ژاپنیه

    موافقم 53
    مخالفم 11
    1. Nismo

      ۲۰ دی ۱۴۰۳
      سوابق: (1666 ديدگاه)

      با یه قیمت 100 میلیون تومنی نهایتا باید در دسترس اقشار ضعیف و متوسط جامعه قرار بگیره
      برای جایگزینی با پراید. همین

      موافقم 47
      مخالفم 4
      1. محمد

        ۲۰ دی ۱۴۰۳
        سوابق: (1348 ديدگاه)

        ۱۰۰ میلون؟
        ۱۰۰ میلیون معادل ۱۲۰۰ دلاره.
        با ۱۲۰۰ دلار تف هم کف دستت نمی دازند‌.
        اگر می شود قیمت دلاری اش را یک نفر بنویسد خوب می شود.

        موافقم 29
        مخالفم 6
        1. Gtc فقط ایتالیایی آلمانی انگلیسی شعبه ۲

          ۲۱ دی ۱۴۰۳
          سوابق: (349 ديدگاه)

          سیاست ازاد؟ جوک نگو این حتی قیمت واقعیش هم نیست

    2. Taha shahbeiki

      ۲۱ دی ۱۴۰۳
      سوابق: (50 ديدگاه)

      نه ژاپنیه برای کشور های به اصطلاح توسعه یافته با این فیس قدیمی تولید میشه .

      موافقم 8
      مخالفم 1
      1. گاس فرینگ

        ۲۱ دی ۱۴۰۳
        سوابق: (507 ديدگاه)

        مونتاژ مصره
        در حال حاضر فقط نیسان مصر این اتاق قدیمی رو تولید میکنه

        1. Taha Shahbeiki

          ۲۷ دی ۱۴۰۳
          سوابق: (50 ديدگاه)

          ما قبلا میخواستیم اینو بخریم ، بهم گفته بودن بر خلاف بقیه ژاپنیه… دمت گرم که گفتی‌ ، از کجا متوجه شدی؟

  3. Saeed farshchian

    ۲۰ دی ۱۴۰۳
    سوابق: (127 ديدگاه)

    ارزش خرید صفر
    آریزو ۶ پرو رو ترجیح میدم

    موافقم 37
    مخالفم 18
  4. یه نفر

    ۲۰ دی ۱۴۰۳
    سوابق: (42 ديدگاه)

    تیبای مناطق برخوردار

    موافقم 42
    مخالفم 3
  5. froG-driVer

    ۲۰ دی ۱۴۰۳
    سوابق: (1057 ديدگاه)

    اینو چرا وارد میکنن؟!!
    این کل شاسیش از طلا و نقره هم باشه باز ارزش وارد کردن نداره،دنا پلاسو رو به این ترجیح میدم،اگه پول خریدشو داشتم،هر جور شده یه ۲۰۰-۳۰۰ تونن دیگه جور میکردم و یه j7 میخریدم،هم بزرگتر از اینه،هم خوشگله،هم قدرت قابل قبول داره،هم کابینش شبیه سال ۲۰۰۵ نیست،هم اعتبار نسبی و دست و پا شکسته کرمان موتور پشت اسمشه،هم چنتا آپشن درست حسابی داره،هم حداقل اسمش،کشور سازنده واقعیشو نشون میده،کلا خیلی بهتر از اینه،چیه این آخه؟؟!!
    کابینش از۲۰۷عقب تره،انگار یه فرمون جدید چسبوندی رو داشبورد206 V8!!
    توهین به شعور هموطن جدیدا خیلی مد شده،ولی دیگه نه در این حد!!…

    موافقم 41
    مخالفم 10
    1. Gtc فقط ایتالیایی آلمانی انگلیسی شعبه ۲

      ۲۰ دی ۱۴۰۳
      سوابق: (349 ديدگاه)

      دنا پلاسیده ای که با انگشت تا ستون جمع میشه این اشغال ازش بهتر

      موافقم 21
      مخالفم 21
    2. شهروند ایرانی

      ۲۰ دی ۱۴۰۳
      سوابق: (853 ديدگاه)

      پروفسور الان ساندرو مدل ۹۷ با فیس ۲۰۰۷ میفروشن یک میلیارد انوقت نیسان سانی حداقل از ساندرو تندر که بالاتر ماشین تولید سال پس قیمتش به نسبت بازار بد نیست هر چند از نظر من مزدا ۳ کرولا کراس کونا و ماشین با موتور ۲ تنفس طبیعی و گیربکس جدید گزینه منطقی هستند ولی برای کسی که فقط میخاد کم استهلاک باش نیسان خوب بازم با توجه به وضعیت موجود

      موافقم 18
      مخالفم 4
    3. ۲۰ دی ۱۴۰۳
      سوابق: (5306 ديدگاه)

      فرقش اینه فرمون پژو ۲۰۰۸ رو ۲۰۶ اس دی داشبورد ۲۰۶ رو قشنگ می‌کنه ولی این فرمون اصلا داشبوردو قشنگ نمیکنه

      موافقم 9
      مخالفم 1
    4. م

      ۲۰ دی ۱۴۰۳
      سوابق: (19 ديدگاه)

      مطمئن باش خدای نکرده تصادفی رخ بده امکان زنده موندن سرنشینان توی این از دنا پلاس خیلی بالاتره!

      موافقم 17
      مخالفم 2
    5. محمد

      ۲۰ دی ۱۴۰۳
      سوابق: (1348 ديدگاه)

      نخر.
      وارد کننده دنبال سوده.
      تو میتونی از بین رقباش اینو انتخاب نکنی.
      سیاست بازار آزاد همینه.

      موافقم 12
      مخالفم 1
  6. amir3715

    ۲۰ دی ۱۴۰۳
    سوابق: (8 ديدگاه)

    چند سال پیش ها سایپا دیزل یه مدل کشنده آورده بود که اسمش دانگ فنگ t300 بود کلی هم وعده داده بود که این ماشین مال نیسانه و ژاپنیه و … بعد که راننده های بنده خدا به اسم نیسان ماشین رو تحویل گرفتن فهمیدن نخیر این ماشین چینی و مال دانگ فنگه حالا این هم شده جریان همون چون دانگ فنگ ساخته و اسم نیسان داره خیلی ها هم گول همینو می خورن متاسفانه از اون طرف این ماشین نه امکانات خوبی داره نه موتور پر قدرتی طراحیش هم چندان به نظر من قشنگ نیست توی ایران هم که بیاد متاسفانه با یه قیمت فوق العاده غیر منطقی عرضه میشه که دیگه هیچی عملا

    موافقم 13
    مخالفم 3
    1. علی

      ۲۵ دی ۱۴۰۳
      سوابق: (1 ديدگاه)

      پاسخ شما یک جملست: اون کشنده آرم دانگ فنگ داشته و این ماشین آرم نیسان.
      شما فکر کردین نیسان یا رنو یا سایر خودروسازان اورجینال اجازه میدن هر چینی سازی بیاد آرمشونو الکی بچسبونه رو ماشین و اتاقشون؟
      این ماشین با همین اتاق ساده تمامی استانداردهای نیسان ژاپن رو پاس کرده.

  7. همایون

    ۲۰ دی ۱۴۰۳
    سوابق: (114 ديدگاه)

    بنظرم یا توجه به اوت دیت بودن و غیر استراتژیک بودن این اتاق نیسان سانی پارس خودرو بره امتیاز مونتاژش رو البته با آپشن های بیشتر بگیره مثل سیتروئن سی سه ایکس آر که سایپا کاشان شروع کرده از دانگ فنگ امتیاز مونتاژش رو بگیره فکر کنم بتونه براحتی یک میلیارد نسخه فولش رو بفروشه اونموقع رقیب مناسبی برای تارا و شاهین میشه البته بشرطی که نسخه فولش یک تومن بشه نه مثل این نسخه وارداتی نسخه لو اپشن رو بیاره

    موافقم 8
    مخالفم 1
    1. محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال

      ۲۰ دی ۱۴۰۳
      سوابق: (3012 ديدگاه)

      در ایران ماشین زشت با بهترین تجهیزات محکوم به نابودیه
      ماشین خوشگل برند افتضاح و بدترین شرایط فنی، راحت می‌فروشه

      موافقم 31
      مخالفم 1
      1. علی

        ۲۱ دی ۱۴۰۳
        سوابق: (1 ديدگاه)

        بله.احسنت. دقیقا مثل چینی های بنجل بازار ایران که در عین ناباوری طرفدار هم دارن.

        موافقم 14
        مخالفم 4
      2. امین

        ۲۱ دی ۱۴۰۳
        سوابق: (461 ديدگاه)

        مثال نقض جمله شما ال نود که خیلی طرفدار داره و از طرفی شاهین که به طراحی زیبا ، خیلی طرفدار نداره. خیر. اینجور نیست آقای اشتری

        موافقم 9
        مخالفم 2
    2. گاس فرینگ

      ۲۰ دی ۱۴۰۳
      سوابق: (507 ديدگاه)

      سایپا خودش شاهین رو داره بازارش به خطر میفته
      اصلا رو آریا موتور ۲۰۰۰ و داشبورد جدید گذاشتن با سی تری همپوشانی نداشته باشه

      موافقم 6
      مخالفم 1
    3. محمد

      ۲۰ دی ۱۴۰۳
      سوابق: (1348 ديدگاه)

      تحریمیم‌‌‌.
      نیسان حالت عادیش وضعش بد هست بعد بیاد پلتفرم رو بفروشه به پارس خودرو و دیگه مجوز فروش در آمریکا و ژاپن و اروپا و… رو از دست بده؟؟

      موافقم 8
      مخالفم 4
      1. همایون

        ۲۱ دی ۱۴۰۳
        سوابق: (114 ديدگاه)

        عزیزم لازم نیست با نیسان همکاری کنند با دانگ فنگ میبندند همونطور که سایپا با دانگ فنگ بسته و الان داره سی سه ایکس آر رو مونتاژ میکنه تازه یه راه دیگه هم هست که تمام مونتاژ کاران موتورسیکلت و شرکت های مونتاژ کار خودرو مثل رامک با سانگ یانگ و راین با سئات انجام دادند که ماشین رو میخرند قطعه قطعه میکنند میارند ایران سر هم میکنند که تعرفه کمتر بوخوره

        موافقم 4
        مخالفم 1
  8. مجتبی

    ۲۰ دی ۱۴۰۳
    سوابق: (2 ديدگاه)

    خیلی بهتر از ماشین های داخلی و چینی هست. استحکام بدنه و مونتاژ خوب بهمراه قطعات خوب ارزش خرید داره.

    موافقم 12
    مخالفم 6
  9. سهیل گل آزاد

    ۲۰ دی ۱۴۰۳
    سوابق: (115 ديدگاه)

    یه بلاگر خودرویی بود تو مسقط زندگی میکرد چند سال پیش خودروهای مختلف بازار عمان رو بررسی میکرد تو یه پستش ارزون ترین خودروی صفر بازار عمان رو معرفی کرد که یه ماشین کارگری هست همه میتونن سوارش بشن همین نیسان سانی بود ولی خب تو ایران ۱.۵ میلیارد برای بیشتر اقشار جامعه یه رقم خیلی بالاییه و برای یه ماشین دیگه اقتصادی نیست این بودجه این ماشینم فقط داره برند نیسان رو به یدک میکشه فقط اسم داره وگرنه تو خطوط تولید برند های درجه ۲ و ۳ چینه والا با این مشخصات ۱.۵ میلیارد خیلی زیاده میتونی بری همون چینی ها رو بگیری مثل آریزو ۶ با مبلغ یه خورده بالاتر هم زیباست هم چهار تا آپشن داره و هم فنی درست حسابی داره اینو فضای داخلی کابینش رو میبینی یاد ماشینای اقتصادی اروپا دهه نود و اوایل دهه ۲۰۰۰ میافتی چیه آخه این دلقک زشت اونم با این قیمت حکایت این ماشین حکایت همون رنگ کردن گنجشگ به جای قناریه اینم فقط اسم نیسان رو داره

    موافقم 9
    مخالفم 3
    1. محمد

      ۲۰ دی ۱۴۰۳
      سوابق: (1348 ديدگاه)

      خب تو قدرت خرید رو لحاظ نمی کنی.

    2. علی

      ۲۲ دی ۱۴۰۳
      سوابق: (6 ديدگاه)

      خودروی اقتصادی برای قشر کارگر که حقوق قانون کار می گیرن یعنی حدود ۱۰-۱۲ تومن ،، انواع پراید ، تیبا و مشتقات تیبا ، ۴۰۵ دست دوم حدود ۲۵۰ میلیون و سمند دست دوم ۲۵۰ میلیون میشه خودروی اقتصادی ،،، نه ماشینی که ۱/۵ میلیارد قیمت داره

    3. دستنبو

      ۲۶ دی ۱۴۰۳
      سوابق: (167 ديدگاه)

      وقتی با برند نیسان تولید میشه یعنی اگه تو خطوط درجه ۱۰ هم تولید شه بازم ناظر نیسان رو خطش حضور داره. ضمنا لوگوی این ماشین به هرچی آریزو و تیگو و فونیکس و چریه میارزه. این ماشین برا کسی خوبه که دنبال عروسک بازی و کیفیت پایین و یکبار مصرف بودن خودروهای چینی نیست.

  10. گاس فرینگ

    ۲۰ دی ۱۴۰۳
    سوابق: (507 ديدگاه)

    تارا به این شرف داره
    با لحاظ اختلاف قیمتی میگم وگرنه اگه توی همون رنج تارا می‌بود بسیار ارزنده بود

    موافقم 12
    مخالفم 8
  11. شایکل موماخر

    ۲۱ دی ۱۴۰۳
    سوابق: (44 ديدگاه)

    چینی رو بنام ژاپن فروختن ، منو یاد تولید گوشی نوکیای فیک با مجوز رسمی انداخت…… چه گل و بلبلی شده مملکت

    موافقم 3
    مخالفم 4
    1. گاس فرینگ

      ۲۱ دی ۱۴۰۳
      سوابق: (507 ديدگاه)

      چینی نیست، مصریه
      توی چین تولید این اتاق سال ۲۰۱۹ متوقف شد
      https://en.m.wikipedia.org/wiki/Nissan_Almera#N17
      https://en.nissan.com.eg/vehicles/new/sunny.html

      موافقم 2
      مخالفم 3
  12. Reza-a

    ۲۱ دی ۱۴۰۳
    سوابق: (456 ديدگاه)

    مشکل این ماشین اینه که قرار نیست مثلاً با آریزو ۶ مقایسه بشه چون چیزی برای رقابت با اون نداره فقط کیفیت ساخته که تنها آیتمه در این صورت با ال نود مقایسه میشه که قیمتش در مقایسه با اون هم منطقی ندارد.

    موافقم 4
    مخالفم 1
    1. دستنبو

      ۲۶ دی ۱۴۰۳
      سوابق: (167 ديدگاه)

      پرستیژ هم هست، بازار دست دوم هم هست، ایمنی هم همینطور، قیمت لوازم یدکی و خیلی آیتمهای دیگه.
      چینی رو هرکارم کنی متاسفانه آخرش چینیه.

  13. hosen

    ۲۱ دی ۱۴۰۳
    سوابق: (951 ديدگاه)

    ماشالا یه پا ساینایی برا خودش😂

    موافقم 3
    مخالفم 1
  14. amdbenz

    ۲۱ دی ۱۴۰۳
    سوابق: (70 ديدگاه)

    خوبه ولی قیمتش کمی بالاس و قطعا فیس سالخوردش رو فروشش تاثیر میذاره

  15. Navid A J

    ۲۲ دی ۱۴۰۳
    سوابق: (3778 ديدگاه)

    نهایتش باید همقیمت تیبا باشه.

    موافقم 1
    مخالفم 1
  16. مجتبی

    ۲۲ دی ۱۴۰۳
    سوابق: (2 ديدگاه)

    یک تصویر منفی از این خودرو با عکس مشکی و بدون مانیتور گذاشتید و بعد چند نفری افتادند تبلیغ منفی میکنید تا مردم چینی بنجول بخرند شرم باد

    1. حجت‌اله براهنی

      ۲۳ دی ۱۴۰۳
      سوابق: (44 ديدگاه)

      البته که مشکل این نسل از سانی،‌مانیتور داشتن یا نداشتنش نیست! کسی که به‌خاطر مانیتور تصمیمشو عوض می‌کنه اصلا سمت این ماشینا نمیاد!

  17. GENERAL CORVETTE

    ۲۴ دی ۱۴۰۳
    سوابق: (95 ديدگاه)

    همینو به کل سدان های منتاژی ترجیح میدم
    در کنار
    مگنایت و کیکس پلی و کیکس و ایکستریل
    واسه کل خانوادم کافیه

  18. معارفی

    ۲۴ دی ۱۴۰۳
    سوابق: (12 ديدگاه)

    یک سوال از دوستان عزیز و پیشکسوت ،
    ارزان ترین خودروی وارداتی که بشه وارد کرد با احتساب گمرکات و … چقدر میشه قیمتش ؟ یعنی یک جوان قشر متوسط با وام و پس انداز هیچ وقت امکان خرید یک خودروی وارداتی صفر کیلومتر با قیمت مثلا 500 تومان خواهد داشت ؟ (بحث من مافیا و اینکه به خاطر ایرانخودرو و سایپا نمیگذارند همچین خودرویی وارد شود نیست ، از لحاظ ارزش پول ملی میپرسم . )

  19. آرش

    ۲۹ دی ۱۴۰۳
    سوابق: (6 ديدگاه)

    فکر کنم سمند آپشناش از این بیشتر باشه دقیقا با نصف قیمت. سمند به نظر من گزینه مناسب تریه چون هم قطعات داره هم اینکه خودشو نشون داده مخصوصا موتور ef7

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا